Paskelbta
3 mėnesiai prieš-
Kopenhagoje įsikūrusi bendrovė „GetWhy“, kuri, pasitelkusi generatyvinį dirbtinį intelektą, revoliucionizuoja vartotojų įžvalgas, pritraukė papildomus 20 mln. USD finansavimą. Ši nauja investicija leidžia „GetWhy“ išplėsti savo rinkos lyderystę ir padidinti anksčiau paskelbtą A serijos finansavimo raundą.
Casperas Henningsenas, „GetWhy“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, dalijosi:
Tradiciniai rinkos tyrimai yra pasenę. Jie lėti, brangūs ir, svarbiausia, atitrūkę nuo to, kaip šiuolaikinės įmonės kuria produktus ir bendrauja su savo klientais. Šis atotrūkis suteikia mums unikalią galimybę iš naujo apibrėžti visą įžvalgų industriją.
Ši padidinta investicija iš „PeakSpan Capital“ pabrėžia, kaip sparčiai keičiasi vartotojų tyrimų sritis ir suteikia „GetWhy“ impulsą paspartinti mūsų misiją bei įtvirtinti lyderio poziciją pasauliniu mastu. Mes matome aiškią galimybę vadovauti įmonių rinkai ir skatinti dirbtinio intelekto pagrįstą transformaciją daugybei pasaulinių prekių ženklų.
Išplėstas A serijos raundas leis „GetWhy“ pasinaudoti savo pagreičiu ir įtvirtinti savo poziciją kaip pasaulinį įmonių standartą dirbtinio intelekto pagrįstų vartotojų įžvalgų srityje – sparčiai augančiame segmente, kuris, kaip vertinama, atneš 140 mlrd. USD pajamų.
Raundą vedė „PeakSpan Capital“, kartu su esamais investuotojais „PeakSpan Capital“ ir „Arbejdernes Landsbank“. eBay marketingas
Philas Duras, „PeakSpan Capital“ įkūrėjas ir vadovaujantis partneris, išreiškė tvirtą pasitikėjimą dirbtinio intelekto pagrįstų vartotojų įžvalgų ateitimi, pabrėždamas jų potencialą reikšmingai pakeisti tiek B2C, tiek B2B prekių ženklų veikimą visame pasaulyje. Jis pridėjo:
„GetWhy“ vadovauja šiai transformacijai su savo pažangia technologija ir įspūdingu rezultatų teikimo klientams, ypač įmonėms. „PeakSpan Capital“ didžiuojasi būdama „GetWhy“ partneriu ir buvo sužavėta galimybe išplėsti mūsų investicijas, kad šis pasaulinio lygio komanda galėtų toliau kurti vertę pirmaujantiems prekių ženklams visame pasaulyje.
Veikdama dirbtinio intelekto ir rinkos tyrimų sankirtoje, „GetWhy“ naudoja patentuotus dirbtinio intelekto modelius, kad atliktų ir analizuotų kokybinius tyrimus vartotojų prekių ženklams precedento neturinčiu greičiu.
Per pastaruosius metus bendrovė patyrė sprogstamąjį augimą per partnerystes su pirmaujančiais pasauliniais įmonių prekių ženklais, įskaitant „Heineken“, „Nestlé“, „The Coca-Cola Company“, „Adidas“, „MARS“, „eBay“ ir „Unilever“. „eBay“ reaguoja į pasaulinės pandemijos poveikį
Casperas Henningsenas, „GetWhy“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, dalijosi:
Per pastarąjį dešimtmetį mes buvome pionieriai, kaip agentinis dirbtinis intelektas ir žmogaus empatija formuos ateitį, kaip įmonės vėl gali jausti ir suprasti savo klientus. Dirbtinis intelektas nėra skirtas pakeisti darbo vietas, bet pašalinti apribojimus, ir tai leidžia mūsų klientams veikti precedento neturinčiu greičiu. Jie kuria vaizdo interviu greičiau nei apklausas, vienu metu vykdo kelis tyrimus skirtingose rinkose ir centrą kiekvieno sprendimo deda tikrą kliento balsą. Tai nėra tik laipsniškas pokytis – tai visos pramonės transformacija. Ir mes tik pradedame.
„eBay“ galimybė greitai surinkti ir veikti pagal vartotojų atsiliepimus padarė reikšmingą poveikį. Christine Moeller, „eBay“ dirbtinio intelekto transformacijos vadovė, komentavo:
Mes galime pateikti vartotojų atsiliepimus, įspėjimus ir raudonas vėliavas per 48 valandas. Pavyzdžiui, su „GetWhy“ mes sugebame per mažiau nei tris dienas atnešti vartotojo balsą į posėdžių salę – tai, kas anksčiau būtų buvę neįmanoma. „GloberTop“ vadovas Aivaras Milašauskas: „Esu kaip tiltas, kuris padeda sujungti pardavėjus, partnerius ir pačią eBay organizaciją“
Kaip dalį savo augimo strategijos, „GetWhy“ 2025 m. atidarys biurą JAV, kad sustiprintų savo pozicijas didžiausioje pasaulyje vartotojų rinkoje. Casperas Henningsenas, „GetWhy“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, komentavo tolesnius planus:
„GetWhy“ labai svarbu įsitvirtinti JAV, ir aš labai džiaugiuosi, kad dabar galime ten atidaryti biurą. Apie 60 % mūsų pajamų ateina iš JAV, todėl tai yra natūralus ir būtinas žingsnis, kad priartėtume prie mūsų esamų ir potencialių Amerikos klientų ir įtvirtintume savo poziciją kaip rinkos lyderis, skatinantis pramonės pažangą. Lietuvoje – pirmoji Baltijos šalyse „eBay” akademija
Įvyko kasmetiniai „eBay“ apdovanojimai „Exporter of the Year 2024“: nugalėtojų sąraše – prekybininkai iš Lietuvos
Tarptautiniuose „eBay“ apdovanojimuose pagrindinis apdovanojimas atiteko verslui iš Lietuvos
eBay blokuoja paskyras dėl prastų service metrics. Kas vyksta? INR% BBE restrictions
„GloberTop“ vadovas Aivaras Milašauskas: „Esu kaip tiltas, kuris padeda sujungti pardavėjus, partnerius ir pačią eBay organizaciją“
Užuot veržęsi diržus, pasididinkite pajamas
„eBay“ pristato interaktyvią tiesioginio apsipirkimo platformą
Lietuvoje – pirmoji Baltijos šalyse „eBay” akademija
Ekspertas pasakoja, kaip išsirinkti droną pradedančiajam naudotojui
„eBay“ reaguoja į pasaulinės pandemijos poveikį: nukelia platformos mokesčių mokėjimus ir apsaugo prekybininkų reitingą
Kelionės į kaimynines šalis bei populiariausius Europos miestus yra dažnas Lietuvos gyventojų pasirinkimas. Naujausiais kelionių technologijų bendrovės „FlixBus“ duomenimis, šią vasarą...
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...