Paskelbta
1 metai prieš-
By
LukasTarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ toliau stiprina savo vadovų komandą, prie kurios prisijungė ilgametę patirtį rinkodaroje ir komunikacijoje turinti Kristina Sušinskaitė. Ji tapo rinkodaros ir komunikacijos vadove Baltijos šalims.
K. Sušinskaitės patirtis aprėpia daugiau kaip 8 metus darbo su vietiniais ir tarptautiniais prekių ženklais teikiant jiems paslaugas tiek Lietuvoje, tiek užsienio rinkose. Prieš ateidama dirbti į „Venipak“, ji dirbo vienoje didžiausių integruotos komunikacijos agentūrų „Berta&Agency“.
Pasak „Venipak“ įmonių grupės globalios rinkodaros vadovės Astos Raudonienės, K. Sušinskaitės sukaupta patirtis, gebėjimas matyti ir mąstyti plačiai, integruotos komunikacijos projektų valdymo patirtis ir tarptautinės komandos valdymo įgūdžiai padės sustiprinti komandą ir toliau ryškinti pranašumą itin konkurencingoje aplinkoje.
„Džiaugiamės stiprindami savo vadovų komandą ir pritraukdami į ją vis daugiau profesionalų. Neabejoju, kad Kristinos prisijungimas dar labiau sustiprins komandą ir „Venipak“ įvaizdį Baltijos regione, kartu atrasime dar daugiau perspektyvų ir neišnaudotų galimybių. Esame išsikėlę ambicingus tikslus ir tikime, jog Kristina su savo turimu patirties bagažu labai prisidės prie jų įgyvendinimo“, – teigia ji.
Naujosios rinkodaros ir komunikacijos vadovės Baltijos šalims pareigos apims rinkodaros strategijos formavimą trijose rinkose, biudžeto valdymą, rinkodaros komandos bei išorinės komunikacijos koordinavimą, rinkos tendencijų, klientų elgsenos ir konkurencinės aplinkos analizavimą bei glaudų bendradarbiavimą su kitomis komandomis įmonės viduje, išoriniais partneriais vykdant rinkodaros projektus.
Tuo tarpu A. Raudonienė koncentruosis į „Venipak“ prekės ženklo viziją, strategiją, tikslus bei uždavinius, vadovaus rinkodaros departamentui, prisidės prie bendrovės augimo, bus atsakinga už „Venipak Commerce“ prekės ženklo viziją, rinkodaros strategiją bei įgyvendinimą, bendrą įmonės rinkodaros ir reklamos strategiją.
„Venipak“ mane žavi savo energija, dinamiškumu, novatoriškumu, tad džiaugiuosi galėdama prisidėti prie tokios kompetentingos ir ambicingos tarptautinės profesionalų komandos. Prisijungiu pačiu intensyviausiu laikotarpiu, kai įsivažiuoja didieji metų išpardavimai ir kalėdinis laikotarpis, vyksta ateinančių metų planavimas. Džiugu, kad įmonės lygmenyje rinkodara ir komunikacija užima išties svarbią vietą, vyksta glaudus bendradarbiavimas tarp visų skyrių tiek sprendžiant kylančius iššūkius, tiek generuojant naujas idėjas. Tikiu, kad su tokia susitelkusia ir vizionieriška komanda galima nueiti labai toli“, – sako K. Sušinskaitė.
K. Sušinskaitė atskleidė, jog artimiausias tikslas – įsilieti į komandos jau pradėtus įgyvendinti projektus ir sėkmingai padėti juos užbaigti. „Venipak“ per šiuos metus užbaigė svarbų strateginį plėtros etapą ir paštomatų tinklo plėtrą Baltijos šalyse, taip pat buvo įsigyta Nyderlanduose veikusi el. komercijos didmenininkė.
„Komanda toliau aktyviai ieško naujų galimybių plėstis ir gerinti paslaugų kokybę, daug dirbama kuriant klientų patirtį gerinančius sprendimus, tad kitų metų planai ir tikslai – dar ambicingesni. Toliau sieksime būti dar arčiau savo kliento Baltijos šalyse – tiek verslo, tiek fizinio pirkėjo, tad visi sprendimai bus priimami pirmiausia atsižvelgiant į tikslinės auditorijos nuomonę ir poreikius, konkurencinę aplinką, rinkos tendencijas“, – teigia K. Sušinskaitė.
Ekspertai: išlaikyti darbuotojus klientų aptarnavimo srityje tampa vis sunkiau
Tiesiausias kelias į el. pirkėjų širdis – per efektyvią rinkodarą? 5 CMO patarimai norintiems parduoti ne tik per Juodąjį penktadienį
E. prekybininkai ruošiasi „juodajam penktadieniui“: kokių klaidų vengti?
Didiesiems išpardavimams prasidėjus, džiugias emocijas keičia stresas: atskleidė, kaip planuoti pirkinius, kad šventės nebūtų finansiškai skaudžios
Tarptautinė siuntų bendrovė „Venipak“ turi naują vadovą
Sumanūs lietuviai rado būdą sutaupyti – perka Lenkijos ir Vokietijos el. parduotuvėse ir jau galvoja apie Kalėdas
Atsigręžia į beglobius gyvūnus: sudaro galimybes jiems padėti neišleidžiant nė cento
Vadovai darbo patys neieško: kaip pritraukti ambicingą lyderį ir kokios įmonės savybės juos patraukia?
20-asis „Venipak“ gimtadienis paminėtas ateities kartoms reikšminga iniciatyva
Telekomunikacines paslaugas Lietuvoje teikianti bendrovė UAB „Consilium optimum“, vartotojams žinoma kaip prekės ženklas „Fastlink“, pradeda platinti viešą 3 metų trukmės...
Lietuvių prekybos technologijų bendrovė „StrongPoint“ stiprina savo buvimą tarptautinėse rinkose ir pradeda bendradarbiauti su vienu iš didžiausių Jungtinės Karalystės mažmeninės...
Trečiąjį šių metų ketvirtį „European Merchant Bank” („EMBank”) grynasis pelnas augo beveik 2 kartus, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai....
Lietuvoje šiuo metu veikia apie 200 tūkst. įmonių, tačiau tik nedidelė dalis jų renkasi verslo paskolas. Daug dažniau verslas Lietuvoje...
Ekspertai teigia, jog klientų aptarnavimo srityje darbdaviai, norėdami išlaikyti darbuotojus, susiduria su vis daugiau iššūkių, tarp kurių bene svarbiausias –...
Prasidėjus žiemai, vairavimo sąlygos tampa vis sudėtingesnės, tačiau tinkamai pasiruošus ir laikantis tam tikrų taisyklių galima išvengti pavojų. Profesionalus lenktynininkas...
Kalėdiniai dovanų rinkiniai su gardžiais maisto produktais – patogus ir veiksmingas būdas įveikti dažnai nelengvą šventinio apsipirkimo užduotį, o praktiškos dovanos –...
Dr. Erika Vaiginienė, Vilniaus universiteto Ekonomikos ir verslo administravimo fakulteto docentė ir Lietuvos ateities vizijos „Lietuva 2050“ metodologė Bet kurio...
Laikotarpis prieš Kalėdas – kupinas laukimo, dovanų paieškų bei nuolaidų medžioklės rūpesčių, tačiau tuo pačiu metu didesnę pavarą įjungia ir...