Sekite naujienas

Verslas

„Not Perfect Network“ – 25 metai: nuo ambicingo starto Vilniuje iki tarptautinės sėkmės

L

Paskelbta

-

Integruotas kūrybos, skaitmeninės reklamos  ir dizaino agentūrų tinklas „Not Perfect Network“ šiemet švenčia 25 kūrybos metus. 2000 m. lapkričio 1 d. Vilniuje įkurta agentūra išaugo iki vieno ryškiausių vardų Baltijos reklamos industrijoje.  

Reklama

„Tai, kas 2000-aisiais atrodė tolima svajonė, šiandien – jau realybė. Ne tik dirbame su pasauliniais prekės ženklais, bet ir jaučiame, kad Lietuvos vardas tarptautinėje reklamos rinkoje skamba vis garsiau“, – sako agentūros įkūrėjas Paulius Senūta. 

2000 m. lapkričio 1 d. duris atvėrė „Not Perfect Network“ pradžia tapusi agentūra „Garage 4×4 Vilnius“. „Veikėme kaip „Young & Rubicam“ tinklo dalis ir gana greitai iškovojome savo pirmąjį svarbų klientą – „Tele2 Lietuva“. Spartus jų augimas sukėlė didelį susidomėjimą agentūra. Netruko ateiti ir pirmieji kūrybiniai įvertinimai“, – dalinasi agentūros strategijos vadovas. 

Vienas įsimintiniausių agentūros pradžios laikotarpio darbų – socialinė reklama Tarptautinei migracijos organizacijai. Frazė „Tave parduos kaip lėlę“ – tapo kūrybinės sėkmės garantu. „Apie 2004 metus nusprendėme labiausiai susikoncentruoti į kūrybiškumą, pradėjome iniciatyvą „Be Brave“, kuria skatinome klientus rinktis drąsius ir kūrybiškus sprendimus“, – pasakoja P. Senūta. Išskirtinis kūrybiškumas iki dabar yra svarbiausia agentūros vertybė. Naujoje „Lidl“ įvaizdžio kampanijoje – humoras bei viduramžių legenda apie kainą ir kokybę

2006 metais drauge su kūrybininkais Mariumi Lukošiumi ir Aleksandru Betinsu jis išpirko agentūros akcijas ir tapo „Not Perfect“. Jau po metų ši agentūra nacionaliniuose reklamos apdovanojimuose „ADrenalinas“ buvo paskelbta Metų agentūra. Šį titulą vėliau apgynė dar tris kartus: 2010, 2013 ir 2015 metais. 

2008 m. P. Senūta, M. Lukošius ir A. Betins įkūrė holdingo įmonę „Not Perfect Companies“, vėliau tapusią „Not Perfect Network“, o 2009 metais apie veiklos startą paskelbė „Not Perfect Riga“ biuras Latvijoje, netrukus pradėjęs darbą su pirmuoju klientu „Bite Latvia“.  

Vienais ryškiausių „Not Perfect Vilnius“ darbų P. Senūta įvardina 2010 m. sukurtą „FlyLAL Charters“ prekės ženklą „Small Planet Airlines“ ir 2013 m. „Švyturio“ alaus daryklai („Carlsberg Group“) sukurtą prekės ženklą „Raudonų plytų alaus dirbtuvės“.  

Kodėl „The Social Network“ parodė tamsią sėkmės pusę?

„Didelis komandos kūrybinio darbo įvertinimas buvo iškovotas Kanų bronzinis liūtas lauko reklamos kategorijoje už Vilniaus knygų mugės plakatą „Kakta“. Tai buvo tik antrasis į Lietuvą parvežtas Kanų liūtas, kuriuo didžiavomės ne tik mes. Tokie apdovanojimai – visos rinkos laimėjimas“, – teigia profesionalas. 

Reklama

Sėkmė agentūrą lydėjo ir toliau: „Baltic Agency Ranking“ Vilniaus biuras net dusyk buvo paskelbtas geriausia Baltijos šalių agentūra, o Lietuvos – penkis kartus. Metų agentūros apdovanojimu nacionaliniuose „ADwards“ apdvanojimuose Latvijoje buvo įvertinta ir „Not Perfect Riga“ komanda. Apdvanojimais didžiuojasi ir 2019 metais įkurtas „Not Perfect Tallinn“ biuras Estijoje. 

„Ryškiausi pastarųjų metų darbai, neabejotinai, susiję su „Lidl“ kampanijomis. Nuo „Čia tau ne Lidl“ iki neseniai dar tinklą reklamavusios karalystės – su šiuo klientu per aštuonerius darbo drauge metus sukūrėme daugybę pirkėjams įsiminusių reklamų. Itin didele vertybe laikome klientų drąsą ir visada skatiname ieškoti kūrybiškų, netikėtų sprendimų, kurie iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti rizikingi. Bet reklamoje kaip niekur kitur galioja taisyklė, kad rizika gali tapti raktu į milžinišką sėkmę“, – sako P. Senūta. Naujos obligacijų platformos kūrėjai IT partneriu pasirinko „NFQ Technologies“

Jo akimis Baltijos šalių reklamos profesionalai šiandien – kaip niekad konkurencingi. „Mes jau nesame mažas niekam nežinomas taškelis žemėlapyje. Lietuvos, Latvijos ir Estijos agentūros po truputį išsikovoja vietą po saule ir kuo toliau, tuo dažniau didžiuojasi įspūdingais darbais su klientais visame pasaulyje. Tikiu, kad ir toliau augsime, didžiuosimės ne tik įspūdingais apdovanojimais, bet ir daug tarptautinio dėmesio sulaukiančiais darbais“, – sako 25-metį rinkoje švenčiantis agentūros „Not Perfect Network“ vadovas Paulius Senūta. „Apex Network“ siekia, kad kriptovaliutų keitimas į grynuosius pinigus Afrikoje būtų sklandus

Išmanūs patarimai, padėsiantys atrasti pajūrį iš naujo

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |