Sekite naujienas

Verslas

Mažiau maisto švaistymo, daugiau taupymo – pernai beveik trečdaliu išaugo vienos kategorijos populiarumas 

L

Paskelbta

-

Kasmet vis daugiau Baltijos šalių gyventojų renkasi taupesnį ir tvaresnį apsipirkimo būdą, savo maisto prekių krepšelį papildydami nukainotais produktais, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos, atskleidžia naujausia „Rimi“ apklausa. Lyginant su praėjusiais metais, oranžine etikete pažymėtų prekių populiarumas tarp lietuvių išaugo beveik trečdaliu (27 proc.).  

Reklama

Pigiau įsigyja kasdienius produktus 

Prekybos tinklo „Rimi“ apklausa atskleidžia, kad net 44 proc. lietuvių prekybos vietose dažnai ieškojo nukainuotų produktų, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos, ir tik 13 proc. apklaustųjų tokius pirko rečiau. Populiariausi šioje kategorijoje buvo „Rimi“ prekių linijos, šviežios mėsos, žuvies, duonos, pieno produktai, daržovės, šakniavaisiai, uogos, desertai bei jau paruošti maisto gaminiai. Perkamiausių prekių sąraše įsitvirtino bananai, atšaldytos kiaulės kojos ir marinuoti vištienos kumpeliai.


Apklausos duomenimis, daugiausia oranžine etikete pažymėtų produktų parduota „Rimi“ parduotuvėse Vilniuje, nemažai – Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.

„Tiems, kurie parduotuvėse lankosi dažniau, į savo kasdienį meniu ypač paprasta įtraukti prekes, kurių galiojimas artėja prie pabaigos. Pirkėjai taip ne tik sutaupo, bet ir prisideda mažindami maisto švaistymą. Matydami, kad pirkėjai vertina pastangas mažinti maisto švaistymą,  stengiamės užtikrinti, kad nukainotus produktus būtų lengva rasti kiekvienoje mūsų parduotuvėje“, – sako Eglė Krasauskienė, „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių ir korporatyvinės atsakomybės vadovė.

Išsaugojo šimtus tonų

Ne tik Lietuvos, bet ir kitų Baltijos šalių vartotojai – 29 proc. latvių ir 45 proc. estų – renkasi nukainotus produktus su besibaigiančiu galiojimu. Skaičiuojama, kad praėjusiais metais toks pirkėjų pasirinkimas padėjo išsaugoti 764 tonas „Rimi“ paruoštų maisto produktų, 406 tonas šviežios mėsos, 267 tonas duonos, 176 tonas vaisių ir uogų bei 163 tonas pieno produktų.

Siekdama mažinti maisto švaistymą ir padėti pirkėjams sutaupyti, „Rimi“ siūlo mobiliojoje programėlėje kasdien sužinoti apie kiekvienoje parduotuvėje prieinamus nukainotus produktus, kurių galiojimo laikas artėja prie pabaigos. Didžiąją dalį šių prekių – net 90 proc. – sudaro švieži produktai: mėsa, žuvis, kiaušiniai, duona, paruoštas maistas, pieno ir „Rimi“ kulinarijos gaminiai. Kiekvienoje parduotuvėje kasdien atnaujinamas trumpesnio galiojimo produktų sąrašas, o juos įsigyti galima net su iki 50 proc. siekiančia nuolaida. Šių prekių kiekis priklauso nuo kiekvienos parduotuvės dydžio ir joje esančio prekių asortimento. Kadangi pirkėjai jau atrodo šį būdą tvariau ir pigiau apsipirkti, populiariausi produktai gali būti greitai išparduoti.

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Naujienos

Nekilnojamasis turtas11 val prieš

Išskirtiniame rajone ant Neries kranto „Sakai“ įsikurs sporto klubas ir odontologijos klinika

Vienos didžiausių šalies NT bendrovės „Darnu Group“ ant Neries kranto vystomu rajonu „Sakai“ aktyviai domisi ne tik potencialūs būstų pirkėjai...

Dirbtinis intelektas17 val prieš

Vokietijoje pristatyta dirbtinio intelekto ateitis: kaip technologijos keičia mūsų kasdienybę?

Antradienį Vokietijoje įvykusiame „World of Samsung“ renginyje pristatytos pažangiausios dirbtinio intelekto (DI) technologijos. Renginys subūrė žiniasklaidos atstovus ir partnerius, suteikdamas...

Verslas1 d. prieš

Po technologijų hakatono „Tech_Champ” kviečia žengti toliau – į startuolių preakceleratorių

Bandyti, testuoti ir mokytis iš tų, kurie jau skina pergales tarptautinėse startuolių arenose – tokią žinutę technologijų hakatono „Tech_Champ” dalyviams...

Kelionės1 d. prieš

Neatrastas Balkanų brangakmenis – populiariausios turistinės kryptys tokių gamtos vaizdų galėtų pavydėti

Balkanų brangakmeniu vadinama Juodkalnija – idealus pasirinkimas išsiilgusiems saulėtų dienų pripildyto kerinčio gamtos grožio, persipinančio su turtinga istorija, lydinčia kone...

Verslas2 d. prieš

Prisijunk prie „Lidl“ komandos: naujoje kampanijoje – komandiškumas, karjera ir konkurencingas atlygis

„Lidl“ pristato naują darbdavio įvaizdžio kampaniją, kurioje akcentuojama palaikanti komanda, plačios karjeros galimybės ir konkurencingas atlyginimas. Kampanijoje darbo „Lidl“ privalumai...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |