Paskelbta
1 d. prieš-
Pradedant verslą, daugelis jaunų komandų susiduria su nuolatiniu laiko ir resursų trūkumu. Ribotas biudžetas, nedidelė komanda ir nuolat augantis darbų sąrašas dažnai reiškia, kad vienas žmogus atlieka kelias skirtingas funkcijas – nuo pardavimų iki klientų aptarnavimo ar administracijos. Tokia situacija greitai atskleidžia žmogiškųjų išteklių ribotumą: ne visada pavyksta greitai sureaguoti į klientų poreikius.
Be to, jauno verslo komandos dažnai susiduria su laiko stoka – daugiausia dėmesio skiriama produktui, paslaugų teikimui ar naujų klientų paieškai, o antraeiliai procesai, tokie kaip dokumentacija ar klientų aptarnavimas, lieka nuošalyje.
Finansiniai ribojimai dar labiau apsunkina situaciją: pradinėje stadijoje dažnai nėra lėšų samdyti papildomų darbuotojų ar diegti brangias sistemas, todėl verslai linkę taupyti net ten, kur tai gali kainuoti klientų pasitenkinimą ar pardavimus.
„Vidutinė neatsiliepto/praleisto skambučio vertė siekia apie 100 eurų. Tačiau odontologijos klinikoms ar vairavimo mokykloms tai gali būti net 800–2000 eurų, ypač kalbant apie naują klientą“, – sako „Tele2“ verslo skyriaus vadovas Edgaras Simonaitis.
Daugelis jaunų verslų nesuvokia, kokią riziką kelia neatsakomi skambučiai: pirmasis kontaktas su klientu dažnai lemia, ar jis liks, ar ieškos alternatyvos.
Mažoms komandoms – iššūkiai
„Pradedant verslą vienam ar su maža komanda, kiekvienas skambutis svarbus. Tačiau dažnai pritrūksta laiko ir išteklių tinkamai į juos reaguoti. Išmanusis skambučių valdymas leidžia tai spręsti be IT specialistų ar sudėtingų sistemų“, – teigia E. Simonaitis.
Šis sprendimas neapsiriboja vien automatiniais atsakikliais – jis leidžia struktūruotai nukreipti skambučius pagal laiką, darbuotojus ar padalinius, pateikti automatinius atsakymus po darbo valandų, stebėti skambučių statistiką ir efektyviai valdyti darbo krūvį. „Ransomware“ atakų skaičius pernai patrigubėjo. Kaip apsisaugoti verslui?
„Mažoms įmonėms dažnai nereikia atskiro žmogaus vien tik skambučiams priimti. Vienas mūsų klientas atsisakė dviejų etatų, įdiegęs interaktyvų atsakiklį su dažniausiai užduodamų klausimų įrašais“, – sako E. Simonaitis.
Sistema leidžia automatiškai atpažinti darbo laiką ir pateikti informaciją, pavyzdžiui, kad į skambutį bus atsakyta kitą darbo dieną. Tai mažas pokytis, tačiau labai svarbus klientų patirčiai. Verslo idėja
„Analizuojant skambučių duomenis galima kelti komandai aiškius tikslus, įvertinti darbo krūvį ir koreguoti procesus. Tai ypač aktualu augimo pradžioje, kai kiekvienas darbuotojas atlieka kelias funkcijas“, – sako E. Simonaitis. Vėluojančių mokėjimų kaina
„Dar per anksti“ – dažna jaunų verslų klaida
Viena dažniausių jaunų verslų klaidų – manyti, kad skambučių valdymo sprendimai reikalingi tik didelėms įmonėms. Patirtis rodo, kad didžiausia žala patiriama būtent pradžioje, kai kiekvienas naujas klientas yra aukso vertės. Telefonas kaip tvirtovė
„Skambučių valdymas reikalingas ne tada, kai darbuotojų šimtas, o kai pirmą kartą nepavyksta atsiliepti svarbiam klientui. Tą galima padaryti jau nuo pirmojo mėnesio – ir dažnai investicija atsiperka kur kas greičiau, nei planuojama“, – pataria ekspertas. Tokiu būdu jaunas verslas gali išvengti vienos brangiausių klaidų – prarastų klientų – ir sutelkti dėmesį į tai, kas svarbiausia: tvarų augimą bei ilgalaikę reputaciją. Ekspertai patarė, kaip atpažinti finansinius sukčius ir ką daryti nuo jų nukentėjus
Greitas gali tapti dar greitesnis? Patarė, kaip „paturbinti“ savo „Wi-Fi“ prasidėjus darbų ir mokslų sezonui
„Tele2“ pristato naują produktą: aktualu keliaujantiems
„Tele2“ pradeda išankstinę prekybą „iPhone 17“
Spalio 10-ąją – penktoji nacionalinė akcija „Žalia šviesa gyvenimui“ Lietuvoje: ką verta žinoti?
„Tele2“ planuoja įsigyti „Iterato“ verslo dalį
Arnoldas Lukošius: „Sukčiai pelnosi iš jūsų nelaimės – ko nedaryti, jei praradote telefoną“
Šis „YouTube“ kanalas – tarp žiūrimiausių Lietuvoje: karaliauja jaunimas
Vaiko rankose – telefonas: patarė, kaip saugiai įvesti atžalą į skaitmeninį pasaulį
Marijonas Mikutavičius priėmė iššūkį: su „Teleduetu“ pristatė himną internetui
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...