Sekite naujienas

Ekspertai

Renkantis elektros tiekėją, atsižvelgia ne tik į kainą: vartotojams svarbu gauti ir šias paslaugas

L

Paskelbta

-

Renkantis nepriklausomą elektros tiekėją, vartotojai vis dažniau vertina ne tik kainą, bet ir papildomas paslaugas. Klientų aptarnavimo kokybė, paslaugų lankstumas ir gebėjimas greitai spręsti įvairias su elektros tiekimu susijusias problemas tampa svarbiais kriterijais. Siekdama užtikrinti didesnį savo klientų saugumą ir komfortą, bendrovė „Elektrum Lietuva“ pristato naują paslaugų paketą, apimantį ne tik elektros tiekimą, bet ir skubios pagalbos namuose paslaugą.

Reklama

„Esame pirmieji nepriklausomi elektros tiekėjai, kurie siūlo ne tik elektros įrenginių draudimą nuo viršįtampių, bet ir galimybę kartu su elektros tiekimo planu pasirinkti papildomas paslaugas. Jos padės atsitikus nenumatytam įvykiui namuose, įskaitant skubios pagalbos paslaugą, kuri, pavyzdžiui, padės išspręsti vėjo sukeltus padarinius ar sustabdys ir lokalizuos šildymo sistemos avariją.“, – sako Mantas Kavaliauskas, „Elektrum Lietuva“ Produktų vystymo vadovas.

Pasak M. Kavaliausko, naujoji paslauga taip pat pasitarnaus nutikus vandens tiekimo ar santechnikos avarijai, avarinio spynos atidarymo ar jos remonto atvejais. Elektros tiekėjo klientai galės pasirinkti skubios pagalbos namuose paslaugą, kurią teikia draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“. Tai reiškia, kad netikėtais atvejais – nutikus šildymo sistemos avarijai, atsiradus elektros vidaus tinklų gedimams ar dužus langui – klientai galės greitai gauti specialistų pagalbą.

„Mūsų tikslas – ne tik tiekti elektros energiją, bet ir suteikti klientams papildomos vertės. Suprantame, kad namuose žmonės nori jaustis saugiai ir ramiai, todėl siūlome galimybę apsisaugoti nuo nenumatytų buities problemų. Tai leidžia mūsų klientams žinoti, kad iškilus nesklandumams jie turės patikimą pagalbą“, – sako M. Kavaliauskas.

Pasak „Lietuvos draudimo“ Žalų departamento direktoriaus Artūro Juodeikio, pastarųjų metų duomenys rodo, kad skubios pagalbos namuose paslaugos išlieka itin paklausios.

„2023 ir 2024 metais dažniausiai klientai kreipėsi dėl santechniko pagalbos – kas antras iškvietimas buvo susijęs su santechnikos gedimais. Taip pat nemažai prireikė avarinio durų atidarymo, spynos remonto ir elektriko paslaugų. Bendras iškvietimų skaičius, palyginti su 2023 m., išaugo beveik 35 proc.“, – teigia A. Juodeikis.

Pasak draudimo bendrovės atstovo, 2024-aisiais metais taip pat padaugėjo ir skubios elektriko pagalbos iškvietimų. Pastebima, kad daugiausia žalų ir skubios pagalbos iškvietimų gaunama iš butuose gyvenančių klientų.

Draudimo paslaugą „Elektrum Lietuva“ klientai gali pasirinkti bendrovės savitarnos svetainėje arba mobiliojoje programėlėje.

 

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |