Sekite naujienas

Verslas

„Lidl“ – geriausią reputaciją turintis prekybos tinklas Lietuvoje

L

Paskelbta

-

Remiantis dešimtą kartą pristatyto Lietuvos įmonių reputacijos indekso duomenimis, prekybos tinklas „Lidl“ pasižymi geriausia reputacija iš didžiųjų Lietuvos maisto prekybos tinklų. Įmonė ne tik išliko lydere sektoriuje – išsiskyrė ir taikliausia komunikacija darbdavio tema, taip pat bendrame geriausią online reputaciją turinčių įmonių dešimtuke užėmė trečią vietą.

Reklama

„Reputacija nėra trumpalaikio įdirbio rezultatas – tai nuoseklaus darbo, vertybėmis ir pasitikėjimų grįstų sprendimų ir santykių atspindys. Šis įvertinimas mums svarbus ne tik kaip pripažinimas, bet ir atsakomybė, motyvuojanti kartelę kelti dar aukščiau – ir toliau sieksime būti prekybos tinklu, kuriuo žmonės gali pasitikėti ne tik dėl kainos bei kokybės santykio, bet ir dėl požiūrio į žmones, aplinką bei skaidrumą“, – sako „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.

Kaip rodo Lietuvos įmonių reputacijos indekso tyrimas, „Lidl“ taip pat išsiskyrė nuoseklia ir stipria komunikacija darbdavio temoje – efektyviai pristatė įmonės kultūrą ir vertybes, stiprindama savo, kaip patrauklaus darbdavio, įvaizdį.

Metų pradžioje „Lidl Lietuva“ jau septintą kartą buvo įvertinta prestižiniais „Top Employer 2025 Lietuva“ ir „Top Employer 2025 Europe“ sertifikatais. Toks įvertinimas organizacijai skirtas už išskirtinį dėmesį savo darbuotojams.

Taip pat „Lidl Lietuva“ įvertinimo sulaukė ir „CV Market“ organizuojamuose įmonių apdovanojimuose – buvo pripažintas kaip vienas patraukliausių darbdavių Lietuvoje. Įmonė užėmė aukštą vietą tarp geriausių šalies darbdavių ir buvo įvertinta pirmąja vieta prekybos ir pardavimų kategorijoje. Viešųjų ryšių tendencijos 2025 metais

Be to, įmonių socialinės atsakomybės „Oskarais“ vadinamuose „Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose 2024“ „Lidl Lietuva“ pripažinta aplinkai draugiškiausia įmone didelių įmonių kategorijoje. Šis įvertinimas skirtas už nuosekliai įgyvendinamą tvarumo strategiją, atsakingą požiūrį į žaliavų vartojimą ir kryptingas pastangas mažinant poveikį klimatui.

Reputacijos tyrime dalyvavo daugiau nei tūkstantis respondentų. Jie buvo suskirstyti į tris grupes: plačiosios visuomenės atstovus (18-74 metų amžiaus šalies gyventojai), nuomonės lyderius (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai, nevyriausybinių organizacijų atstovai ir t.t.) ir sprendimų priėmėjus (didžiausių Lietuvos įmonių vadovai, verslo organizacijų arba asociacijų vadovai, politikai, žiniasklaidos priemonių savininkai, ambasadoriai ir t. t.). SEO dalys

carvertical VIN patikra

Tyrime vertinamas visuomenės požiūris į įmones, institucijas ar organizacijas – ar jos laikomos turinčiomis gerą reputaciją, ar yra palankiai vertinamos ir ar jomis pasitikima. Be to, analizuojami pagrindiniai reputaciją lemiantys veiksniai: siūlomi produktai ir paslaugos, veiklos rezultatai, valdymo kokybė, inovatyvumas, lyderystė, organizacinė kultūra ir socialinis atsakingumas.

Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą atliko konsultacijų bendrovė „Civitta“ kartu su Investuotojų forumu, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), duomenų analizės įmone „Repsense“ ir Lietuvos startuolių asociacija „Unicorns Lithuania“. Ar asmuo dėl prieš jį pradėto baudžiamojo persekiojimo praranda teisę įsigyti ir turėti ginklus?

„PR Impact Awards 2020“ akiratyje – reputacijos kaina

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas12 val prieš

„Visa“ investavo į finansinių technologijų bendrovę „Mynt“, išplės perpardavėjų partnerystę visoje Europoje

„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...

Verslas16 val prieš

Atsinaujino vienintelė XXXX „Maxima“ parduotuvė Lietuvoje: esminiai pokyčiai asortimente ir naujame erdvių išdėstyme

Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....

Verslas1 d. prieš

Netingintiems dirbti: Kauno įmonė pradeda drąsią darbuotojų paieškos kampaniją

Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...

Statyba2 d. prieš

Populiarios, bet nepraktiškos: kokių statybų tendencijų vengti statant svajonių namus?

Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...

Verslas2 d. prieš

Oksana Kostogriz. Kaip pasiruošti sėkmingam ir sklandžiam įmonės pardavimui?

Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |