Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Siuntų pristatymo bendrovė „Smartpost Itella“ oficialiai pakeitė savo pavadinimą bei prekės ženklą ir tapo „SmartPosti“. Suomijos „Posti“ grupei priklausanti bendrovė šiuo pokyčiu siekia dar labiau priartėti prie savo valdančiosios įmonės bei sustiprinti pozicijas visose Baltijos šalyse: šis pokytis kiek anksčiau įvyko Latvijoje bei Estijoje.
„Siekdami veikti aiškiai ir nuosekliai visuose regionuose, nusprendėme naudoti vieningą „Posti“ prekės ženklą. Vartotojai renkasi stiprius prekės ženklus, o įmonės renkasi tuos partnerius, kuriuos vertina jų klientai. Pastarųjų lojalumo ir toliau sieksime kasdieniu darbu: užtikrindami patikimas bei greitas logistikos paslaugas. „Posti“ vardas jau yra puikiai atpažįstamas ir vertinamas Suomijoje, tuo tarpu Estijoje „Smartpost“ yra vienas populiariausių prekės ženklų. Mūsų tikslas buvo ne tik įtvirtinti „Posti“ pavadinimą, bet ir išlaikyti „Smartpost“ sukauptą patirtį bei vertę, visa tai sujungus atsirado naujasis pavadinimas“, – sako Gediminas Mickus, „SmartPosti“ vadovas Baltijos šalims.
Pasak jo, svarbu ir tai, kokias galimybes suteikia bendradarbiavimas tarp skirtingų šalių. Pavyzdžiui, pasitelkiant bendrus „Posti“ išteklius, atsiranda galimybė organizuoti didesnes rinkodaros kampanijas ir pritraukti dar platesnį visuomenės dėmesį. Štai, pavadinimo atnaujinimo kampanijos metu, paslaptingos „i“ raidės buvo matytos Latvijoje, Estijoje ir Lietuvoje. Gediminas Mickus tapo įmonės „Smartpost Itella“ direktoriumi Baltijos šalims
„Posti Group“ prezidentas bei generalinis direktorius Antti Jääskeläinen teigia, jog Lietuvoje veikianti „SmartPosti“ priartėjo prie valdančiosios įmonės, turinčios daugiau nei 400 metų veiklos patirtį savo srityje. „Tarptautinė plėtra yra viena iš mūsų strateginių krypčių. Veiklos suvienodinimas ir dar glaudesnis bendradarbiavimas leis mums sukurti stipresnę įmonę, kuri išnaudos savo stiprybes įvairiose rinkose. O ilgainiui tai atvers naujas galimybes ir mūsų klientams“, – sako A. Jääskeläinen
Vykstantys pokyčiai atlieps ir dar vieną bendrovei svarbų prioritetą – rūpintis žmonėmis, kurie kasdien dirba dinamiškoje ir nuolat kintančioje aplinkoje, tiek vairuodami ir pristatydami siuntas, tiek dirbdami terminaluose. Būtent todėl senosios aprangos yra keičiamos į naujas, ryškiai oranžines uniformas su atšvaitais. Tai leis kurjeriams būti geriau matomiems bet kokiomis oro sąlygomis.
„Iš mūsų valdančiosios įmonės esame perėmę ir skandinaviškąsias vertybes. Skatiname tvarumą, gerbiame kiekvieną žmogų nepaisydami lyties, kultūros ar socialinės padėties. Nuolat puoselėjame įvairovę ir bendruomeniškumą, siekdami sukurti aplinką, kurioje kiekvienas jaučiasi vertinamas bei saugus. Šie principai – mūsų kasdienės veiklos pamatas, kuris padeda prisidėti prie darnaus ir atsakingo verslo kūrimo“, – dėsto G. Mickus.
Praėjusių metų pradžioje bendrovė investavo 2 mln. eurų į paštomatų tinklo plėtrą Baltijos šalyse. 2024-aisiais vien Lietuvoje įrengti 28 nauji paštomatai, o bendras paštomatų ir siuntų atsiėmimo taškų skaičius mūsų šalyje pasiekė 300. Kartu su Latvija, Estija ir Suomija šis tinklas iš viso sudaro daugiau nei 4100 siuntų pristatymo punktų. Taip pat pernai bendrovė pranešė apie 14 mln. eurų investiciją į logistikos centro statybas Estijoje. Šių metų kovą 3 hektarų plote iškilęs centras tapo didžiausiu „Posti“ grupės logistikos centru Baltijos šalyse. „Smartpost Itella“ investuos 2 mln. eurų į paštomatų tinklo plėtrą
„Šis centras daugiau nei dvigubai padidino siuntų apdorojimo pajėgumus. Šis projektas ne tik padės išlaikyti rinkos kokybės lyderio poziciją, bet ir suteiks klientams dar greitesnį bei patogesnį aptarnavimą. Suprantame, kad klientų lūkesčiai auga kartu su rinka, todėl kartu su patikimumu ir patogumu turime siekti ir tvarumo. Naujasis rūšiavimo centras, kuriame ypatingas dėmesys skirtas energiniam efektyvumui ir pasiruošimui elektrinių transporto priemonių parkui, puikiai įprasmina šį siekį“, – sako G. Mickus.
Gediminas Mickus tampa viceprezidentu Baltijos šalims ir prisijungia prie „Posti Group“ e. komercijos ir pristatymo paslaugų verslo vadovų komandos
Žiemos pavojai: vaistininkė atskleidžia, kas gali sugadinti jūsų maisto papildus ir kosmetiką
„Smartpost Itella“ keičia pavadinimą bei prekės ženklą: nuo 2025 m. taps „SmartPosti“
26 proc. internetu perkančių lietuvių yra gavę apgadintą siuntą: kas padeda sumažinti riziką?
Apsipirkimas internetu karščių metu: kaip apsaugoti savo siuntas?
„Smartpost Itella“ pristato naują paslaugą verslo klientams
„Smartpost Itella“ vadovas Baltijos šalims: komunikuodamas apie tvarumą verslas turi rinkti žodžius atsakingai
„Smartpost Itella“ investuoja 14 mln. eurų į plėtrą Baltijos šalyse
Planetos tarša kelia nerimą verslui: siūlo, kaip elgtis tvariau
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...