Paskelbta
2 metai prieš-
Tūkstančius mobiliojo ryšio kortelių turintys Lietuvos verslai telekomunikacijų paslaugas ir jų apimtis galės valdyti patys – „Telia“ įdiegta skaitmeninė sistema leis aktyvuoti SIM korteles, keisti planus ir kreditus realiu laiku be jokių tarpininkų. Šios paslaugos atsiradimą kaip eksperimentą iniciavo didžiausią nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti „Girtekos“ įmonių grupė.
„SIM valdymas leis klientams iš keleivio sėdynės persėsti už vairo ir perimti savo ryšio kontrolę patiems. Mobiliojo ryšio plano keitimą, kredito limito didinimą ar SIM kortelės aktyvavimą jie galės atlikti visiškai savarankiškai ir bet kuriuo paros metu. Tikime, kad kadaise kaip įdomus eksperimentas gimęs savitarnos kanalas taps nauju verslo klientų aptarnavimo standartu“, – sako „Telia“ verslo sprendimų padalinio vadovas Aurimas Žlibinas. „Girteka Logistics” sėkmingai plečiasi užsienyje
Jis pažymi, kad savarankiškas SIM ūkio valdymas didina veiklos efektyvumą, kontrolę ir padeda taupyti veiklos sąnaudas.
Paslaugos atsiradimą inicijavo klientas
Pasak A. Žlibino, „Telia“ ir verslo klientų sistemas jungiantis „SIM API“ yra ganėtinai netipiškas produktas, nes poreikis jam atėjo iš kliento. Savotiška paslaugos autore tapo į „Telia“ kreipusis didžiausią nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti „Girtekos“ įmonių grupė, kuri paprašė suteikti prieigą prie vidinių ryšio bendrovės sistemų ir taip padėti suvaldyti beveik 12 tūkstančių turimų abonentų. Pasaulinė 5G ryšio plėtra viršijo lūkesčius
„Tūkstančių telefono numerių valdymas reikalavo didelio įsitraukimo tiek iš mūsų, tiek iš „Telia“ pusės, todėl ilgainiui pradėjome ieškoti sprendimų, leidžiančių padidinti procesų efektyvumą. Tai daryti papildomai pastūmėjo ir logistikos rinkos specifika – keisti planus neretai prireikdavo naktį ir savaitgaliais, jau pasibaigus „Telia“ verslo vadybininkų darbo laikui. Taip sumažinome ir klaidos galimybes, kad telefono numeris bus priskirtas ne tam asmeniui, o reikalui esant, automatiškai galime abonentą ir sustabdyti“ – kalbėjo „Girteka“ IT grupės vadovas Tadas Tamošaitis.
Pasak T. Tamošaičio, vien kortelių išdavimui ir blokavimui sutapomos vieno darbuotojų dviejų savaičių darbo laikas.
Pagrindinis SIM kortelių valdymo suteikiamas pranašumas – galimybė patiems klientams būti dar lankstesniems ir greitesniems. Organizacijai suteikus įrankius, kuriuos iki šiol turėjo tik pats operatorius, ji įgalinama savo ryšio paslaugas kontroliuoti geriau, nei tai gali daryti ryšio bendrovė, ir į įvairias situacijas reaguoti ne joms įvykus, o realiu laiku. 2024 metais Lietuvos regionuose išaugo šviesolaidinio interneto poreikis
„Pavyzdžiui, SIM savitarnos platforma leidžia abonentų duomenis sugeneruoti vienu mygtuko paspaudimu ir ją matyti iškart. Taip atsiranda galimybė greitai pastebėti išaugusias tam tikrų telefono numerių išlaidas bei nedelsiant imtis su tuo susijusių veiksmų. Ataskaitoje išvydus, kad į komandiruotę išvykęs darbuotojas piktnaudžiauja tarptinkliniu ryšiu, naudodamas jį ne darbo reikmėms, internetą užsienyje galima užblokuoti. Tuo metu kom.panijos vadybininkams pradėjus dažniau telefonu bendrauti su užsienio partneriais ir jų kreditui priartėjus prie viršutinės ribos, per „SIM API“ galima pakelti limitus išvengiant nesklandumų ir nepatogumų. Nuosavas kanalas taip pat leidžia darbuotojams sukonfigūruoti arba išjungti APN bei atlikti daug kitų įprastai operatoriaus klientui neprieinamų veiksmų“, – praktinius pavyzdžius pateikia A. Žlibinas. Skaitmenizuota logistika
Kita vertus, „Telia“ ekspertas pabrėžia, jog „SIM API“ nėra standartizuota paslauga ir ji dažnai kuriama individualiai pagal kiekvieno kliento išsakytus poreikius. Vienoms įmonėms pakanka naujų SIM kortelių aktyvavimo ar keitimo galimybių, o kitoms priešingai – labiau rūpi einamosios sąskaitos valdymas.
Idealus darbo pokalbis: atsako, kas išduoda, kad kandidatas naudoja DI
Kas nutiktų, jei dingtų internetas? „Telia“ investuoja į scenarijų, apie kurį nenorime galvoti
Naujas daiktų interneto standartas: pakeisti operatorių verslui kainuos iki 20 kartų pigiau
DI prabils lietuviškai: „Telia“ jungiasi prie universitetų kuriamo nacionalinio garsyno
Naudota įranga: atnaujinti ar išmesti – ką renkasi lietuviai?
Viešas „Wi-Fi“ – patogumas ar spąstai? Prasidedant mokslo metams ekspertas įspėja studentus
Tobuli nuomonės formuotojai: kodėl būtina žymėti DI turinį?
Vilnius – telematikos centras: kodėl mus stebi pasaulis ir ką naudinga žinoti?
Suomija rodo pavyzdį Europai: vaikų telefonus pamokose keis laikrodžiai
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Komentaro autorė – Giedrė Morkūnė, energetikos sprendimų bendrovės „Elektrum Lietuva“ personalo vadovė Šiuo metu, kai darbo rinka išgyvena didelius pokyčius,...
Daugelis mūsų visomis savo išlaidomis – nuo maisto prekių iki būsto mokesčių – rūpinamės naudodami tik vieną banko sąskaitą. Tačiau...
Draudikai pastebi, kad plečiasi žemėlapis šalių, kurias Lietuvos gyventojai pasiekia vykdami automobiliu. Pastaruoju metu jie sulaukia transporto žalų kreipinių net...
„Čia yra 100 eurų. Aš siūlau nupirkti jūsų duomenis – prisijungimo vardą ir slaptažodį“, – tokį pasiūlymą diskusijos metu pateikė...
Nuosavas būstas – viena svarbiausių jaunimo svajonių, tačiau ją įgyvendinti tampa vis sunkiau. Aukštos nuomos kainos, augančios pragyvenimo išlaidos ir...
Nesvarbu – ar savo šunį imate į ilgą kelionę, ar tik nuvažiuojate iki pasivaikščiojimų parko, svarbu kaskart automobilyje užtikrinti jo...