Paskelbta
1 metai prieš-
By
LukasPrie tvaresnio ir sveikesnio rytojaus gali ir turi prisidėti kiekvienas, taip pat ir įvairios verslo įmonės. „Lidl Lietuva“ nuolat kelia tikslus, kurie leistų veikti kuo palankiau aplinkai ir klientams – nuosekliai mažina cukraus bei druskos kiekį produktuose, siekia užtikrinti, kad visa sunaudojama elektros energija būtų tik iš atsinaujinančių šaltinių, o artimiausiuose prekybos tinklo planuose – iki 2025 metų trečdaliu sumažinti plastiko kiekį pakuotėse. Šiems tikslams įgyvendinti „Lidl Lietuva“ pasitelkia ir vidines iniciatyvas – naujausią pristatė šią savaitę.
Kuriant tvarią ir socialiai atsakingą veiklą, svarbus kiekvieno žingsnis, tačiau susivienijus, galima padaryti dar daugiau. Įgyvendindama tarptautinę tvarumo strategiją „Gerai planetai“, „Gerai žmonėms“ ir „Gerai tau“ „Lidl“ pristatė darbuotojams skirtą iniciatyvą „You“, kuri įtraukia daugiau nei 360 tūkst. „Lidl“ komandos narių iš daugiau nei 30 pasaulio šalių.
Iniciatyvos „You“ tikslas – supažindinti darbuotojus su prekybos tinklo atsakomybėmis tvarumo srityje bei paskatinti juos įsitraukti ir taip įtvirtinti dar tvaresnę veiklą organizacijos kultūroje ir kasdieniuose procesuose.
„Didžiausio Europoje prekybos tinklo „Lidl“ komanda atlieka svarbų vaidmenį siekiant įgyvendinti ambicingą tvarumo strategiją visoje Europoje. Aiškiai suprantame maisto pramonės ir prekybos įmonių veiklos svarbą bei įtaką visuomenei ir mus supančiai aplinkai, todėl siekiame užtikrinti, kad mūsų veiksmai būtų kuo tvaresni bei naudingi tiek planetai, tiek ir žmonėms“, – sako „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.
Tvarumo tikslai įgyvendinami nuolat
„Lidl Lietuva“ nuolat rūpinasi, kad įmonės veikla paliktų kuo mažesnį CO2 pėdsaką, tam prekybos tinklas nuolat užsibrėžia tikslus, kurie prisideda prie tvarios įmonės veiklos.
„Siekiame tvarią veiklą užtikrinti visose srityse – rūpinamės biologine įvairove, skatiname sveikesnę mitybą, mažiname išmetamo plastiko bei popieriaus kiekius, taip pat tausojame elektros energijos bei vandens resursus. Kad šie tikslai būtų įgyvendinti kuo efektyviau, nuolat imamės tiek vidinių, tiek išorinių iniciatyvų, prie kurių skatinami prisidėti ne tik prekybos tinklo darbuotojai, bet ir visi Lietuvos gyventojai“, – teigia A. Bubnelis.
Pavyzdžiui, „Lidl Lietuva“ kainų ir akcijų leidiniams naudojamo popieriaus kiekis buvo sumažintas beveik 45 proc. Be to, prekybos tinklas jau ne pirmus metus prisideda prie biologinės įvairovės išsaugojimo – iniciatyvos „Duok ruoniukui penkis“ metu jau surinkta daugiau nei 110 tūkst. eurų, kurie skiriami Baltijos jūroje išgelbėtiems ruoniukams slaugyti.
„Lidl Lietuva“ skatina rinktis ir sveikesnę mitybą – vien pernai parduotuose privačių prekės ženklų produktuose buvo 31 tona mažiau pridėtinio cukraus ir 7 tonomis mažiau pridėtinės druskos. „Lidl“ ateities planai dar ambicingesni – per ateinančius dvejus metus siekiama pridėtinės druskos bei cukraus kiekį sumažinti dar 20 procentų.
„Daugelis pasaulio šalių deda daug pastangų kovojant su maisto švaistymu, todėl siekiant sumažinti išmetamo maisto kiekį, sukūrėme „Geradarių maišelius“, kuriuos sudaro netobulos išvaizdos, tačiau vis dar vartojimui tinkami vaisiai bei daržovės. Taip užtikrindami, kad prie tvarios įmonės veiklos galėtų prisidėti ir pirkėjai“, – aiškina „Lidl Lietuva“ komunikacijos vadovas.
Anot jo, tai tik keli pavyzdžiai, kaip „Lidl“ prisideda prie planetai palankios veiklos.
„Vidinės iniciatyvos – taip pat labai svarbus įrankis, kuris padeda realizuoti užsibrėžtus tikslus ir į tvarią veiklą įtraukti kuo daugiau komandos narių. Norėdami keisti pasaulį, pradėjome nuo savęs ir džiaugiamės vis aktyvesniu darbuotojų įsitraukimu“, – priduria A. Bubnelis.
Iniciatyvoje – išskirtinis dėmesys tvariai veiklai
Iniciatyvos „You“ tikslas – plačiau supažindinti darbuotojus su tvaria „Lidl“ veikla, jos verte bei surasti sprendimus, kurie būtų lengvai įgyvendinami, tačiau turėtų apčiuopiamą naudą, siekiant užtikrinti kuo tvaresnius procesus.
„Iniciatyvoje didžiausias dėmesys skiriamas šešioms pagrindinėms temoms – klimato kaitos mažinimui, biologinės įvairovės tausojimui, išteklių taupymui, sąžiningam elgesiui, darbuotojų sveikatos stiprinimui bei dialogo palaikymui. Iniciatyvos metu skatiname darbuotojus dalytis idėjomis, kaip kasdienę veiklą galime paversti tvaresne bei naudingesne planetai“, – aiškina A. Bubnelis.
Anot jo, itin svarbu, kad kiekviena idėja turėtų apčiuopiamą naudą, todėl iniciatyvos „You“ metu darbuotojai kartu su kolegomis iš kitų šalių galės semtis žinių apie tvarią veiklą, jos esmę, o įgytas žinias pritaikyti praktikoje.
Savaitgalio akcentas su „Lidl“: bulviniai blynai ir egzotiška vištiena
„Lidl Lietuva“ kitąmet didins atlyginimus visiems darbuotojams nuo 5 iki 10 procentų
„TikTok“ įkvėpti kalėdiniai užkandžiai: 3 receptai, kurie taps šventinio stalo hitu
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Liežuvis ant šventinio stalo: Vytaro Radzevičiaus patarimai ir istorinis receptas
Dovanų idėjos vaikams: į ką atkreipti dėmesį renkantis žaislus?
Savaitgalis pagal „Lidl“: saldžiarūgštės kiaulienos receptas, kuris nepaliks abejingų
Persimonas – žiemos karalius: išbandykite du receptus, kurie nustebins
„Lidl“ parduotuvėse diegiama nauja savitarnos kasų sistema: apsipirkti bus galima dar greičiau ir patogiau
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...