Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos žinutė „Rinkis geltoną“, siekiant priminti darbo įmonėje privalumus. Kampanijos centre – įmonės darbuotojai iš skirtingų padalinių: vaistinės, biuro ir sandėlio, o pagrindinis tikslas – parodyti visuomenei ir būsimiems darbuotojams, kad stiprios įmonės pagrindas – profesionalų komanda, kurioje kiekvienas yra vertinamas ir visapusiškai palaikomas.
Įkvepiantys lyderiai, padedantys augti
Pagrindinė kampanijos žinutė ir naudojami vizualiniai elementai atskleidžia visų įmonės darbuotojų susitelkimą, vienybę ir pagalbą vieni kitiems. Kūrybinės reklamos agentūros „Tarela“ kūrybos vadovas Marius Snudaitis sako, kad pasitikėjimą, augimą, lyderystę vaistinių tinkle „Camelia“ pavyko perteikti per nuotraukose užfiksuotą „Stage diving“ akimirką.
„Kam teko tai patirti, žino, o jei neteko – tikrai nujaučia, jog norint patirti šį nuotykį būtinas „užsivedimas“, drąsa, pasitikėjimas minia, kuri yra šalia. Šiuo atveju – komanda. Norėdami perteikti šią emociją vizualų serijoje užfiksavome charizmatiškus skirtingų sričių „Camelia“ darbuotojus, pakeltus į viršų ir plaukiančius geltonų rankų jūroje“, – kampanijos idėją atskleidžia M. Snudaitis.
„Camelia“ rinkodaros direktorė Rasa Rumbauskaitė pabrėžia, jog kampanijos pagrindinė žinutė kviečia apmąstyti svarbius organizacinės kultūros aspektus: ar darbe jaučiame visapusišką palaikymą ir paskatinimą iš vadovų bei iš kolektyvo? Ar patys palaikome kolegas?
„Atsakydama į šiuos klausimus, galiu drąsiai teigti, kad „Camelia“ savo komandos žmones nuolat skatina augti ir besąlygiškai palaiko”, – apibendrina R. Rumbauskaitė.
Dėmesys kiekvienam darbuotojui
Šiandien vaistinių tinklas „Camelia“ – didžiausias mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje pagal prekybos vietų skaičių. Jis vienija biuro ir sandėlio komandas bei daugiau nei 350 „Camelia“ vaistinių visoje Lietuvoje, iš viso beveik 1500 darbuotojų. Didelė vaistininkų bendruomenė veikia ne tik vaistinėse, bet ir biure: net 20 proc. visų biuro darbuotojų sudaro farmacijos specialistai. SBA projekte „Urban HUB“ Vilniuje ir Kaune įsikurs „Camelia“ vaistinės
Vaistinių tinklą valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Kristina Veštortienė džiaugiasi, kad net 30 proc. darbuotojų įmonėje dirba ilgiau kaip 10 metų, o tai ne tik parodo gerą atmosferą bei lūkesčius atitinkančias darbo sąlygas, tačiau taip pat padeda užtikrinti aukščiausios kokybės farmacinės paslaugos suteikimą.
„Stipri profesionalų komanda – viena iš didžiausių „Camelia“ stiprybių. Tokia komanda, kurioje vertinama visapusė pagalba, palaikomi pasitikėjimu ir atvirumu pagrįsti žmogiški santykiai, – yra mūsų įmonės pagrindas. Todėl net nekilo abejonių, kad kampanijos veidais turėtų tapti realūs darbuotojai – juk geriausiai mūsų kultūrą ir stiprybę atspindi patys žmonės.Tyrimas atskleidė, kaip gyventojai renkasi vaistus nuo skausmo
Kampanijos veidais tapo: vaistininkė Viktorija iš Jonavos, Justina, dirbanti tiek vaistininke, tiek mokymų projektų vadove biure, komercijos direktorė Dovilė ir vyriausiasis prekių priėmėjas Andrius. Kiekvienas jų turi savo istoriją ir užima svarbią vietą „Camelia“ bendruomenėje. Apie juos – realius mūsų darbuotojus, jų karjeros kelią, atsidavimą profesijai ir visai „Camelia“ – norime kalbėti garsiai“, – sako K. Veštortienė.
Žingsniu priekyje esanti komanda
Jau kelerius metus iš eilės, remiantis Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos „Sodra“ duomenimis, vaistinių tinklas „Camelia“ darbuotojams moka didžiausius vidutinius atlyginimus. Kiekvienam darbuotojui stengiamasi sudaryti jo lūkesčius atitinkančias darbo sąlygas, suteikiant ne tik motyvuojantį darbo užmokestį, bet ir galimybes tobulėti bei realizuoti save. Taip pat, kiekvienais metais vykdomas darbuotojų nuomonės tyrimas, kurio metu daug dėmesio skiriama vidinės kultūros, emocinės ir fizinės gerovės klausimams, pagal kuriuos reguliariai papildomi motyvuojantys darbuotojų naudų paketai. 6 taisyklės, kurios pakeis jūsų sveikatą 2025-aisiais
Ne vienerius metus „Camelia“ vaistininkai užima prizines vietas Lietuvos metų vaistininko rinkimuose, organizuojamuose Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Farmacijos fakulteto kartu su žurnalu „Farmacija ir laikas“. O glaudžiai bendradarbiaujančios vaistinių, biuro ir sandėlio komandos – pasiekia geriausių veiklos rezultatų.
Naujoji „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija akcentuoja, jog sėkmingos bendrovės pagrindas – stipri, vieninga ir palaikanti komanda. Pasitelkiant drąsius vizualinius sprendimus ir autentiškas darbuotojų istorijas kampanija pabrėžia savo organizacinės kultūros unikalumą – čia kiekvienas specialistas yra vertinamas, skatinamas augti ir jaučiasi visapusiškai palaikomas.
Vaistininkų įtampai sumažinti – trumpesnis darbo laikas ir nemokamos psichologų konsultacijos
Rudeninis nerimas: kodėl jis užklumpa net stipriausius ir kaip sau padėti?
Persirgote COVID-19, tačiau simptomai užsitęsė? Vaistininkė pataria, kokių priemonių imtis
Kokių vitaminų besibaigiant vasarai senjorams trūksta labiausiai?
Moters intymi higiena vasarą: vaistininkė pataria, kaip atostogaujant išvengti nemalonių pojūčių
Vaistininkė atskleidžia: 6 taisyklės, kurios pakeis jūsų sveikatą 2025-aisiais
Tyrimas atskleidė, kaip gyventojai renkasi vaistus nuo skausmo: specialistai ragina didesnį dėmesį skirti keliems kriterijams
SBA projekte „Urban HUB“ Vilniuje ir Kaune įsikurs „Camelia“ vaistinės
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...