Paskelbta
1 d. prieš-
Naujausi „Eurostat“ duomenys rodo, kad verslas Lietuvoje patenka tarp daugiausiai į skaitmeninę reklamą investuojančių ES šalių. 2024 m. bent kartą internetinę reklamą Lietuvoje naudojo 42 proc. verslų, o tai dešimčia procentinių punktų viršija ES vidurkį. Ekspertų vertinimu, tokios tendencijos atspindi augančią šalies verslų brandą, o artimiausiu metu šios investicijos gali dar labiau išaugti.
„Eurostat“ duomenimis, 2024 m. vidutiniškai 32 proc. ES įmonių naudojo mokamą internetinę reklamą. Iš 20 šalių, kurių statistika prieinama, didžiausias aktyvumas fiksuotas Maltoje (60 proc.), Suomijoje (50 proc.), Kipre (49 proc.) ir Graikijoje (44 proc). Lietuva su 42 proc. užima penktą vietą. Įdomu tai, kad Lietuvos verslai skaitmeninėje erdvėje gerokai aktyvesni už kaimynus: pernai skaitmeninę reklamą naudojo 34 proc. Latvijos ir 23 proc. Lenkijos įmonių.
„Eurostat“ tyrimas taip pat parodė, kad dažniausiai skaitmeninėje erdvėje reklamai buvo taikomas metodas, kai reklama leidžiama atsirenkant raktinius žodžius – atsižvelgiant į tai, ko internete vartotojai ieško, kokias užklausas paieškų sistemose suvedinėja. Šį metodą naudojo beveik 77 proc. ES įmonių, mokėjusių pinigus už reklamą skaitmeninėje erdvėje. Beveik 45 proc. įmonių naudojo geografinius metodus, kai reklama buvo pritaikoma pagal vartotojo buvimo vietą. Apie 42 proc. įmonių, mokėjusių pinigus už reklamą skaitmeninėje erdvėje, naudojo metodą, kai reklamai pasitelkiami duomenys iš vartotojo ankstesnės veiklos internete.
Verslai Lietuvoje į skaitmeninę erdvę investuoja vis daugiau
Ekspertų teigimu, Lietuvos verslų aktyvumo ir lyderystės tarp ES šalių investuojant į skaitmeninę erdvę nereikėtų vertinti kaip netikėto fakto. Socialiniai tinklai – ne tik susirašinėjimui
„Įmonių sprendimas vis didesnę dalį apyvartinių lėšų skirti įvairioms skaitmeninėms investicijoms nuolat stiprėja. Pavyzdžiui, mūsų turimi vidiniai duomenys rodo, kad vien pernai įmonių, kurios kreipėsi į mus dėl finansavimo, o pritrauktas lėšas skyrė skaitmeninėms investicijoms, skaičius kone padvigubėjo“, – sako „European Merchant Bank | EMBank“ pardavimų vadovas Lietuvai Aurimas Kunca.
Pasak jo, didėjantį dėmesį skirti investicijoms į skaitmeninę erdvę galima traktuoti kaip augančią verslo brandą. Moterų vaidmuo skaitmeniniame pasaulyje
„Protingos investicijos yra geriausias verslo brandos atspindys. Na, o Lietuvos įmonių brandą parodo tai, kad jos vis labiau supranta, jog augimas gali būti grindžiamas ne tik investicijomis į apčiuopiamą turtą – įrangą, transportą, žaliąją energetiką, bet ir skaitmeninius sprendimus“, – pažymi „EMBank“ atstovas. Pagal žaliosios energijos suvartojimą transporte – Lietuva viena iš paskutiniųjų
Jis primena, kad „Eurostat“ duomenys atskleidžia ir palankią aplinką tokioms investicijoms: per dešimtmetį interneto prieiga Lietuvos namų ūkiuose išaugo nuo 65 iki 90 proc., o per pastaruosius penkerius metus internetu apsiperkančių gyventojų dalis padidėjo net 15 proc. VMG grupė medienos drožlių plokščių gamybos plėtrai steigia „VMG Wood Solutions“
„Įmonių sprendimas aktyviau investuoti į skaitmeninę reklamą rodo puikų gebėjimą prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų įpročių. Statistika apie augančią interneto prieigą ir sparčiai didėjantį elektroninės prekybos populiarumą leidžia daryti prielaidą, kad Lietuvos verslų gebėjimas identifikuoti grąžą generuojančias investicijas pastebimai stiprėja“, – sako A. Kunca. 7 mln. eurų investicija
Pirmąjį pusmetį „EMBank“ augino pajamas, indėlių sumą ir investavo į plėtrą
Kodėl Lietuvoje daugėja naujų verslų?
Rekordinės investicijos Lietuvos startuoliams, bet mažiesiems verslams – vis dar kliūtys
Klaipėdoje veikianti bendrovė į naują įrangą investavo daugiau nei 230 tūkst. eurų
Verslo ir vartotojų nuotaikos vasarą: Lietuvių pasitikėjimas ekonomine situacija gerokai lenkia ES vidurkius
Sarp Demiray. Skolinimosi augimas: ką tai sako apie rinką ir Lietuvos verslą?
„EMBank“ metų pradžia: trečdaliu išaugę indėliai ir investicijos į plėtrą bei technologijas
Lietuvos verslas sėkmingai plečiasi į tarptautines rinkas
Lietuvos skaitmeninio verslo augimas lenkia ES vidurkį
Netikėti gedimai – trūkęs vamzdis, neveikianti šildymo sistema ar užstrigusi spyna – dažnai įvyksta ne vietoje, ir ne laiku. Tokiose...
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pradėjo išankstinę prekybą „iPhone 17“ telefonais. „Tele2“ siūlys savo klientams naujausius Apple produktus „iPhone 17“, „iPhone...
Naujausi „Eurostat“ duomenys rodo, kad verslas Lietuvoje patenka tarp daugiausiai į skaitmeninę reklamą investuojančių ES šalių. 2024 m. bent kartą...
Vilniuje rugsėjo 10–11 dienomis vyko tarptautinė konferencija „Telematics and Connected Mobility“, sutraukusi daugiau kaip 500 transporto, telematikos ir technologijų ekspertų...
Sportiškumo, elegancijos ir komforto derinys – Lietuvoje jau galima apžiūrėti ir bandomiesiems važiavimams užsisakyti naująjį „A6 Sedan“ Aerodinaminio efektyvumo rekordas...
Ekstremalaus sporto entuziastai neretai viešumoje vadinami bebaimiais, mat jų pasirodymai dideliu greičiu lekiant lenktynių trasose ar miško keliukais, atrodo, reikalauja...
Spalio 16 d. Vilniuje vyksianti „Social Media Day“ konferencija atvers duris į nuomonės formuotojų pasaulį, kuriame taisyklės neegzistuoja, o sėkmę...
Daugelis lietuvių, net nenutuokdami, savo stalčiuose „užkonservavę“ laiko ne vieną šimtą eurų. Kažkada brangiai kainavę, bet jau pasenę išmanieji namuose...
Vaikams rugsėjį sugrįžus į mokyklas, keliuose kasmet išauga eismo įvykių rizika. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, beveik pusė...
Lietuvoje augant elektromobilių skaičiui, vairuotojai žvelgia į infrastruktūrą. Tarptautiniai tyrimai atskleidžia, kad šalyje įkrovimo stotelių vietos ir jų skaičius problemų...