Sekite naujienas

Verslas

Ne vien paslauga, o aptarnavimo patirtis: ką šiandien labiausiai vertina verslas

L

Paskelbta

-

Vis daugiau įmonių pasitikėjimą matuoja ne tik finansiniais rodikliais, bet ir bendradarbiavimo patirtimi – ar partneriai laikosi įsipareigojimų, kaip greitai reaguoja į iškilusius klausimus, ar bendravimas yra profesionalus ir pagarbus. Naujausios apklausos duomenys rodo, kad didžiausią įtaką klientų pasitenkinimui šiandien daro būtent bendravimo kultūra ir aptarnavimo kokybė, rašoma „Creditinfo Lietuva“ pranešime žiniasklaidai.

Reklama

Šią vasarą bendrovės užsakymu atliktos apklausos metu klientai aukščiausiu balu įvertino specialistų bendravimo kultūrą ir jai skyrė 9,8 balo iš 10. Bendras apklausos metu vertintų 19 aptarnavimo aspektų vidurkis siekia net 9,5 balo iš 10.  Kaip nurodoma apklausoje, įmonė turi stiprų ir pozityvų įvaizdį – bendras įvaizdžio aspektų vertinimo vidurkis siekia 9,4 balo iš 10. Be to, didžioji dauguma (82%) klientų yra lojalūs įmonės gerbėjai ir drąsiai rekomenduotų jos paslaugas kitiems.

„Šie rezultatai tikrai džiugina. Tai patvirtina, kad dirbame teisinga kryptimi ir per ilgus tikslingos veiklos metus užsitikrinome patikimos įmonės reputaciją. Akivaizdu, kad šiandien klientams svarbu ne tik profesionali paslauga, bet ir sklandi, maloni bendradarbiavimo patirtis“, – sako „Creditinfo Lietuva“ generalinis direktorius Jonas Lukošius.

Dauguma klientų rekomenduotų paslaugas kitiems

Apklaustų įmonių atstovai taip pat nurodė ypač palankiai vertinantys jų lūkesčių atitikimą (9,1 balo iš 10).Taip pat itin pozityviai vertinamas ir patogumas – paslaugų apmokėjimo procesas įvertintas 9,6 balo, paslaugų suteikimo greitis – 9,4 balo, paslaugų užsakymo proceso aiškumas – taip pat 9,4 balo iš 10. Startuoja įmonėms skirta iniciatyva „Stiprus verslas – žinantis verslas“

„Beveiki visi paslaugų ir aptarnavimo aspektai vertinami virš 9 balų. Tai – labai geras ir stiprus rezultatas. Stengiamės užtikrinti geriausią patirtį naudojantis mūsų paslaugomis, todėl labai vertiname tokį klientų pasitikėjimą“, – teigia J. Lukošius. Darbuotojai palankiai vertina dirbtinio intelekto įrankių darbe naudojimą

Klientai taip pat išskyrė sritis, kuriose įžvelgia galimybių dar labiau stiprinti teikiamų paslaugų vertę. Kreditingumo vertinimo procese dalis įmonių susiduria su iššūkiais, pavyzdžiui, kai reikia papildomų paaiškinimų ar korekcijų duomenų bazėse. Vidutiniškai 7 iš 10 respondentų teigė, kad yra patenkinti tokių situacijų sprendimu, tačiau įmonės vis dar tikisi dar operatyvesnio reagavimo ir aiškesnės komunikacijos.

Popieriaus pramonė

Reklama

„Klientų pasitenkinimas itin specifinėmis paslaugomis – labai svarbus. Peržvelgėme turimus duomenis ir jau ieškome efektyvių sprendimų šiam veiklos aspektui tobulinti. Akivaizdu, kad operatyviai ir tinkamai išspręstos problemos reikšmingai prisideda prie klientų pasitenkinimo teikiamų paslaugų kokybe“, – teigia „Creditinfo Lietuva“ vadovas. Verslas ieško išeičių, kaip sumažinti kaštus ir susigrąžinti skolas

Šių metų birželį „Creditinfo Lietuva“ užsakymu atlikta klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis ir lojalumo apklausa. Joje dalyvavo 318 respondentų, tyrimą atliko UAB „Synopticom“. Apklausos tikslas – įvertinti klientų pasitenkinimą suteiktomis paslaugomis ir aptarnavimu. Tikslinės apklausos grupės: finansiniai subjektai (bankai, kredito unijos), telekomunikacijų, draudimo, kuro, elektros, gamybos įmonės ir kt., bei „Stipriausi Lietuvoje“ sertifikato turėtojai.   

Pasaulio vaikų teisių indekso viršūnėje – „Telia“

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |