Sekite naujienas

Verslas

„GetWhy“ pritraukia 20 mln. USD revoliucionizuoti 140 mlrd. USD rinkos tyrimų rinką

L

Paskelbta

-

Kopenhagoje įsikūrusi bendrovė „GetWhy“, kuri, pasitelkusi generatyvinį dirbtinį intelektą, revoliucionizuoja vartotojų įžvalgas, pritraukė papildomus 20 mln. USD finansavimą. Ši nauja investicija leidžia „GetWhy“ išplėsti savo rinkos lyderystę ir padidinti anksčiau paskelbtą A serijos finansavimo raundą.

Reklama

Casperas Henningsenas, „GetWhy“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, dalijosi:

Tradiciniai rinkos tyrimai yra pasenę. Jie lėti, brangūs ir, svarbiausia, atitrūkę nuo to, kaip šiuolaikinės įmonės kuria produktus ir bendrauja su savo klientais. Šis atotrūkis suteikia mums unikalią galimybę iš naujo apibrėžti visą įžvalgų industriją.

Ši padidinta investicija iš „PeakSpan Capital“ pabrėžia, kaip sparčiai keičiasi vartotojų tyrimų sritis ir suteikia „GetWhy“ impulsą paspartinti mūsų misiją bei įtvirtinti lyderio poziciją pasauliniu mastu. Mes matome aiškią galimybę vadovauti įmonių rinkai ir skatinti dirbtinio intelekto pagrįstą transformaciją daugybei pasaulinių prekių ženklų.

Išplėstas A serijos raundas leis „GetWhy“ pasinaudoti savo pagreičiu ir įtvirtinti savo poziciją kaip pasaulinį įmonių standartą dirbtinio intelekto pagrįstų vartotojų įžvalgų srityje – sparčiai augančiame segmente, kuris, kaip vertinama, atneš 140 mlrd. USD pajamų.

Raundą vedė „PeakSpan Capital“, kartu su esamais investuotojais „PeakSpan Capital“ ir „Arbejdernes Landsbank“. eBay marketingas

Philas Duras, „PeakSpan Capital“ įkūrėjas ir vadovaujantis partneris, išreiškė tvirtą pasitikėjimą dirbtinio intelekto pagrįstų vartotojų įžvalgų ateitimi, pabrėždamas jų potencialą reikšmingai pakeisti tiek B2C, tiek B2B prekių ženklų veikimą visame pasaulyje. Jis pridėjo:

„GetWhy“ vadovauja šiai transformacijai su savo pažangia technologija ir įspūdingu rezultatų teikimo klientams, ypač įmonėms. „PeakSpan Capital“ didžiuojasi būdama „GetWhy“ partneriu ir buvo sužavėta galimybe išplėsti mūsų investicijas, kad šis pasaulinio lygio komanda galėtų toliau kurti vertę pirmaujantiems prekių ženklams visame pasaulyje.

Veikdama dirbtinio intelekto ir rinkos tyrimų sankirtoje, „GetWhy“ naudoja patentuotus dirbtinio intelekto modelius, kad atliktų ir analizuotų kokybinius tyrimus vartotojų prekių ženklams precedento neturinčiu greičiu.

Per pastaruosius metus bendrovė patyrė sprogstamąjį augimą per partnerystes su pirmaujančiais pasauliniais įmonių prekių ženklais, įskaitant „Heineken“, „Nestlé“, „The Coca-Cola Company“, „Adidas“, „MARS“, „eBay“ ir „Unilever“. „eBay“ reaguoja į pasaulinės pandemijos poveikį

Casperas Henningsenas, „GetWhy“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, dalijosi:

Per pastarąjį dešimtmetį mes buvome pionieriai, kaip agentinis dirbtinis intelektas ir žmogaus empatija formuos ateitį, kaip įmonės vėl gali jausti ir suprasti savo klientus. Dirbtinis intelektas nėra skirtas pakeisti darbo vietas, bet pašalinti apribojimus, ir tai leidžia mūsų klientams veikti precedento neturinčiu greičiu. Jie kuria vaizdo interviu greičiau nei apklausas, vienu metu vykdo kelis tyrimus skirtingose rinkose ir centrą kiekvieno sprendimo deda tikrą kliento balsą. Tai nėra tik laipsniškas pokytis – tai visos pramonės transformacija. Ir mes tik pradedame.

eBay“ galimybė greitai surinkti ir veikti pagal vartotojų atsiliepimus padarė reikšmingą poveikį. Christine Moeller, „eBay“ dirbtinio intelekto transformacijos vadovė, komentavo:

Mes galime pateikti vartotojų atsiliepimus, įspėjimus ir raudonas vėliavas per 48 valandas. Pavyzdžiui, su „GetWhy“ mes sugebame per mažiau nei tris dienas atnešti vartotojo balsą į posėdžių salę – tai, kas anksčiau būtų buvę neįmanoma. „GloberTop“ vadovas Aivaras Milašauskas: „Esu kaip tiltas, kuris padeda sujungti pardavėjus, partnerius ir pačią eBay organizaciją“

Kaip dalį savo augimo strategijos, „GetWhy“ 2025 m. atidarys biurą JAV, kad sustiprintų savo pozicijas didžiausioje pasaulyje vartotojų rinkoje. Casperas Henningsenas, „GetWhy“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, komentavo tolesnius planus:

„GetWhy“ labai svarbu įsitvirtinti JAV, ir aš labai džiaugiuosi, kad dabar galime ten atidaryti biurą. Apie 60 % mūsų pajamų ateina iš JAV, todėl tai yra natūralus ir būtinas žingsnis, kad priartėtume prie mūsų esamų ir potencialių Amerikos klientų ir įtvirtintume savo poziciją kaip rinkos lyderis, skatinantis pramonės pažangą. Lietuvoje – pirmoji Baltijos šalyse „eBay” akademija

Turinys priklauso: tech.eu

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |