Paskelbta
9 metai prieš-
By
Raminta V.
Drabužių parduotuvių verslas iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti labai patrauklus ir perspektyvus, juk žmonėms visada reikia rūbų, avalynės ir kitų originalių stiliaus detalių. Visgi, nereiktų apsigauti ir atidarius drabužių parduotuvę tikėtis milžiniško potencialių pirkėjų antplūdžio. Šiandien drabužių rinkoje konkurencija išties labai didelė, todėl būtina viską apgalvoti, pradedant patogia strategine viena ir baigiant prekių išdėstymu. Štai keletas patarimų, apie kuriuos neturėtumėte pamiršti, jei planuojate atidaryti nuosavą drabužių parduotuvę.
Patogus prekių išdėstymas
Apie tinkamą prekių išdėstymą, kaip marketingo triuką, buvo kalbama ne kartą. Kiekvienas patyręs verslininkas puikiai žino, kad brangesnės prekės turėtų atsidurti parduotuvės priekinėse lentynose ir žmogaus akių lygyje, kad būtų lengvai pasiekiamos bei pastebimos. Žinoma, šios taisyklės labiau galioja prekybos centrams ar maisto prekių parduotuvėse. Kita vertus, keliomis šiomis gudrybėmis gali pasinaudoti ir drabužių parduotuvių savininkai. Labai svarbu atminti, kad lentynos drabužiams turi būti tvarkingos ir neperkrautos. Kai lentynos drabužiams tiesiog lūžta nuo įvairiausių megztukų ar marškinėlių, klientas tokį vaizdelį traktuoja kaip paprasčiausią netvarką, prie kurios nelabai norisi liestis. Be to, kabyklos ar lentynos drabužiams sukelia nemažai nepatogumų pirkėjui, juk niekas nenori raustis rūbų krūvoje. Drabužiai turi būti sudėti tvarkingai, pakabos sukabintos taip, kad būtų galima laisvai ištraukti drabužį ir jį apžiūrėti tiesiog nenukabinus. Įvairius sprendimus padeda išgauti naudojami stelažai atrodantys lengvai, paprastai, o išsiskiriantys funkcionalumu.
Spalviniai sprendimai
Juodi su juodais, spalvoti su spalvotas, balti su baltais… Jei šios taisyklės tinka, kai drabužius tenka skalbti, tai, įrenginėjant naują drabužių parduotuvę, geriau tokių derinių atsisakyti. Kodėl, juk atrodo taip patogu, kai potencialaus kliento mėgstamos spalvos rūbai kabo vienoje vietoje? Deja, taip tik atrodo, nes rūbai greitai susilieja į vienos spalvos plotmę, o tada naujos palaidinės procesas užtrunka ilgiau nei to norėtų klientas. Taigi, rūbų lentynos neturėtų būti skirtos tik vienos ar kitos spalvos drabužiams. Pavyzdžiui, tarp dviejų skirtingų modelių, tačiau tos pačios spalvos palaidinių rūšių vertėtų įterpti prie jų derančią spalvą. Taip ne tik klientui bus lengviau nepasiklysti tarp pakabų, bet ir labai tikėtina, kad jis įsigis du rūbus, kai pamatys nuostabus spalvų derinius.
Prekių asortimentas
Visiškai nesvarbu ar jūsų parduotuvėje pardavinėjami vienetiniai, ar vintažiniai, ar sportiniai drabužiai. Asortimentas turi būti nuolatos atnaujinamas originaliomis prekėmis, priešingai vargu ar pavyks konkuruoti su tinklinėmis parduotuvėmis. Atminkite, kad originalumas ir išskirtinumas šiais laikais didelė vertybė.
Straipsnis parengtas pagal Sandeliavimolentynos.lt

Būsto pirkimo kelionė dažniausiai baigiasi notarų biure – bene paskutiniame, bet ne visiems aiškiame etape. Nors atrodo, kad tai –...
Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Gyvenimas verčia skubėti, o įsibėgėjus tamsiajam metų laikui pastebite, kad dienos emocinis fonas tampa dar labiau nepastovus? Psichoterapeutė teigia, kad...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...
