Paskelbta
6 mėnesiai prieš-
Birželio 14 d. Kaune duris atveria pirmoji Lietuvoje „Jahipaun“ parduotuvė, kurioje bus prekiaujama medžioklei, žūklei ir turizmui skirtomis prekėmis, praneša prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“ valdanti AB „Baltic Shopping Centers“. „Jahipaun“ yra Estijos kapitalo bendrovė, veiklą pradėjusi 1993 m. Taline. Veiklą ji pradėjo kaip specializuota ginklų ir šaudmenų pardavėja, tačiau ilgainiui išplėtė savo asortimentą ir tapo Baltijos šalių lydere lauko prekių mažmeninės prekybos srityje. Ši parduotuvė atidaroma AB „Baltic Shopping Centers“ priklausančiame daugiafunkciame kvartale šalia „Megos“ (Islandijos pl. 30), kuriame jau veikia „McDonald‘s“ restoranas, „Lidl“ parduotuvė, vienintelė prancūzų sporto milžinės parduotuvė Kaune „Decathlon“ ir drabužiais, avalyne, aksesuarais bei namų apyvokos daiktais prekiaujanti „HalfPrice“ parduotuvė, veikianti pagal Off-price kainų verslo modelį.
„Sulaukėme daug siūlymų pirmąją savo parduotuvę atidaryti ne tik Kaune, bet ir kituose Lietuvos miestuose, tačiau bendrovė „Baltic Shopping Centers“ kaip tik vykdė naują statybos projektą ir galėjo pasiūlyti įsikurti specialiai mūsų poreikiams pritaikytame pastate. „Jahipaun“ parduotuvei įkurdinti reikia specifinių sprendimų, pvz., šaudmenų ir ginklų saugojimo patalpos, o tokias specialias patalpas lengviau suprojektuoti ir įrengti vykdant naujus statybos projektus. Vis dėlto sprendimą įsikurti būtent prie „Megos“ lėmė ne tik šis veiksnys, bet ir puiki lokacija su išvystyta infrastruktūra Kauno mieste“, – teigia „Jahipaun“ parduotuvės vadovas Martynas Zviagincevas.


Pasak jo, artimiausiu metu tolesnės plėtros Lietuvoje „Jahipaun“ neplanuoja – žada 2–3 metus atidžiai stebėti pirmosios parduotuvės veiklą, analizuoti Lietuvos gyventojų poreikius ir tik tuomet priimti sprendimą. Vis dėlto tikimasi, kad duris atverianti naujoji parduotuvė taps traukos centru tiek profesionaliems žvejams, medžiotojams ir žygeiviams, tiek laisvalaikio gamtoje entuziastams, ieškantiems kokybiškos įrangos ir aprangos patraukliomis kainomis. Viena klaida – milijoniniai nuostoliai ir sugriauta reputacija
„Mūsų parduotuvės koncepcija unikali – panašių parduotuvių nėra nei Baltijos šalyse, nei Rytų Europoje. Siūlome itin platų medžioklės, žūklės ir turizmo prekių asortimentą, o mūsų išskirtinumas tas, kad prekiaujame ne savo prekės ženklais, o gerai žinomų gamintojų produkcija“, – sako „Jahipaun“ parduotuvės vadovas M. Zviagincevas.
Prie „Megos“ duris atveriančioje „Jahipaun“ parduotuvėje pirkėjai ras „Glock“, „Tikka“, „CZ“, „Beretta“, „Sako“ prekių ženklais pažymėtų šaunamųjų ginklų ir šaudmenų, „Vortex“, „Zeiss“, „Leupold“, „Hawke“ optinės įrangos ir taikiklių, „Gerber“, „Victorinox“, „Morakniv“, „Chef’s Choice“ peilių ir įrankių, „Umarex“, „Gamo“ pneumatinių šautuvų ir šaudymo reikmenų, „Rapala“, „Shimano“, „Williams“, „Abu Garcia“ žūklės reikmenų, „Härkila“, „Fjällräven“, „Deerhunter“, „Helikon-Tex“ drabužių, „Fjällräven“, „Helikon-Tex“, „Outwell“ žygiams skirtos įrangos ir kt.
Naujoji „Jahipaun“ parduotuvė įsikurs 1500 kv. m. ploto patalpose. Ji veiks tame pačiame vieno aukšto verslo objekte kaip ir kovo viduryje atidaryta „HalfPrice“ parduotuvė. Šalia šio pastato pirkėjų patogumui įrengta antžeminė automobilių stovėjimo aikštelė. Dalis vietų šioje aikštelėje pritaikyta ir elektromobiliams įkrauti. „eBay“ pristato interaktyvią tiesioginio apsipirkimo platformą
Kaune atidaroma „Jahipaun“ parduotuvė bus jau šeštoji šio prekės ženklo parduotuvė Baltijos šalyse. Iki šiol „Jahipaun“ parduotuvės veikė Estijoje ir Latvijoje, taip pat vykdė prekybą internetu.
AB „Baltic Shopping Centers“ atstovų teigimu, atidarius „Jahipaun“ parduotuvę, bus baigtas trečiasis daugiafunkcio kvartalo prie „Megos“ plėtros etapas. AB „Baltic Shopping Centers“ investicijos šiuo etapu siekė daugiau kaip 8 mln. Eur be PVM. Statybų darbus atliko UAB „Harmony Construction“. Magišką žiemos mišką PLC „Mega“ sukūręs M. Petruškevičius: „Kiekvieną kartą kurdamas dekorą – kuriu atmosferą“
AB „Baltic Shopping Centers“ kontrolinis akcijų paketas priklauso Augustinui Rakauskui. Bendrovei priklausantį komercinį nekilnojamąjį turtą administruoja viena didžiausių komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo kompanijų Baltijos šalyse „Harmony Property Management | Baltic RED“.
Organizacija „Mes Darom“ kviečia prisiminti poledinės žūklės
Kaip per Kalėdų šventes ir Naujuosius metus dirbs PLC „Mega“
Kai technologijos pakviečia švęsti: į didžiausio Lietuvoje „d.one“ salono atidarymą rinkosi garsūs žmonės
PLC „Mega“ duris atveria inovatyvių sprendimų erdvė „d.one“
„Takko Fashion“ atidaro naują parduotuvę PLC „Mega“
Baigti viaduko rekonstrukcijos darbai prie prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“
Magišką žiemos mišką PLC „Mega“ sukūręs M. Petruškevičius: „Kiekvieną kartą kurdamas dekorą – kuriu atmosferą“
Kaip prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ dirbs Velykų laikotarpiu

Būsto pirkimo kelionė dažniausiai baigiasi notarų biure – bene paskutiniame, bet ne visiems aiškiame etape. Nors atrodo, kad tai –...
Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Gyvenimas verčia skubėti, o įsibėgėjus tamsiajam metų laikui pastebite, kad dienos emocinis fonas tampa dar labiau nepastovus? Psichoterapeutė teigia, kad...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...