Paskelbta
1 d. prieš-
By
LukasKasmet vis daugiau Baltijos šalių gyventojų renkasi taupesnį ir tvaresnį apsipirkimo būdą, savo maisto prekių krepšelį papildydami nukainotais produktais, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos, atskleidžia naujausia „Rimi“ apklausa. Lyginant su praėjusiais metais, oranžine etikete pažymėtų prekių populiarumas tarp lietuvių išaugo beveik trečdaliu (27 proc.).
Pigiau įsigyja kasdienius produktus
Prekybos tinklo „Rimi“ apklausa atskleidžia, kad net 44 proc. lietuvių prekybos vietose dažnai ieškojo nukainuotų produktų, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos, ir tik 13 proc. apklaustųjų tokius pirko rečiau. Populiariausi šioje kategorijoje buvo „Rimi“ prekių linijos, šviežios mėsos, žuvies, duonos, pieno produktai, daržovės, šakniavaisiai, uogos, desertai bei jau paruošti maisto gaminiai. Perkamiausių prekių sąraše įsitvirtino bananai, atšaldytos kiaulės kojos ir marinuoti vištienos kumpeliai.
Apklausos duomenimis, daugiausia oranžine etikete pažymėtų produktų parduota „Rimi“ parduotuvėse Vilniuje, nemažai – Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
„Tiems, kurie parduotuvėse lankosi dažniau, į savo kasdienį meniu ypač paprasta įtraukti prekes, kurių galiojimas artėja prie pabaigos. Pirkėjai taip ne tik sutaupo, bet ir prisideda mažindami maisto švaistymą. Matydami, kad pirkėjai vertina pastangas mažinti maisto švaistymą, stengiamės užtikrinti, kad nukainotus produktus būtų lengva rasti kiekvienoje mūsų parduotuvėje“, – sako Eglė Krasauskienė, „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių ir korporatyvinės atsakomybės vadovė.
Išsaugojo šimtus tonų
Ne tik Lietuvos, bet ir kitų Baltijos šalių vartotojai – 29 proc. latvių ir 45 proc. estų – renkasi nukainotus produktus su besibaigiančiu galiojimu. Skaičiuojama, kad praėjusiais metais toks pirkėjų pasirinkimas padėjo išsaugoti 764 tonas „Rimi“ paruoštų maisto produktų, 406 tonas šviežios mėsos, 267 tonas duonos, 176 tonas vaisių ir uogų bei 163 tonas pieno produktų.
Siekdama mažinti maisto švaistymą ir padėti pirkėjams sutaupyti, „Rimi“ siūlo mobiliojoje programėlėje kasdien sužinoti apie kiekvienoje parduotuvėje prieinamus nukainotus produktus, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos. Didžiąją dalį šių prekių – net 90 proc. – sudaro švieži produktai: mėsa, žuvis, kiaušiniai, duona, paruoštas maistas, pieno ir „Rimi“ kulinarijos gaminiai. Kiekvienoje parduotuvėje kasdien atnaujinamas trumpesnio galiojimo produktų sąrašas, o juos įsigyti galima net su iki 50 proc. siekiančia nuolaida. Šių prekių kiekis priklauso nuo kiekvienos parduotuvės dydžio ir joje esančio prekių asortimento. Kadangi pirkėjai jau atrodo šį būdą tvariau ir pigiau apsipirkti, populiariausi produktai gali būti greitai išparduoti.
Tyrimas: „Rimi“ – mažų kainų lyderė pieno produktų kategorijoje
Įmonių susijungimai ir įsigijimai 2025 m. – aktyvumo proveržis ar tik laikinas sujudimas?
Biržuose po renovacijos duris atvėrė atnaujinta „Rimi“ parduotuvė
Metas švęsti Užgavėnes: naujų vėjų į šventinę virtuvę atneš skirtingos miltų rūšys
Purios varškės spurgos kaip pas mamą: ruošite Užgavėnėms, bet suvalgysite dar karštas
Gydytoja A. Dumbliauskienė: „Kodėl pavasarį su oda turite elgtis kaip su geriausiu draugu?“
Baltyminiai batonėliai: užkandis ar desertas? Ekspertė pataria, kada juos geriausia vartoti
Prasidėjo pavasarinis sėklų pirkimas: pagrindinės sodinimo klaidos, kurias svarbu prisiminti
Nesenstanti lietuviško stalo pažiba – bulviniai blynai: šis paprastas receptas suburs visą šeimą
Vienos didžiausių šalies NT bendrovės „Darnu Group“ ant Neries kranto vystomu rajonu „Sakai“ aktyviai domisi ne tik potencialūs būstų pirkėjai...
Antradienį Vokietijoje įvykusiame „World of Samsung“ renginyje pristatytos pažangiausios dirbtinio intelekto (DI) technologijos. Renginys subūrė žiniasklaidos atstovus ir partnerius, suteikdamas...
Bandyti, testuoti ir mokytis iš tų, kurie jau skina pergales tarptautinėse startuolių arenose – tokią žinutę technologijų hakatono „Tech_Champ” dalyviams...
Balkanų brangakmeniu vadinama Juodkalnija – idealus pasirinkimas išsiilgusiems saulėtų dienų pripildyto kerinčio gamtos grožio, persipinančio su turtinga istorija, lydinčia kone...
„Lidl“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurioje akcentuojama palaikanti komanda, plačios karjeros galimybės ir konkurencingas atlyginimas. Kampanijoje darbo „Lidl“ privalumai...
Kad ir kokį patiekalą su mėsa pasirinktumėte savo valgiaraščiui – sultingą kepsnį, sumuštinį, picą ar troškinį, jo skonį lemia ne...
Pastaraisiais metais augant vartotojų energetiniam raštingumui ir tobulėjant buities prietaisams su energijos vartojimą efektyvinti leidžiančiomis išmaniosiomis funkcijomis, didėja ir gyventojų...
Nuo šių metų pradžios mažmeninė dyzelino kaina gerokai šoktelėjo į viršų. Brangimo priežastis akivaizdi – reikšmingai padidėję akcizai. Tačiau viešoje...
Tvarumas – ne vien emisijų mažinimas, plastikinio maišelio atsisakymas ar gamtai draugiškesnių įpročių kūrimas kasdienybėje. Kartu tai dėmesys žmonėms, užtikrinant...
Į sukčių pinkles patenkant net aukščiausio lygmens politikams, naujausi policijos duomenys rodo, kad Lietuvoje nuo apgavikų kasmet nukenčia vis daugiau...