Paskelbta
1 metai prieš-
By
LukasŠešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros efektyvumo matavimus, tyrimus ir mokymus, atidaro dukterinę bendrovę – „KOG Institute“ – Latvijoje. Per metus planuojama ją išauginti iki 10 žmonių komandos ir užpildyti specializuotų rinkodaros tyrimų nišą.
„Esame vienintelė specializuota rinkodaros tyrimų bendrovė. Kaip ir Lietuvoje, Baltijos šalyse siekiame pirmauti rinkodaros diagnostikos, prekės ženklui svarbių KPI (pagrindinių veiklos rodiklių) kūrimo ir pažangos matavimo srityse. Latvijos rinka yra panašioje situacijoje, kokioje buvo Lietuva prieš keletą metų. Nors čia veikia kelios rinkos tyrimų įmonės, specializuotų rinkodaros produktų, įskaitant neurorinkodaros, mažmeninės prekybos plotų optimizavimo ir kitų tyrimų bei mokymų trūksta“, – komentavo KOG instituto direktorė dr. Eleonora Šeimienė.
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas Lietuvoje dirba su tokiais prekių ženklais kaip „Telia“, „Swedbank“, „If“ ir kitais.
Pasak Latvijos „KOG Institute“ vadovės Evos Kieperszo, Latvijoje institutas jau yra užmezgęs ryšius su kai kuriomis šalies pramonės lyderėmis.
„Daugelis Latvijos pramonės šakų ir įmonių ieško naujų būdų pagerinti rinkodarą. Augančiai vietos profesionalų bendruomenei reikia ir tarptautiniu mastu pripažintų metodikų, ir vietinių įžvalgų. Dabartiniams KOG instituto klientams, vykdantiems veiklą visose Baltijos šalyse, konsultacijos ir aptarnavimas Latvijoje taip pat bus vertinga paslauga“, – kalbėjo E. Kieperszo.
Instituto steigėjai tikisi, kad Latvijoje KOG institutas taps žinių mainų centru, nes ne tik vykdys įvairius vartotojų elgsenos tyrimus bei analizes, bet ir rengs mokymus, seminarus bei konferencijas. Šioje srityje institutas bendradarbiauja su Jungtinės Karalystės „Royal Charter“ įsteigtu IPA (Institute of Practitioners in Advertising – reklamos praktikų institutu), neurorinkodaros mokslo ir verslo asociacija NMSBA, nuomonės ir rinkos tyrimų asociacija ESOMAR.
„Siekiame padėti vietos įmonėms prisijungti prie pasaulinio rinkodaros praktikų tinklo, mažinti atotrūkį tarp mokslo ir verslo, puoselėti tobulėjimo ir inovacijų kultūrą. Tikimės, kad mūsų tyrimai ir žinios įkvėps naujos kartos rinkodaros lyderius Latvijoje, o verslams padės kurti efektyvius duomenimis grįstus sprendimus“, –a pabrėžė dr. E. Šeimienė.
KOG instituto partneriai Lietuvoje ir Latvijoje įgyvendinant kampanijų efektyvumo ir išsamius prekės ženklo tyrimus bei kitus analitinius projektus yra rinkos tyrimų bendrovė „Norstat“.
Mitas ar tiesa, kad lietuviai vairuoja kaip italai?
Edward Lucas apie naująją Vilniaus kampaniją: „Užsisakykite kelionę dabar“
Projektuojant kiemus remiamasi Suomijos patirtimi: kiemai atiduodami kaimynams, o ne automobiliams
Tyrimai atskleidė mažmeninės rinkos tendencijas: vartotojų nuotaikos gerėja, bet išlaidauti Kalėdoms lietuviai neskuba
„Circle K“ investavo 3 mln. eurų ir atnaujino 85 proc. degalinių parduotuvių
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...