Paskelbta
1 metai prieš-
Pieno produktai kasdien atsiduria daugelio pirkėjų krepšeliuose. Tokią apsipirkimo įpročių tendenciją patvirtina ir prekybos tinklo „Rimi“ atlikta apklausa, kurioje dalyvavo beveik 900 pirkėjų. Jos duomenimis, net 93 proc. apsiperkančių pieno produktus įsideda į savo kasdienių pirkinių krepšelį. Populiariausios šios kategorijos prekės – sviestas, grietinė, pienas, sūriai, varškė, taip pat kefyras, jogurtai. Anot „Rimi“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, pieno produktų pasirinkimą stipriai lemia kaina, tačiau itin svarbi ir kilmės šalis bei produktų sudėtis.
Nuolat pirkėjų nuomonės klausiantis ir pigiau apsipirkti padedantis prekybos tinklas atliepia pirkėjų lūkesčius ir skelbia visą birželį vyksiančią kampaniją, kurios metu „Rimi“ mažina dalies lietuviškų gamintojų pieno produktų kainas ir visą birželio mėnesį jiems suteiks net 10–40 proc. nuolaidas.
Visą birželį pigiau
Didžiausia apklausos dalyvių dalis nurodė perkantys sviestą ir grietinę (po 14 proc.), taip pat pieną, varškę ir jos gaminius, sūrius ir jų gaminius (po 13 proc.). Kiek mažesnė dalis pirkėjų įsigyja kefyrą (11 proc.) ir jogurtus bei pieno desertus (11 proc.), mažiau – grietinėlę (7 proc.).
Stebėdami tendencijas, kuomet atėjo vasara ir prasidėjo šaltibarščių ir lietuvių mėgstamų šviežių daržovių salotų su grietine sezonas – itin platų pieno produktų asortimentą turintis prekybos tinklas „Rimi“ visą birželio mėnesį siūlys įsigyti dalį lietuviškų pieno produktų pigiau. Pasak tinklo atstovo V. Lukoševičiaus, į atrinktų prekių sąrašą pateko beveik 80 gerai žinomų gamintojų bei pirkėjų mylimų lietuviškų pieno produktų.
„Pieno produktai – viena dažniausiai į pirkėjų kasdienio apsipirkimo krepšelius patenkančių prekių, bendrai sudaranti ir nemažą pirkinių dalį. Visgi pirkėjai yra jautrūs kainai. Šį kriterijų, kaip vieną stipriausių, renkantis pieno produktus, įvardijo 31 proc. mūsų apklausos dalyvių. Dar 18 proc. paminėjo ir nuolaidas. Visuomet stengiamės pasiūlyti kuo patrauklesnes kainas klientams, reguliariai peržiūrėdami asortimentą, bendraudami su tiekėjais, pritaikydami akcijas. Todėl visą birželio mėnesį lietuviškiems pieno produktams galėsime pasiūlyti nuolaidas – nusipirkti jų bus galima nuo 10 iki 40 proc. mažesnėmis kainomis. Pirkėjams, pasirenkant pieno produktus, taip pat ne mažiau svarbu yra produkto sudėtis, gamintojas ir prekės ženklas“, – teigia V. Lukoševičius.
Pirkėjai vertina lietuviškus produktus
„Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė pamini ir kitus svarbius pirkėjų įpročius ir prioritetus – apklausos dalyviai nurodė didelį dėmesį skiriantys pieno produktų lokalumui. 78 proc. atsakiusiųjų renkasi lietuviškus pieno produktus, tačiau tik 40 proc. turi savo mėgstamą prekės ženklą.
„Pirkėjai vertina lietuviškų produktų kokybę ir skonį, todėl ir mes teikiame prioritetą vietinei produkcijai – apie 90 proc. mūsų pieno kategorijos prekių sudaro būtent lietuviškų gamintojų produktai. Iš kitos pusės, džiaugiamės ir tuo, kad pirkėjai atidžiai skaito produktų etiketes, renkasi sveikatai palankesnius ir kokybiškesnius pieno gaminius, atkreipia dėmesį į ženklą „Rinkis sveikiau“, – pasakoja E. Krasauskienė.
Į prekių su 10–40 proc. dydžio nuolaidomis sąrašą, kuris galios visą birželio mėnesį, pateko „Dvaro“, „Rokiškio“, „Vilkyškių“, „Žemaitijos“, „Pieno Žvaigždžių“, „Auga“, „Dobilas“ ir kitų Lietuvos gamintojų produkcija. Atrinktų prekių sąraše su nuolaidomis pirkėjai galės įsigyti pigiau pamėgtas šių gamintojų prekes: pieną, kefyrą, rūgpienį, varškę, skirtingus jogurtus, grietinę, sūrius, varškės sūrelius ir kt.
Pokyčiai „Rimi Baltic“ vadovų komandoje: personalo direktorės pareigas perima Vaida Kaikarienė
Susipažinkite su vaisių karaliumi mangu: kaip tinkamai išsirinkti, supjaustyti ir panaudoti virtuvėje
Verslininkė L. Rimgailė įvardijo triukus, kurie padeda į sūnaus mitybą įtraukti daugiau daržovių
Britiškas sūris, užkariavęs lietuvių virtuves: 2 paprasti ir taupūs receptai su čederiu
Paskutinės minutės idėjos Helovino šventei: susikurkite šiurpią atmosferą ir pasilepinkite skanėstais paprastai ir taupiai
Dėmesio centre moliūgas: šie negirdėti receptai leis atrasti daržovę iš naujo
Rudens sezonas: ką verta žinoti apie grožio rutiną ir makiažo tendencijas?
„Spiečiamės’25“ – rekordinis regioninių verslų skaičius ir naujų mąstymo būdų paieškos
Itališki skoniai kasdienai: šviežios „Rimi“ picos pelnė pirkėjų simpatijas, per trumpą laiką jų parduota daugiau nei 200 tūkst.

Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
Būsto kreditavimo apimtys Lietuvoje šiemet išaugo – vien SEB banke per tris šių metų ketvirčius išduotų būsto paskolų suma buvo...
Kai kalbame apie Warreną Buffettą, pasaulis dažnai kartoja tą pačią frazę: „Omahos orakulas“. Ji skamba beveik mitologiškai. Bet jeigu nuimame...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...
Gyvenimas kupinas netikėtumų – nuo ligų ar kelionių incidentų iki gaisrų namuose ar gamtos stichijų padarinių. Tokie įvykiai dažnai tampa...