Paskelbta
3 metai prieš-
NASCAR oficialiai pristatė naujos kartos „Chevrolet Camaro ZL1“ automobilį ir jo ir apipavidalinimą, su kuriuo planuoja lenktyniauti „56-ojo garažo“ komanda šimtmečio metines švenčiančiose 24 valandų „Le Mans” lenktynėse. Automobilio išvaizda pabrėžia „Goodyear“ vaidmenį sujungiant NASCAR ir „Le Mans” inovacijas. Tikimasi, kad artimiausiomis savaitėmis „l’Automobile Club de l’Ouest{“ (ACO) patvirtins „Garage 56“ projektą.
„Goodyear“ dalyvavimas NASCAR lenktynėse trunka aštuonis dešimtmečius ir yra vienas ilgiausių bendradarbiavimo pavyzdžių lenktynių istorijoje. „Goodyear“ taip pat sėkmingai dalyvauja „Le Mans” lenktynėse, kuriose pelnė 14 bendrų pergalių.
„56-asis garažas“ yra pasirinktas kaip naujoviškų technologijų atspindys. Tai leidžia „Le Mans” organizatoriams pademonstruoti kūrybiškumą, leidžiant ateities projektams lenktyniauti kartu su įvairiais prototipų ir GT automobiliais. 2023 m. „Goodyear“ bendradarbiauja su NASCAR, „Hendrick Motorsports“ ir „Chevrolet“, kurdama „Chevrolet Camaro ZL1“ automobilį, suvienijantį komandą, gamintoją ir padangą, iškovojusią daugiausiai pergalių per 75-erių metų NASCAR istoriją. Jei bus patvirtintas dalyvavimas, komanda lenktyniaus klasikinėse Prancūzijos ištvermės lenktynėse birželio 10-11 d.
Ant „Chevrolet Camaro ZL1“ puikuojasi ryškus „Goodyear“ prekės ženklas, rodantis, kad „Goodyear“ ir NASCAR bendradarbiauja kuriant „Le Mans” lenktynėms reikalingas naujoves ir technologijas.
„Chevrolet Camaro ZL1“ sistemos ir komponentai iš esmės nesiskiria nuo „Next Gen“ lenktyninio automobilio, kuris dalyvauja NASCAR taurės serijoje. Tarp pakeitimų, atliktų siekiant paruošti automobilį ištvermės lenktynėms, yra „Goodyear Eagle“ padangos, sukurtos specialiai 24 valandų „Le Mans” lenktynių iššūkiams.
„Nuo pat šio projekto pradžios mums buvo svarbu, kad automobilis, kurį pristatysime Le Mans trasoje, būtų tikras NASCAR serijinis automobilis, – sakė NASCAR pirmininkas ir generalinis direktorius Jimas France’as. – Nors automobilis buvo šiek tiek pakoreguotas, kad galėtų dalyvauti 24 valandų ištvermės lenktynėse, „Le Mans” gerbėjai galės mėgautis visa NASCAR patirtimi.“
Projekto bandymai trasoje prasidėjo praėjusį rugpjūtį Road Atlanta trasoje (JAV) su dukart 24 valandų “Le Mans” lenktynių nugalėtoju Mike’u Rockenfelleriu. Prie jo prisijungė septyniskart NASCAR taurės serijos čempionas Jimmie Johnson ir 2009 m. F1 pasaulio čempionas Jenson Button. Iš viso bandomasis automobilis ir jo ankstesnė iteracija nuvažiavo daugiau nei 3 600 mylių (5 800 km) šešiuose atskiruose bandymuose JAV (Road Atlanta, Virginia International Raceway, Goodyear Proving Grounds, Carolina Motorsports Park, Sebring International Raceway ir Daytona International Speedway).
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...