Sekite naujienas

Verslas

„Venipak“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę Baltijos šalims

L

Paskelbta

-

Tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ toliau stiprina savo vadovų komandą, prie kurios prisijungė ilgametę patirtį rinkodaroje ir komunikacijoje turinti Kristina Sušinskaitė. Ji tapo rinkodaros ir komunikacijos vadove Baltijos šalims.

Reklama

K. Sušinskaitės patirtis aprėpia daugiau kaip 8 metus darbo su vietiniais ir tarptautiniais prekių ženklais teikiant jiems paslaugas tiek Lietuvoje, tiek užsienio rinkose. Prieš ateidama dirbti į „Venipak“, ji dirbo vienoje didžiausių integruotos komunikacijos agentūrų „Berta&Agency“.

Pasak „Venipak“ įmonių grupės globalios rinkodaros vadovės Astos Raudonienės, K. Sušinskaitės sukaupta patirtis, gebėjimas matyti ir mąstyti plačiai, integruotos komunikacijos projektų valdymo patirtis ir tarptautinės komandos valdymo įgūdžiai padės sustiprinti komandą ir toliau ryškinti pranašumą itin konkurencingoje aplinkoje.


„Džiaugiamės stiprindami savo vadovų komandą ir pritraukdami į ją vis daugiau profesionalų. Neabejoju, kad Kristinos prisijungimas dar labiau sustiprins komandą ir „Venipak“ įvaizdį Baltijos regione, kartu atrasime dar daugiau perspektyvų ir neišnaudotų galimybių. Esame išsikėlę ambicingus tikslus ir tikime, jog Kristina su savo turimu patirties bagažu labai prisidės prie jų įgyvendinimo“, – teigia ji.

Naujosios rinkodaros ir komunikacijos vadovės Baltijos šalims pareigos apims rinkodaros strategijos formavimą trijose rinkose, biudžeto valdymą, rinkodaros komandos bei išorinės komunikacijos koordinavimą, rinkos tendencijų, klientų elgsenos ir konkurencinės aplinkos analizavimą bei glaudų bendradarbiavimą su kitomis komandomis įmonės viduje, išoriniais partneriais vykdant rinkodaros projektus.

Tuo tarpu A. Raudonienė koncentruosis į „Venipak“ prekės ženklo viziją, strategiją, tikslus bei uždavinius, vadovaus rinkodaros departamentui, prisidės prie bendrovės augimo, bus atsakinga už „Venipak Commerce“ prekės ženklo viziją, rinkodaros strategiją bei įgyvendinimą, bendrą įmonės rinkodaros ir reklamos strategiją.

„Venipak“ mane žavi savo energija, dinamiškumu, novatoriškumu, tad džiaugiuosi galėdama prisidėti prie tokios kompetentingos ir ambicingos tarptautinės profesionalų komandos. Prisijungiu pačiu intensyviausiu laikotarpiu, kai įsivažiuoja didieji metų išpardavimai ir kalėdinis laikotarpis, vyksta ateinančių metų planavimas. Džiugu, kad įmonės lygmenyje rinkodara ir komunikacija užima išties svarbią vietą, vyksta glaudus bendradarbiavimas tarp visų skyrių tiek sprendžiant kylančius iššūkius, tiek generuojant naujas idėjas. Tikiu, kad su tokia susitelkusia ir vizionieriška komanda galima nueiti labai toli“, – sako K. Sušinskaitė.

carvertical VIN patikra

K. Sušinskaitė atskleidė, jog artimiausias tikslas – įsilieti į komandos jau pradėtus įgyvendinti projektus ir sėkmingai padėti juos užbaigti. „Venipak“ per šiuos metus užbaigė svarbų strateginį plėtros etapą ir paštomatų tinklo plėtrą Baltijos šalyse, taip pat buvo įsigyta Nyderlanduose veikusi el. komercijos didmenininkė.

„Komanda toliau aktyviai ieško naujų galimybių plėstis ir gerinti paslaugų kokybę, daug dirbama kuriant klientų patirtį gerinančius sprendimus, tad kitų metų planai ir tikslai – dar ambicingesni. Toliau sieksime būti dar arčiau savo kliento Baltijos šalyse – tiek verslo, tiek fizinio pirkėjo, tad visi sprendimai bus priimami pirmiausia atsižvelgiant į tikslinės auditorijos nuomonę ir poreikius, konkurencinę aplinką, rinkos tendencijas“, – teigia K. Sušinskaitė.

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai3 d. prieš

Ekspertai pataria: renkantis būstą įvertinkite ir miesto plėtros planus

Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...

Ekspertai5 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai5 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai6 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai1 savaitė prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |