Paskelbta
2 metai prieš-
Automobilių prekybos grupė „Moller Auto“ pernai Baltijos šalyse pasiekė 315,4 mln. eurų apyvartą – 19 proc. didesnę nei 2021 m. Grupės pelnas palyginamuoju laikotarpiu padidėjo 51 proc. iki 8,3 mln. eurų.
Grupė pranešė, kad nors naudotų automobilių paklausa buvo didžiausia, vėl pradėjo augti ir naujų automobilių rinka. Naujų automobilių pardavimai sudaro didžiausią grupės apyvartos dalį Baltijos šalyse, o bendra paklausa 2022-aisiais, palyginti su 2021 m., padidėjo 12 proc. Tuo tarpu paklausa naudotų automobilių segmente augo sparčiau – 39 proc.
„Rekordiniai praėjusių metų rezultatai rodo, kad asmeninis mobilumas išlieka svarbiu prioritetu ir pagrindiniu poreikiu, nepaisant daugybės iššūkių, su kuriais susiduria rinka ir gyventojai. Šiuo metu stebime didesnį aktyvumą naudotų automobilių segmente, tačiau į naujų automobilių rinką taip pat grįžo augimas“, – sako Izida Gerkena, grupės „Moller Auto“ vyriausioji veiklos vadovė Baltijos šalyse.
Ji pabrėžia, kad automobilių gamyba pradeda atsigauti ir jau šiais metais jų pasiūla turėtų tapti dar stabilesnė.
„Šiuo metu sandėlyje turime pakankamai naujų automobilių, kad galėtume klientams pasiūlyti įvairių komplektacijų „Audi“ ir „Volkswagen“, kuriuos galima iš karto įsigyti“, – teigia I. Gerkena.
Pernai didžiąją dalį „Moller Auto“ pardavimų sudarė automobiliai su vidaus degimo varikliais, parduotų naujų elektromobilių dalis išaugo iki 5,7 proc. Pavyzdžiui, „Regitros“ duomenimis, vien Lietuvoje pernai buvo įregistruota 2,9 tūkst. elektromobilių – 15,9 proc. daugiau nei prieš metus (2,5 tūkst.).
I. Gerkena pažymi, kad elektromobilių pardavimų augimą lemia keli veiksniai: degalų kainų svyravimai, noras rinktis ekologiškesnį gyvenimo būdą, aktyvus saulės elektrinių įrengimas.
„Moller Auto“ grupės vyriausiosios veiklos vadovės Baltijos šalyse teigimu, šiuo metu automobilių pramonėje dominuoja trys pagrindinės sąvokos: lankstumas, skaitmeninimas ir verslą veikiantys pokyčiai, todėl svarbu ne tik gebėti prisitaikyti prie sudėtingų ekonominių sąlygų, bet ir padėti esminius pagrindus mobilumo pokyčiams.
„Reiklus vairuotojų gyvenimo būdas reikalauja nepertraukiamo mobilumo, kur automobilių techninė priežiūra atlieka svarbų vaidmenį užtikrinant saugų vairavimą. Todėl mes nuolat tobuliname ir plėtojame savo paslaugų centrus bei plečiame paslaugas“, – sako ji.
„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą
Lietuvoje toliau auga hibridinių automobilių populiarumas: atsakė, kodėl pirkėjai renkasi juos, o ne elektromobilius
„Møller Mobility Group“ turės naują Baltijos regiono vadovą
Lietuvos futbolo federacija pradeda partnerystę su „Moller Auto“
„Moller Auto“ sukūrė unikalią lojalumo programą automobilių rinkoje
„Moller Auto Keturi žiedai“: naujų „Audi“ pardavimo sutarčių kiekis augo 2 kartus
Stiprėjantis „Audi“ populiarumas Lietuvoje: sutarčių kiekis augo du kartus
Apklausa: trečdalio vairuotojų nuomone, didžiausią riziką nelegaliuose servisuose kelia nekvalifikuoti technikai
„Moller Auto“ Lietuvoje pradės teikti automobilių prenumeratos paslaugą „Moller Go“, į kurią investavo 250 tūkst. eurų
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...