Paskelbta
11 mėnesių prieš-
Naudotojai visame pasaulyje praneša apie „YouTube“ sutrikimus – žiūrimi vaizdo įrašai neužsikrauna, leidžiami be garso, yra prasukami automatiškai arba atsiranda puslapio klaida. Pasak Justinos Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovės, su tuo netrukus gali susidurti ir naudotojai Lietuvoje – „YouTube“ įgyvendina naująją politiką, kuria siekiama uždrausti reklamų blokavimo įrankius. Ekspertės teigimu, norint nelikti be prieigos prie mėgstamo turinio, svarbu laiku atlikti kelis žingsnius.
Išvengti reklamų nebepavyks
Savaitės pradžioje internautai socialiniuose tinkluose ėmė dalintis pastebėjimais, kad nebeveikia dalis „YouTube“ funkcijų arba puslapis visiškai „pastringa“. Greitai paaiškėjo, kad su šiomis problemomis susiduria tie žmonės, kurie naudoja reklamos blokavimo įrankius, pavyzdžiui, „Adblock“ ar „uBlock“. Pastarieji dažniausiai veikia kaip naršyklės plėtinys.
„Statistikos tinklalapio „Statista“ duomenimis, šias priemones naudoja beveik milijardas žmonių visame pasaulyje, ne išimtis ir Lietuvos gyventojai. Tokie blokavimo įrankiai apsaugo nuo galimai kenksmingų iššokančių reklamų, taip pat užblokuoja visas reklamas, esančias „YouTube“ vaizdo įrašuose, dėl ko pagerėja žiūrėjimo patirtis“, – paaiškina J. Antropik.
Vis dėlto, „YouTube“ kūrėjams tokie naudotojų sprendimai nebepatinka – prieš mėnesį bendrovė paskelbė, kad trečiųjų šalių reklamų blokavimo įrankiai pažeidžia platformos naudojimo taisykles, todėl bus imamasi priemonių jiems uždrausti.
„Panašu, kad dabar šios priemonės ir ėmė veikti. Vaizdo įrašus šioje platformoje skelbiantys kūrėjai uždirba būtent iš prie jų turinio esančių reklamų. Jei naudotojai reklamų nemato, nes jos užblokuojamos, negeneruoja kūrėjams jokio uždarbio, neatsilygina už jų kūrybą. Tokiu būdu „YouTube“ nori paraginti atsisakyti reklamų blokavimo įrankių savo platformoje“, – sako „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovė.
J. Antropik priduria, kad šis nepatogumas neabejotinai pasieks ir Lietuvą. Tai ypač aktualu atsižvelgiant į šios platformos populiarumą šalyje – neseniai „Tele2“ atliktas tyrimas parodė, kad „YouTube“ yra plačiausiai naudojamas socialinis tinklas Lietuvoje. Juo naudojasi net 97 proc. gyventojų.
Pasiruošti galima jau dabar
Anot J. Antropik, pasiruošti šiam pokyčiui galima jau dabar. Tam, kad „YouTube“ ir toliau sklandžiai veiktų visuose jūsų įrenginiuose, galima išbandyti kelis skirtingus žingsnius.
„Visų pirma, jei norite ir toliau turinį žiūrėti nemokamai, o vieną ar kelis kartus per įrašą parodomos trumpos reklamos jums netrukdo, galite išjungti reklamų blokavimo įrankį bet kuriame pasirinktame puslapyje. Atvėrę „YouTube“ puslapį naršyklės lange, viršuje esančioje parinkčių juostoje raskite jūsų naudojamo blokavimo įrankio ikoną ir paspaudę ant jos pasirinkite, kad ji neveiktų šioje svetainėje. Taip reklamos nebus blokuojamos tik „YouTube“, o kitur įrankis veiks kaip anksčiau“, – sako J. Antropik.
Vis dėlto, jei norite ir toliau „YouTube“ naudotis nematydami reklamų, galite apsvarstyti mokamą platformos versiją. „YouTube Premium“ naudotojai gali ne tik žiūrėti vaizdo įrašus be reklamų, bet ir naudotis kitais privalumais – klausytis muzikos su užrakintu telefono ekranu ar neturint interneto ryšio.
„Tele2” kūrybinė platforma „Teleduetas“ – efektyviausia metų kampanija
„Tele2” užbaigė senosios kartos 3G ryšio išjungimą
„Tele2“ pristato naują paslaugą: atnešk seną telefoną ir gauk naują pigiau
Grėsmė Lietuvos konkurencingumui? RRT įspėja apie stringančias investicijas į ryšių infrastruktūrą
Verslas ir 5G: kodėl pažangus ryšys neišvengiamas technologinėms inovacijoms?
„Tele2“ metų rezultatai: nuosaikus, bet stabilus augimas
Ar jaučiate nuovargį? 80 % pasaulio darbuotojų gresia skaitmeninis perdegimas
„Tele2“ reklamoje „Teleduetas“: kaip 5G sujungia lietuvišką folką ir modernumą
Paslaptys, kaip išgyventi Mėlynąjį pirmadienį: paprasti būdai atsikratyti slogios nuotaikos
„Visa“, pasaulinė skaitmeninių mokėjimų lyderė, paskelbė apie išplėstą perpardavėjų partnerystę ir investiciją į „Mynt“ – Švedijoje įkurtą „SaaS“ (liet. „sistema...
Sostinėje ketvirtadienio rytą kartu su pirkėjais po keturis mėnesius trukusių atnaujinimo darbų išpakuota plačiausio asortimento lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvė....
Kaune veikianti elektroninės prekybos bendrovė „Bison Commerce“ pradėjo aktyvią naujų darbuotojų paiešką, pristatydama išskirtinę ir dėmesį patraukiančią reklamos kampaniją. Miesto...
Nuosavas namas – daugelio žmonių gyvenimo tikslas. Tačiau kylančios statybų kainos ir nuolat besikeičianti rinka verčia susimąstyti, kiek šiandien kainuoja...
Nuo kelių mėnesių iki kelių metų. Tiek laiko gali užtrukti sėkmingai paruošti įmonę pardavimui. Kiek ilgai visas šis procesas užtruks...
Elektrinius paspirtukus ar dviračius šiandien turi kone kiekviena šeima. Tačiau kartu su jų populiarumu auga ir pavojai – vien per...
Tobulėjant sukčiams, tenka skirti vis daugiau laiko ir pastangų, kad atskirtume kenksmingus laiškus, skambučius ar žinutes nuo realiai egzistuojančių žmonių...
Nors Lietuvos darbo rinkoje šiuo metu dominuoja Y kartos, gimusių 1981–1996 m., darbuotojai, vyresnių kartų – demografinio sprogimo (gimę 1946–1964...
Atsinaujinanti energija tampa vis svarbesniu veiksniu, kalbant apie verslo tvarumą ir ilgalaikę sėkmę. Šiandien, kai pasaulis susiduria su klimato kaita...
Elektromobiliams vis labiau įsitvirtinant pasaulinėje rinkoje kaip aplinkai draugiškoms ir ekonomiškoms transporto priemonėms, jų populiarumas auga ir Lietuvoje. Vykstant sparčiai...