Sekite naujienas

Verslas

Kaip pritraukti pirmuosius klientus savo verslui?

L

Paskelbta

-

Pagal „Marketo“, 61 % rinkodaros specialistų nurodo, kad didžiausias jų iššūkis yra generuoti aukštos kokybės potencialius klientus. Tai reiškia, kad visos įmonės turi įdėti daug pastangų, norėdamos pritraukti potencialius klientus. Kad tai būtų šiek tiek lengviau, būtina įvaldyti keletą pagrindinių, bet patikrintų rinkodaros taktikų – šios 12 technikų yra esminės, jei norite sužinoti, kaip efektyviau pritraukti klientus. Šis tinklaraštis sutelks dėmesį į potencialių klientų, kurie galėtų būti suinteresuoti jūsų produktu ar paslauga, pritraukimą. Svarbu kvalifikuoti šiuos potencialius klientus: jei jie atitinka jūsų verslo poreikius, jie taps jūsų perspektyvomis arba, kitaip tariant, karštais potencialiais klientais, kurie verti jūsų pardavimo pastangų. Pasinerkime į technikas, kurios pavers jūsų verslą potencialių klientų magnetu:

Reklama

1. Tiesioginė rinkodara: asmeniškai susisiekite su potencialiais klientais

Tiesioginė rinkodara yra technika, naudojama tiesiogiai bendrauti su potencialiais klientais, pavyzdžiui, per tekstinius pranešimus, skambučius, el. laiškus ar net asmeniškai. Tiesioginės rinkodaros pranešimas beveik visada apima konkretų raginimą veikti, skirtą paskatinti jūsų auditoriją nedelsiant reaguoti. Šios reakcijos gali būti įvairios – nuo nuorodos paspaudimo prenumeratai, telefono numerio paskambinimo iki svetainės lankymo. Drąsus raginimas veikti gali net paskatinti auditoriją tiesiogiai įsigyti produktą.

Tiesioginės rinkodaros pranešimas gali būti pirmasis potencialių klientų kontaktas su jūsų prekės ženklu. Atminkite, kad kai kurie žmonės šią rinkodaros formą laiko įkyria ir erzina. Kadangi dažnai susisiekiate su potencialiais klientais be išankstinio susitarimo, pritaikykite savo bendravimo būdą ir pabrėžkite jiems teikiamą naudą.

Gerai nukreipta tiesioginės rinkodaros kampanija vis dar turi daug privalumų, nes galite:

  • Pasiekti auditorijas, kurias kitaip sunku pasiekti. Pavyzdys: Vyresnės kartos nėra labai aktyvios skaitmeninėje erdvėje, tačiau jos gali būti suinteresuotos jūsų pasiūlymu, jei jiems paskambinsite.
  • Išbandyti savo produkto ar paslaugos patrauklumą, nes potencialūs klientai turi atsakyti iš karto. Pavyzdys: Sukūrėte naują produktą, bet nesate tikri, kaip į jį reaguos žmonės. Kodėl nepaskambinus bandomajai auditorijai ir neišsiaiškinus jų reakcijos prieš pradedant produkto paleidimą?
  • Gauti aiškius ir stebimus rezultatus. Pavyzdys: Galite lengvai įvertinti savo tiesioginės rinkodaros kampanijos poveikį. Jei išsiuntėte tiesioginį el. laišką 100 potencialių klientų, kviesdami juos nemokamai atsisiųsti jūsų katalogą, ir 20 iš jų tai padarė, tai reiškia, kad turite 20 % teigiamą atsakymo rodiklį. Tada galite kvalifikuoti ir puoselėti šiuos potencialius klientus, kad galiausiai sudarytumėte sandorį… tiksliai žinodami, kiek potencialių klientų virsta klientais. Tai labai patogu norint lengvai išmatuoti sėkmę ir apskaičiuoti iš šios kampanijos gautą klientų pritraukimo kainą.

2. Šaltasis skambinimas: įtikinkite potencialius klientus realiuoju laiku

Neprašyti skambučiai potencialiems klientams, arba šaltasis skambinimas, anksčiau buvo populiari technika, tačiau jos populiarumas sumažėjo. Tai suprantama, nes skambinimas žmonėms gali būti varginantis ir daug laiko reikalaujantis, ypač jei jie niekada anksčiau negirdėjo apie jūsų verslą ir gali neatrodyti labai suinteresuoti.

Tai nereiškia, kad šios telemarketingo formos visada yra bloga idėja. Tikri, realiuoju laiku vykstantys pokalbiai su potencialiais klientais gali būti svarbūs juos įtikinant. Jei nukreipsite savo pastangas į sprendimų priėmėjus, jūsų šansai juos įtikinti žymiai padidės.

Sutelkite dėmesį į aiškią, tikslinę auditoriją su gerai paruoštu scenarijumi ir palyginkite statistiką apie savo veiklą (skambučių skaičių ir trukmę), kokybę (kiek sprendimų priėmėjų pasiekėte? kiek potencialių klientų kvalifikavote?) ir konversijas (kiek demonstracijų ar pirkimų lėmė skambutis?), kad nustatytumėte, ar verta investuoti į šią techniką. Galite įsigyti skambučių sąrašus arba patys sudaryti sąrašus, pavyzdžiui, per renginius ar internetines paieškas.

3. Tiesioginis paštas: užtikrinkite, kad jūsų tikslinė auditorija matytų jūsų pranešimus

Reklama

Tiesioginis paštas, nesvarbu, ar tai el. paštas, ar fizinis paštas, taip pat gali būti vertinga technika, jei norite efektyviai nukreipti į konkrečią auditoriją. Padarykite žmones suinteresuotus jūsų prekės ženklu arba patraukite jų dėmesį kūrybiškais ir įdomiais pranešimais. Pavyzdžiui, aukšto lygio vadovai gali būti svarbios jūsų verslo perspektyvos, tačiau jie neturi daug laiko naršyti internete ieškodami informacijos. Užtikrinkite, kad jie nepraleistų jūsų turinio, ir išsiųskite jiems tiesioginį paštą su specialiai jiems parengta informacija.

Tiesioginės rinkodaros privalumai ir trūkumai

Aišku, kodėl tiesioginė rinkodara yra populiari taktika: ji leidžia asmeniškai bendrauti, padeda pasiekti auditoriją, kurią kitaip sunku pasiekti, ir suteikia tikslius duomenis apie tai, kam skambinote ar siuntėte laiškus.

Tačiau asmeniškas skambinimas ar laiškų siuntimas potencialiems klientams užima daug laiko. Kartais jūsų pastangos net nėra vertinamos, nes ne visi mėgsta būti netikėtai kontakuojami ar jaučia, kad jūsų pranešimai yra pernelyg orientuoti į pardavimus.

Nesijaudinkite: tiesioginė rinkodara vis dar yra vertinga taktika, ypač kartu su kitomis rinkodaros technikomis. Geriausia tai, kad galite tai lengvai atlikti patys, be jokios išorinės pagalbos.

4. Įeinančioji rinkodara: patraukite klientų dėmesį įdomiu turiniu

Jau minėjome, kad susisiekiant su potencialiais klientais per tiesioginę rinkodarą, turėtumėte dalintis vertingu turiniu… bet kas tiksliai yra turinys?

Turinys yra informacijos pateikimas auditorijai, kuris gali būti dalijamas įvairiais formatais. Galimybių yra daug: be el. laiškų, galite kurti tinklaraščius, elektronines knygas ar produktų katalogus, kurti vaizdo įrašus ir dar daugiau.

Turinys yra pagrindinis įeinančiosios rinkodaros veiksnys. Dalindamiesi informatyviu, mokomuoju ar pramoginiu turiniu, užmezgate prasmingą ryšį su savo auditorija. Turinio teikimas potencialiems klientams padeda jiems rasti tai, ko jiems reikia, ir įrodo, kad jūsų verslas yra patikimas. Nebendraudami tiesiogiai, padedate potencialiems klientams įvertinti savo situaciją, ieškoti sprendimų ir priimti sprendimus.

Naudodami įeinančiąją rinkodarą, suteikiate potencialiems klientams būtent tą informaciją, kurios jie ieško. Tai puikiai tinka pirkėjams, kurie mėgsta kruopščiai informuotis prieš (ar net be) tiesioginio pokalbio.

5. Turinys: visų jūsų rinkodaros pastangų kuras

Pasak „Forrester“, pirkėjai perskaito tris turinio vienetus kiekvienam rinkodaros specialisto ar pardavėjo išsiųstam vienetui. Pirkėjų savišvieta yra tikra, o turinio yra labai daug. Jūsų užduotis – išsiskirti iš triukšmo ir sugalvoti naujų būdų, kaip potencialūs klientai jus rastų ir gautų jiems reikalingą informaciją.

Laikykite turinį visų jūsų rinkodaros kampanijų kuru – nuo el. pašto iki socialinių tinklų. Aukštos kokybės turinys gali padėti prasibrauti pro informacijos perkrovą internete ir pelnyti potencialių klientų pasitikėjimą.

Jau žinote, kad turinį galite kurti įvairiais formatais… bet kur jį dėti, kai jis jau sukurtas? Jūsų svetainė yra viena svarbiausių vietų publikuoti puikų turinį. Tai gali skambėti šiek tiek prieštaringai, bet turinį netgi turėtumėte dalinti nemokamai.

Jūsų turinys yra pirmasis žingsnis pritraukiant lankytojus. Dabar laikas pagalvoti, kaip paversti juos potencialiais klientais. Jūsų turinys gali būti nemokamas, bet tai nereiškia, kad neturėtumėte iš jo nieko gauti: o jei paprašytumėte jų kontaktinių duomenų mainais?

Naudojant internetines formas turinio pasiūlymams atsisiųsti yra puikus būdas rinkti informaciją apie potencialius klientus. Kodėl gi neleidus jiems prenumeruoti jūsų tinklaraštį? Tinklaraštis gali būti labai vertingas jūsų svetainei, nes jis išlaiko skaitytojų susidomėjimą ir, tikėtina, priverčia juos grįžti dar kartą. Be to, kokybiškas rašytinis turinys taip pat atlieka svarbų vaidmenį gerinant jūsų organinį reitingą paieškos sistemose.

6. SEO: pritraukite potencialius klientus miegodami

Paieškos sistemų optimizavimas (SEO) susideda iš bendrų pastangų, kurios pagerina jūsų reitingą paieškos sistemose. Tarkime, parduodate biuro reikmenis – būtų puiku, jei žmonės rastų jūsų svetainę įvedę paieškos užklausą „pirkti biuro reikmenis“.

Žmonės nuolat naudoja paieškos sistemas, ypač „Google“. Naudodami SEO, užtikrinate, kad jūsų kuriamas turinys atitiktų tai, ko žmonės ieško.

Kuo labiau optimizuota jūsų svetainė, tuo aukštesnį reitingą ji turės paieškos sistemose ar SERPs (paieškos sistemų rezultatų puslapiuose). Tai ir yra jūsų tikslas, nes taip padidinsite tikimybę būti rastiems ir paspaustiems.

Optimizuodami savo svetainę, stenkitės padidinti jos aktualumą ir autoritetą, nes „Google“ vertina informatyvų turinį ir apdovanoja tinklalapius, naudojančius tą pačią kalbą kaip jūsų tiksliniai klientai ir atsakydami į jų klausimus.

  • Aktualumas paprastai tariant yra gebėjimas atsakyti į jūsų auditorijos klausimus. Susiję paieškos terminai puslapio apačioje, pavyzdžiui, gali suteikti įžvalgų, ko ieško jūsų klientai. „Google“ suteiks jūsų svetainei aukštesnį balą, jei galėsite pateikti aiškius atsakymus į jų paieškos užklausas.
  • Autoritetas matuojamas analizuojant nuorodų iš kitų tinklalapių skaičių ir kokybę, kurią sukuriate kurdami aktualų turinį arba ieškodami svečių tinklaraščių rašymo galimybių.

Tarkime, parduodate įvairius baseinus. Kai žmonės svarsto tokio tipo pirkinius, jie gali ieškoti skirtingų alternatyvų. Tinklaraštis apie skirtumus tarp betoninių, vinilinių ir stiklo pluoštinių baseinų gali atsakyti į kai kuriuos jų klausimus ir taip padidinti jūsų aktualumą.

Kai kurie jūsų tiekėjai taip pat laiko jūsų tinklaraštį naudingu, todėl jie pateikia nuorodą į jūsų svetainę. Kai sodo dizaineris tai pastebi, jis pasiūlo bendradarbiauti. Jūs parašote turinį, kurį jis publikuoja savo svetainėje, taip sujungdamas savo lankytojus su jūsų verslu. Tos nuorodos, nukreipiančios į jūsų svetainę, padidins jūsų autoritetą ir padės pasiekti naują auditoriją.

Investuokite į SEO, jei norite:

  • Pasiekti nuoseklius rezultatus. Užtrunka, kol pateksite į pirmąjį paieškos sistemos puslapį, bet kai tai pasieksite, mėgausitės nuolatiniu srautu.
  • Sukurti autoritetingą svetainę. Tai yra pripažintas šaltinis arba „pagrindinė“ svetainė tam tikroje nišoje. Autoritetinga svetainė nuolat generuos srautą į jūsų puslapį ir padės jūsų įmonei kurti reputaciją, kol tapsite pakankamai populiarūs, kad dominuotumėte rinkoje – tai įmanoma tik per protingą turinio ir SEO planavimą.
  • Padidinti savo svetainės vertę ir gauti daugiau paieškos srauto, nes reitinguojate aukščiau paieškos sistemoje.

Įeinančiosios rinkodaros privalumai ir trūkumai

SEO pastangos turi ilgalaikį poveikį ir yra praktiškai nemokamos – jei neskaičiuosite resursų, išleidžiamų optimizavimui ir turinio kūrimui. Iš pradžių visa tai gali atrodyti šiek tiek pribloškiama, todėl gera idėja susisiekti su ekspertu, kuris gali jus supažindinti su pagrindais. Yra daug agentūrų ir laisvai samdomų specialistų, galinčių optimizuoti jūsų svetainę ar sukurti efektyvų SEO turinį.

Negalite ignoruoti fakto, kad žmonės yra internete, todėl jūs taip pat turėtumėte būti. Jie aktyviai ieško informacijos, todėl turėtumėte ją pateikti. Įeinančioji rinkodara ir SEO padeda įtvirtinti jūsų įmonę kaip minčių lyderę ir patikimą, vertingą informacijos šaltinį. Tai taip pat palengvina jūsų svetainės radimą. Kai potencialūs klientai žino apie jūsų egzistavimą, jūsų susisiekimas su jais jų nebe nustebina, todėl gera idėja pritraukti potencialius klientus skaitmeniniu būdu ir tęsti asmeninį kontaktą.

Mokama internetinė reklama: greičiau pasiekite tikslesnę auditoriją

Internetinės reklamos yra puikus būdas pasiekti didesnę jūsų tikslinės auditorijos dalį ir skatinti potencialių klientų srautą. Pažvelkime į keletą dažniausiai naudojamų technikų.

Vaizdinė reklama ir pakartotinis taikymas: sutelkite dėmesį į savo tikslinę rinką

Vaizdinės reklamos yra skelbimai svetainėse. Jos panašios į įprastus žurnalų skelbimus, tačiau turi vieną svarbų skirtumą: jūs visiškai žinote rezultatus. Vaizdinės reklamos yra stebimos: kas jas spustelėjo? Kokios buvo suinteresuotų žmonių demografinės savybės? Kuo geriau pažįstate savo auditoriją, tuo geriau galite pritaikyti savo skelbimus.

Vaizdinė reklama naudinga taikant į auditorijas su skirtingomis demografinėmis savybėmis ar elgsena. Pavyzdžiui, jei jūsų verslas veikia skirtinguose šalies miestuose, gali būti įdomu taikyti tik į tų vietovių žmones. Taip pat galite pasirinkti, kur norite, kad jūsų skelbimai būtų rodomi: pasirinkite internetinę publikacijos erdvę, kur jūsų potencialūs klientai leidžia laiką. Įsivaizduokite, kad parduodate automobilius: norėtumėte, kad jūsų reklama būtų rodoma svetainėje, lyginančioje automobilių kainas.

Jei nežinote, kuriose svetainėse lankosi jūsų tiksliniai potencialūs klientai, ar norite paskleisti savo mokamas pastangas, verta pasinaudoti pakartotinio taikymo reklamomis. Šios reklamos „seka“ jūsų svetainės lankytojus ir vėliau pasirodo kitose jų lankomose svetainėse. Primindami apie savo verslą, padedate nukreipti potencialius klientus į jūsų svetainę, kai jie yra pasirengę priimti sprendimą.

Paieškos sistemų reklama: mokėkite už paspaudimą, kad iš karto gautumėte aukštos kokybės potencialius klientus

Galbūt jau pastebėjote, kad „Google“ paieškos rezultatuose pirmieji rezultatai yra reklamos. Mokėjimas už paspaudimą (PPC) yra paieškos sistemų reklamos (SEA) forma, rodanti skelbimus kaip remiamus rezultatus paieškos sistemose, viršuje ir šonuose nuo organinių paieškos terminų. Reklamuotojai siūlo kainą už raktinių frazių, kurios yra aktualios jų tikslinėms rinkoms, ir skelbimai rodomi, kai paieškos užklausa atitinka jų raktinių žodžių sąrašą. Pavyzdžiui, jei esate santechnikas, naudotumėte raktinius žodžius, tokius kaip „santechnika“, „katilo remontas“ ar „vamzdžių keitimas“. Reklamuotojas moka tik tada, kai kas nors spusteli rodomą skelbimą.

Mokamos internetinės reklamos privalumai ir trūkumai

Naudokite PPC kaip potencialių klientų generavimo techniką, jei norite:

  • Gauti greitus rezultatus ir srauto padidėjimą per trumpą laiką, pavyzdžiui, per produktų paleidimus ar sezonines akcijas.
  • Skatinti labai tikslinį srautą. PPC leidžia susiaurinti jūsų perspektyvas pagal jų demografinius duomenis, todėl gaunate labai aukštos kokybės potencialius klientus.
  • Išbandyti naujus dalykus. Išbandykite naujus produktus ar pasiūlymus su nedideliu biudžetu ir sužinokite, kaip žmonės reaguoja. Jei pastebite, kad jūsų idėja veikia, pradėkite kampaniją per skirtingus rinkodaros kanalus.

Kalbant apie paieškos sistemų reklamą, vėlgi viskas sukasi apie „Google“. Naudokite jų mokomuosius vaizdo įrašus, kad patys sukurtumėte kampaniją, arba konsultuokitės su ekspertu. Jei mokama reklama yra viena iš pagrindinių jūsų rinkodaros taktikų, ji gali būti brangi. Geriau naudoti ją mažiems bandymams ar papildyti kitas rinkodaros taktikas.

Socialiniai tinklai: derinkite bendruomenės kūrimą su potencialių klientų generavimu

66 % rinkodaros specialistų pastebi potencialių klientų generavimo naudą, praleisdami vos 6 valandas per savaitę socialiniuose tinkluose. Tai galima dar labiau pagerinti naudojant socialinių tinklų turinio kalendorių. Laikas sukurti savo paskyrą, būti matomam ir aktyviam reguliariai skelbiant įrašus bei atsakant į galimus klausimus ir rūpesčius. Net tiesiog pamėgdami kieno nors įrašą ar pakomentuodami jų nuotraukas padeda vartotojams prisiminti jūsų prekės ženklą.

7. „LinkedIn“: užmegzkite naujus ryšius, kad parduotumėte daugiau

Potencialių klientų generavimas per „LinkedIn“ gali būti labai paprastas, tačiau užimantis daug laiko. Peržiūrėkite savo tinklo pasiūlymus ir įvertinkite, ar jie atitinka jūsų pasiūlymus. „LinkedIn“ taip pat siūlo daugybę grupių. Prisijunkite prie grupės, kurioje yra profesionalų, tikėtina, suinteresuotų jūsų verslu, ir išsiųskite jiems prisijungimo užklausą.

Bendraukite su jais po to, kai prisijungimas priimtas, ir naudokite tinkamas pardavimo technikas, kad sudarytumėte sandorį. Tai lengva – jei skiriate laiko tolesniam bendravimui ir sekate savo prisijungimo užklausas bei pranešimus.

Jei norite mokėti už naujas perspektyvas, galite naudoti „LinkedIn“ reklamas. Pasirenkama funkcija „Lead Collection“ nukreipia narius, spustelėjusius jūsų skelbimus, į jūsų nukreipimo puslapį, kuriame jie gali užpildyti kontaktinę užklausą. Tai labai patogu vartotojui ir padeda greitai sudaryti perspektyvų sąrašą.

8. „Facebook“: pasiekite žmones, panašius į jūsų tikslinę auditoriją

„Facebook“ taip pat padeda generuoti daugiau potencialių klientų socialiniuose tinkluose. Pavyzdžiui, naudokite galimybę gauti tiesioginę nuorodą į savo svetainę. Ši platforma taip pat leidžia tiesiogiai per kanalą užsiregistruoti naujienlaiškiui, todėl galite greitai gauti suinteresuotų lankytojų kontaktinius duomenis.

Kalbant apie reklamą, „Facebook“ suteikia paprastų būdų pasiekti jūsų tikslines auditorijas:

  • Pasirinktinės auditorijos: pirmasis metodas yra įkelti el. pašto sąrašą ir suderinti el. laiškus su vartotojais. Taip sukūrėte pasirinktinę auditoriją savo reklamoms. Pasirinktinės auditorijos susideda iš žmonių, atlikusių jūsų nurodytą veiksmą, pavyzdžiui, apsilankiusių jūsų svetainėje ar atsisiuntusių jūsų programėlę. Tai dažnai naudojama esamų vartotojų sekimui.
  • Panašios auditorijos: taip pat galite sukurti panašią auditoriją iš klientų el. pašto sąrašo, kuris sukuria auditoriją iš žmonių, panašių į jūsų esamą klientų duomenų bazę. Kitaip tariant, naudojate savo klientų demografinius duomenis, kad pasiektumėte daug didesnę grupę žmonių, kurie gali būti suinteresuoti jūsų paslaugomis. Panaši auditorija naudinga, jei norite išplėsti savo skelbimus ir rasti daug naujų perspektyvų.

Socialinių tinklų privalumai ir trūkumai

Kuo didesnis jūsų pasiekimas socialiniuose tinkluose, tuo daugiau potencialių klientų pritrauksite neišleisdami pinigų. Roma nebuvo pastatyta per dieną, kaip ir jūsų „LinkedIn“ ar „Facebook“ paskyros. Būkite aktyvūs ir kurkite įtraukiančius įrašus, kad surinktumėte daugiau „patinka“ ir komentarų. Tai padidins jūsų šansus, kad nauji auditorijos nariai pamatytų jūsų turinį savo naujienų sraute.

Kalbant apie didelės potencialių klientų grupės pritraukimą, mokamos galimybės, tokios kaip „LinkedIn Lead Collection“ ar „Facebook“ reklamos, generuos daugiau potencialių klientų. Protinga tai naudoti kaip taktiką, papildančią kitas jūsų rinkodaros pastangas. Žinoma, turėtumėte būti socialiniuose tinkluose, nes jie ne tik vertingi pritraukiant ar įtikinant potencialius klientus, bet ir džiuginant jūsų klientus bei informuojant juos apie naujienas.

9. El. pašto rinkodara: išlaikykite savo prekės ženklą potencialių klientų dėmesio centre

Tyrimai atskleidė, kad el. pašto rinkodara yra populiariausia potencialių klientų generavimo taktika, 81 % respondentų nurodė, kad tai efektyviausias kanalas.

El. paštas turėtų būti viena iš pagrindinių jūsų komunikacijos formų, nes jis padeda išlaikyti ryšį su jūsų auditorija. Kurkite tikslinius pranešimus, kad siųstumėte aktualų turinį ir išlaikytumėte savo prekės ženklą potencialių klientų dėmesio centre. Kodėl gi nesegmentavus skirtingų auditorijos tipų ir nesiuntus jiems pritaikyto turinio?

Automatizuotas, bendrinis el. pašto pranešimas taip pat yra paprastas sprendimas nustatyti, kas yra ir kas nėra suinteresuotas jūsų verslu, tiesiog paklausiant savo potencialių klientų. Suteikite jiems galimybę lengvai atsakyti į jūsų pranešimą (pavyzdžiui, naudojant raginimo veikti mygtuką) ir pasinaudokite šia galimybe sudaryti potencialių klientų, kuriems turėtumėte paskambinti, sąrašą.

Yra daugybė įrankių, kurie gali padėti paversti jūsų potencialius klientus klientais.

El. pašto rinkodaros privalumai ir trūkumai

El. pašto rinkodara yra pigi. Jums nereikia brangios programinės įrangos ar įrangos, ir nereikia gaišti laiko siunčiant el. laiškus kiekvienam klientui atskirai. Vietoj to, galite standartizuoti savo komunikaciją segmentuotoms potencialių klientų grupėms. Internetinis marketingas

Taip pat labai lengva sekti rezultatus. Naudodami pagrindinį sekimą, žinosite, kurie el. laiškai buvo gauti, kas atsisakė prenumeratos, atidarymo rodiklius (žmones, kurie atidarė jūsų el. laišką) ir paspaudimų rodiklius (žmones, kurie atidarė jūsų el. laišką ir spustelėjo jame esančią nuorodą).

Atminkite, kad žmonės kasdien mato daug turinio. Jei jūsų potencialūs klientai gauna daugybę el. laiškų, kaip išsiskirsite? Pagalvokite, ką norite siųsti ir kam siųsite. Originalios temos eilutės jau gali padėti padidinti atidarymo rodiklius. Pritaikykite kiekvieną kampaniją konkrečiai tikslinei auditorijai ir siųskite žmonėms turinį, kuris juos domina, jei norite, kad el. pašto rinkodara veiktų jūsų naudai.

10. Partnerystės rinkodara: leiskite kitoms įmonėms padėti jums parduoti

Partnerystės rinkodaroje kažkas rekomenduoja jūsų produktą. Kai pirkimas atliekamas remiantis ta rekomendacija, rekomendavėjas gauna atlygį. Tradicinėse formose partnerystės rinkodara kuriama per partnerystes. Kai jūsų partneris nukreipia naują klientą, jis gauna komisinį atlygį. Modernesnė partnerystės rinkodara apima banerių ir URL nuorodų talpinimą partnerių svetainėse.

Naudodami sekimo URL, galite puikiai stebėti visą srautą ir pardavimus, gautus per įvairias reklamos technikas. Partnerystės rinkodara yra panaši į „Google“ vaizdinę reklamą, tačiau skirtumas tas, kad partnerystes kuriate patys, o ne renkatės iš „Google“ kriterijų. Paslaugų verslas

Partnerystės rinkodaros privalumai ir trūkumai

Partnerystės su patikimomis trečiosiomis šalimis kūrimas užima laiko ir pastangų, ypač jei įtraukiate susitarimus dėl komisinių kaštų ir nustatymo mokesčių. Be to, komisiniai, žinoma, sumažina jūsų pelno maržą.

Bet jei tai darote teisingai, partnerystės rinkodara padidina jūsų produktų ir paslaugų matomumą ir yra geras būdas gauti papildomų pajamų šaltinių.

11. Rekomendacijų programos: naudokite žodinius atsiliepimus naujiems klientams pritraukti

Laimingų klientų atsiliepimai ir dalijimasis patirtimi yra puikus būdas pritraukti potencialius klientus ekonomiškai efektyviu būdu. Žmonės mėgsta matyti socialinius įrodymus ir realius rezultatus. Žodinis atsiliepimas taip pat yra pigus: laimingi klientai dažnai noriai reklamuoja jūsų verslą nemokamai.

Apsvarstykite, į ką taikote, ir kokius panašius klientus turite. Kreipkitės į šiuos klientus ir iš karto paprašykite rekomendacijos arba pagalvokite apie paskatas, kurios juos paskatintų tai daryti. Prašykite rekomendacijos, kai jie ką tik turėjo labai teigiamą patirtį su jūsų klientų aptarnavimu, davė jūsų įmonei aukštą įvertinimą… arba tiesiog kreipkitės į lojaliausius klientus. Palengvinkite jiems rekomendacijos teikimą: nereikalaukite rašyti ilgų laiškų, bet pateikite trumpą ir mielą pranešimą, kurį jie gali pasidalinti. Marketingas ir pardavimai

Rekomendacijų rinkodara yra šiek tiek panaši į partnerystės rinkodarą, kur partnerių svetainės ir žurnalai skelbia jūsų skelbimus ir reklamuoja jūsų verslą. Svarbus skirtumas yra tas, kad rekomendacijų programa investuoja į šalininkus, kurie tikėtina rekomenduos jūsų prekės ženklą draugams ir šeimai – tyrimai parodė, kad tai vienas geriausių būdų pritraukti naujus klientus. Žodinis atsiliepimas gali būti seniausias rinkodaros kanalas, bet jis vis dar turi didelę vertę.

Rekomendacijų programų privalumai ir trūkumai

Rekomendacijų rinkodara padeda sutrumpinti jūsų pardavimo ciklą. Žmonės, su kuriais susisiekiate per rekomendacijų programą, retai būna nesuinteresuoti, šalti potencialūs klientai, o karštų potencialių klientų skambinimas padeda sutaupyti pinigų.

Tik nepersistenkite. Leiskite žmonėms patiems nuspręsti, ar jie nori rekomenduoti jūsų verslą. Net patenkintas klientas gali to nenorėti, nes rekomendacija kai kuriems žmonėms yra didelis dalykas, nes tai daro įtaką jų reputacijai.

Tiesiog sukurkite rekomendacijų programą ir leiskite žmonėms ateiti pas jus. Nesistenkite uždaryti kuo daugiau sandorių, bet branginkite gaunamas rekomendacijas.

12. Renginių rinkodara: įtikinkite potencialius klientus akis į akį

Kadangi nėra geresnės reklamos formos už patenkinto kliento patirties dalijimąsi, kodėl gi nepabandžius jų sužavėti per renginį? Tai puiki proga parodyti, už ką stovi jūsų prekės ženklas, pristatyti jūsų teikiamus sprendimus ir užmegzti asmeninius ryšius su dalyviais. Dėl asmeninio kontakto lengviau paversti potencialius klientus stipriais potencialiais klientais, tuo pačiu perteikiant jūsų įmonės minčių lyderystę ir didinant prekės ženklo žinomumą. Kaip pritraukti lankytojų į naują elektroninę parduotuvę?

Pasirengę pritraukti savo potencialius klientus?

Nė viena iš šių technikų nėra jūsų auksinis bilietas į begalinį potencialių klientų srautą, bet jas derindami galite žymiai padidinti savo potencialių klientų skaičių. Stenkitės rasti pusiausvyrą tarp internetinių ir neinternetinių, asmeninio kontakto ir skaitmeninių pranešimų, optimizavimo ir kūrimo. Išbandykite skirtingus dalykus, kartokite ir nustatykite rinkodaros technikas, kurios padės pritraukti daugybę kokybiškų potencialių klientų.

Turinys priklauso: teamleader.eu

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Skaitykite

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |