Paskelbta
1 metai prieš-
Artėjant rudeniui ir žiemai, eismo sąlygos tampa sudėtingesnės, tad ypatingas dėmesys turi būti skiriamas ne tik lengvųjų automobilių, bet ir keleivinio transporto vairuotojų edukacijai. Lietuvoje pirmą kartą surengti mokymai tolimojo susisiekimo autobusų vairuotojams „FlixBus vairuotojų akademija“, kurių metu vairuotojai treniravosi valdyti autobusus imituojant sudėtingas eismo sąlygas.
Vairuotojų akademija vyko Panevėžio Mokymo centre (PMC). Pirmuosiuose mokymuose dalyvavo beveik 20 vairuotojų iš Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Ukrainos. Šie vairuotojai reguliariai važinėja maršrutais, jungiančiais Lietuvą, Latviją, Estiją, Suomiją, Lenkiją, Ukrainą, Vokietiją, Čekiją, Slovakiją, Vengriją, Belgiją, Nyderlandus ir net Prancūziją.
Mokymų metu, be įprastų vairuotojų saugos ir klientų aptarnavimo žinių pasikartojimo, daugiausia dėmesio skirta vairavimo technikai, gerinant autobusų vairuotojų vairavimo įgūdžius sudėtingomis eismo sąlygomis.
„Norime užtikrinti, kad mūsų vairuotojai būtų visiškai pasirengę susidoroti net ir su sudėtingiausiomis situacijomis kelyje, nes tiek keleivių, tiek vairuotojų saugumas išlieka svarbiausiu „FlixBus“ prioritetu. Tam nepakanka vien tik naujausių autobusų su pažangiomis technologijomis. Būtina užtikrinti aukščiausius saugumo standartus. Dėl šios priežasties nuolat, kiekvienais metais rengiame išsamius vairuotojų mokymus, kurių metu jie gali praktiškai išbandyti sudėtingus manevrus ir krizines situacijas specialiai parengtomis sąlygomis. Šiemet pirmą kartą mokymus rengėme Lietuvoje. Kaip teigia mūsų mokymuose dalyvaujantys vairuotojai, ši patirtis yra neįkainojama ir padeda geriau pasiruošti įvairiems atvejams, kurie gali kilti kelyje“, – komentuoja „FlixBus“ vadovas Baltijos šalims Michalas Lemanas.
Mokymų metu be teorinės dalies tolimojo susisiekimo autobusų vairuotojai išbandė savo jėgas skirtingose rungtyse: avarinį stabdymą išvengiant kliūčių bei stabdymą slidžiame kelyje, taip pat autobuso suvaldymą šiam slystant posūkyje. Visos užduotys buvo atliekamos kartu su saugaus eismo instruktoriumi.
Pasak M. Lemano, mokymų dalyviams taip pat teko išbandyti, kaip sekasi įveikti kliūtis visiškai susikoncentravus ir išsiblaškius, kai jų dėmesį atitraukia pašaliniai trukdžiai – pokalbis telefonu ar su keleiviais. Mokymuose dalyvavusių vairuotojų teigimu, tai leido dar kartą įsitikinti, kad pašaliniai trukdžiai ne tik turi įtakos kelionės trukmei, bet ir blogina reakcijos laiką į įvairias situacijas.
„Tolimojo susisiekimo keleivinio transporto vairuotojams tenka didžiulė atsakomybė saugiai nugabenti keleivius iš vieno taško į kitą, todėl vertiname ne tik grafiko laikymąsi, bet ir keleiviams užtikrinamą saugumą bei komfortą. Artėjant žiemai eismo sąlygos kelia nemenką iššūkį, tad norisi, kad visi „FlixBus“ vairuotojai būtų maksimaliai pasiruošę šiam laikotarpiui“, – sako jis.

Nuo 2019 metų „FlixBus“ rengiami mokymai autobusų vairuotojams yra tęstinė įmonės mokymų serija, ilgą laiką vykdyta tik Lenkijoje. Nuo praėjusių metų mokymai pradėti vykdyti ir Baltijos šalyse. Šiuo metu Vokietijos kelionių technologijų bendrovė „FlixBus“ siūlo didžiausią susisiekimo tinklą visoje Europoje ir pasaulyje, kartu užtikrindama aukščiausius saugumo standartus.
Lietuviai šią vasarą dažniausiai keliavo į Rygą, Varšuvą ir Balstogę
Planuojate keliauti ilgąjį Žolinių savaitgalį? Pasiūlė biudžetui draugiškas kelionių kryptis prie Baltijos jūros
Apklausa: Baltijos šalių gyventojai mažina atostogų išlaidas, tačiau lietuviai išsiskiria
Keliaujate į kaimynines šalis? Priežastys, kodėl kelionės autobusu yra pranašesnės už keliones automobiliu
„FlixBus“ skelbia apie naujus autobusų maršrutus iš Lietuvos į Suomijos miestus
„FlixBus“ skelbia naujas kryptis iš Lietuvos: autobusas veš ir į Paryžių
Lietuvos keliautojams – nauja kryptis į Suomiją

Ruošiasi Juodajam penktadieniui: tikisi pelningiausio metų laikotarpio Juodasis penktadienis Lietuvoje kasmet tampa svarbia proga augti net ir mažiesiems verslams. Šiuo laikotarpiu...
Kiekvienas, kas bent kartą jungėsi prie „Facebook“, vienaip ar kitaip pažįsta Marką Zuckerbergą. Ar bent tą jo versiją, kuri šypsosi...
Įmonės ruošiasi 2026-iesiems: projektuoja biudžetus, planuoja išlaidas, bet dažnai daro tą pačią klaidą – planuoja be revizijos. Pasak Aurimo Žlibino,...
1990-ųjų viduryje „Apple“ buvo praktiškai pati savęs parodija. Kadaise drąsi, maištinga ir inovatyvi bendrovė virto chaotišku milžinu, kuris leido pinigus...
Būsto kreditavimo apimtys Lietuvoje šiemet išaugo – vien SEB banke per tris šių metų ketvirčius išduotų būsto paskolų suma buvo...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...
Automobilio pardavimas – ne tik raktelių ir dokumentų perdavimas naujajam jo savininkui. Kartu su sandoriu vairuotojams reikia pasirūpinti ir kitais...
Nuo vagystės iš vieno garsiausių pasaulio muziejų Paryžiuje iki vis dar veikiančio telefoninio sukčiavimo – sukčių išradingumui ribų nėra. Europoje...
Atsilieptas sukčių skambutis gali baigtis dideliais finansiniais nuostoliais arba nutekintais asmens duomenimis. Startavo vieninga apgaulingų skambučių blokavimo sistema: mobiliojo ryšio...
Gyvenimas kupinas netikėtumų – nuo ligų ar kelionių incidentų iki gaisrų namuose ar gamtos stichijų padarinių. Tokie įvykiai dažnai tampa...
