Sekite naujienas

Verslas

Kaip pelnyti klientų pasitikėjimą nauja elektronine parduotuve?

L

Paskelbta

-

Pasitikėjimas visada buvo esminė valiuta kiekvienam, valdžiančiam el. prekybos svetainę. Kiekvieną kartą, kai klientas apsilanko naujoje internetinėje parduotuvėje, jis pats sprendžia apie suvokiamą riziką ten apsipirkti. Ir tai yra logiška, nes internetiniai sandoriai apima daug jautrių duomenų, tokių kaip kredito kortelių numeriai ir kontaktinė informacija.

Reklama

Todėl būtina kurti pasitikėjimą ir įtikinti lankytojus, kad jūsų internetinė parduotuvė yra saugi apsipirkti. Juk vartotojai tampa vis išrankesni, kai renkasi, kur atlikti pirkimus internetu.

Kas yra vartotojų pasitikėjimas el. prekyboje ir kodėl jis svarbus?

Vartotojų pasitikėjimas – tai klientų pasitikėjimas internetiniu verslu ar platforma, kai jie atlieka sandorius ar bendrauja.

Pasitikėjimas kuriamas remiantis nuosekliomis ir teigiamomis patirtimis, kai klientai tiki, kad el. prekybos verslas yra patikimas, skaidrus ir įsipareigojęs atitikti jų lūkesčius.

El. prekybos svetainė, turinti gerai sukurtą internetinio apsipirkimo patirtį ir daug patenkintų klientų, nesusidurs su iššūkiais dėl klientų pasitikėjimo.

Dabar pažiūrėkime, kodėl pasitikėjimo kūrimas yra itin svarbus, norint įtikinti žmones apsipirkti jūsų internetinėje parduotuvėje.

  1. Daugiau lojalių klientų

Pasitikėjimas yra klientų lojalumo pagrindas. Kai vartotojai pasitiki el. prekybos svetaine, jie labiau linkę tapti lojaliais klientais.

Teigiamos patirtys ir skaidrios verslo praktikos skatina klientus sugrįžti pirkti ateityje.

Lojalumas, uždirbtas per pasitikėjimą, paverčia vienkartinius pirkėjus ilgalaikiais prekės ženklo ambasadoriais.

Reklama
  1. Didesnis klientų pasitikėjimas

Klientų rūpesčiai, pradedant produkto kokybe ir baigiant interneto saugumu, gali tapti kliūtimi pirkimui. Aktyviai kurdami pasitikėjimą, jūs tiesiogiai sprendžiate šias baimes.

Skaidrus ir patikimas prekės ženklas įkvepia pasitikėjimą potencialiems klientams, sumažindamas jų rūpesčius ir sukuriant palankią aplinką sėkmingiems sandoriams.

  1. Teigiamas žodinis marketingas

Pasitikėjimas skatina teigiamą žodinio marketingo efektą. Patenkinti klientai ne tik linkę sugrįžti į jūsų el. prekybos verslą, bet ir dalintis savo teigiamomis patirtimis su draugais, šeima ir internetinėmis bendruomenėmis.

Šios organinės rekomendacijos gali žymiai pagerinti jūsų prekės ženklo reputaciją, pritraukdamos naujų klientų ir plėsdamos jūsų pasiekiamumą per galingą žodinio rekomendacijų tinklą.

3 pagrindiniai internetinių pirkėjų rūpesčiai

Klientai dažniausiai nerimauja dėl šių trijų problemų, kai apsiperka internetu.

  1. Privatumo ir saugumo rūpesčiai

Privatumo ir saugumo klausimai atlieka lemiamą vaidmenį formuojant klientų pasitikėjimą el. prekyboje, nes asmenys patiki jautrią asmeninę ir finansinę informaciją internetinėms platformoms.

Kad šie duomenys būtų apsaugoti nuo pažeidžiamumų, ypač susijusių su PHP, kuris dažnai naudojamas el. prekybos platformose, būtina naudoti PHP saugumo skaitytuvą. Šis įrankis padeda nustatyti ir ištaisyti saugumo silpnybes, kol jos dar neišnaudotos piktavalių, žymiai padidindamas svetainės saugumą ir užtikrindamas nuolatinį saugumo patvirtinimą.

Daugelis internetinių pirkėjų matė naujienas apie klientų duomenų pažeidimus per el. prekybos parduotuves. Daugelis jų patys buvo paveikti šių problemų! Tokios istorijos pabrėžia, kaip svarbu užtikrinti potencialius klientus apie jūsų įdiegtas saugumo priemones jų duomenims apsaugoti.

  1. Skaidrumas ir autentiškumas

Skaidrumas ir autentiškumas yra pagrindiniai elementai kuriant klientų pasitikėjimą el. prekyboje, nes jie suteikia vartotojams aiškią informaciją apie produktus, kainas ir verslo praktikas.

Atvirai komunikuodamos apie politiką, įskaitant grąžinimo procedūras ir paslaugų sąlygas, el. prekybos platformos gali aiškiai nustatyti klientų lūkesčius ir taip sumažinti neaiškumus bei galimus ginčus. Socialinių tinklų populiarumui mušant rekordus, jaunimo pasitikėjimas jais tik krenta

Autentiškumas produktų pateikime, per tikrus internetinius atsiliepimus, aukštos kokybės vaizdus ir tikslius aprašymus, ne tik didina klientų pasitikėjimą, bet ir prisideda prie jūsų internetinės parduotuvės patikimumo, skatindamas ilgalaikį pasitikėjimą ir lojalumą. Svetainės, parduodančios žemos kokybės ar padirbtus produktus, niekada nesukurs prekės ženklo pasitikėjimo su savo klientais.

  1. Klientų aptarnavimas ir palaikymas

Išskirtinis klientų aptarnavimas yra esminis kuriant pasitikėjimą. Klientai nori žinoti, kad jei kils problemų su jų pirkiniais, internetinė parduotuvė, iš kurios jie užsisakė, turės reaguojančią ir palaikančią sistemą šiems klausimams spręsti.

Greita ir naudinga klientų aptarnavimo komanda ne tik efektyviai sprendžia problemas, bet ir demonstruoja atsidavimą klientų pasitenkinimui, kurdama teigiamą ryšį su vartotojais.

Įsitikinkite, kad jūsų kontaktų puslapis yra lengvai randamas ir kad nauji klientai gali matyti, jog jie galės lengvai spręsti problemas, tokias kaip grąžinimai ir pinigų grąžinimas.

7 patarimai, kaip kurti klientų pasitikėjimą internetinėje parduotuvėje

Pasitikėjimo kūrimas el. prekybos svetainėse apima kelias skirtingas taktikas, nuo klientų atsiliepimų ir socialinio įrodymo rodymo iki mokėjimo saugumo ženklų naudojimo.

Pažvelkime į 7 veiksmingas strategijas.

1. Užtikrinkite saugius, skaidrius sandorius

Kaip minėjome, internetiniai pirkėjai nerimauja dėl savo asmeninės informacijos saugumo. Jie nori žinoti, kad perka iš teisėto verslo, o ne iš sukčių.

Internetinės parduotuvės turėtų spręsti šią pasitikėjimo kliūtį įdiegdamos saugius mokėjimo vartus, užtikrindamos, kad jų SSL sertifikatas būtų atnaujintas, ir aiškiai komunikuodamos apie sandorio procesą, rodydamos progreso juostą.

Jei jūsų svetainė turi atnaujintą SSL sertifikatą, vartotojai matys spynos piktogramą kairėje nuo svetainės pavadinimo.

2. Rinkite ir rodykite 5 žvaigždučių atsiliepimus

Atsiliepimai ir klientų rekomendacijos yra svarbūs būdai el. prekybos svetainėms kurti pasitikėjimą. Kai potencialus klientas mato, kad kiti žmonės turėjo teigiamų patirčių su prekės ženklu, tai siunčia pasąmoninius pasitikėjimo signalus. Lietuvių ekonominiai lūkesčiai

Klientai jaučiasi saugesni, kai socialinis įrodymas yra ryškiai rodomas produktų puslapiuose. Sužinokite, kaip nustatyti socialinio įrodymo elementus čia.

3. Pridėkite pasitikėjimo signalus

Pabrėždami savo svetainės saugumo funkcijas, galite padidinti vartotojų pasitikėjimą ir pagerinti el. prekybos atsiskaitymo rodiklį.

Įdiekite SSL sertifikatus, kad klientų naršyklės nerodytų įspėjimų, ir naudokite pasitikėjimo ženklus, priimtus mokėjimo saugumo sertifikatus ir pinigų grąžinimo garantijas, kad klientai jaustųsi saugūs.

4. Sukurkite patogią svetainę

Tai, ar jūsų el. prekybos svetainė yra gerai sukurta ir patogi vartotojui, gali labai paveikti, kaip labai vartotojai pasitiki jūsų prekės ženklu. Jei jūsų svetainės greitis yra lėtas ir ji atrodo nepatraukliai, tai gali priversti žmones manyti, kad nesate teisėtas verslas.

Įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra patogi vartotojui ir kad turite stiprų internetinį buvimą keliuose kanaluose, kad žmonės galėtų lengvai patvirtinti, jog jūsų internetinis verslas yra tikras.

5. Pirmenybę teikite klientų aptarnavimui

Kaip minėta, klientai stiprų klientų aptarnavimą laiko teisėto internetinio pardavimo pagrindu. Naudokite tiesioginio pokalbio sistemą ar pokalbių robotus, kad žmonės galėtų lengvai gauti atsakymus į savo klausimus.

Visada greitai atsakykite į klientų užklausas (įskaitant socialiniuose tinkluose), kad apie jūsų verslą plistų teigiamas žodinis įvertinimas.

6. Būkite skaidrūs su produktų informacija

Tikslūs produktų aprašymai, perteikiantys tikslias produktų savybes, yra raktas į tai, kad klientai pasitikėtų jūsų prekės ženklu. Negalėsite sukurti klientų lojalumo, jei žmonės jaus, kad jūsų produktai svetainėje yra klaidingai pateikti. Dirbtinis intelektas tampa autonomiškas

Aiški, tiksli informacija padeda tinkamai nustatyti klientų lūkesčius, kad jie nebūtų nusivylę, kai užsakymas atkeliaus paštu.

7. Rodykite atvejų tyrimus ir sėkmės istorijas

Galite pasisemti daugiau patarimų, stebėdami, kaip sėkmingi el. prekybos verslai kūrė ir išlaikė pasitikėjimą. Atvejų tyrimai, sėkmės istorijos ir kiti kūrybiškai pateikti socialinio įrodymo elementai yra puiki pradžia.

Analizuodami šių verslų taikomas strategijas ir taktikas, galite gauti puikių idėjų, kaip kurti pasitikėjimą savo el. prekybos parduotuvėje.

Ateities tendencijos el. prekybos pasitikėjimo srityje

Žvelgiant į ateities tendencijas el. prekybos pasitikėjimo srityje, privatumo rūpesčiai neabejotinai išliks svarbiausi. Vartotojai vis labiau budrūs dėl to, kaip tvarkomi jų asmens duomenys, todėl tvirtos privatumo priemonės, tokios kaip duomenų praradimo prevencijos priemonės ir skaidrios duomenų praktikos, yra būtinos pasitikėjimui kurti ir išlaikyti. Minusas lauke – rūpesčiai statybų aikštelėje

Papildyta realybė (AR) taip pat turės didelę reikšmę formuojant klientų pasitikėjimą ateityje. AR leidžia vartotojams vizualizuoti produktus realioje aplinkoje prieš atliekant pirkimą, pagerindama internetinio apsipirkimo patirtį.

Sukčiavimo prevencijos priemonės turės nuolat evoliucionuoti, kad išliktų priekyje kibernetinių grėsmių, o personalizacijos, balso prekybos, pokalbių robotų ir virtualių asistentų integracija bus esminė kuriant sklandžius ir pritaikytus bendravimus, dar labiau stiprinant pasitikėjimą tarp el. prekybos verslų ir jų klientų. Rekordinės investicijos Lietuvos startuoliams, bet mažiesiems verslams – vis dar kliūtys

Šių tendencijų priėmimas ne tik atitiks besikeičiančius vartotojų lūkesčius, bet ir prisidės prie saugesnės, skaidresnės ir į klientą orientuotos el. prekybos aplinkos kūrimo.

Turinys priklauso: optimonk.com

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Nekilnojamasis turtas4 val prieš

„Piliamiestis“ švenčia 10-metį: nuo pramoninės zonos iki vieno geidžiamiausių kvartalų Kaune – pristatomas naujas plėtros etapas

Prieš dešimtmetį pradėtas „Piliamiesčio“ projektas šalia Neries Kaune šiandien jau vadinamas sėkmingiausiu konversijos pavyzdžiu mieste. Urbanistiškai atgimusi apleista teritorija virto...

Verslas1 d. prieš

Kaip įtikinti investuotojus? Į „Startup Fair“ atvyksta „Google“ ir „Netflix“ konsultavęs neverbalinės komunikacijos ekspertas

Kiekvienas startuolio įkūrėjas žino kaip svarbu gebėti prisistatyti investuotojams – „pitch‘inti“. Kūno kalba, balso valdymas, tinkamai sudėliota prezentacija ir istorijos...

Technologijos2 d. prieš

„Telia“ pristato naują kibernetinio saugumo programėlę: atsakas į didžiausias lietuvių baimes internete

Telekomunikacijų bendrovė pristato naują kibernetinio saugumo sprendimą „Telia Safe“ – visapusišką programėlę, skirtą apsaugoti vartotojus nuo vis sudėtingesnių skaitmeninių grėsmių. Šis žingsnis...

Investavimas3 d. prieš

Apklausa: lietuviai vis dar vengia investuoti

Asociacijos „Fintech Hub LT“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta šalies gyventojų apklausa parodė, kad 67 % apklaustųjų nėra investavę savo pinigų (pvz., į...

Verslas3 d. prieš

„PRO BRO Group“ pradeda viešą 5,5 mln. eurų obligacijų platinimą

Automobilių plovimo ir patalpų valymo paslaugų įmonių grupė „PRO BRO Group“, valdanti „PRO BRO“ ir „Švaros brolių“ prekės ženklus, skelbia...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |