Sekite naujienas

Verslas

Atsinaujino „Momo Grill“ restoranai – virtuvės šefas V. Samavičius jau žino, kuo nustebins svečius

L

Paskelbta

-

Ryškus maisto kultūros prekės ženklas „Momo Grill“ savo istorijos dešimtmetį žymi atsinaujindamas. Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje veikiančių restoranų nuolatinius svečius stebina pasikeitęs logotipas ir naujas meniu, papildytas patiekalais, kuriais lengva dalintis.

Reklama

„Nuo pat pradžių „Momo Grill“ buvo apie žmones, kurie vertina kokybę, paprastumą ir tikrą skonį. Dabar su nauju veidu, bet ta pačia širdimi, kasdien svečiams siūlome tai, kas geriausia“, – sako Vytautas Samavičius, virtuvės šefas ir šių restoranų įkūrėjas.

Naują veidą atskleidžia logotipe suderinti grafiniai elementai, simbolizuojantys subalansuotą maisto ingredientų, indų, aplinkos estetiką. Išryškinama gyvasties svarba ir pagarba jai tiek gaminant, tiek valgant. Galiausiai, akcentuojamas pastabumas detalėms, nes V. Samavičius yra įsitikinęs, jog svečio patirtį sudaro daugybė tarpusavyje susijusių elementų, o smulkiausi neretai tampa pačiais svarbiausiais. Todėl atnaujinant prekės ženklą „Momo Grill“ įkūrėjui buvo svarbu pastebėti tai, kas yra gražu, ir tai išryškinti.

Naują vizualinį identitetą restoranams sukurti padėjo grafikos dizainerė Margarita Bukšnaitytė.

Pasak V. Samavičiaus, kūrybinis rezultatas įkvėpė su 10 metų gyvuojančiu prekės ženklu žengti į naujas teritorijas – svečiai dabar gali įsigyti „Momo Grill“ džemperį, pirkinių maišelį ar kvepiančią žvakę, taip pat – „The Pepper Queen“ pipirų iš Kambodžos Kampoto provincijos. Būtent šie pipirai bus naudojami ir restoranų virtuvėse.

Vis dėlto didžioji meniu naujiena bus ne pipirai. „Patiekalai, kuriais lengva dalintis“, – sako V. Samavičius, turėdamas galvoje aštuonkojo iešmelius, krevetes, ėrienos iešmelius ir kitus pasiūlymus, kuriais yra papildytas restoranų meniu. Visi jie į lėkštę keliauja tiesiai nuo grilio. Pasak virtuvės šefo, galimybė pasidalinti maistu kuria bendrystę, leidžia svečiams kartu mėgautis maloniais pojūčiais. Pirmieji svečių atsiliepimai apie naujuosius patiekalus – teigiami ir nusagstyti komplimentais.

carvertical VIN patikra

„Momo Grill“ restoranų šeimininkas tikisi, kad atsinaujinimas dar stipriau perteikia jo puoselėjamą filosofiją, jog svarbu yra visuma – nuo logotipo iki galutinių patiekalų ir svečio patirties.

 

Skaitykite

Naujienos

Ekspertai

Ekspertai16 val prieš

Ekspertai pataria: renkantis būstą įvertinkite ir miesto plėtros planus

Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...

Ekspertai3 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai3 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai4 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai1 savaitė prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |