Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
By
LukasNaudotojai visame pasaulyje praneša apie „YouTube“ sutrikimus – žiūrimi vaizdo įrašai neužsikrauna, leidžiami be garso, yra prasukami automatiškai arba atsiranda puslapio klaida. Pasak Justinos Antropik, „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovės, su tuo netrukus gali susidurti ir naudotojai Lietuvoje – „YouTube“ įgyvendina naująją politiką, kuria siekiama uždrausti reklamų blokavimo įrankius. Ekspertės teigimu, norint nelikti be prieigos prie mėgstamo turinio, svarbu laiku atlikti kelis žingsnius.
Išvengti reklamų nebepavyks
Savaitės pradžioje internautai socialiniuose tinkluose ėmė dalintis pastebėjimais, kad nebeveikia dalis „YouTube“ funkcijų arba puslapis visiškai „pastringa“. Greitai paaiškėjo, kad su šiomis problemomis susiduria tie žmonės, kurie naudoja reklamos blokavimo įrankius, pavyzdžiui, „Adblock“ ar „uBlock“. Pastarieji dažniausiai veikia kaip naršyklės plėtinys.
„Statistikos tinklalapio „Statista“ duomenimis, šias priemones naudoja beveik milijardas žmonių visame pasaulyje, ne išimtis ir Lietuvos gyventojai. Tokie blokavimo įrankiai apsaugo nuo galimai kenksmingų iššokančių reklamų, taip pat užblokuoja visas reklamas, esančias „YouTube“ vaizdo įrašuose, dėl ko pagerėja žiūrėjimo patirtis“, – paaiškina J. Antropik.
Vis dėlto, „YouTube“ kūrėjams tokie naudotojų sprendimai nebepatinka – prieš mėnesį bendrovė paskelbė, kad trečiųjų šalių reklamų blokavimo įrankiai pažeidžia platformos naudojimo taisykles, todėl bus imamasi priemonių jiems uždrausti.
„Panašu, kad dabar šios priemonės ir ėmė veikti. Vaizdo įrašus šioje platformoje skelbiantys kūrėjai uždirba būtent iš prie jų turinio esančių reklamų. Jei naudotojai reklamų nemato, nes jos užblokuojamos, negeneruoja kūrėjams jokio uždarbio, neatsilygina už jų kūrybą. Tokiu būdu „YouTube“ nori paraginti atsisakyti reklamų blokavimo įrankių savo platformoje“, – sako „Tele2“ socialinių tinklų ir skaitmeninio turinio vadovė.
J. Antropik priduria, kad šis nepatogumas neabejotinai pasieks ir Lietuvą. Tai ypač aktualu atsižvelgiant į šios platformos populiarumą šalyje – neseniai „Tele2“ atliktas tyrimas parodė, kad „YouTube“ yra plačiausiai naudojamas socialinis tinklas Lietuvoje. Juo naudojasi net 97 proc. gyventojų.
Pasiruošti galima jau dabar
Anot J. Antropik, pasiruošti šiam pokyčiui galima jau dabar. Tam, kad „YouTube“ ir toliau sklandžiai veiktų visuose jūsų įrenginiuose, galima išbandyti kelis skirtingus žingsnius.
„Visų pirma, jei norite ir toliau turinį žiūrėti nemokamai, o vieną ar kelis kartus per įrašą parodomos trumpos reklamos jums netrukdo, galite išjungti reklamų blokavimo įrankį bet kuriame pasirinktame puslapyje. Atvėrę „YouTube“ puslapį naršyklės lange, viršuje esančioje parinkčių juostoje raskite jūsų naudojamo blokavimo įrankio ikoną ir paspaudę ant jos pasirinkite, kad ji neveiktų šioje svetainėje. Taip reklamos nebus blokuojamos tik „YouTube“, o kitur įrankis veiks kaip anksčiau“, – sako J. Antropik.
Vis dėlto, jei norite ir toliau „YouTube“ naudotis nematydami reklamų, galite apsvarstyti mokamą platformos versiją. „YouTube Premium“ naudotojai gali ne tik žiūrėti vaizdo įrašus be reklamų, bet ir naudotis kitais privalumais – klausytis muzikos su užrakintu telefono ekranu ar neturint interneto ryšio.
Išmanus Kalėdų senelis: 9 iš 10 vertina DI pagalbą renkantis dovanas
Tobulos šventės internete: kaip nepasiduoti spaudimui ir mėgautis savo Kalėdomis?
Iš proto varanti senutė: kaip DI kovoja su telefoniniais sukčiais?
Norite kalbėti vokiškai, itališkai ar kiniškai? „Microsoft Teams“ atnaujinimas pavers jus poliglotu
Ar jūsų CV išlaikys dirbtinio intelekto testą? Atsako, į ką atkreipti dėmesį ieškant darbo
Būkite budrūs: sukčiai bando nukreipti lietuvius į apgaulingas lošimų svetaines
Pasitikrinkite, ar jūsų telefone įjungti saugos pranešimai: vyks patikrinimas
Ar „ChatGPT“ meta iššūkį „Google“? Nauja paieškos funkcija ir kaip ja naudotis
Priklausomybė nuo meilės: kaip pažinčių programėlės „išnaudoja“ vartotojus
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...