Paskelbta
2 metai prieš-
Šiandien „Bitė Lietuva“ kreipėsi į teismą dėl neteisėto jos prekės ženklų naudojimo „Telia Lietuva“ reklamoje bei nesąžiningos šios bendrovės konkurencijos. Nesąžininga konkurencija laikytinos „Telia“ reklamos, kuriose naudojami „Bitės“ prekės ženklai ir pavadinimas, taip pat galimai klaidinančiai pristatomas kokybiškas „Bitės“ 5G tinklas. Ieškiniu Vilniaus apygardos teismui bendrovė siekia apginti savo, kaip prekių ženklo savininko, interesus nuo neteisėtų „Telia“ veiksmų.
„Greičiausią 5G Lietuvoje pasiūliusi „Bitė“ ne juokais įpykdė „Telia“ kolegas. Mūsų nuostabą sukėlė pradėta vieša vendeta, „Telia“ vadovams pareiškus – „su „Bite“ kovosime iki galo“. Apmaudu, kad tokia gerbiama bendrovė kaip „Telia“, užuot kalbėjusi apie savo paslaugų privalumus, mūsų vertinimu, skleidžia klaidinančią informaciją ir diskredituoja „Bitę“ kaip konkurentę. Dėl to šiandien ir kreipėmės į teismą bei paprašėme taikyti laikinąsias apsaugos priemones“, – pranešime žiniasklaidai sako Aurimas Kapočius, „Bitė Lietuva“ marketingo direktorius.
A. Kapočiaus teigimu, „toks „Telia“ elgesys nedera su sąžininga konkurencija ir daro didelę žalą geram mūsų bendrovės vardui.“
Šiandien teismui pateiktame ieškinyje siekiama uždrausti komercinėje „Telia“ veikloje bei reklamoje naudoti žymenis „Bitė“ ir „taip lengviau“. Remiantis Lietuvoje galiojančiais įstatymais, „Bitė“ turi teisę uždrausti be jos sutikimo vykdyti bet kokią komercinę veiklą su jos ženklu net ir tada, kai jis yra tik panašus į įregistruotą, nes kyla tikimybė suklaidinti visuomenę.
„Trijuose iš 15 šiuo metu registruotų ar pareikštų registruoti prekių ženklų naudojamas elementas „taip lengviau“, kuris yra atpažįstamas „Bitės“ reklaminis šūkis. Lyginamojoje „Telia“ reklamoje pasitelkta ir žalia spalva, leidžianti lengvai identifikuoti būtent „Bitę“. Visa tai leidžia „Bitei“ reikalauti bendrovę „Telia Lietuva“ atlyginti turtinę žalą, įskaitant negautas pajamas ir kitas turėtas išlaidas, taip pat reikalauti atlyginti ir neturtinę žalą“, – ieškinyje teigia advokatas Gediminas Pranevičius iš advokatų profesinės bendrijos „IP forma“.
Teismui pateiktame ieškinyje advokatai taip pat prašo teismo įpareigoti „Telia“ paskelbti viešą paneigimą reklamos, kurioje lyginamas „Telia“ ir „Bitės“ 5G tinklų padengimas.
Konkurentus 5G interneto greičiu aplenkusi „Bitė“, sulaukė agresyvaus „Telia“ atsako: konkurentė pradėjo lyginamosios reklamos kampaniją, kurioje gausu klaidinančios, galimai net šmeižikiškos informacijos apie „Bitės“ paslaugas, taip pat kokybišką naujos kartos 5G tinklą, į kurį bendrovė per kelerius metus investuoja rekordinius 100 mln. eurų.
Šiandien „Bitės“ 5G pasiekiamas 1,75 mln. žmonių – net 60,6 proc. visų Lietuvos gyventojų. Šiuo metu visas „Bitės“ ryšio padengimas siekia 99 proc. Lietuvos teritorijos.
Remiantis Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, duomenų gavimas „Bitės“ 5G tinkle, matuojant keliuose ir miestuose, siekia net 275,6 Mb/s greitį ir yra didžiausias šalyje.
Dėl galimo Lietuvos žmonių klaidinimo „Bitė“ dar praėjusią savaitę kreipėsi ir į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Tarnyba paraleliai vykdo tyrimą, kurio metu vertina „Telia“ reklamų teisėtumą.
Laimi tie, kurie geba parduoti jausmą – emocinis ryšys tampa svarbesnis už kainą
„Excel“ neapskaičiuoja reputacijos: kaip verslui išvengti klaidų planuojant 2026 m. biudžetą?
Lietuviai „googlina“ savo svajonių darbą: štai ko šiemet ieško dažniausiai
„Bitė“ užtikrins ryšį dar 700 tūkst. išmaniųjų ESO elektros skaitiklių Lietuvoje
Didžiausias pavojus slepiasi jūsų spintelėje: atskleidė, į kuriuos įrenginius taikosi programišiai
Neatsiliepei – praradai klientą: kaip verslui išlaikyti šventinio sezono testą?
Elektronikos „vaiduokliai“ stalčiuose: kas nutinka, kai technologijos lieka užmirštos?
Šie dirbtinio intelekto triukai gali atverti duris į darbo pokalbį – ar verta rizikuoti?
Lietuva užveria vartus telefoniniams sukčiams: „Telia“ praneša apie stipriai išaugusius skambučių blokavimo mastus

Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
Būsto kreditavimo apimtys Lietuvoje šiemet išaugo – vien SEB banke per tris šių metų ketvirčius išduotų būsto paskolų suma buvo...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...
Gyvenimas kupinas netikėtumų – nuo ligų ar kelionių incidentų iki gaisrų namuose ar gamtos stichijų padarinių. Tokie įvykiai dažnai tampa...