Sekite naujienas

Verslas

„OBDeleven“ pelnas augo 205% – juo dalinosi su kiekvienu darbuotoju (1)

L

Paskelbta

-

Lietuvos automobilių technologijų įmonė „OBDeleven“ 2024 metus užbaigė reikšmingu augimu ir pranešė apie 2024 metų finansinius rezultatus: įmonės pajamos didėjo nuo 11.3 mln. eurų 2023 metais iki 15.3 mln. eurų 2024 metais (36% augimas), o grynasis pelnas praėjusiais metais augo net 205% – nuo 700 tūkst. iki 2.1 mln. eurų.

Reklama

Anot „OBDeleven“ generalinio direktoriaus Dainiaus Sapežinsko, prie teigiamų finansinių rezultatų prisidėjo mobiliosios programėlės funkcionalumo plėtra bei įrenginio suderinimas su dar didesniu automobilių modelių skaičiumi, įgyvendinta nauja tiesioginės rinkodaros strategija bei sėkmingas įmonės prekės ženklo ir įvaizdžio atnaujinimas, kurį įmonė paskelbė 2024 metais.

„Pagerinome savo produktų žinomumą, taip pat išplėtėme paslaugų spektrą. Nuo 2024 metų kuriame daugiau funkcionalumų vairuotojams – ne tik profesionalams ar entuziastams. Pavyzdžiui, dirbtiniu intelektu paremtą automobilio patikros analizavimo įrankį ir automobilio įsigijimo asistentą, kurie padeda geriau suprasti kiekvieno automobilio būklę. Taip pat, pasiūlėme pažangias diagnostikos ir modifikacijų paslaugas „Toyota“ ir „Lexus“ savininkams“, – sakė „OBDeleven” generalinis direktorius Dainius Sapežinskas.

„Praėjusiais metais mūsų pelningumas augo dvigubai – nuo 6,2% iki 13,8%. Sparčiai didėjantis pelningumas, plėtra pasaulinėse rinkose bei nuosekli investicija į darbuotojų gerovę patvirtina, kad inovatyvios technologijų kompanijos modelis Lietuvoje gali sėkmingai konkuruoti globalioje rinkoje“, – papildė D. Sapežinskas.

Pelnu dalijasi ir su kiekvienu darbuotoju

Praėjusiais metais įmonė darbino 77 darbuotojus. Dėl įmonėje veikiančios pelno dalijimosi programos, pagal „Sodros“ 2025 m. kovo duomenis, „OBDeleven“ vidutinis atlygis siekė beveik 15 tūkst. eurų. Tarp geriausiai apmokamų Lietuvos įmonių „OBDeleven“ pateko ir pagal darbo užmokesčio medianą – kovą rikiavosi 11-toje vietoje (13 147 eurai). Iš viso pelno dalijimosi programai įmonė skyrė 870 tūkst. eurų. Metinis atlyginimų vidurkis taip pat augo – padidėjo 11%.

„Paskaičiavome, jog mūsų kolegoms tai prilygo ne tik 13-ajam, bet ir 14-ajam ar net 15-ajam atlyginimui. Tačiau pelno dalijimosi programa mūsų įmonėje – tai ne tik finansinis paskatinimas. Tai aiški žinutė mūsų žmonėms: jūs esate mūsų sėkmės dalis ir mes tai vertiname ne tik žodžiais, bet ir veiksmais. Nesiekiame būti vieta su stalo futbolu biure – siekiame būti vieta, kurioje dirba ambicingi profesionalai, kuriantys vertę, kokybišką produktą ir augantys kartu su įmone“, – pabrėžė D. Sapežinskas.

Šiuo metu įmonė plečia komandą – siūloma net 12 atvirų pozicijų skirtingose srityse. „Ieškome žmonių, kurie nori kurti inovatyvius produktus, sprendžiančius realius vartotojų poreikius“, – komentavo D. Sapežinskas.

Reklama

Planuose – dar daugiau licencijų ir nauji gamintojai

„OBDeleven“ ir toliau stiprina savo pozicijas kaip vienas iš lyderių automobilių diagnostikos technologijų srityje. Šiuo metu „OBDeleven“ turi daugiau kaip 5 mln. registruotų vartotojų, o prijungtų automobilių skaičius viršija 6 mln. Statybos konkursai, internetinė reklama ir kiti klientų pritraukimo būdai

Vien 2024 metais „OBDeleven“ vartotojų bazė paaugo 700 tūkst. naujų vartotojų. Didžiausios rinkos išlieka JAV, Jungtinė Karalystė, Vokietija, taip pat Italija, Ispanija, Lenkija, Nyderlandai, Prancūzija ir Kanada.

„Mūsų produktas – tai saugus, oficialiai licencijuotas įrankis automobilių patikrai ir prieigos valdymui. Šiuo metu palaikome tokius prekių ženklus kaip „Volkswagen“, „Audi“, „BMW“, „Toyota“, „Škoda“, „Seat“, „Lexus“, – komentuoja D. Sapežinskas. Kaip pandemijos metu kūrėsi ir klestėjo Lietuvos transporto ir logistikos startuoliai?

Šiais metais, „OBDeleven“ planuoja dar labiau išplėsti produktų funkcionalumą, padidinti palaikomų gamintojų skaičių ir pasiekti platesnę automobilių savininkų auditoriją, neapsiribojant tik automobilių entuziastų rinka.

„Siekiame tapti visokeriopu automobilio vairuotojo asistentu. Ruošiame naujas funkcijas, skirtas kiekvienam vairuotojui – tam, kad mūsų produktas būtų lengvai prieinamas ir suprantamas kiekvienam automobilio savininkui. Taip pat, plėsime licencijų kiekį ir papildysime palaikomų gamintojų sąrašą. Norime padėti kuo daugiau vairuotojų visame pasaulyje ir prisidėti prie tvaresnės automobilių industrijos ateities bei visuomenės sąmoningumo didinimo transporto srityje“, – sako „OBDeleven“ vadovas D. Sapežinskas. Pakeliui į lyderystę

Lietuvių startuolio pasiūlymas – iki 20 ct/l pigesni degalai ir unikali automobilių dalijimosi platforma

Reklama

1 komentaras

1 komentaras

  1. A
    Artas parašė:

    Šaunu. Pagaliau sulietuvinta toyota programėlė, bet….aplikacijos vistiek anglų. Reikia naudoti vertėją,kas laaabai nepatogu.

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Nekilnojamasis turtas13 val prieš

„Piliamiestis“ švenčia 10-metį: nuo pramoninės zonos iki vieno geidžiamiausių kvartalų Kaune – pristatomas naujas plėtros etapas

Prieš dešimtmetį pradėtas „Piliamiesčio“ projektas šalia Neries Kaune šiandien jau vadinamas sėkmingiausiu konversijos pavyzdžiu mieste. Urbanistiškai atgimusi apleista teritorija virto...

Verslas2 d. prieš

Kaip įtikinti investuotojus? Į „Startup Fair“ atvyksta „Google“ ir „Netflix“ konsultavęs neverbalinės komunikacijos ekspertas

Kiekvienas startuolio įkūrėjas žino kaip svarbu gebėti prisistatyti investuotojams – „pitch‘inti“. Kūno kalba, balso valdymas, tinkamai sudėliota prezentacija ir istorijos...

Technologijos2 d. prieš

„Telia“ pristato naują kibernetinio saugumo programėlę: atsakas į didžiausias lietuvių baimes internete

Telekomunikacijų bendrovė pristato naują kibernetinio saugumo sprendimą „Telia Safe“ – visapusišką programėlę, skirtą apsaugoti vartotojus nuo vis sudėtingesnių skaitmeninių grėsmių. Šis žingsnis...

Investavimas3 d. prieš

Apklausa: lietuviai vis dar vengia investuoti

Asociacijos „Fintech Hub LT“ užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta šalies gyventojų apklausa parodė, kad 67 % apklaustųjų nėra investavę savo pinigų (pvz., į...

Verslas4 d. prieš

„PRO BRO Group“ pradeda viešą 5,5 mln. eurų obligacijų platinimą

Automobilių plovimo ir patalpų valymo paslaugų įmonių grupė „PRO BRO Group“, valdanti „PRO BRO“ ir „Švaros brolių“ prekės ženklus, skelbia...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |