Paskelbta
3 metai prieš-
NASCAR oficialiai pristatė naujos kartos „Chevrolet Camaro ZL1“ automobilį ir jo ir apipavidalinimą, su kuriuo planuoja lenktyniauti „56-ojo garažo“ komanda šimtmečio metines švenčiančiose 24 valandų „Le Mans” lenktynėse. Automobilio išvaizda pabrėžia „Goodyear“ vaidmenį sujungiant NASCAR ir „Le Mans” inovacijas. Tikimasi, kad artimiausiomis savaitėmis „l’Automobile Club de l’Ouest{“ (ACO) patvirtins „Garage 56“ projektą.
„Goodyear“ dalyvavimas NASCAR lenktynėse trunka aštuonis dešimtmečius ir yra vienas ilgiausių bendradarbiavimo pavyzdžių lenktynių istorijoje. „Goodyear“ taip pat sėkmingai dalyvauja „Le Mans” lenktynėse, kuriose pelnė 14 bendrų pergalių.
„56-asis garažas“ yra pasirinktas kaip naujoviškų technologijų atspindys. Tai leidžia „Le Mans” organizatoriams pademonstruoti kūrybiškumą, leidžiant ateities projektams lenktyniauti kartu su įvairiais prototipų ir GT automobiliais. 2023 m. „Goodyear“ bendradarbiauja su NASCAR, „Hendrick Motorsports“ ir „Chevrolet“, kurdama „Chevrolet Camaro ZL1“ automobilį, suvienijantį komandą, gamintoją ir padangą, iškovojusią daugiausiai pergalių per 75-erių metų NASCAR istoriją. Jei bus patvirtintas dalyvavimas, komanda lenktyniaus klasikinėse Prancūzijos ištvermės lenktynėse birželio 10-11 d.
Ant „Chevrolet Camaro ZL1“ puikuojasi ryškus „Goodyear“ prekės ženklas, rodantis, kad „Goodyear“ ir NASCAR bendradarbiauja kuriant „Le Mans” lenktynėms reikalingas naujoves ir technologijas.
„Chevrolet Camaro ZL1“ sistemos ir komponentai iš esmės nesiskiria nuo „Next Gen“ lenktyninio automobilio, kuris dalyvauja NASCAR taurės serijoje. Tarp pakeitimų, atliktų siekiant paruošti automobilį ištvermės lenktynėms, yra „Goodyear Eagle“ padangos, sukurtos specialiai 24 valandų „Le Mans” lenktynių iššūkiams.
„Nuo pat šio projekto pradžios mums buvo svarbu, kad automobilis, kurį pristatysime Le Mans trasoje, būtų tikras NASCAR serijinis automobilis, – sakė NASCAR pirmininkas ir generalinis direktorius Jimas France’as. – Nors automobilis buvo šiek tiek pakoreguotas, kad galėtų dalyvauti 24 valandų ištvermės lenktynėse, „Le Mans” gerbėjai galės mėgautis visa NASCAR patirtimi.“
Projekto bandymai trasoje prasidėjo praėjusį rugpjūtį Road Atlanta trasoje (JAV) su dukart 24 valandų “Le Mans” lenktynių nugalėtoju Mike’u Rockenfelleriu. Prie jo prisijungė septyniskart NASCAR taurės serijos čempionas Jimmie Johnson ir 2009 m. F1 pasaulio čempionas Jenson Button. Iš viso bandomasis automobilis ir jo ankstesnė iteracija nuvažiavo daugiau nei 3 600 mylių (5 800 km) šešiuose atskiruose bandymuose JAV (Road Atlanta, Virginia International Raceway, Goodyear Proving Grounds, Carolina Motorsports Park, Sebring International Raceway ir Daytona International Speedway).

Būsto pirkimo kelionė dažniausiai baigiasi notarų biure – bene paskutiniame, bet ne visiems aiškiame etape. Nors atrodo, kad tai –...
Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Gyvenimas verčia skubėti, o įsibėgėjus tamsiajam metų laikui pastebite, kad dienos emocinis fonas tampa dar labiau nepastovus? Psichoterapeutė teigia, kad...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...
