Paskelbta
5 d. prieš-
Jau beveik tradicija tampa kovo mėnesį pasitikti su nauja vaistinių tinklo „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Šįkart tęsiama ankstesnių metų kampanijos žinutė „Rinkis geltoną“, siekiant priminti darbo įmonėje privalumus. Kampanijos centre – įmonės darbuotojai iš skirtingų padalinių: vaistinės, biuro ir sandėlio, o pagrindinis tikslas – parodyti visuomenei ir būsimiems darbuotojams, kad stiprios įmonės pagrindas – profesionalų komanda, kurioje kiekvienas yra vertinamas ir visapusiškai palaikomas.
Įkvepiantys lyderiai, padedantys augti
Pagrindinė kampanijos žinutė ir naudojami vizualiniai elementai atskleidžia visų įmonės darbuotojų susitelkimą, vienybę ir pagalbą vieni kitiems. Kūrybinės reklamos agentūros „Tarela“ kūrybos vadovas Marius Snudaitis sako, kad pasitikėjimą, augimą, lyderystę vaistinių tinkle „Camelia“ pavyko perteikti per nuotraukose užfiksuotą „Stage diving“ akimirką.
„Kam teko tai patirti, žino, o jei neteko – tikrai nujaučia, jog norint patirti šį nuotykį būtinas „užsivedimas“, drąsa, pasitikėjimas minia, kuri yra šalia. Šiuo atveju – komanda. Norėdami perteikti šią emociją vizualų serijoje užfiksavome charizmatiškus skirtingų sričių „Camelia“ darbuotojus, pakeltus į viršų ir plaukiančius geltonų rankų jūroje“, – kampanijos idėją atskleidžia M. Snudaitis.
„Camelia“ rinkodaros direktorė Rasa Rumbauskaitė pabrėžia, jog kampanijos pagrindinė žinutė kviečia apmąstyti svarbius organizacinės kultūros aspektus: ar darbe jaučiame visapusišką palaikymą ir paskatinimą iš vadovų bei iš kolektyvo? Ar patys palaikome kolegas?
„Atsakydama į šiuos klausimus, galiu drąsiai teigti, kad „Camelia“ savo komandos žmones nuolat skatina augti ir besąlygiškai palaiko”, – apibendrina R. Rumbauskaitė.
Dėmesys kiekvienam darbuotojui
Šiandien vaistinių tinklas „Camelia“ – didžiausias mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje pagal prekybos vietų skaičių. Jis vienija biuro ir sandėlio komandas bei daugiau nei 350 „Camelia“ vaistinių visoje Lietuvoje, iš viso beveik 1500 darbuotojų. Didelė vaistininkų bendruomenė veikia ne tik vaistinėse, bet ir biure: net 20 proc. visų biuro darbuotojų sudaro farmacijos specialistai. SBA projekte „Urban HUB“ Vilniuje ir Kaune įsikurs „Camelia“ vaistinės
Vaistinių tinklą valdančios UAB „Nemuno vaistinė“ generalinė direktorė Kristina Veštortienė džiaugiasi, kad net 30 proc. darbuotojų įmonėje dirba ilgiau kaip 10 metų, o tai ne tik parodo gerą atmosferą bei lūkesčius atitinkančias darbo sąlygas, tačiau taip pat padeda užtikrinti aukščiausios kokybės farmacinės paslaugos suteikimą.
„Stipri profesionalų komanda – viena iš didžiausių „Camelia“ stiprybių. Tokia komanda, kurioje vertinama visapusė pagalba, palaikomi pasitikėjimu ir atvirumu pagrįsti žmogiški santykiai, – yra mūsų įmonės pagrindas. Todėl net nekilo abejonių, kad kampanijos veidais turėtų tapti realūs darbuotojai – juk geriausiai mūsų kultūrą ir stiprybę atspindi patys žmonės.Tyrimas atskleidė, kaip gyventojai renkasi vaistus nuo skausmo
Kampanijos veidais tapo: vaistininkė Viktorija iš Jonavos, Justina, dirbanti tiek vaistininke, tiek mokymų projektų vadove biure, komercijos direktorė Dovilė ir vyriausiasis prekių priėmėjas Andrius. Kiekvienas jų turi savo istoriją ir užima svarbią vietą „Camelia“ bendruomenėje. Apie juos – realius mūsų darbuotojus, jų karjeros kelią, atsidavimą profesijai ir visai „Camelia“ – norime kalbėti garsiai“, – sako K. Veštortienė.
Žingsniu priekyje esanti komanda
Jau kelerius metus iš eilės, remiantis Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos „Sodra“ duomenimis, vaistinių tinklas „Camelia“ darbuotojams moka didžiausius vidutinius atlyginimus. Kiekvienam darbuotojui stengiamasi sudaryti jo lūkesčius atitinkančias darbo sąlygas, suteikiant ne tik motyvuojantį darbo užmokestį, bet ir galimybes tobulėti bei realizuoti save. Taip pat, kiekvienais metais vykdomas darbuotojų nuomonės tyrimas, kurio metu daug dėmesio skiriama vidinės kultūros, emocinės ir fizinės gerovės klausimams, pagal kuriuos reguliariai papildomi motyvuojantys darbuotojų naudų paketai. 6 taisyklės, kurios pakeis jūsų sveikatą 2025-aisiais
Ne vienerius metus „Camelia“ vaistininkai užima prizines vietas Lietuvos metų vaistininko rinkimuose, organizuojamuose Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Farmacijos fakulteto kartu su žurnalu „Farmacija ir laikas“. O glaudžiai bendradarbiaujančios vaistinių, biuro ir sandėlio komandos – pasiekia geriausių veiklos rezultatų.
Naujoji „Camelia“ darbdavio įvaizdžio kampanija akcentuoja, jog sėkmingos bendrovės pagrindas – stipri, vieninga ir palaikanti komanda. Pasitelkiant drąsius vizualinius sprendimus ir autentiškas darbuotojų istorijas kampanija pabrėžia savo organizacinės kultūros unikalumą – čia kiekvienas specialistas yra vertinamas, skatinamas augti ir jaučiasi visapusiškai palaikomas.
Vaistininkų įtampai sumažinti – trumpesnis darbo laikas ir nemokamos psichologų konsultacijos
Audros ir stiprūs vėjai kasmet sukelia nemažai problemų sodybų ar nuosavų sklypų savininkams – nulūžusios šakos ar išvirtę medžiai gali...
Komentuoja „Arbonics“ vadovas, miškininkystės technologijų ekspertas Kristjanas Lepikas Kiekvieną dieną mus supantis pasaulis keičiasi greičiau, nei galime tai suvokti. Keičiasi...
Orams vis labiau pavasarėjant gatvėse sutinkame vis daugiau dviratininkų. Vis tik, profesionalus dviratininkas Venantas Lašinis įspėja, kad išriedėti į gatves...
Darbe dauguma mūsų praleidžiame didžiąją dalį dienos laiko, bet kai darbo aplinka – nepatogi ir chaotiška, kyla noras pokyčiams. Būtent...
Artėjant vienai didžiausių metų švenčių, kone visos šeimos stengiasi paruošti įvairesnį stalą ir primarginti kiaušinių. Prekybos tinklo „Rimi“ duomenimis, šiemet...
Nors daugelis gyventojų puikiai žino, kad tapus sukčiavimo auka reikia informuoti savo banką ir policiją, kas dešimtas bandytų susitvarkyti savarankiškai...