Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
Remiantis dešimtą kartą pristatyto Lietuvos įmonių reputacijos indekso duomenimis, prekybos tinklas „Lidl“ pasižymi geriausia reputacija iš didžiųjų Lietuvos maisto prekybos tinklų. Įmonė ne tik išliko lydere sektoriuje – išsiskyrė ir taikliausia komunikacija darbdavio tema, taip pat bendrame geriausią online reputaciją turinčių įmonių dešimtuke užėmė trečią vietą.
„Reputacija nėra trumpalaikio įdirbio rezultatas – tai nuoseklaus darbo, vertybėmis ir pasitikėjimų grįstų sprendimų ir santykių atspindys. Šis įvertinimas mums svarbus ne tik kaip pripažinimas, bet ir atsakomybė, motyvuojanti kartelę kelti dar aukščiau – ir toliau sieksime būti prekybos tinklu, kuriuo žmonės gali pasitikėti ne tik dėl kainos bei kokybės santykio, bet ir dėl požiūrio į žmones, aplinką bei skaidrumą“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.
Kaip rodo Lietuvos įmonių reputacijos indekso tyrimas, „Lidl“ taip pat išsiskyrė nuoseklia ir stipria komunikacija darbdavio temoje – efektyviai pristatė įmonės kultūrą ir vertybes, stiprindama savo, kaip patrauklaus darbdavio, įvaizdį.
Metų pradžioje „Lidl Lietuva“ jau septintą kartą buvo įvertinta prestižiniais „Top Employer 2025 Lietuva“ ir „Top Employer 2025 Europe“ sertifikatais. Toks įvertinimas organizacijai skirtas už išskirtinį dėmesį savo darbuotojams.
Taip pat „Lidl Lietuva“ įvertinimo sulaukė ir „CV Market“ organizuojamuose įmonių apdovanojimuose – buvo pripažintas kaip vienas patraukliausių darbdavių Lietuvoje. Įmonė užėmė aukštą vietą tarp geriausių šalies darbdavių ir buvo įvertinta pirmąja vieta prekybos ir pardavimų kategorijoje. Viešųjų ryšių tendencijos 2025 metais
Be to, įmonių socialinės atsakomybės „Oskarais“ vadinamuose „Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose 2024“ „Lidl Lietuva“ pripažinta aplinkai draugiškiausia įmone didelių įmonių kategorijoje. Šis įvertinimas skirtas už nuosekliai įgyvendinamą tvarumo strategiją, atsakingą požiūrį į žaliavų vartojimą ir kryptingas pastangas mažinant poveikį klimatui.
Reputacijos tyrime dalyvavo daugiau nei tūkstantis respondentų. Jie buvo suskirstyti į tris grupes: plačiosios visuomenės atstovus (18-74 metų amžiaus šalies gyventojai), nuomonės lyderius (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai, nevyriausybinių organizacijų atstovai ir t.t.) ir sprendimų priėmėjus (didžiausių Lietuvos įmonių vadovai, verslo organizacijų arba asociacijų vadovai, politikai, žiniasklaidos priemonių savininkai, ambasadoriai ir t. t.). SEO dalys
Tyrime vertinamas visuomenės požiūris į įmones, institucijas ar organizacijas – ar jos laikomos turinčiomis gerą reputaciją, ar yra palankiai vertinamos ir ar jomis pasitikima. Be to, analizuojami pagrindiniai reputaciją lemiantys veiksniai: siūlomi produktai ir paslaugos, veiklos rezultatai, valdymo kokybė, inovatyvumas, lyderystė, organizacinė kultūra ir socialinis atsakingumas.
Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą atliko konsultacijų bendrovė „Civitta“ kartu su Investuotojų forumu, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), duomenų analizės įmone „Repsense“ ir Lietuvos startuolių asociacija „Unicorns Lithuania“. Ar asmuo dėl prieš jį pradėto baudžiamojo persekiojimo praranda teisę įsigyti ir turėti ginklus?
Donata Drakšė tapo „Luminor” rinkodaros vadove Baltijos šalims
Atraskite Ameriką savo virtuvėje: pigios ir gardžios amerikietiškų patiekalų idėjos
Vokiečių kalbos savaitės proga „Lidl“ primena: siekiant karjeros – kelias kalbas mokėti verta
Gyventi sveikiau gali padėti ir darbdavys: kaip „Lidl“ rūpinasi savo komandos narių fizine ir emocine sveikata?
Uoga, kuri nustebins: trys socialinių tinklų įkvėpti receptai su vynuogėmis
„Lidl“ tęsia plėtrą: kviečia prisijungti prie naujos parduotuvės komandos Vilniuje
Rugsėjo 1-osios proga „Lidl Lietuva“ darbuotojų vaikams – dovanų rinkiniai naujiems mokslo metams
Naujoje darbdavio įvaizdžio kampanijoje – realūs rezultatai: per metus pareigose pakilo beveik 40 proc. „Lidl“ parduotuvės darbuotojų
Mokslo metams artėjant: sveikatai palankesnės priešpiečių dėžutės paslaptys – nuo greitų užkandžių iki subalansuotų pietų

„Breaking Bad“ – serialas apie mokytoją Walterį White’ą, kuris tapo narkotikų magnatu. Iš pradžių tai atrodo kaip istorija apie nusikaltimus,...
Vienai didžiausių žemės ūkio ir maisto gamybos įmonių grupei AB Akola group priklausančios agroverslo „Linas Agro“ subgrupės įmonės Baltijos šalyse...
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Dirbtinis intelektas (DI) šiandien keičia mūsų kasdienybę ir darbo aplinką. Jis analizuoja duomenis, taupo laiką ir padeda spręsti užduotis. Tačiau...
Vilniaus kriminalistai išardė didelės apimties SIM „spiečių”, naudotą automatizuotai apgaulingai veiklai internete. Policijos duomenimis, operacijos metu sulaikyti du asmenys, rasta...
Europos kelių transporto sektorius susiduria su struktūrine krize – šiandien Europoje trūksta daugiau nei 426 tūkst. vilkikų vairuotojų. Iki 2028...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...