Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Baltijos šalyse pirmaujanti logistikos ir siuntų pristatymo bendrovė „Omniva“ paskelbė šių metų antro ketvirčio ir pirmo pusmečio finansinius rezultatus. Įmonių grupės pajamos 2025 m. antrąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, iš viso didėjo 6 proc. ir siekė 35,8 mln. eurų. 2025 m. pirmo pusmečio pajamos, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, augo 8 proc. ir siekė 71,3 mln. eurų. Lietuvoje per pirmąjį 2025-ųjų pusmetį „Omniva“ pristatė daugiau kaip 7,2 mln. siuntų – tai yra 7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.
„Didžiausią teigiamą poveikį grupės pajamų augimui pirmąjį pusmetį turėjo klientų aktyvumas Latvijoje ir Lietuvoje. Antroje metų pusėje tikimės dar spartesnio augimo, juk mūsų piko sezonas dar tik artėja. Ir toliau sieksime optimizuoti kaštus ir didinti efektyvumą. Kritiškai peržiūrėsime visas komercines paslaugas, kad galėtume sutelkti dėmesį į pelningiausias verslo kryptis. Mūsų prioritetu išliks aukštos kokybės paslaugų teikimas ir ateities poreikius atitinkančių sprendimų paieška“, – pažymi „Omniva“ grupės generalinis direktorius Martti Kuldma.
Stabiliai auga siuntų kiekis Lietuvoje
Bendras įmonių grupės rezultatas atspindi augančias siuntų apimtis. Antrąjį šių metų ketvirtį „Omniva“ pristatė 11,7 mln. siuntų – 17 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. 2025 m. pirmo pusmečio rezultatai rodo 20 proc. augimą lyginant su praėjusiais metais – iš viso pristatyta 23,3 mln. siuntų. „Omniva“ gruodį pristatė 1,5 mln. siuntų Lietuvoje ir 3,5 mln. Baltijos šalyse
„Rezultatai Lietuvoje rodo stabilų augimą. Antrąjį šių metų ketvirtį Lietuvoje pristatytų siuntų kiekis viršijo 3,6 mln. vienetų ir augo 5 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2024 metais. Per pirmąjį 2025-ųjų pusmetį Lietuvoje pristatėme daugiau kaip 7,2 mln. siuntų – tai yra 7 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai“, – teigia M. Kuldma. Tarptautinę klientų aptarnavimo dieną „Omniva“ pasitinka su apdovanojimais
Dėmesys inovacijoms
Siekdama prisitaikyti prie augančios konkurencijos ir kintančių klientų poreikių, „Omniva“ grupė nuolat ieško veiklos modernizavimo sprendimų. Kaip viena svarbiausių bendrovės iniciatyvų pirmoje šių metų pusėje įvardijamas atviro kurjerių tinklo projektas (angl. crowd delivery). Kurjeriams šis sprendimas suteikia lanksčią galimybę dirbti ne visą darbo dieną ir užsidirbti papildomų pajamų, o klientams užtikrina greitesnį siuntų pristatymą. Šiuo metu projektas testuojamas Rygoje ir Taline – netrukus planuojamas startas ir Lietuvoje. „Omniva“ Lietuvoje fiksuoja spartų siuntų augimą
„Omniva“ rinkai taip pat pristatė pirmąsias bendruomenių siuntų dėžutes, kurios padės gerinti pašto ir siuntų paslaugų prieinamumą atokesnėse gyvenvietėse. Baterijomis maitinamoms siuntų dėžutėms nereikia elektros energijos ar interneto ryšio, jomis gali naudotis visi vietos gyventojai ir siuntų pristatymo paslaugų teikėjai. Paslaugą pradėjusi teikti Estijoje, bendrovė šių metų pabaigoje planuoja bendruomenių dėžučių tinklo plėtrą į Latviją ir Lietuvą. „Omniva“ Baltijos šalims pristato naują paslaugą
Naujas siuntų pristatymo modelis: „Omniva“ išbando atvirą kurjerių tinklą
Iki metų pabaigos „Omniva“ Lietuvoje planuoja įrengti 20 bendruomenių siuntų dėžučių
Tadas Drunga paskirtas vadovauti „Omniva“ komandai Lietuvoje
„Omniva“ Baltijos šalims pristato naują paslaugą – bendruomenių siuntų dėžutes
Tarptautinę klientų aptarnavimo dieną „Omniva“ pasitinka su apdovanojimais
Pašto sektoriaus lūžis: kokia ateitis laukia?
„Omniva“ Lietuvoje fiksuoja spartų siuntų augimą
E. komercijos tendencijos šį mėnesį: nuo socialinių tinklų iki dirbtinio intelekto
Martti Kuldma pradeda eiti „Omniva“ valdybos pirmininko pareigas
Lietuvos paštas pradeda paštomatų tinklo plėtrą Baltijos regione, siekdamas užtikrinti patogų siuntimą klientams visose trijose šalyse. Nuo rugsėjo vidurio iki...
Greta Ilekytė, „Swedbank“ vyresnioji ekonomistė Išankstiniai Valstybės Duomenų Agentūros duomenys rodo, kad per metus kainų augimas kiek paspartėjo ir siekia...
Darbuotojų įsitraukimas ir gerovė šiandien tampa vienais svarbiausių veiksnių, lemiančių organizacijų sėkmę. Kiekvieno žmogaus patiriama prasmė darbe tiesiogiai veikia jo...
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...