Paskelbta
2 metai prieš-
Kelionių rinka, pasak turizmo sektoriaus atstovų, nelėtėja – žmonės toliau aktyviai keliauja. Ekspertai rekomenduoja iš anksto suplanuoti artėjančias atostogas, taip galima ne tik užsitikrinti pageidaujamą atostogų kryptį bei datą, bet ir geresnę kainą.
Keliautojams į pagalbą skuba Lietuvos turizmo asociacija – ji sausio 23–30 dienomis kviečia į didžiausią virtualią kelionių mugę „Vivattur“.
Prioritetas – keliautojų poreikiai
Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė, pabrėžia, kad planuojant naująją turizmo šventę, visų pirma buvo galvojama apie besikeičiančius keliautojų įpročius.
„Virtualus formatas išpopuliarėjo pandemijos laikotarpiu, matome, kad žmonės įprato keliones pirkti internetu. Todėl kuriame virtualią kelionių mugės tradiciją. Tokios mugės pasauliniu mastu jau yra įprastas formatas, kuris atliepia šiuolaikinį keliautoją ir jo poreikius“, – sako Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė.
Prie virtualios kelionių mugės jungiasi Lietuvos turizmo asociacijos nariai bei partneriai, kitos turizmo sektoriaus įmonės.
Virtuali mugė – patogi ir keliautojams, ir dalyviams
Pasak M. Plepytė-Rainienės, virtualioje kelionių mugėje keliautojai galės susipažinti su kelionių tiek mūsų šalyje, tiek užsienyje pasiūlymais. Mugėje keliautojų lauks pažintinių ir poilsinių kelionių pasirinkimas, ypatingos nuolaidos ir staigmenos.
„Virtualioje erdvėje vykstanti kelionių mugė keliautojams yra patogi keliais aspektais. Visų pirma, tai laiko taupymas. Peržiūrėti mugės pasiūlymus galima nuotoliniu būdu bet kuriuo patogiu laiku. Būtent tokios galimybės yra vis paklausesnės naujojoje realybėje“, – teigia M. Plepytė-Rainienė.
Prireikus, keliautojai galės pasitarti su konsultantais ir telefonu ar el. paštu, gauti atsakymus į visus rūpimus klausimus ir išsirinkti labiausiai lūkesčius atitinkantį kelionių pasiūlymą.
„Matome, kad keliautojai vertina galimybę įsigyti keliones internetu. Tai patogu ir mūsų partneriams bei Turizmo asociacijos nariams. Matome, jog tradicinių mugių formatas jau sunkiai atitinka šių dienų keliautojo poreikius. Senasis formatas po truputį traukiasi į antrą planą – tai patvirtina kasmet mažėjantys lankytojų srautai“, – kalba M. Plepytė-Rainienė.
Kad pandemija pakoregavo vartotojų įpročius, sutinka tarptautinio kelionių operatoriaus „Coral Travel“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims Olga Belova.
„Apsipirkimas skaitmeninėse platformose tapo mūsų kasdienybe – tai paprasta, greita bei saugu. Šiuolaikinės technologijos leidžia ne tik užsisakyti kelionę, bet ir gauti asmeninę konsultaciją bei pagalbą čia ir dabar“, – virtualios mugės sėkme neabejoja O. Belova.
Iš anksto planuojant – platesnis pasirinkimas
Virtualioje „Vivattur“ mugėje dalyvaujančio kelionių organizatoriaus „Tez Tour“ rinkodaros ir ryšių su visuomene skyriaus vadovė Inga Aukštuolytė sako, kad geriausių kainų ir pasiūlymų ieškantys keliautojai aktyviai planuoja šių metų pavasario ir vasaros keliones.
„Patogiausia nebelaukti paskutinės minutės pasiūlymų ir kelionę suplanuoti iš anksto. Tai yra vienas iš geriausių būdų sutaupyti. Mūsų pardavimų rezultatai bei visuomenės apklausos rezultatai rodo, kad klientai vėl teikia pirmenybę išankstiniam kelionių planavimui. O virtuali kelionių mugė leidžia tai padaryti paprastai ir greitai“, – teigia I. Aukštuolytė.
Kelionių agentūros „West Express“ generalinis direktorius Raimondas Ušeckas sako, kad pastaraisiais metais keliautojų dėmesio sulaukia ne tik lietuvių pamėgtos poilsinių kelionių kryptys kaip Turkija, Graikija ar Egiptas, bet ir egzotiškesnės šalys, tokios kaip Maldyvai, Jungtiniai Arabų Emyratai, Meksika, Šri Lanka.
„Praėjusiais metais ir kruizinės kelionės sulaukė itin didelės paklausos. Klientams tai puiki galimybė vienos kelionės metu aplankyti kelias šalis ir tuo pačiu patogiai leisti laiką kokybiškuose laivuose“, – sako R. Ušeckas.
„Keliautojus domina įvairios kelionės, todėl virtualioje kelionių mugėje kiekvienas išsirinks tinkamą pasiūlymą. Iš anksto renkantis keliones, galima sutaupyti net iki 25 proc.“ – priduria M. Plepytė-Rainienė.
Lietuvos turizmo asociacijos vadovė pabrėžia, kad „Vivattur” neapsiribos tik kartą metuose organizuojama virtualia kelionių muge. Šis Lietuvos turizmo asociacijos projektas bus tęstinis ir kvies turizmo sektoriaus atstovus į kitus renginius, kuriais skatins turizmo sektoriaus plėtrą, darbuotojų kvalifikacijos kėlimą, kompetencijų ugdymą, žinių atnaujinimą.
Ekonomistas: kitais metais augs bendros lietuvių išlaidos kelionėms, signalų, kad kainos mažės – nėra
Populiariausios lietuvių atostogų kryptys per šventes: dažnas Kalėdas ar Naujuosius sutiks saulės atokaitoje
Apžvelgia vasaros kelionių tendencijas: ką atnešė 2024-ieji ir kas naujo žadama kitąmet?
Atostogauti negalima laukti – kur lietuviai deda kablelį?
Leo ir Bružas apsilankė prabangiojoje Sardinijoje: ar tikrai kavos puodelis čia kainuoja 30 eurų?
A. Bružas išbandė „Ferrari“ automobilį: „Įspūdinga, bet man labiau prie širdies „Bentley“ arba „Aston Martin“
Pirmą kartą Bodrume apsilankęs L. Pobedonoscevas pasileido plaukus: skrydis parasparniu, prabangi jachta ir jaudinanti delfinų terapija
Lietuvoje veiklą pradeda Turkijos ir Lietuvos prekybos rūmai
Kelionių organizatoriai jau „ruošia roges žiemai“ – kas laukia turistų?
Siuntų siuntimo platformą siuskpigiau.lt ir kitus internetinės prekybos verslus vystanti „Masiva group“ įsigijo 100 proc. sutelktinio rėmimo platformos „Contribee“ akcijų....
„Tesonet“ investicijų komandos vadovė Eglė Eidimtaitė tapo pirmąja lietuve „PayPal“ klientų valdyboje (CAD). Ši valdyba buvo įkurta siekiant padėti bendrovei...
Naujoji technologija leidžia darbdaviams greičiau susitelkti į geriausiai pozicijai tinkančius darbo ieškančiuosius, supaprastindama pirminį atrankos etapą. Inovacija Lietuvos darbo rinkojeReklama...
Metams einant į pabaigą ir didžiosioms šventėms nenumaldomai artėjant, prekybos tinklas „Rimi“ tęsia savo plėtrą ir šiandien Šiauliuose atidarė 89-ąją...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...
Iki Kalėdų likus visai nedaug laiko skubama pirkti dovanas artimiesiems. Kartais šalia kalėdinės eglutės atsiduria ir buitį gerinantys elektroniniai įrenginiai....
Kompanijai „Google“ pristačius kasmetinę „Year in Search“ apžvalgą, paaiškėjo, ko internete šiemet dažniausiai ieškojo Lietuvos gyventojai. O tarp labiausiai jiems...
Kalėdinė karštinė įgauna pagreitį – vis daugiau žmonių dovanų artimiesiems ieško tiek prekybos centruose, tiek internetinėse parduotuvėse, todėl siuntų pristatymo...