Paskelbta
1 d. prieš-
Pirmaujančio restoranų prekės ženklo „McDonald’s“ kartu su tyrimų agentūra „Norstat“ atliktoje visuomenės nuomonės apklausoje 72 proc. respondentų – 18-25 metų amžiaus jaunuolių – pripažino, kad dėl patirties trūkumo susidūrė su sunkumais ieškant darbo.
Apklausa buvo atlikta siekiant išsiaiškinti jaunimo įsidarbinimo iššūkius. Tyrimo duomenys atskleidė, kad 25 proc. respondentų Lietuvoje yra patyrę diskriminaciją darbo rinkoje dėl savo amžiaus. Taip pat 33 proc. 18-25 metų amžiaus jaunuolių nerimauja dėl to, kad nebus įdarbinti dėl patirties stokos.
„Apklausos rezultatai atskleidžia ir teigiamas, ir nerimą keliančias jaunimo užimtumo tendencijas. Džiugina tai, kad 67 proc. apklausos dalyvių nesusidūrė su jokia diskriminacija darbo rinkoje. Tačiau nerimą kelia tai, kad didžiausia dalis, daugiau nei 70 proc. jaunuolių, susidūrė su sunkumais ieškant darbo dėl ankstesnės patirties stokos. „McDonald’s“ tikime lygiomis galimybėmis ir laukiame visų, kurie nori tobulėti dinamiškoje ir tam palankioje aplinkoje, net ir neturint ankstesnės patirties. Tereikia pozityvaus požiūrio, noro mokytis, tvirtos darbo etikos ir vertybių“, – sako Anastasija Zubova, žmogiškųjų išteklių ir mokymų direktorė Baltijos šalims, pabrėždama, kad vidutinis darbuotojų amžius „McDonald’s“ restoranuose Lietuvoje yra 24 metai. „McDonald’s“ investuoja 1,4 mln. eurų ir plečiasi Lietuvoje
Apklausa taip pat atskleidė, kad labiausiai jaunų žmonių pasitenkinimą darbu lemia finansinis atlygis (66 proc. respondentų), labai svarbus yra komandinis darbas ir kolegos (52 proc. respondentų) bei sveikas darbo ir asmeninio gyvenimo balansas (45 proc. respondentų). Nauja SBA gamykla – didžiausia Lietuvos investicija JAV
„Per devynerių metų darbo patirtį personalo srityje visose Baltijos šalyse pastebėjau, kad kiekvienas regionas pasižymi savitomis tendencijomis. Latvijoje tai – didelis dėmesys darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyrai bei lankstumui. Lietuviai labiau linkę į karjeros augimą ir stabilumą, o Estijoje darbo vietų pasirinkimą lemia skaitmenizacija ir inovacijos“, – sako A. Zubova.
Paklausus, kas padėtų jauniems žmonėms jaustis užtikrintiems dėl savo karjeros ateities, paaiškėjo, jog vienodai svarbu tiek darbas įmonėje, siūlančioje pradinio lygio darbą su mokymais ir skaidriu atlygiu, tiek sąžiningas elgesys, palanki ir motyvuojanti darbo aplinka, galimybės tobulėti ir didesnis darbo sąlygų lankstumas. Naujiena restorane „McDonald‘s“
Apklausos rezultatai rodo, kaip svarbu tikėti savo potencialu. „McDonald’s“ ir toliau išlieka darbo vieta, kurioje jauni žmonės gali žengti pirmuosius žingsnius, augti pasitikėdami savimi ir atrasti, kad toks darbas jiems iš tiesų gali puikiai tikti.
Visuomenės nuomonės tyrimą „McDonald’s“ atliko bendradarbiaujant su bendrove „Norstat“ 2025 m. kovo mėnesį. Tyrime dalyvavo 310 Lietuvos gyventojų nuo 18 iki 25 metų.
Naujiena restorane „McDonald‘s“ – ypatingas meniu „Minecraft“ žaidimo gerbėjams
„McDonald’s“ ir „Mamų Unija“ pradeda labdaros kampaniją, skirtą vėžiu sergantiems vaikams įrengti gydomąjį taką
2025 m. „McDonald’s“ darbuotojų ugdymui Lietuvoje skirs daugiau nei 600 tūkst. eurų
Apklausa: besikeičiant sukčių taktikoms, gyventojų atsparumo įgūdžius reikės nuolat atnaujinti
Sąžiningą darbo užmokesčio politiką vykdo ne tik bankai
„McDonald’s“ investuoja 1,4 mln. eurų ir plečiasi Lietuvoje – naujas restoranas Klaipėdoje
Lietuvių pasiruošimas kalėdiniam stalui: taupiausi šiauliečiai
Tyrimas: beveik pusė lietuvių teigia nesinaudojantys Juodojo penktadienio nuolaidomis
Tyrimas: kiek šiemet išleisime kalėdinėms dovanoms ir kaip sutaupyti?
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...