Sekite naujienas

Verslas

Kada laikas plėsti verslą?

L

Paskelbta

-

Jei jūsų verslo paklausa auga ir turite šiek tiek laisvų pinigų, gali būti laikas plėstis. Tačiau dėl rizikų, susijusių su mastelio didinimu, verslo savininkai turi peržiūrėti kelis veiksnius prieš įgyvendindami planą. Kad padėtume jums nustatyti tinkamą laiką plėtrai, šis vadovas apžvelgia septynis dalykus, į kuriuos reikia atsižvelgti prieš nusprendžiant pakelti savo įmonę į kitą lygį.

Reklama

Kaip sako patarlė, jei jūsų verslas neauga, jis miršta. Nors kai kuriems tai gali skambėti ekstremaliai, plėtra yra natūrali verslo gyvavimo ciklo dalis. Ji gali pritraukti daugiau kapitalo ir sumažinti gamybos išlaidas – du geriausi būdai užtikrinti ilgalaikį išlikimą. Bet tai ne tik apie pelną. Nors finansiniai plėtros paskatos yra akivaizdžios, augimui orientuoti verslai taip pat pritraukia geriausius talentus ir švenčia inovatyvesnius mąstymo būdus. Tačiau pakelti verslą į kitą lygį ne visada yra lengva.

Per greita plėtra gali atsisukti prieš verslą dėl daugelio priežasčių. Ji gali daryti spaudimą įmonės ištekliams, susilpninti finansus ir pakenkti produktų ar paslaugų kokybei. Todėl dėl šio proceso rizikų būtina, kad verslo savininkai kruopščiai apsvarstytų, kada yra tinkamas laikas auginti verslą. Kad padėtume jums tai padaryti teisingai, štai septyni dalykai, į kuriuos reikia atsižvelgti prieš nusprendžiant investuoti į verslo augimą.

1. AR TURITE SAUGŲ LOJALIŲ KLIENTŲ BAZĘ?

Nuolatiniai klientai yra turtas kiekvienam verslui. Likdami lojalūs jūsų prekės ženklui, jie padeda išlaikyti stabilų pajamų srautą. Tiesą sakant, Pareto principo apklausa atskleidė, kad nors nuolatiniai klientai sudaro tik apie 1/5 vidutinio verslo bazės, jie suteikia iki 80 % pajamų. Todėl, jei jūsų verslas reguliariai gauna naudos iš pakartotinių pirkimų, gali būti protinga investuoti į verslo plėtrą. Priešingai, jei jūsų verslas labiau priklauso nuo vienkartinių pirkimų, investicija į plėtrą gali būti rizikingesnis finansinis žingsnis.

Be to, be stabilios paslaugų paklausos palaikymo, pakartotiniai klientai rodo jūsų verslo kokybę. Likdami atsidavę jūsų produktui ar paslaugai, jie įrodo stabilią paklausą. Tai teigiamas ženklas, kad jūsų prekės ženklas greičiausiai bus gerai priimtas platesnės auditorijos. Galiausiai, lojalūs klientai ne tik grįžta, bet dažnai platina žinią apie jūsų produktą ar paslaugą iš lūpų į lūpas. Verslams, siekiantiems plėsti akiratį, ši rinkodaros forma gali padėti organiškai pasiekti naujus klientus.

2. AR PAKLAUSA STABILIAI AUGA?

Augimas gali būti jaudinantis. Tačiau jei jūsų verslas neturi išteklių susidoroti su padidėjusia paklausa, tai gali daryti didelį spaudimą įmonei. Jei tai netinkamai tvarkoma, šis spaudimas gali lemti verslo atsisakymą ar darbuotojų pervargimą. Todėl, kad išvengtumėte klientų praradimo ar personalo pervargimo, stabiliai auganti paklausa yra puiki priežastis investuoti į verslo plėtrą.

Nesvarbu, ar jūsų darbo erdvė yra biuras, gamyklos cechas ar maisto vieta, vienas dažniausių būdų reaguoti į papildomą verslą yra fizinė plėtra. Priklausomai nuo jūsų operacijos unikalių aplinkybių, tai gali apimti persikraustymą ar antros vietos atidarymą. Internetiniams verslams puikus būdas plėstis yra stiprinti buvimą internete. Kaip sumažinti verslo poveikį aplinkai?

Reklama

Kadangi šie procesai kainuoja daug, būtina kruopščiai apsvarstyti variantus prieš priimant sprendimą. Taip pat reikia būti tikram, kad paklausos šuoliai yra nuoseklūs, o ne sezoniniai.

3. AR UŽKLIUVOTE UŽ RETOS GALIMYBĖS?

Puikios galimybės neateina kasdien. Todėl, kai viena pasitaiko, reikia ją griebti abiem rankomis. Nesvarbu, ar tai rinkos spragos nustatymas, greitai augančios vartotojų tendencijos išnaudojimas ar laisvos darbo vietos jūsų svajonių vietoje užgrobimas – verslo savininkai turi žinoti, kada pasakyti taip. Nors gali vilioja žaisti saugiai ir laikytis pažįstamo, šių auksinių galimybių išnaudojimas tikrai atskiria pelus nuo grūdų versle.

Verslai, kurie pasinaudojo Covid-19, yra puikus pavyzdys. Kol dauguma verslo kraštovaizdžio buvo chaotiška, kai kurie verslūs žmonės pavertė citrinas limonadu. Paimkite Pot Gang – s Seeds pristatymo paslaugą, įkurtą per pirmąjį karantiną. Pandemijai sukėlus naują susidomėjimą permakultūra ir kitomis savęs priežiūros veiklomis, Pot Gang savininkas Sam Smith pastebėjo nišą rinkoje.

4. AR PER DAUG PATOGU?

Kaip kadaise sakė Chris Rusi, The Coach Zone įkūrėjas ir CEO: „savanaudiškumas gali būti pavojingiausia grėsmė bet kokiam verslui. Kai verslas tampa per daug patogus, jis rizikuoja prarasti konkurencinį pranašumą, geriausiai dirbančius talentus ir galiausiai klientų bazę. Tai ne tik riboja būsimą augimą, bet ir rizikuoja sugriauti tai, kas jau sukurta. Nors yra daug būdų sutrikdyti savanaudiškumą ir korporacinį tingumą, augimas yra vienas geriausių būdų išrauti jį su šaknimis. Todėl, kad užtikrintumėte, jog verslas neliktų stagnuojantis, gali būti protinga sutelkti dėmesį į natūralų progresą. Verslo idėjos moterims

Savanaudiškumas paprastai sklinda iš viršaus, todėl verslo savininkai turi rodyti pavyzdį komandai. Efektyvus būdas tai padaryti – nustatyti augimo tikslus, siūlyti dosnias paskatas darbštiems darbuotojams ir plėsti įmonę į naujas rinkos sritis. Tai ne tik praplės jūsų verslo ribas, bet ir gali pagerinti darbuotojų įsitraukimą. Laikais, kai neįsitraukę darbuotojai kainuoja JK ekonomikai 340 mlrd. svarų per metus, jūsų įmonė turi moralinę ir finansinę paskatą išlaikyti verslą evoliucuojantį.

5. AR JŪSŲ PRAMONĖ AUGA?

Apskritai pramonės augimas yra puiku. Jis rodo, kad visuomenė domisi jūsų produktu, ir tai žadantis ženklas ateičiai. Todėl, jei jūsų pramonė neseniai įgavo pagreitį, jūsų įmonei turėtų būti daug lengviau plėstis. Priešingai, jei pramonė stovi vietoje ar, dar blogiau, krenta, gali būti finansiškai neatsakinga investuoti daugiau kapitalo į augimą.

Nors pramonės augimas jaudinantis, verslo savininkai turi pasiruošti didesnei konkurencijai, kai susidomėjimas auga. Net sėkmingiausi verslai gali pralaimėti greitai augantiems konkurentams, o jei nereaguosite pakankamai greitai, rizikuojate dar labiau atsilikti. Todėl, kad nepraleistumėte vertingų pardavimų konkurentams, turite likti atidūs rinkos tendencijoms.

6. AR GALITE IŠLAIKYTI STANDARTUS?

Kai verslas greitai plečiasi, tai gali būti jaudinantis laikas. Tačiau viena didžiausių klaidų, kurias daro įmonės plėsdamosi, yra augimo prioritetizavimas virš visko kito. Papildomas spaudimas dažnai tenka darbo jėgai, kai verslas auga per greitai. Tai dažnai veda prie pervargusių darbuotojų. Tai ne tik didina darbuotojų nepasitenkinimą ir daro įmonę neprofesionalia, bet ir gali paveikti produkto kokybę.

Net jei esate įsitikinę, kad verslas pasiruošęs plėtrai, vis tiek turėtumėte planuoti ir nustatyti protingus augimo lūkesčius. Sukurdami ir įgyvendindami detalu plėtros planą, jūsų verslas bus labiau pasiruošęs ateities paklausai ir apsisaugoti nuo netikėtų kliūčių. Galiausiai tai išlaikys aukštą išvesties kokybę ir laimingą klientų bazę.

7. AR TURITE PAKANKAMAI KAPITALO?

Net jei valdote savo aistros projektą, verslas visada yra apie pelną. Taigi, jei rimtai ketinate pakelti verslą į kitą lygį, jums reikės finansinio pagrindo. Priklausomai nuo sričių, kuriose įmonė siekia augti, plėtros gali būti brangios. Yra ne tik trumpalaikės naujos įrangos ir mašinų pirkimo išlaidos, bet ir ilgalaikės kaip atlyginimai, rinkodara ir komunalinės paslaugos, kurios toliau ėda pinigų srautą. Kaip pradėti savo verslą neturint pinigų

Be to, visada yra tikimybė, kad įmonė nepasieks tikslų. Todėl, kad apsisaugotumėte nuo šios realybės, visada protinga turėti šiek tiek papildomų lėšų lietingai dienai.

Kad užtikrintumėte pakankamai augimo kapitalo, jūsų verslas turi kruopščiai apskaičiuoti, kiek reikės plėtrai finansuoti. Ši suma skirsis nuo verslo iki verslo, ir nors nėra tobulo kiekio nustatymo būdo, reikia atsižvelgti į kelis veiksnius. Pavyzdžiui, įskaičiuokite, kaip greitai verslas gali paversti turimus turtus grynaisiais, kaip greitai gali grąžinti neapmokėtas skolas ir vidutinį apyvartos rodiklį. Kai turėsite apytikslį įvertinimą, gali būti laikas tyrinėti išorines finansavimo galimybes.

SVARSTYMAI UŽ IR PRIEŠ

Kiekvienas verslas turėtų apsvarstyti plėtrą kažkuriuo gyvavimo ciklo etapu. Tačiau investicija į ilgalaikį augimą nėra dalykas, kurį reikia vertinti lengvai. Dėl laiko, pinigų ir energijos, reikalingos sėkmingai auginti įmonę, verslo savininkai turi būti 100 % tikri prieš plėsdami akiratį.

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI (DUK) Kaip žinoti, kada plėsti verslą?

Jei jūsų verslas užsitikrino lojalią vartotojų bazę ir klientai prašo augti, gali būti laikas plėstis. Be to, apsvarstykite plėtrą, jei auga paklausa jūsų produktui ar paslaugai, jei užkliuvote už retos galimybės, jei tampate per daug patogūs ar jei jūsų pramonė auga.

Kodėl norėtumėte plėsti verslą?

Jūsų verslas turėtų apsvarstyti plėtrą dėl daugelio priežasčių. Didžiausia augimo paskata – padidinti pelną ir pagerinti investicijų grąžą (RoI). Be to, plėtra gali padėti reaguoti į rinkos paklausą, skatinti inovacijas ir kūrybinį mąstymą įmonėje bei pritraukti naujų, vertingų talentų į komandą. Kokį verslą galima atidaryti vasarą? 

Kokios rizikos susijusios su verslo plėtra?

Nors plėtra gali atrodyti logišku kitu žingsniu versle, ji ateina su rizikomis. Jei augimas vyksta per greitai, blogai finansuojamas ar prastai planuotas, gali lemti kokybės kompromisus, verslo nestabilumą ir didelius finansinius nuostolius. Kad sumažintumėte šių rizikų poveikį, verslo savininkai turi kruopščiai apsvarstyti prieš nusprendžiant plėstis.

Ką apsvarstyti prieš plėsdami verslą?

Prieš svarstydami plėtrą, paklauskite savęs, ar užsitikrinote lojalią klientų bazę, ar paklausa stabiliai auga, ar plėtros paskatos yra laiko jautrios, ar verslas tampa per patogus, ar pramonė auga, ar galėsite išlaikyti kokybės lygius ir ar turite pakankamai augimo kapitalo investuoti. Verslo idėjos moterims namuose

Kas yra augimo kapitalas?

Taip pat žinomas kaip plėtros kapitalas ar augimo nuosavybė, augimo kapitalas yra finansavimo tipas, suteikiantis verslams lėšų augimui. Paprastai gaunamas vėlyvos stadijos įmonių, šis kapitalas leidžia investuoti į išteklius, plėstis į naują rinką ir net atidaryti naujas patalpas.

Kaip verslas gali išlaikyti standartus plėsdamasis?

Jūsų verslas gali išlaikyti standartus plėsdamasis sukurdami ir įgyvendindami detalu plėtros planą. Tai ne tik padės verslui patenkinti ateities paklausą, bet ir apsisaugoti nuo netikėtų kliūčių. Tai efektyviausias būdas išlaikyti nuosekliai aukštą išvesties kokybę ir laimingą klientų bazę.

Turinys priklauso: kriya.co

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |