Verslas
Paslaugų verslas: kaip reklamuoti paslaugų verslą
Paskelbta
2 mėnesiai prieš-
Jūsų tikslinė auditorija nuolat keičiasi. Informacijos priėmimo būdas smarkiai pasikeitė. Šiais laikais dauguma žmonių naudojasi skaitmeniniais informacijos šaltiniais, kurie labai skiriasi nuo to, ką žmonės naudojo prieš dešimt ar dvidešimt metų.
Kaip verslo savininkas, turite galvoti apie inovatyvius būdus, kaip pristatyti savo produktą ar paslaugą platesnei auditorijai. Daugelyje pramonės šakų yra stipri konkurencija. Vienam mažam verslui sunku išsiskirti iš kitų.
Kyla klausimas, kaip reklamuoti paslaugų verslą? Stiprus prekės ženklo įvaizdis yra puikios rinkodaros strategijos dalis. Štai keletas patarimų, kurie padės pradėti jūsų paslaugų verslą.
Kuo paslaugų verslo pramonė skiriasi?
Paslaugų rinkodara nėra tas pats, kas produktų rinkodara. Produktas yra apčiuopiamas, ir būdamas apčiuopiamas, žmonės galiausiai gali jį fiziškai turėti. Paslaugų atveju taip nėra. Kai kurie paslaugų pardavimą laiko patirties pardavimu.
Sunku nustatyti optimalų paslaugos kainos lygį. Paslaugos vertė priklauso nuo vertės, kurią ji turi klientui. Klientui gali būti nesvarbios jūsų įgūdžiai ar patirtis. Jie koncentruojasi tik į rezultatus, kuriuos tie įgūdžiai pasiekia.
Tarp paslaugų ir produktų verslo pramonės yra ir kitų skirtumų. Vienas iš jų – skirtingos rinkodaros strategijos.
Pasitikėjimo ir užtikrintumo kūrimas savo klientuose yra labai svarbus jūsų paslaugų verslo rinkodaros strategijos aspektas. Jie turi turėti tokį pasitikėjimo lygį, kuris paskatintų juos pasirašyti sutartį su jumis. Tai, savo ruožtu, reikštų, kad jie tiki jūsų įgūdžiais ir žiniomis.
Prieš pradedant reklamuoti naują paslaugų verslą, reikia atlikti tam tikrus veiksmus. Žemiau išvardyta, ką reikia padaryti ir kada. Verslo idėjos nereikalaujančios didelių investicijų
Apibrėžkite vertę
Paslaugų rinkodaros strategija apima jūsų paslaugų vertės apibrėžimą. Tai svarbus ir sudėtingas klausimas. Juk negalite paliesti ar pamatyti teikiamos paslaugos, tik galutinį produktą.
Tai svarbu, kad išvengtumėte nusivylimų – tiek jūsų, tiek kliento pusėje. Turėkite omenyje, kad jūsų darbas yra vertingiausia sandorio dalis. Todėl tai turėtų būti jūsų pasiūlymo pagrindas.
Proceso metu dažnai reikia iš naujo apibrėžti projekto tikslus. Kai taip nutinka, turite susėsti su klientu ir aptarti pokyčių pasekmes. Procesas, darbų apimtis ir lūkesčiai gali atitinkamai keistis.
Turite užtikrinti, kad klientai matytų jūsų paslaugos svarbą. Nuo pat pradžių paaiškinkite, kad esate tam, kad išspręstumėte jų problemas. Tai pritrauks jų dėmesį ir įsipareigojimą.
Apibrėžkite savo klientų segmentą
Vėlgi, paprasta užduotis, bet esminė. Nuspręskite, kokius rinkos segmentus norite pabrėžti.
Pradėkite galvodami apie savo idealų klientą. Apsvarstę konkretų kliento tipą, galėsite nustatyti geriausią auditorijos taikymo būdą.
Galite atsižvelgti į tokius veiksnius kaip:
- Amžius
- Vietovė
- Lytis
- Profesija
- Kokias problemas jie susiduria darbe? Kas gali trukdyti jiems samdyti paslaugą? Tada pagalvokite apie geriausią būdą spręsti jų problemas.
Surinkite idėjų sesiją ir apsvarstykite visus potencialius klientus ir tikslines pramonės šakas. Pagalvokite apie verslo dydį, kurį norite taikyti. Kur norite dirbti? Su kokiais žmonėmis norite bendradarbiauti? Kokias technologijas jaučiatės patogiai naudojant? Darbo idėjos
Po to apsvarstykite šiuos klausimus:
- Kokia kliento priežastis pirkti (CRTB)?
- Koks yra rinkos segmento dydis?
- Kokia yra konkurencija?
- Kaip sunku bus įsitvirtinti pramonėje?
- Ar pirkėjas lengvai pasiekiamas?
Turėkite aiškią rinkodaros žinutę
Pirmiausia pagalvokite apie žinutę, kurią norite perteikti. Tada galite galvoti, kaip norite šią žinutę perteikti. Idėjų sugalvoti lengva. Tai nereiškia, kad visos jos tinkamos jūsų prekės ženklo balsui sukurti.
Norėdami įtikinti potencialius klientus, turite suteikti jiems priežastį samdyti jūsų paslaugą. Parodykite, kaip galite išspręsti jų problemas ir palengvinti jų gyvenimą. Sukurkite patirtį, kuri iškart patrauktų jūsų auditorijos dėmesį.
Kai nuspręsite dėl žinutės ir turinio, kurį norite naudoti, turite pagalvoti apie būdus, kaip skleisti šią žinutę. Jūsų rinkodaros strategija ne tik orientuota į verslo plėtrą. Svarbiau yra paversti potencialius klientus mokančiais klientais.
Turėkite konkrečius tikslus su savo rinkodaros kampanija
Intensyvi viešųjų ryšių kampanija gali labai padėti jūsų pradedančiam paslaugų verslui. Žmonės turi žinoti apie jūsų įmonę. Tai suteikia jums galimybę informuoti juos apie jūsų įmonę ir teikiamas paslaugas.
Apsvarstykite visas rinkodaros strategijas:
- Žurnalai
- Laikraščiai
- Radijas
- Socialinės medijos paskyros
- Televizija
- Įmonės svetainė
Viena ar kelios iš šių platformų yra puikios rinkodaros galimybės, priklausomai nuo jūsų tikslinės auditorijos ir biudžeto.
Prieš pradėdami rinkodaros kampaniją, pagalvokite, ką norite pasiekti. Apibrėžkite savo tikslus išmatuojamais rezultatais ir tada nustatykite, kurios platformos jums tinka geriausiai.
Radijo ir televizijos reklamos pasieks didelę auditoriją, tačiau jos yra gana brangios. Kai kurie kanalai, tokie kaip žurnalai ir laikraščiai, skelbia reklamas nemokamai.
Jūsų sėkmės istorija prasideda nuo planavimo programėlės, kuri supaprastins jūsų kalendorių
Tvarkymasis dar niekada nebuvo toks lengvas.
Dabar galite valdyti savo verslą ir plėtoti savo prekės ženklą naudodami vieną galingą programinę įrangą, kuri tvarko visus jūsų susitikimus, organizuoja jūsų klientus ir skatina jūsų verslo augimą.
Raskite unikalų balsą
Išanalizuokite savo konkurentų rinkodaros strategijas. Netrukus pastebėsite, kad dauguma verslų yra patenkinti rinkodaros strategija, kuri siūlo vieną iš daugelio variantų.
Diferenciacija yra labai svarbi, jei norite išsiskirti. Sukurkite kažką, kas padarytų jūsų paslaugų verslą unikaliu. Tai gali būti specialus paslaugų rinkinys, kurį galite pasiūlyti kaip paketą. Visada užtikrinkite, kad tiksliniai vartotojai žinotų, jog jūs teikiate didžiausią klientų pasitenkinimą. Pabrėžkite naudą, kurią klientai gaus samdydami jūsų paslaugas. Padarykite tai savo rinkodaros strategijos pagrindu.
Koncentruokitės į vertės didinimą
Produktų verslai dažnai nori pasiūlyti konkurencingiausią kainą rinkoje. Paslaugų versle rinkodaros strategijos kaina eina koja kojon su kokybe. Žmogiškųjų išteklių valdymo sistemų įdiegimas gali pagerinti jūsų paslaugų kokybę, supaprastindamas darbuotojų valdymą, užtikrindamas, kad jūsų komanda būtų gerai organizuota ir efektyvi. Aukštesnė kaina reiškia aukštesnę kokybę. Todėl būkite tikri, kad jūsų konkurento mažesnė kaina reiškia žemesnę paslaugų kokybę.
Jūsų rinkodaros strategijos dalis galėtų būti vertės pridėjimas, o ne kainos mažinimas. Pagalvokite, ko reikia jūsų klientams, ir stenkitės tai spręsti viename paslaugų pakete. Tai padidina suvokiamą paslaugos vertę ir suteikia jums pranašumą prieš konkurentus. Jei teisingai reklamuosite savo paslaugą, galite net imti didesnes kainas nei jūsų konkurentai už panašias paslaugas.
Kalbant apie vertės didinimą klientams, ribos nėra. Viskas priklauso nuo jūsų kūrybiškumo. Didėjanti vertė taip pat padės jums išsiskirti rinkoje. Štai keletas pasiūlymų, kaip galite pridėti vertę savo paslaugoms:
- Teikite geriausią klientų aptarnavimą
- Suteikite greitesnes paslaugas
- Pateikite ekspertų nuomonę ar patarimus be papildomo mokesčio
Laikykite savo svetainę atnaujintą
Tai turėtų būti akivaizdu, tačiau daugelis mažų verslų sukuria svetainę ir tada apie ją pamiršta. Vis dėlto verslo svetainė yra esminė šiuolaikinių rinkodaros strategijų dalis. Dažnai toje pačioje pramonės šakoje yra daug konkurentų, todėl visi jie taikosi į tuos pačius klientus. Neišsiskirti iš kitų su puikia svetaine yra pražūtinga mažo verslo sėkmei. Tai galioja fotografams, asmeniniams treneriams, korepetitoriams, šunų vedžiotojams ir kitiems.
Verslo svetainė yra ne tik vieta, kur galite prisistatyti ir pristatyti teikiamas paslaugas. Tai taip pat esminis jūsų prekės ženklo rinkodaros strategijos elementas ir svarbus naujų klientų pritraukimui.
Internetinė rinkodara reiškia, kad žmonės patys su jumis susisiekia, o tai palengvina procesą. Profesionalios SEO kompanijos siūlomos skaitmeninės rinkodaros strategijos gali padėti įsitvirtinti rinkoje ir sukurti tvirtą klientų bazę. Nuo to momento ji toliau pritrauks naujus klientus į jūsų paslaugų verslą.
Naudokite socialines medijas
Verslo svetainė gali padaryti stebuklus. Tačiau internetinės rinkodaros strategijų išplėtimas į socialines medijas taip pat gali būti puikus įrankis. Sukurkite verslo puslapius LinkedIn, Facebook, Twitter ar kitose tinkamose socialinių medijų platformose.
Nekurkite socialinių medijų paskyrų savo verslui, kad vėliau apie jas pamirštumėte. Būkite aktyvūs. Bendradarbiaukite su sekėjais ir klientais, atsakykite į jų klausimus ir užklausas. Pritraukite žmones reguliariai skelbdami įdomų turinį.
Socialinių medijų rinkodara yra galinga ir mažai kainuojanti strategija jūsų paslaugoms reklamuoti. Užtikrinkite, kad žmonės, apsilankę jūsų socialinių medijų kanaluose, matytų jūsų turinį ir prisimintų jūsų prekės ženklą.
Tegul jūsų socialinių medijų įrašai atlieka darbą. Naudokite įdomų ir naudingą turinį. Galite naudoti nemokamus infografikų šablonus, kad sukurtumėte vizualiai patrauklius infografikus.
Tekstų rašymas
Jūsų teikiamos paslaugos yra nematerialios. Žmonės, norintys samdyti jūsų paslaugas, tiksliai nežino, ką gaus. Jie tai sužinos tik pamatę paslaugos rezultatą, o tai ir daro paslaugų verslo rinkodarą tokią sudėtingą. Tačiau galite sukurti viziją, ką darote. Ši vizija gali būti bet kokia, nes jūsų paslaugos klientams yra nematomos.
Tai labai platus tekstų rašymo aprašymas. Tekstų rašymas paverčia įgūdžius ir patirtį į tai, ką potencialūs klientai gali įsivaizduoti.
Pagalvokite apie tokius klausimus:
- Kaip noriu, kad žmonės mane matytų?
- Kaip noriu, kad jie galvotų apie mano paslaugas?
- Ko jie tikisi iš mano teikiamos paslaugos?
Tada stenkitės šiuos atsakymus paversti žodžiais ir vaizdais.
Pavyzdžiui, asmeninis treneris galėtų naudoti šešių raumenų pilvo įvaizdį ir susieti jį su malonios 20 minučių treniruotės koncepcija, o ne skausminga dviejų valandų sesija.
El. pašto rinkodara
El. pašto rinkodara yra galinga, tačiau reikia būti atsargiems. Jei bombarduosite klientus savaitiniais atnaujinimais ar naujienlaiškiais, jūsų laiškai greitai atsidurs šlamšto aplanke.
Kurti įdomų turinį, kuris yra tiesmukas. Tai turi būti turinys, kurį žmonėms patinka skaityti ir kuris jiems turi vertę. Padarykite taip, kad jie lauktų jūsų laiškų.
Kitas būdas pagerinti el. pašto rinkodaros pastangas – personalizuoti laiškus. Naudokite gavėjo vardą ir laikykitės trumpumo. Stenkitės nekalbėti tik apie save ir nukreipkite skaitytoją į savo socialinių medijų platformas, pridėdami paspaudžiamus piktogramas savo el. pašto paraše. 55 verslo idėjos paaugliams ir vaikams
Rinkodara paslaugoms kaip produktams
Kaip reklamuoti paslaugų verslą yra sudėtingas klausimas. Paslaugų rinkodara nėra tas pats, kas produktų rinkodara.
Paslaugų kaip produktų reklamavimo būdas priklauso nuo jūsų teikiamų paslaugų tipo. Tačiau tai gali būti labai naudinga ir sukurti papildomus pajamų srautus bei tikslines auditorijas.
Ši rinkodaros strategija puikiai tinka terapeutams, jogos instruktoriams, konsultantams ir panašiems verslams, taip pat kitiems paslaugų teikėjams. Jei esate mokytojas, galite galvoti apie pilnus paketus, o ne apie atskiras pamokas ar sesijas. Naudokite savo svetainę šiems paketams reklamuoti ar parduoti. Kita idėja galėtų būti mokomųjų vaizdo įrašų ar vadovėlių pasiūlymas.
Šios strategijos sėkmė priklauso nuo jūsų kūrybiškumo. Ar galite paversti savo paslaugą fiziniu produktu? Pavyzdžiui, jei turite nagų saloną, galėtumėte sudaryti namų manikiūro rinkinius ir juos parduoti.
Patekite į naujienas
Būti rodomam naujienose reiškia nemokamą reklamą jūsų įmonei. Mažose bendruomenėse vietinių verslų iškabų keitimas yra pakankama priežastis patekti į naujienas. Jei jūsų bendruomenė šiek tiek didesnė, gali reikėti padaryti kažką, kas labiau išsiskirtų, pavyzdžiui, sukurti lėšų rinkimo renginį ar panašiai.
Jei nuspręsite tai daryti, įsitikinkite, kad tai skaidru ir patikima. Neleiskite abejonių. Tai būtų kontrproduktyvu. Pasirinkite tinkamą labdaros organizaciją ir apsvarstykite galimybę pakviesti kitas vietines įmones prisijungti. Tinkamos labdaros rėmimas gali padėti tiek jūsų verslui, tiek geram tikslui.
Sukurkite rekomendacijų ir įtakos darytojų tinklą
Paslaugų verslai priklauso nuo žmonių. Turite sukurti pasitikėjimą savo klientais ir sunkiai dirbti, kad užmegztumėte gerus santykius. Tada galite naudoti šiuos santykius rekomendacijoms gauti. Šis patenkintų klientų tinklas yra esminis paslaugų verslo elementas.
Rekomendacijos išskiria paslaugų pramonę nuo produktų verslo. Produktų ieškoti žmonės eina internetu ir randa tai, ko jiems reikia. Kalbant apie paslaugas, žmonės remiasi kitų patirtimi.
Todėl protinga pradėti rekomendacijų programą ir įtraukti savo klientų bazę. Sukurkite paskatas ir kitas priežastis, kad jūsų klientai gerai atsilieptų apie jūsų darbą. Marketingo paslaugos
Jūsų darbuotojai yra jūsų prekės ženklo vadybininkai
Priklausomai nuo jūsų įmonės dydžio, galite turėti pardavėją ar komandą. Tačiau be šios komandos turite ir darbuotojų, kurie gali būti labai naudingi.
Geriausiu atveju jie vertina prekės ženklą ir paslaugas, kurias atstovauja. Tokiu atveju jie gali daug nuveikti rekomendacijų srityje. Be komplimentų, jie rodo atsidavimą ir ryžtą. Skirkite laiko ir įsitikinkite, kad jie pakankamai gerai pažįsta verslą, kad galėtų jį atstovauti.
Užtikrinkite, kad darbuotojai turėtų visą su jūsų įmone susijusią informaciją. Investavimas
Gerinkite santykius su esamais klientais
Pagrindinis skirtumas tarp produktų ir paslaugų verslų yra tas, kad paslaugų versle sunkus darbas prasideda po pardavimo. Tai reiškia dalyvavimą pristatyme ir klientų aptarnavime tam tikrą laiką.
Palaikykite šiltus ir atvirus santykius su esamais klientais. Būkite su jais susisiekę skambindami, siųsdami el. laiškus, kuponus ar specialius pasiūlymus. Kaip dažnai tai darote, priklauso nuo jūsų verslo tipo. Taip pat galite naudoti verslo telefono programėlę, kuri padės supaprastinti ir pagerinti santykius su klientais.
Nenorite erzinti žmonių, bet norite palaikyti reguliarų kontaktą. Padarykite, kad jie jaustųsi svarbūs ir vertinami. Laikykite juos patenkintus. Žodiniai patenkintų klientų atsiliepimai yra vertingesni už visas kitas rinkodaros pastangas.
Kai sukursite tvirtą klientų bazę, galėsite plėsti savo paslaugas. Turėsite pasiūlyti esamiems klientams naujas paslaugas, kad išlaikytumėte jų susidomėjimą verslu. Daugiau pajamų gausite iš esamų santykių nei iš rinkodaros naujiems potencialiems klientams.
Turinys priklauso: trafft.com