Paskelbta
9 mėnesiai prieš-
Nuo 2023 metų pabaigos vykstantis Kauno oro uosto šiaurinio perono plėtros projektas – pasiekė tarpinį finišą ir nuo liepos vidurio orlaivių riedėjimui jau atidaryta būsimo naujojo perono dalis (orlaivių riedėjimo maršrutas).
„Esame tikrai patenkinti darbų tempu, kurį demonstruoja rangovai bei visa mūsų komanda. Darbų etapus projekte planavome taip, kad kuo greičiau būtų baigta ir vėl atidaryta naudojimui naujojo perono dalis, kuri svarbi greitesniam orlaivių judėjimui, o antroje metų pusėje baigsime modernizuoti likusią perono dalį“, – komentuoja Arnas Dūmanas, Lietuvos oro uostų (LTOU) plėtros departamento vadovas.
Šiuo metu atidaryta būsimo perono dalis yra 470 metrų ilgio ir 52 metrų pločio. Šioje atkarpoje yra ne tik pakeista danga, jos pagrindai, bet ir įdiegti naujos kartos, itin efektyvūs LED technologijos signaliniai žiburiai.
Visas plėtros projektas, turintis strateginę reikšmę antram pagal dydį oro uostui Lietuvoje, bus oficialiai baigtas 2025 metų pavasarį.
Primenama, kad šiaurinio perono plėtrą vykdo infrastruktūros statybų bendrovė HISK.
Strategiškai svarbi plėtra
Užbaigus šiaurinio perono plėtros projektą, Kauno oro uoste orlaivių stovėjimo vietų skaičius didės daugiau nei pusantro karto. Visas naujojo perono plotas bus daugiau kaip 35 tūkst. kv. metrų.
Tiek Kauno oro uosto šiaurinio perono, tiek lygiagrečiai šiuo metu vykstantis oro uosto keleivių terminalo plėtros projektai – vykdomi siekiant išplėsti keleivių aptarnavimo pajėgumus ir auginti techninio lėktuvų aptarnavimo paslaugų apimtis.
Kauno oro uostas užima orlaivių aptarnavimo ir remonto paslaugų lyderio pozicijas Baltijos regione. Oro uoste MRO veiklas jau vykdo kompanijos „Ryanair“ (dukterinė įmonė „Kaunas Aircraft Maintenance Services“), „FL Technics“, „DAT“ ir „MAAS Aviation“.
Vilniaus oro uoste – didžiuliai pokyčiai: atidarytas naujas išvykimo terminalas
Lietuvos oro uostai naudoja iš atsinaujinančių šaltinių pagamintą dyzeliną – ką tai reiškia mūsų ateičiai?
Stulbinanti Lietuvos oro uostų plėtra: 2025 metais – ambicingi projektai ir 58 mln. eurų investicijos
ILTE suteikia 13 mln. EUR paskolą HISK
Rekordiniai metai Lietuvos oro uostams: 6,6 mln. keleivių per 2024-uosius
Reikšmingiausi „HISK“ 2024-ųjų infrastruktūros projektai ir planai kitiems metams
Lietuvos oro uostai ieško rangovų senųjų Vilniaus oro uosto terminalų konversijai: daugiau erdvių keleiviams ir papildomoms paslaugoms
Robert Ziminski. Tvarumas statybose – daugiau nei CO2 mažinimas
Architektai kviečiami projektuoti Vilniaus oro uosto ateities plėtrą: planuojamas naujasis atvykimo terminalas
Draudimo bendrovė BTA naujoje komunikacijos kampanijoje kviečia apsidrausti nuo stereotipų apie amžių. Ką tai reiškia? Bendrovė atkreipia dėmesį į amžizmo...
Pirmasis šių metų ketvirtis Vilniaus nekilnojamojo turto (NT) rinkai buvo dvigubai geresnis nei pernai. Per pirmuosius tris šių metų mėnesius...
Transporto kompetencijų agentūra (TKA) patvirtino, kad AB „Oro navigacija“ sistema atitinka tarptautinius skrydžių saugos standartus ir išdavė bendros informacinių paslaugų...
Audros ir stiprūs vėjai kasmet sukelia nemažai problemų sodybų ar nuosavų sklypų savininkams – nulūžusios šakos ar išvirtę medžiai gali...
Lietuvos banko duomenų analizė atskleidė išskirtinę situaciją – lietuviai neprivalomam automobilių draudimui išleidžia bene 4 kartus daugiau negu savo pačių...
Per pastaruosius metus smarkiai išaugus sukčiavimo atvejų skaičiui socialinėse platformose, finansų ekspertai įspėja vartotojus būti itin atsargius. Skaitmeninio saugumo sprendimų...
Komentuoja „Arbonics“ vadovas, miškininkystės technologijų ekspertas Kristjanas Lepikas Kiekvieną dieną mus supantis pasaulis keičiasi greičiau, nei galime tai suvokti. Keičiasi...
Orams vis labiau pavasarėjant gatvėse sutinkame vis daugiau dviratininkų. Vis tik, profesionalus dviratininkas Venantas Lašinis įspėja, kad išriedėti į gatves...
Darbe dauguma mūsų praleidžiame didžiąją dalį dienos laiko, bet kai darbo aplinka – nepatogi ir chaotiška, kyla noras pokyčiams. Būtent...