Sekite naujienas

Verslas

Lietuvos eksportuotojus kviečiame stiprinti tarptautines prekės ženklo strategijas

Paskelbta

-

Jau šeštą kartą organizuojama „BrandLAB“ programa kviečia Lietuvos įmones registruotis ir su ekspertų pagalba paruošti tvirtą bei veiksmingą prekės ženklo strategiją tarptautinėms rinkoms. Ši programa suteiks galimybę Lietuvos verslams sėkmingai plėstis į užsienio rinkas eksportuojant su nuosavu prekiniu ženklu.

Inovacijų agentūra į organizuojamą programą „BrandLAB“ kviečia aukštos pridėtinės vertės produktus gaminančias ir paslaugas siūlančias įmones, iš kurių bus atrinktos 15, turinčios didžiausią motyvaciją pokyčiui ir brandą sėkmingai eksportuoti.

Pasak ekonomikos ir inovacijų viceministro Karolio Žemaičio, praėjusiais metais Lietuvos aukštųjų technologijų prekių eksportas augo 2,1 proc., o šį augimą skatino inžinerinė pramonė.

„Elektros įrangos eksportas šoktelėjo net 35,7 proc., o optikos, medicinos ir chirurgijos prietaisų bei aparatų eksportas išaugo 23,5 proc. Šie rezultatai rodo, kad aukštųjų technologijų produktai turi didelį potencialą konkuruoti tarptautinėse rinkose. Todėl siūlome verslui įvairias programas, kurios skatina pažangių prekių eksportą, nes tai ne tik stiprina inovacijų ekosistemą, bet ir prisideda prie šalies ekonomikos augimo,“ – teigia viceministras.

Lietuvos įmonių tarptautinės sėkmės istorijos rodo, kad eksportas su savo prekės ženklu yra efektyvus būdas didinti konkurencingumą, kurti ilgalaikę vertę ir įsitvirtinti tarptautinėse rinkose. Prekinis ženklas, atpažįstamas ir vertinamas užsienio rinkose, gali padėti gamintojui išplėsti savo verslą. Todėl, pasak Simonos Buziliauskienės, Inovacijų agentūros Rinkų plėtros skyriaus vadovės, organizuojant „BrandLAB“ programa norima paskatinti įmones eksportuoti su nuosavu prekių ženklu, siekiant tvaraus ir ilgalaikio augimo tarptautinėse rinkose.

„Nuosavas prekės ženklas suteikia esminį konkurencinį pranašumą – jis padeda išskirti produktą iš konkurentų ir kuria ilgalaikę vertę, didinant įmonės žinomumą bei patikimumą tarptautinėse rinkose. Eksportuodamas su nuosavu prekiniu ženklu, gamintojas turi pilną kontrolę ne tik dėl produkto kainos, bet ir dėl dizaino, kokybės, pakuotės ir rinkodaros. Tai suteikia daugiau galimybių greitai reaguoti į rinkos pokyčius, kas ypač svarbu aukštųjų technologijų sektoriuose, kur inovacijos ir kokybė yra pagrindiniai veiksniai. Programoje jau dalyvavo daugiau nei 100 įmonių, kurios, atradusios eksporto galimybes savo prekės ženklui, džiaugiasi galėdamos ne tik parduoti savo produktus brangiau, bet ir ilgesniam laikui įsitvirtinti kaip patikimi verslo partneriai,“ – pabrėžia S. Buziliauskienė.

Užsakymai JAV išaugo ketvirtadaliu

„BrandLAB“ programoje dalyvavusios automobilių dirbtuvių įrangą bei diagnostikos įrankius vystančios ir parduodančios įmonės „Baltic Diag“ vadovas Mantvydas Umbraziūnas juokauja, kad programos vertė ir išmoktos pamokos pirmiausia buvo pastebėtos sandėliuose, kur vis dažniau pradėta kaupti brangi įranga signalizavo apie didesnį klientų pasitikėjimą, geresnę įmonės reputaciją ir žinoma – augantį pelną.

Įmonė su savo prekių ženklu eksportuoja į daugiau kaip 80 pasaulio šalių, tarp kurių pagal apyvartą svarbiausios rinkos yra JAV, Prancūzija, Rumunija, Kanada, Jungtinė Karalystė bei Norvegija.

„Po dalyvavimo „BrandLAB“ programoje ir atnaujinus rinkodaros strategiją, užsakymų skaičius iš JAV išaugo net 25,5%. Padedami ekspertų supratome, jog konkuravimas su žemų kainų žaidėjais nėra mūsų kelias. Vietoje to pradėjome akcentuoti profesionalumą ir aukštą kokybę, kas leido mums parduoti brangesnę įrangą su aukščiausio lygio komplektacija ir ženkliai padidinti prekių krepšelio vertę“, – pasakoja M. Umbraziūnas.

Jis papildo, kad pasitikėjimas „Baltic Diag“ prekės ženklu išaugo tarptautinėse įmonėse ir valstybiniuose sektoriuose, o tai leidžia plėsti produktų asortimentą ir tobulėti kartu su rinka. „Programoje įgijome tikrai daug žinių, tačiau kitas svarbus dalykas – pasitikėjimas tuo, ką darome. Darbas su ekspertais ir kitais programos dalyviais padėjo jaustis tvirčiau imantis pokyčių ir tai stipriai prisidėjo prie mūsų verslo augimo“, – sako „Baltic Diag“ vadovas.

Naujienos

Verslo Vikingai

Technologijos6 mėnesiai prieš

Kriptovaliutų mokėjimų surinkimo paslaugos verslams: teisinių iššūkių rinkoje daug, bet požiūris vis pozityvesnis

Apie kriptovaliutų mokėjimus tikrai esate girdėję, o tai šiandien ypač aktyviai naudojama ir verslo sektoriuje. Įmonės „CoinGate” bendraįkūrėjas ​​Dmitrijus Borisenka...

Verslo vikingai6 mėnesiai prieš

Sėkmingą šakočių ir autentiškų gardėsių verslą įkūrusi Sandra atskleidžia: „Versle galima suklysti, galima padaryti daug klaidų, bet nepavyksta tik tiems, kurie nebando.”

Visą gyvenimą meilę maistui ir įvairių skanumynų gaminimui jautusi Sandra Riepšienė, prieš 13 metų nusprendė pabandyti įgyvendinti svajonę ir kartu...

Dirbtinis intelektas7 mėnesiai prieš

Generatyvinis dirbtinis intelektas: pagalba ar grėsmė visuomenei?

Įvairūs  dirbtinio intelekto įrankiai šiandien vis aktyviau naudojami įvairių organizacijų ir specialistų, siekiant pagreitinti, efektyvinti įvairius darbo procesus. Visgi, netrūksta ...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

NordLayer paslauga: kas tai ir kuo naudinga šiandien kiekvienam verslui?

Globaliame verslo pasaulyje, vienas iš svarbiausių uždavinių yra suvaldyti saugumą ir galimas kibernetinių atakų rizikas, kurios gali padaryti neišmatuojamos žalos...

Verslo vikingai8 mėnesiai prieš

„Linkedist” agentūros įkūrėja Kotryna Kurt: apie verslo pradžią, iššūkius ir tai, kodėl kiekviena įmonė privalo būti linkedin platformoje

Dar gyvendama Danijoje, jauna marketingo specialistė Kotryna Kurt atrado tuo metu sparčiai populiarėjančią Linkedin platformą. Tuo metu tai padėjo jai...

Visos teisės saugomos.© 2015-2023 | Kopijuoti draudžiama |