Paskelbta
5 mėnesiai prieš-
Ryškus maisto kultūros prekės ženklas „Momo Grill“ savo istorijos dešimtmetį žymi atsinaujindamas. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje veikiančių restoranų nuolatinius svečius stebina pasikeitęs logotipas ir naujas meniu, papildytas patiekalais, kuriais lengva dalintis.
„Nuo pat pradžių „Momo Grill“ buvo apie žmones, kurie vertina kokybę, paprastumą ir tikrą skonį. Dabar su nauju veidu, bet ta pačia širdimi, kasdien svečiams siūlome tai, kas geriausia“, – sako Vytautas Samavičius, virtuvės šefas ir šių restoranų įkūrėjas.
Naują veidą atskleidžia logotipe suderinti grafiniai elementai, simbolizuojantys subalansuotą maisto ingredientų, indų, aplinkos estetiką. Išryškinama gyvasties svarba ir pagarba jai tiek gaminant, tiek valgant. Galiausiai, akcentuojamas pastabumas detalėms, nes V. Samavičius yra įsitikinęs, jog svečio patirtį sudaro daugybė tarpusavyje susijusių elementų, o smulkiausi neretai tampa pačiais svarbiausiais. Todėl atnaujinant prekės ženklą „Momo Grill“ įkūrėjui buvo svarbu pastebėti tai, kas yra gražu, ir tai išryškinti.
Naują vizualinį identitetą restoranams sukurti padėjo grafikos dizainerė Margarita Bukšnaitytė.
Pasak V. Samavičiaus, kūrybinis rezultatas įkvėpė su 10 metų gyvuojančiu prekės ženklu žengti į naujas teritorijas – svečiai dabar gali įsigyti „Momo Grill“ džemperį, pirkinių maišelį ar kvepiančią žvakę, taip pat – „The Pepper Queen“ pipirų iš Kambodžos Kampoto provincijos. Būtent šie pipirai bus naudojami ir restoranų virtuvėse.
Vis dėlto didžioji meniu naujiena bus ne pipirai. „Patiekalai, kuriais lengva dalintis“, – sako V. Samavičius, turėdamas galvoje aštuonkojo iešmelius, krevetes, ėrienos iešmelius ir kitus pasiūlymus, kuriais yra papildytas restoranų meniu. Visi jie į lėkštę keliauja tiesiai nuo grilio. Pasak virtuvės šefo, galimybė pasidalinti maistu kuria bendrystę, leidžia svečiams kartu mėgautis maloniais pojūčiais. Pirmieji svečių atsiliepimai apie naujuosius patiekalus – teigiami ir nusagstyti komplimentais.
„Momo Grill“ restoranų šeimininkas tikisi, kad atsinaujinimas dar stipriau perteikia jo puoselėjamą filosofiją, jog svarbu yra visuma – nuo logotipo iki galutinių patiekalų ir svečio patirties.
„Vičiūnų grupė“ toliau nuosekliai plečia veiklą Lietuvoje – šalia jau veikiančių pajėgumų Plungėje pradėta naujos apie 100 mln. eurų vertės...
Trečdalis (32 proc.) lietuvių jau naudojasi dirbtinio intelekto įrankiais, kurie padeda jiems apsipirkimo metu. Maža to, fiksuojamas labai spartus gyventojų,...
Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...