Paskelbta
2 metai prieš-
„Telia“ su „Lietuvos draudimu“ ir „PZU gyvybės draudimu“ pasirašė penkerių metų trukmės sutartį, kuria įsipareigojo prižiūrėti šių bendrovių IT sistemų veiklą ir daugiau kaip 1300 darbuotojų kompiuterinių darbo vietų saugumą. „Telia“ IT paslaugas šioms draudimo bendrovės teikia jau dešimtmetį.
Kompiuterinių darbo vietų priežiūros paslauga yra išskirtinė tuo, kad išorinių specialistų komanda tampa organizacijos IT skyriaus tąsa – prireikus gelbsti, reaguoja ir sprendžia iškilusias problemas taip, lyg būtų šalia, įmonės viduje. Ekspertai pažymi, kad daug darbuotojų turinčios organizacijos vis dažniau savo IT ūkį patiki išorinėms priežiūros kompanijoms, kurių turimos kompetencijos ir įdirbis užtikrina saugų ir efektyvų IT sistemų funkcionavimą.
„Jei IT sistemų priežiūrą prilygintume drabužių priežiūrai, tai galima sakyti, kad kiekviena kompiuterinė darbo vieta yra lyg skirtingo audinio rūbas. Šilkinių suknelių neskalbsime kartu su sportine apranga – garderobą, greičiausiai, kategorizuosime ir prižiūrėsime taip, kaip rekomenduoja gamintojai. Taip ir su IT ūkiu – jį reikia standartizuoti ir skirti reikiamą nuolatinę priežiūrą. O jei įmonėje yra tūkstančiai prižiūrimų „rūbų“, vidiniais resursais susitvarkyti su tokiu kiekiu tampa nepakeliama“, – sako „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.
„Telia“ IT specialistų komanda daugiau kaip 10 metų rūpinasi draudimo bendrovių „Lietuvos draudimas“ ir „PZU gyvybės draudimas“ IT sistemų veikla ir kompiuterinėmis darbo vietomis. Partnerystė atnaujinta dar penkeriems metams – „Telia“ IT pagalbą teiks visoje Lietuvoje, 140 kliento objektų, kuriuose yra 1300 kompiuterinių darbo vietų. Specialistai rūpinsis užklausų ir incidentų, problemų valdymu, administruos tapatybės ir prieigos teises, prireikus konsultuos.
„Mums labai svarbus partnerių lankstumas, kompetencijos ir dėmesys kokybei. Dėl šios priežasties apsisprendimas pasirinkti IT bendrovę nebuvo sudėtingas, nes su „Telia“ esame ilgalaikiai partneriai. Tikimės, jog mūsų bendradarbiavimas išliks toks pat sklandus ir efektyvus“, – pažymi „Lietuvos draudimo“ IT direktorė Baltijos šalims Asta Kalinauskienė.
„Esame atlikę analizes ir matome, kad būtent šios paslaugos teikime esame lyderiai rinkoje – reagavimo laikas, aptarnavimo kokybė, inovatyvumas ir klientų pasitenkinimas rodo, kad „Telia“ jau seniai nebėra siejama tik su gero ryšio tiekimu. Įmonėms svarbu, kad IT ūkis būtų valdomas lyg savas, į kliento poreikius visada žiūrime lanksčiai, o kiekvieną iššūkį sprendžiame operatyviai ir profesionaliai. Taip susiformavimo abipusis pasitikėjimas, kuris ir lėmė šį ilgalaikį bendradarbiavimą“, – sako D. Karpovič.
Neturite jėgų ir sudėtinga susikaupti: priežastis daugelį nustebins
„Telia“ įgijo ISO 50001 sertifikatą už energijos efektyvumo valdymą
Laimi tie, kurie geba parduoti jausmą – emocinis ryšys tampa svarbesnis už kainą
„Excel“ neapskaičiuoja reputacijos: kaip verslui išvengti klaidų planuojant 2026 m. biudžetą?
Lietuviai „googlina“ savo svajonių darbą: štai ko šiemet ieško dažniausiai
Didžiausias pavojus slepiasi jūsų spintelėje: atskleidė, į kuriuos įrenginius taikosi programišiai
Neatsiliepei – praradai klientą: kaip verslui išlaikyti šventinio sezono testą?
Vėl metas keisti padangas: kokias klaidas dažniausiai daro vairuotojai
Elektronikos „vaiduokliai“ stalčiuose: kas nutinka, kai technologijos lieka užmirštos?

Įsivaizduokite: 1980-aisiais Niujorko vargingame rajone augęs vaikinas, kuris gamtinių teisių nevykdo, bet vis tiek galiausiai susitinka su kavos puodeliu –...
NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...