Sekite naujienas

Verslas

„Camelia“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurios centre – komandos vienybė

L

Paskelbta

-

Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos žinutė „Rinkis geltoną“, siekiant priminti darbo įmonėje privalumus. Kampanijos centre – įmonės darbuotojai iš skirtingų padalinių: vaistinės, biuro ir sandėlio, o pagrindinis tikslas – parodyti visuomenei ir būsimiems darbuotojams, kad stiprios įmonės pagrindas – profesionalų komanda, kurioje kiekvienas yra vertinamas ir visapusiškai palaikomas.

Reklama

Įkvepiantys lyderiai, padedantys augti


Pagrindinė kampanijos žinutė ir naudojami vizualiniai elementai atskleidžia visų įmonės darbuotojų susitelkimą, vienybę ir pagalbą vieni kitiems. Kūrybinės reklamos agentūros „Tarela“ kūrybos vadovas Marius Snudaitis sako, kad pasitikėjimą, augimą, lyderystę vaistinių tinkle „Camelia“ pavyko perteikti per nuotraukose užfiksuotą „Stage diving“ akimirką.

„Kam teko tai patirti, žino, o jei neteko – tikrai nujaučia, jog norint patirti šį nuotykį būtinas „užsivedimas“, drąsa, pasitikėjimas minia, kuri yra šalia. Šiuo atveju – komanda. Norėdami perteikti šią emociją vizualų serijoje užfiksavome charizmatiškus skirtingų sričių „Camelia“ darbuotojus, pakeltus į viršų ir plaukiančius geltonų rankų jūroje“, – kampanijos idėją atskleidžia M. Snudaitis.

„Camelia“ rinkodaros direktorė Rasa Rumbauskaitė pabrėžia, jog kampanijos pagrindinė žinutė kviečia apmąstyti svarbius organizacinės kultūros aspektus: ar darbe jaučiame visapusišką palaikymą ir paskatinimą iš vadovų bei iš kolektyvo? Ar patys palaikome kolegas?

„Atsakydama į šiuos klausimus, galiu drąsiai teigti, kad „Camelia“ savo komandos žmones nuolat skatina augti ir besąlygiškai palaiko”, – apibendrina R. Rumbauskaitė.

Dėmesys kiekvienam darbuotojui

carvertical VIN patikra

Šiandien vaistinių tinklas „Camelia“ – didžiausias mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje pagal prekybos vietų skaičių. Jis vienija biuro ir sandėlio komandas bei daugiau nei 350 „Camelia“ vaistinių visoje Lietuvoje, iš viso beveik 1500 darbuotojų. Didelė vaistininkų bendruomenė veikia ne tik vaistinėse, bet ir biure: net 20 proc. visų biuro darbuotojų sudaro farmacijos specialistai. SBA projekte „Urban HUB“ Vilniuje ir Kaune įsikurs „Camelia“ vaistinės

Vaistinių tinklą valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Kristina Veštortienė džiaugiasi, kad net 30 proc. darbuotojų įmonėje dirba ilgiau kaip 10 metų, o tai ne tik parodo gerą atmosferą bei lūkesčius atitinkančias darbo sąlygas, tačiau taip pat padeda užtikrinti aukščiausios kokybės farmacinės paslaugos suteikimą.

„Stipri profesionalų komanda – viena iš didžiausių „Camelia“ stiprybių. Tokia komanda, kurioje vertinama visapusė pagalba, palaikomi pasitikėjimu ir atvirumu pagrįsti žmogiški santykiai, – yra mūsų įmonės pagrindas. Todėl net nekilo abejonių, kad kampanijos veidais turėtų tapti realūs darbuotojai – juk geriausiai mūsų kultūrą ir stiprybę atspindi patys žmonės.Tyrimas atskleidė, kaip gyventojai renkasi vaistus nuo skausmo

Kampanijos veidais tapo: vaistininkė Viktorija iš Jonavos, Justina, dirbanti tiek vaistininke, tiek mokymų projektų vadove biure, komercijos direktorė Dovilė ir vyriausiasis prekių priėmėjas Andrius. Kiekvienas jų turi savo istoriją ir užima svarbią vietą „Camelia“ bendruomenėje. Apie juos – realius mūsų darbuotojus, jų karjeros kelią, atsidavimą profesijai ir visai „Camelia“ – norime kalbėti garsiai“, – sako K. Veštortienė.

Žingsniu priekyje esanti komanda

Jau kelerius metus iš eilės, remiantis Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos „Sodra“ duomenimis, vaistinių tinklas „Camelia“ darbuotojams moka didžiausius vidutinius atlyginimus. Kiekvienam darbuotojui stengiamasi sudaryti jo lūkesčius atitinkančias darbo sąlygas, suteikiant ne tik motyvuojantį darbo užmokestį, bet ir galimybes tobulėti bei realizuoti save. Taip pat, kiekvienais metais vykdomas darbuotojų nuomonės tyrimas, kurio metu daug dėmesio skiriama vidinės kultūros, emocinės ir fizinės gerovės klausimams, pagal kuriuos reguliariai papildomi motyvuojantys darbuotojų naudų paketai. 6 taisyklės, kurios pakeis jūsų sveikatą 2025-aisiais

Ne vienerius metus „Camelia“ vaistininkai užima prizines vietas Lietuvos metų vaistininko rinkimuose, organizuojamuose Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Farmacijos fakulteto kartu su žurnalu „Farmacija ir laikas“. O glaudžiai bendradarbiaujančios vaistinių, biuro ir sandėlio komandos – pasiekia geriausių veiklos rezultatų.

Naujoji „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija akcentuoja, jog sėkmingos bendrovės pagrindas – stipri, vieninga ir palaikanti komanda. Pasitelkiant drąsius vizualinius sprendimus ir autentiškas darbuotojų istorijas kampanija pabrėžia savo organizacinės kultūros unikalumą – čia kiekvienas specialistas yra vertinamas, skatinamas augti ir jaučiasi visapusiškai palaikomas.

Vaistininkų įtampai sumažinti – trumpesnis darbo laikas ir nemokamos psichologų konsultacijos

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas7 val prieš

Nauja „Vičiūnų grupės“ gamykla – naujos galimybės žmonėms ir regionui

„Vičiūnų grupė“ toliau nuosekliai plečia veiklą Lietuvoje – šalia jau veikiančių pajėgumų Plungėje pradėta naujos apie 100 mln. eurų vertės...

Verslas12 val prieš

Tyrimas: jau trečdalis Lietuvos vartotojų naudojasi dirbtiniu intelektu apsipirkdami, jų skaičius sparčiai auga

Trečdalis (32 proc.) lietuvių jau naudojasi dirbtinio intelekto įrankiais, kurie padeda jiems apsipirkimo metu. Maža to, fiksuojamas labai spartus gyventojų,...

Verslas1 d. prieš

Lietuvių kūrėjai žengė į nišinę parfumeriją: kuria ne masėms, o ieškantiems išskirtinumo

Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...

Verslas2 d. prieš

Pelningai 2024-uosius metus baigę Vilniaus šilumos tinklai įgyvendino strateginius projektus ir didino investicijas

2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...

Verslas2 d. prieš

„Hero“ projektas žingsnis po žingsnio artėja link finišo: patalpos jau įrengiamos pagal nuomininkų poreikius, vyksta aplinkotvarkos darbai

Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...

Ekspertai

Ekspertai3 val prieš

Ekspertai pataria: renkantis būstą įvertinkite ir miesto plėtros planus

Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...

Ekspertai2 d. prieš

Norintiems slysti „drifto“ trasose P. Petrauskas papasakojo apie lenktynininko kelią: „išėjimą į barą skaičiuodavau padangomis“

Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...

Ekspertai2 d. prieš

Apklausa: lietuviai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos, latviai ir estai – dėl maisto kainų

„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...

Ekspertai3 d. prieš

Ekspertas apie sukčių įžūlumą: „Mobiliojo ryšio operatorius to jūsų niekada neprašys“

Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...

Ekspertai1 savaitė prieš

Sukčiai internete kėsinasi ir į vaikus: ekspertas papasakojo, kaip apsisaugoti

Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |