Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Pradedant verslą, daugelis jaunų komandų susiduria su nuolatiniu laiko ir resursų trūkumu. Ribotas biudžetas, nedidelė komanda ir nuolat augantis darbų sąrašas dažnai reiškia, kad vienas žmogus atlieka kelias skirtingas funkcijas – nuo pardavimų iki klientų aptarnavimo ar administracijos. Tokia situacija greitai atskleidžia žmogiškųjų išteklių ribotumą: ne visada pavyksta greitai sureaguoti į klientų poreikius.
Be to, jauno verslo komandos dažnai susiduria su laiko stoka – daugiausia dėmesio skiriama produktui, paslaugų teikimui ar naujų klientų paieškai, o antraeiliai procesai, tokie kaip dokumentacija ar klientų aptarnavimas, lieka nuošalyje.
Finansiniai ribojimai dar labiau apsunkina situaciją: pradinėje stadijoje dažnai nėra lėšų samdyti papildomų darbuotojų ar diegti brangias sistemas, todėl verslai linkę taupyti net ten, kur tai gali kainuoti klientų pasitenkinimą ar pardavimus.
„Vidutinė neatsiliepto/praleisto skambučio vertė siekia apie 100 eurų. Tačiau odontologijos klinikoms ar vairavimo mokykloms tai gali būti net 800–2000 eurų, ypač kalbant apie naują klientą“, – sako „Tele2“ verslo skyriaus vadovas Edgaras Simonaitis.
Daugelis jaunų verslų nesuvokia, kokią riziką kelia neatsakomi skambučiai: pirmasis kontaktas su klientu dažnai lemia, ar jis liks, ar ieškos alternatyvos.
Mažoms komandoms – iššūkiai
„Pradedant verslą vienam ar su maža komanda, kiekvienas skambutis svarbus. Tačiau dažnai pritrūksta laiko ir išteklių tinkamai į juos reaguoti. Išmanusis skambučių valdymas leidžia tai spręsti be IT specialistų ar sudėtingų sistemų“, – teigia E. Simonaitis.
Šis sprendimas neapsiriboja vien automatiniais atsakikliais – jis leidžia struktūruotai nukreipti skambučius pagal laiką, darbuotojus ar padalinius, pateikti automatinius atsakymus po darbo valandų, stebėti skambučių statistiką ir efektyviai valdyti darbo krūvį. „Ransomware“ atakų skaičius pernai patrigubėjo. Kaip apsisaugoti verslui?
„Mažoms įmonėms dažnai nereikia atskiro žmogaus vien tik skambučiams priimti. Vienas mūsų klientas atsisakė dviejų etatų, įdiegęs interaktyvų atsakiklį su dažniausiai užduodamų klausimų įrašais“, – sako E. Simonaitis.
Sistema leidžia automatiškai atpažinti darbo laiką ir pateikti informaciją, pavyzdžiui, kad į skambutį bus atsakyta kitą darbo dieną. Tai mažas pokytis, tačiau labai svarbus klientų patirčiai. Verslo idėja
„Analizuojant skambučių duomenis galima kelti komandai aiškius tikslus, įvertinti darbo krūvį ir koreguoti procesus. Tai ypač aktualu augimo pradžioje, kai kiekvienas darbuotojas atlieka kelias funkcijas“, – sako E. Simonaitis. Vėluojančių mokėjimų kaina
„Dar per anksti“ – dažna jaunų verslų klaida
Viena dažniausių jaunų verslų klaidų – manyti, kad skambučių valdymo sprendimai reikalingi tik didelėms įmonėms. Patirtis rodo, kad didžiausia žala patiriama būtent pradžioje, kai kiekvienas naujas klientas yra aukso vertės. Telefonas kaip tvirtovė
„Skambučių valdymas reikalingas ne tada, kai darbuotojų šimtas, o kai pirmą kartą nepavyksta atsiliepti svarbiam klientui. Tą galima padaryti jau nuo pirmojo mėnesio – ir dažnai investicija atsiperka kur kas greičiau, nei planuojama“, – pataria ekspertas. Tokiu būdu jaunas verslas gali išvengti vienos brangiausių klaidų – prarastų klientų – ir sutelkti dėmesį į tai, kas svarbiausia: tvarų augimą bei ilgalaikę reputaciją. Ekspertai patarė, kaip atpažinti finansinius sukčius ir ką daryti nuo jų nukentėjus
J. Neverauskas: „Gyvename saugiausią gyvenimą istorijoje, bet viduje jaučiamės kitaip“
Atskleidė, kur per rudens atostogas keliavo lietuviai: išsiskyrė viena kryptis
Nebeprisitinderiaujantiems: pažinčių programėlėse – ir sintetiniai partneriai, ir pinigų tykantys sukčiai
Telefoniniams sukčiams – galas? Operatoriai blokuos dar daugiau suklastotų skambučių
Ekspertai perspėja keliaujančius su šeima: tai būtina žinoti, jei vykstate už Europos ribų
Paaiškino, kam po mirties atitenka el. paštas, nuotraukos bei paskyros internete ir kaip visą tai „paveldėti“
„Tele2“ skirtas įvertinimas už lyderystę vaikų teisių apsaugos srityje
Štai, kas ryja jūsų telefono atmintį: patarė, kaip ją greitai atlaisvinti
„Tele2“ rezultatai: daugiau pajamų ir sumokėtų mokesčių

Įsivaizduokite: 1980-aisiais Niujorko vargingame rajone augęs vaikinas, kuris gamtinių teisių nevykdo, bet vis tiek galiausiai susitinka su kavos puodeliu –...
NT plėtros bendrovė „Citus“ Žirmūnuose, Kareivių g. 5 pradėjo trečiąjį projekto „CITUS Mūnai“ etapą: ir pardavimai, ir statybos jau vyksta. Iš 73 pirmojo ir 116 antrojo etapo butų jau...
Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...