Paskelbta
2 metai prieš-
Šiandien „Bitė Lietuva“ kreipėsi į teismą dėl neteisėto jos prekės ženklų naudojimo „Telia Lietuva“ reklamoje bei nesąžiningos šios bendrovės konkurencijos. Nesąžininga konkurencija laikytinos „Telia“ reklamos, kuriose naudojami „Bitės“ prekės ženklai ir pavadinimas, taip pat galimai klaidinančiai pristatomas kokybiškas „Bitės“ 5G tinklas. Ieškiniu Vilniaus apygardos teismui bendrovė siekia apginti savo, kaip prekių ženklo savininko, interesus nuo neteisėtų „Telia“ veiksmų.
„Greičiausią 5G Lietuvoje pasiūliusi „Bitė“ ne juokais įpykdė „Telia“ kolegas. Mūsų nuostabą sukėlė pradėta vieša vendeta, „Telia“ vadovams pareiškus – „su „Bite“ kovosime iki galo“. Apmaudu, kad tokia gerbiama bendrovė kaip „Telia“, užuot kalbėjusi apie savo paslaugų privalumus, mūsų vertinimu, skleidžia klaidinančią informaciją ir diskredituoja „Bitę“ kaip konkurentę. Dėl to šiandien ir kreipėmės į teismą bei paprašėme taikyti laikinąsias apsaugos priemones“, – pranešime žiniasklaidai sako Aurimas Kapočius, „Bitė Lietuva“ marketingo direktorius.
A. Kapočiaus teigimu, „toks „Telia“ elgesys nedera su sąžininga konkurencija ir daro didelę žalą geram mūsų bendrovės vardui.“
Šiandien teismui pateiktame ieškinyje siekiama uždrausti komercinėje „Telia“ veikloje bei reklamoje naudoti žymenis „Bitė“ ir „taip lengviau“. Remiantis Lietuvoje galiojančiais įstatymais, „Bitė“ turi teisę uždrausti be jos sutikimo vykdyti bet kokią komercinę veiklą su jos ženklu net ir tada, kai jis yra tik panašus į įregistruotą, nes kyla tikimybė suklaidinti visuomenę.
„Trijuose iš 15 šiuo metu registruotų ar pareikštų registruoti prekių ženklų naudojamas elementas „taip lengviau“, kuris yra atpažįstamas „Bitės“ reklaminis šūkis. Lyginamojoje „Telia“ reklamoje pasitelkta ir žalia spalva, leidžianti lengvai identifikuoti būtent „Bitę“. Visa tai leidžia „Bitei“ reikalauti bendrovę „Telia Lietuva“ atlyginti turtinę žalą, įskaitant negautas pajamas ir kitas turėtas išlaidas, taip pat reikalauti atlyginti ir neturtinę žalą“, – ieškinyje teigia advokatas Gediminas Pranevičius iš advokatų profesinės bendrijos „IP forma“.
Teismui pateiktame ieškinyje advokatai taip pat prašo teismo įpareigoti „Telia“ paskelbti viešą paneigimą reklamos, kurioje lyginamas „Telia“ ir „Bitės“ 5G tinklų padengimas.
Konkurentus 5G interneto greičiu aplenkusi „Bitė“, sulaukė agresyvaus „Telia“ atsako: konkurentė pradėjo lyginamosios reklamos kampaniją, kurioje gausu klaidinančios, galimai net šmeižikiškos informacijos apie „Bitės“ paslaugas, taip pat kokybišką naujos kartos 5G tinklą, į kurį bendrovė per kelerius metus investuoja rekordinius 100 mln. eurų.
Šiandien „Bitės“ 5G pasiekiamas 1,75 mln. žmonių – net 60,6 proc. visų Lietuvos gyventojų. Šiuo metu visas „Bitės“ ryšio padengimas siekia 99 proc. Lietuvos teritorijos.
Remiantis Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, duomenų gavimas „Bitės“ 5G tinkle, matuojant keliuose ir miestuose, siekia net 275,6 Mb/s greitį ir yra didžiausias šalyje.
Dėl galimo Lietuvos žmonių klaidinimo „Bitė“ dar praėjusią savaitę kreipėsi ir į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Tarnyba paraleliai vykdo tyrimą, kurio metu vertina „Telia“ reklamų teisėtumą.
Idealus darbo pokalbis: atsako, kas išduoda, kad kandidatas naudoja DI
Kas nutiktų, jei dingtų internetas? „Telia“ investuoja į scenarijų, apie kurį nenorime galvoti
Naujas daiktų interneto standartas: pakeisti operatorių verslui kainuos iki 20 kartų pigiau
DI prabils lietuviškai: „Telia“ jungiasi prie universitetų kuriamo nacionalinio garsyno
Naudota įranga: atnaujinti ar išmesti – ką renkasi lietuviai?
Viešas „Wi-Fi“ – patogumas ar spąstai? Prasidedant mokslo metams ekspertas įspėja studentus
Tobuli nuomonės formuotojai: kodėl būtina žymėti DI turinį?
Suomija rodo pavyzdį Europai: vaikų telefonus pamokose keis laikrodžiai
Naujas „Telia“ IT etapas: plėtra, inovacijos ir 10 IT vadovų paieškos
Jau 5 kartą organizuotas „Spiečiaus“ verslo bendruomenės renginys „Spiečiamės“ šiemet subūrė rekordinį dalyvių skaičių. Rugsėjo 26 d. vykusiame susitikime iš...
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...