Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Šventiniu laikotarpiu prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ tradiciškai tampa „Dovanorama“ – išskirtine kalėdinių dovanų erdve, kurioje apsipirkimas tampa ne tik patogus, bet ir įkvepiantis. Šių metų kampanijos šūkis – „Paskutinių minučių čempionams“ – skatina drąsiai įveikti šventinius iššūkius ir patirti pergalės džiaugsmą, dovanų ieškant be streso net paskutinėmis dienomis.
Vyrai rūpintis dovanomis linkę prieš pat šventes
„Panoramos“ užsakymu atlikta vartotojų apklausa* atskleidė tendenciją, kad šventiniu laikotarpiu prekybos centrą aplanko daugiau vyrų nei moterų. Tačiau dovanų ieškoti iš anksto jie neskuba – prisimena likus vos kelioms dienoms iki Kalėdų.
„Apklausos duomenimis, gruodžio mėnesį „Panoramoje“ apsilanko 35 proc. daugiau vyrų nei, pavyzdžiui, rugsėjį ir tai yra vienintelis metų laikas, kai vyrai sudaro didžiąją dalį mūsų lankytojų. Ši tendencija neįprasta, nes bendrai prekybos sektoriuje dominuoja moteriška auditorija. Tokie apsipirkimo įpročiai yra unikalūs, todėl tapo įkvėpimu mūsų naujajai „Dovanoramos“ kampanijai“, – sako prekybos centro vadovė Birutė Kalanovaitė.
Kalbėdama apie šių metų kūrybinę idėją, B. Kalanovaitė pabrėžia, kad didžiausias dėmesys šį kartą skirtas vyriškai auditorijai. Šeštą kartą vykstanti „Dovanorama“ sieks kurti emocijas, kurios įkvėptų ir palengvintų šventinį pasiruošimą bei dovanų pirkimą.
„Kalėdinis laikotarpis daugeliui asocijuojasi su stresu, įtampa ir skubėjimu, o juk šventes turėtų lydėti džiaugsmas ir bendrystė. Todėl naujoje rinkodaros kampanijoje – „Paskutinių minučių čempionams“ – nusprendėme atspindėti visiškai priešingą emociją – triumfą. Norime, kad mūsų klientai iš prekybos centro išeitų jausdamiesi kaip čempionai, sėkmingai atlikę savo užduotį – pasirūpinę dovanomis artimiesiems. Taip pat, siekiame parodyti, kad net paskutinės minutės dovanos gali būti gerai apgalvotos ir suteikiančios džiaugsmą tiek dovanojančiam, tiek dovanos gavėjui“, – pasakoja B. Kalanovaitė.
Kampanija – įkvėpta realių įpročių
Pasak idėją pasiūliusios kūrybinės agentūros „Ogilvy Vilnius“ atstovų, mintis apie „Paskutinių minučių čempionus“ kilo prisiminus, kokį didelį džiaugsmą kelia suspėjimas pasirūpinti dovanomis, kai tam, rodos, visai nelikę laiko.
Kaip pasakoja kūrybininkai Kęstutis Neverauskas ir Rūta Baradinskaitė, tikriausiai visi esame buvę tokioje situacijoje, kai šį kalėdinį darbą atidedame paskutinei minutei. Ir, sėkmingai jį įveikus, aplanko džiaugsmas, kurį net galima prilyginti triumfui. „Būtent taip galės jaustis ir „Panoramos“, o tiksliau – „Dovanoramos“ klientai. Pasididžiavimo emociją šia reklamine kampanija ir norėjome jiems perduoti“, – pasakoja vienas iš idėjos autorių.
Anot „Ogilvy Vilnius“ atstovų, šiais metais kartu su „Panoramos“ komanda nuspręsta eiti drąsesniu, ryškesniu keliu, o reklamos emocija kuriama ne tik vaizdo, bet ir klasikinės muzikos garso takeliu. Tai vyrams turėtų būti puikiai pažįstama ne tik iš gyvenimo, bet ir iš jų mėgstamo sporto čempioniškų akimirkų.
Įsigytas dovanas supakuos nemokamai
„Dovanorama“, kaip ir kasmet, lankytojams siūlys patogių sprendimų, leidžiančių apsipirkti lengviau ir sutaupyti laiko. Visą šventinį laikotarpį artimiesiems išrinktas dovanas (pateikus pirkimą įrodantį kvitą), bus galima supakuoti nemokamai: antrame aukšte, šalia kavinės „Vero Cafe“ veiks speciali dovanų pakavimo erdvė. Dovanų idėjos lauks kone 200 prekybos centro parduotuvių, o taip pat antrame aukšte šurmuliuojančioje kalėdinėje mugėje.
Iki gruodžio 23 d. prekybos centre dovanos pakuojamos kasdien nuo 11:00 iki 21:00 val., o per Kūčias kiek trumpiau – nuo 10:00 iki 18:00 val. Pasinaudoti šia paslauga pirkėjai galės ir tarpušvenčiu – gruodžio 26–30 d. nuo 11:00 iki 20:00 val. ir gruodžio 31 d. nuo 11:00 iki 18:00 val.
Vilniuje atidaryta nauja ekspozicijų ir renginių erdvė: galerijos atidarymo proga lankytojai rinkosi į įspūdingą patyriminę parodą
Išskirtinė galimybė prekybos centre: tapkite savanoriu ir prisidėkite prie svarbių pokyčių
Naujoje „Pildyk“ kalėdinėje reklamoje užkūrė beprotišką vakarėlį 90-ųjų stiliumi: skamba legendinis „Happyendless“ hitas
Kaip formuoti sėkmingą darbdavio įvaizdį ir teigiamą reputaciją šiandien?
Kasdienybės dilemos: kas lemia vartotojo sprendimą?
Būti rimtu — lengviau nei prajuokinti mases: kaip humorą reklamose naudoti skoningai?
Nuo rugsėjo 1 d. keičiasi „Rimi Express“ darbo laikas – aktualu dirbantiems Vilniaus centre
Startuolis „Joiner App“ pritraukė per pusę milijono naujoms rinkoms atverti
Klientų patirties gerinimui pasitelkė naujovę: nuo šiol užsisakyti maistą „Gourmet Panoramoje“ galima greičiau

„Breaking Bad“ – serialas apie mokytoją Walterį White’ą, kuris tapo narkotikų magnatu. Iš pradžių tai atrodo kaip istorija apie nusikaltimus,...
Vienai didžiausių žemės ūkio ir maisto gamybos įmonių grupei AB Akola group priklausančios agroverslo „Linas Agro“ subgrupės įmonės Baltijos šalyse...
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Dirbtinis intelektas (DI) šiandien keičia mūsų kasdienybę ir darbo aplinką. Jis analizuoja duomenis, taupo laiką ir padeda spręsti užduotis. Tačiau...
Vilniaus kriminalistai išardė didelės apimties SIM „spiečių”, naudotą automatizuotai apgaulingai veiklai internete. Policijos duomenimis, operacijos metu sulaikyti du asmenys, rasta...
Europos kelių transporto sektorius susiduria su struktūrine krize – šiandien Europoje trūksta daugiau nei 426 tūkst. vilkikų vairuotojų. Iki 2028...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...