Sekite naujienas

Verslas

Kaip pasamdyti pirmuosius darbuotojus augančiame versle?

L

Paskelbta

-

Verslo augimo dinamika ir ciklai, kuriuos įmonės patiria susidurdamos su nuolat audringa rinkos realybe, jau dešimtmečius yra tyrimų ir rašinių tema. XXI amžiuje, kai skaitmeninė ekonomika toliau transformuoja sąsają tarp verslo ir vartotojų bei keičia mažų įmonių poreikius visose augimo stadijose, dar svarbiau grįžti prie šios diskusijos ypač samdos požiūriu. Supratimas apie savo įmonės poreikius kiekviename jos vystymosi žingsnyje gali padėti rasti žmones, kurie paskatins jūsų verslą į ateitį.

Reklama

Kokios yra mažo verslo augimo stadijos? Verslininkų patirtis yra labai įvairi, dažnai priklausanti nuo konkrečių pramonės šakų, aplinkybių ir aplinkybių, kuriose jie atsiduria, tačiau vis tiek egzistuoja didesni augimo ir vystymosi modeliai, taikomi daugumai mažų verslų. Yra skirtingi schematiški būdai suskirstyti šią progresiją, daugiausia priklausantys nuo detalių lygio, tinkamo konkrečiai situacijai, tačiau pagrindinės verslo augimo stadijos yra:

  • 1 stadija: Pradžia (Start-Up)
  • 2 stadija: Augimas
  • 3 stadija: Brandumas
  • 4 stadija: Atnaujinimas arba Nuosmukis

Ši bendra sistema aprašo įprastą pokyčių modelį visame kame – nuo pinigų tiekimo iki reikalingo vidinės struktūros lygio, kai verslas evoliucionuoja, ir būdą, kaip darbdaviai užpildo darbuotojų ir rangovų pozicijas, kad pasiektų maksimalų verslo augimą, taip pat turės evoliucionuoti. Bent jau tai tiesa ilgalaikių ir sėkmingų įmonių atveju. Geriausi būdai prisijungti prie sėkmingų samdytojų gretų aptariami atskirai ir detaliai kiekvienoje stadijoje žemiau.

1 stadija: Pradžia (Start-Up)

Pradžios fazė, kaip rodo pavadinimas, yra apie būdą suteikti produktą ar paslaugą, paleisti jį į rinką ir rasti klientų, kurie jį pirktų. Tai pati pirmoji verslo egzistavimo fazė. Šioje fazėje startuolis taip pat tiria, ar įmanoma pelningai tiekti tai, ką žada, publikai, kuri nori pirkti.

Dažnai pradžios fazė apima bandomąjį ar kitą koncepcijos įrodymo projektą, kuris galiausiai gali vesti prie platesnės pardavimų bazės. Viskas sukasi apie paprastą organizaciją, sudarytą iš kelių žmonių ar net vieno solo verslininko iš pradžių, bandančio padengti visas sritis ir rasti pakankamai pinigų, kad patenkintų verslo pradžios grynųjų pinigų poreikius. Įmonė neturės daug sistemų ar formalaus planavimo: verslas ir savininkas iš esmės yra tas pats.

Kaip samdyti pradžios fazėje

Pradžios fazė pareikalauja daugelio verslų dar prieš jiems pakylant, tiesiog išsekdama savininkus ar nepajėgiant tapti gyvybingais, kol baigiasi pradinis kapitalas. Tiems, kurie sugeba išgyventi pačias pirmąsias verslo kūrimo dienas, galiausiai ateina laikas, kai nusprendžiama, kur reikalinga pagalba, ir samdomas pirmasis darbuotojas.

Rizika verslams, samdantiems 1 stadijoje, yra ta, kad grynas spaudimas išlikti gali vesti prie skubotų personalo sprendimų. Tai didžiausia duobė, kurios reikia vengti: Svarbu sąmoningai nuspręsti, kokie jūsų poreikiai, atrinkti potencialius kandidatus, žinoti darbo įstatymus ir atlyginimų standartus bei samdyti žmogų, kuris būtų lengvai bendraujantis ir galėtų praeiti foninį patikrinimą.

Reklama

Teisingi samdos sprendimai čia yra lemiami siekiant pasiekti 2 stadiją, ir net tada tai ne visada bus lengva. Dideli darbuotojų kaitos rodikliai yra įprastas iššūkis pradedantiems verslams.

2 stadija: Augimas

Verslo augimas pradeda pasireikšti 2 stadijoje, kai tampa aišku, kad yra rinka tam, ką įmonė daro. Pajamos ir visuomenės žinomumas pradeda augti, personalo kaita pradeda mažėti, o įmonės klientų bazė ir rinkos dalis plečiasi. Šiai stadijai prasidedant, augimas tampa vis spartesnis.

Gali būti akimirkų, kai 2 stadija užklumpa verslą, ilgai įpratusį kovoti už išlikimą, netikėtai. Ne visada lengva išlaikyti dėmesį į verslo tikslus, kai pagaliau pradeda lengvėti milžiniškas pradžios proceso spaudimas.

Šioje verslo augimo fazėje įmonė turėtų:

Koncentruotis į kapitalo išlaikymą Rasti veiksmingą prognozavimą, leidžiantį pasiruošti ir prisitaikyti prie pokyčių bei galimybių Nustatyti realius tikslus, kurie efektyviausiai naudoja turimus išteklius Tai įmanoma pasiekti tik kartu su tinkamos komandos, procesų ir struktūrų įdiegimu.

Kaip samdyti augimo fazėje

Susidoroti su sparčiu verslo augimu reiškia suburti darbščią komandą, kuri dirba kartu su tiekėjais ir tiekėjais, ieško perspektyvų ir skatina pardavimus bei marketingą, bei apskritai siekia ir naudojasi visomis galimybėmis, leidžiančiomis spartų augimą. Kas lemia moterų plaukuotumo didėjimą ir kaip efektyviai spręsti šią problemą?

Tai taip pat laikas įdiegti formalesnes politikas ir infrastruktūrą: pavyzdžiui, sudaryti darbuotojų vadovą ir suformuluoti politikas, kurios įvairovę, teisingumą ir įtrauktį – pagrindinį augimo variklį – padaro pagrindiniais jūsų verslo kultūros elementais. Tai apima ambicingų, kūrybiškų žmonių samdymą, kurie gali mąstyti neįprastai, bet vis tiek skatinti pagrindinius prioritetus.

3 stadija: Brandumas

Pradžios fazės iššūkis buvo rizika ir spaudimas, veikimas be saugumo tinklo, siekiant sužinoti, ar verslas plauks, ar skęs. Augimo fazės iššūkis buvo išlaikyti pagreitį, kai jis pradeda kauptis, pasinaudoti galimybių langu siekiant sėkmės ir kurti ilgalaikę perspektyvą.

Iki 3 stadijos ilgalaikė perspektyva atėjo. Verslas stabilus ir turi stiprią rinkos buvimą bei vartotojų ryšį. Grynieji pinigai stiprūs, ištekliai ir žmonės prieinami greitam problemų sprendimui, ir yra saugumo jausmas, kurio anksčiau nebuvo.

Tas naujas saugumo jausmas atneša kitokią riziką: stagnacijos riziką. Deganti motyvacija plėstis ir augti nebėra kasdienio būtinumo variklis, ar bent jau taip nebeatrodo. Tai gali būti apgaulinga; nes iš tikrųjų, nesvarbu verslo mastas šiuolaikinėje rinkoje, pokyčių tempas lieka negailestingas, ir verslas, kuris nustoja siekti pokyčių ir prisitaikymo, gali greitai tapti pasenęs.

Verslo savininkui, kuris nebėra suinteresuotas tokiais iššūkiais, tai gali tapti laiku, kai parduoti įmonę tampa patrauklu. Tiems, kurie nori judėti toliau ir konkuruoti, tai laikas kurti naujus produktus ir plėstis į naujas rinkas. Gyventojai norėtų pirkti pastatytą būstą, bet dauguma perka iš brėžinių

Kaip samdyti brandumo fazėje

Samda 3 stadijoje yra tik iš dalies apie žmonių radimą, kurie atitinka jūsų vertybes ir gali stiprinti nustatytą prekės ženklą. Tie dalykai lieka svarbūs, bet taip pat svarbu rasti žmones su puikiais komandinio darbo ir valdymo įgūdžiais, kurie gali sutelkti esamą komandą ir atnešti šviežios energijos jų darbui, žiūrėdami į rinkos dalies plėtrą ir ateities galimybes.

Šioje stadijoje, ko jums tikriausiai reikės siekiant šių tikslų, yra didelio masto, disciplinuotas ir technologijas išmanantis įdarbinimo procesas, kuris gali greitai įvertinti didelį skaičių kvalifikuotų kandidatų, identifikuoti ir sujungti jus su geriausiais samdiniais bei apskritai išlaikyti įmonę konkurencingą greitai judančioje darbo rinkoje.

4 stadija: Atnaujinimas arba Nuosmukis

Galiausiai, po stabilaus brandumo periodo, beveik kiekvienas verslas anksčiau ar vėliau susidurs su posūkio tašku. Jei jie nesiekia tinkamų galimybių ar neplėsis pakankamai agresyviai 3 stadijoje, ar jei pramonės pokyčiai ar technologijų atnaujinimai radikaliai užginčijo jų verslo modelį, ar jei konkurentai pradėjo artėti ir ėsti jų rinkos dalį, jie gali susidurti su realybe mažėjančių pajamų metais po metų. Nėra neįprasta, kad visos šios problemos užklumpa vienu metu. Pateikite paraišką dabar „Startupbootcamp Mobility & Transportation Accelerator“ programai

Tas krentančios pajamos yra akivaizdus nuosmukio rodiklis. Susidūręs su juo, verslas iš esmės turi du pasirinkimus. Arba jie gali reinvestuoti į įmonės ateitį, arba parduoti. Dažnai pasirenkama pastarąjį, bet tai už mūsų temos ribų: Jei samdote 4 stadijoje, pasirinkote reinvestavimo variantą.

Reinvestavimas tikriausiai taip pat reiškia reinventavimą. Tai daug lengviau, jei pokyčių planavimo procesas ir kultūra ieškoti naujų galimybių buvo nustatyta 3 stadijoje, bet ar buvo, ar ne, šiuo metu būtina prisitaikyti. Jei atitrūkote nuo tikslinės rinkos ar kitos pramonės realybės pasikeitė, tai laikas kruopščiai įvertinti, kas vyksta, ir pakeisti kursą. Jei reikia daug investuoti į naują technologiją ir personalo perkvalifikavimą, tai stadija, kai vykdyti tuos įsipareigojimus tampa lemiama.

Kova už išlikimą prasidėjo iš naujo, dabar su daug didesniais statymais nei mažo startuolio finansinis likimas. Ir jūsų samda turi atspindėti tuos statymus.

Kaip samdyti atnaujinimo fazėje

Jei norite, kad reinvestavimo procesas vestų prie atnaujinimo, jūsų samdos procesas turi veikti visu pajėgumu ir pilnai naudoti šiuolaikines inovacijas, tokias kaip kandidatų sekimo programinės įrangos paketai. Butas „iš brėžinių“

Šiuo metu jums reikia pritraukti žmonių, kurie turi variklį, ambiciją ir ekspertizę, reikalingą padėti reinventuoti jūsų verslo strategiją, tuo pačiu turinčius patirtį ir sprendimą žinoti, kokias politikas, procesus ir požiūrius išlaikyti, o kuriuos pakeisti.

Atnaujinimo procesas taip pat yra apie įmonės kultūros reformavimą ir užtikrinimą, kad bet kokios naujos idėjos ir technologijos būtų priimtos visoje įmonėje. Gauti tikrą pritarimą tokiai transformacijai visoje organizacijoje lengva kalbėti, bet sunku vykdyti, ir dažnai reikalauja kandidatų su stipria charizma ir gebėjimu gyvai artikuliuoti viziją įvairiems suinteresuotiesiems. Kai renkatės tarp dviejų aukštai kvalifikuotų atnaujinimo fazės kandidatų, tas, kuris geriausiai pristato tą tarpasmeninį ryšį, dažnai yra stipriausias pasirinkimas.

Efektyvus susidorojimas su verslo augimo stadijomis niekada nėra lengvas procesas, nesvarbu, kokioje srityje konkuruoja jūsų mažas verslas. Sistemingas požiūris į tas stadijas ir į samdos procesą, kuris yra jų dalis, nepaprastai padidina jūsų sėkmės šansus. „Realco“: sostinės pirminėje NT rinkoje vasarį fiksavome didesnį aktyvumą

Turinys priklauso: indeed.com

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |