Paskelbta
2 metai prieš-
Tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ toliau stiprina savo vadovų komandą, prie kurios prisijungė ilgametę patirtį rinkodaroje ir komunikacijoje turinti Kristina Sušinskaitė. Ji tapo rinkodaros ir komunikacijos vadove Baltijos šalims.
K. Sušinskaitės patirtis aprėpia daugiau kaip 8 metus darbo su vietiniais ir tarptautiniais prekių ženklais teikiant jiems paslaugas tiek Lietuvoje, tiek užsienio rinkose. Prieš ateidama dirbti į „Venipak“, ji dirbo vienoje didžiausių integruotos komunikacijos agentūrų „Berta&Agency“.
Pasak „Venipak“ įmonių grupės globalios rinkodaros vadovės Astos Raudonienės, K. Sušinskaitės sukaupta patirtis, gebėjimas matyti ir mąstyti plačiai, integruotos komunikacijos projektų valdymo patirtis ir tarptautinės komandos valdymo įgūdžiai padės sustiprinti komandą ir toliau ryškinti pranašumą itin konkurencingoje aplinkoje.
„Džiaugiamės stiprindami savo vadovų komandą ir pritraukdami į ją vis daugiau profesionalų. Neabejoju, kad Kristinos prisijungimas dar labiau sustiprins komandą ir „Venipak“ įvaizdį Baltijos regione, kartu atrasime dar daugiau perspektyvų ir neišnaudotų galimybių. Esame išsikėlę ambicingus tikslus ir tikime, jog Kristina su savo turimu patirties bagažu labai prisidės prie jų įgyvendinimo“, – teigia ji.
Naujosios rinkodaros ir komunikacijos vadovės Baltijos šalims pareigos apims rinkodaros strategijos formavimą trijose rinkose, biudžeto valdymą, rinkodaros komandos bei išorinės komunikacijos koordinavimą, rinkos tendencijų, klientų elgsenos ir konkurencinės aplinkos analizavimą bei glaudų bendradarbiavimą su kitomis komandomis įmonės viduje, išoriniais partneriais vykdant rinkodaros projektus.
Tuo tarpu A. Raudonienė koncentruosis į „Venipak“ prekės ženklo viziją, strategiją, tikslus bei uždavinius, vadovaus rinkodaros departamentui, prisidės prie bendrovės augimo, bus atsakinga už „Venipak Commerce“ prekės ženklo viziją, rinkodaros strategiją bei įgyvendinimą, bendrą įmonės rinkodaros ir reklamos strategiją.
„Venipak“ mane žavi savo energija, dinamiškumu, novatoriškumu, tad džiaugiuosi galėdama prisidėti prie tokios kompetentingos ir ambicingos tarptautinės profesionalų komandos. Prisijungiu pačiu intensyviausiu laikotarpiu, kai įsivažiuoja didieji metų išpardavimai ir kalėdinis laikotarpis, vyksta ateinančių metų planavimas. Džiugu, kad įmonės lygmenyje rinkodara ir komunikacija užima išties svarbią vietą, vyksta glaudus bendradarbiavimas tarp visų skyrių tiek sprendžiant kylančius iššūkius, tiek generuojant naujas idėjas. Tikiu, kad su tokia susitelkusia ir vizionieriška komanda galima nueiti labai toli“, – sako K. Sušinskaitė.
K. Sušinskaitė atskleidė, jog artimiausias tikslas – įsilieti į komandos jau pradėtus įgyvendinti projektus ir sėkmingai padėti juos užbaigti. „Venipak“ per šiuos metus užbaigė svarbų strateginį plėtros etapą ir paštomatų tinklo plėtrą Baltijos šalyse, taip pat buvo įsigyta Nyderlanduose veikusi el. komercijos didmenininkė.
„Komanda toliau aktyviai ieško naujų galimybių plėstis ir gerinti paslaugų kokybę, daug dirbama kuriant klientų patirtį gerinančius sprendimus, tad kitų metų planai ir tikslai – dar ambicingesni. Toliau sieksime būti dar arčiau savo kliento Baltijos šalyse – tiek verslo, tiek fizinio pirkėjo, tad visi sprendimai bus priimami pirmiausia atsižvelgiant į tikslinės auditorijos nuomonę ir poreikius, konkurencinę aplinką, rinkos tendencijas“, – teigia K. Sušinskaitė.
Pašto sektoriaus lūžis: kokia ateitis laukia?
Psichologas: klientų aptarnavimo specialistas – ne emocijų šiukšliadėžė ir ne asmeninis psichologas
Dirbtinis intelektas aptarnavimo srityje: kas stabdo proveržį ir kada jis įvyks?
Ar tikrai klientas visada teisus? Elgesys, dėl kurio kenčia aptarnaujantis personalas
2025-ųjų pirkėjų horoskopas: ar tavo Zodiako ženklas praturtės, ar teks skaičiuoti centus?
Švenčių užkulisiai aptarnavimo sektoriuje: kodėl svarbu nepamiršti empatijos?
Ramiai laukti Kalėdų, o ne siuntų: papasakojo, ką daryti, kad visos dovanos atkeliautų laiku
Didieji metų išpardavimai: atskleidė internete apsiperkančių lietuvių, latvių ir estų įpročius bei Baltijos regiono ypatybes Europos kontekste
Ekspertai: išlaikyti darbuotojus klientų aptarnavimo srityje tampa vis sunkiau

„Breaking Bad“ – serialas apie mokytoją Walterį White’ą, kuris tapo narkotikų magnatu. Iš pradžių tai atrodo kaip istorija apie nusikaltimus,...
Vienai didžiausių žemės ūkio ir maisto gamybos įmonių grupei AB Akola group priklausančios agroverslo „Linas Agro“ subgrupės įmonės Baltijos šalyse...
Kai 2006 metais kino teatruose pasirodė filmas „The Pursuit of Happyness“, daugelis žiūrovų manė, kad tai tik dar viena gražiai...
Kas bendra tarp geriausių viešbučių vestibiulių ir mūsų svetainių? Pasirodo, panašumo yra, o viešbučiuose naudojami sprendimai, pritaikyti, intensyviam naudojimui, paprastai...
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Dirbtinis intelektas (DI) šiandien keičia mūsų kasdienybę ir darbo aplinką. Jis analizuoja duomenis, taupo laiką ir padeda spręsti užduotis. Tačiau...
Vilniaus kriminalistai išardė didelės apimties SIM „spiečių”, naudotą automatizuotai apgaulingai veiklai internete. Policijos duomenimis, operacijos metu sulaikyti du asmenys, rasta...
Europos kelių transporto sektorius susiduria su struktūrine krize – šiandien Europoje trūksta daugiau nei 426 tūkst. vilkikų vairuotojų. Iki 2028...
Nauji mokslo metai – ne tik pradžia, bet ir didelis iššūkis suderinti namų gyvenimą su mokyklos reikalavimais. Neretai tėvai jau...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...