Sekite naujienas

Verslas

Pokyčiai „Maxima“ tinkle lėmė daugiau nei 50% išaugusias maisto labdaros apimtis – perduota maisto už 2,6 mln. Eur

Paskelbta

-

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, apsisprendęs nepardavinėti pasibaigusio galiojimo maisto produktų, paramos ir labdaros organizacijoms pernai atidavė maisto už 2,6 mln. Eur – virš 50 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Socialiai pažeidžiamus žmones, kuriems būtina parama ir pagalba, pasiekė apie 1,5 tūkst. tonų įvairaus maisto iš beveik visų „Maxima“ parduotuvių ir visų maisto skyrių, įskaitant pieno, šviežios mėsos bei žuvies produktus, kulinarijos bei konditerijos gaminius.

Reklama

Ugnė Ulickienė, „Maximos“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė, pasakoja, kad pernai įsigaliojus naujai tvarkai, leidžiančiai prekiauti pasibaigusio galiojimo, bet dar tinkamais vartoti maisto produktais, prekybos tinklas „Maxima“ apsisprendė jais neprekiauti, bet nuosekliai puoselėti ilgametę draugystę su įvairiomis paramos ir labdaros organizacijomis ir padėti joms pasirūpinti dar didesniu skaičiumi nepritekliuje gyvenančių žmonių.

„Keletą metų palaipsniui plėtėme „Maxima“ parduotuvių skaičių, atiduodančių maistą paramos ir labdaros organizacijoms, o pernai šis procesas galutinai sustyguotas visame mūsų tinkle – kiekvienoje parduotuvėje paruošti atsakingi darbuotojai, patvirtintos aiškios taisyklės, išskirtos saugos reikalavimus atitinkančios sandėliavimo zonos, užtikrintas sklandus procesas su partneriais ir sukurta efektyvi monitoringo sistema. Tai lėmė, kad paramai atiduoto maisto apimtys ir vertė išaugo daugiau nei 50 proc., o socialiai remtinus žmones pasiekia maistas iš viso mūsų asortimento. Dabar operatyviai ir saugiai galime perduoti ne tik ilgesnio galiojimo produktus, duonos gaminius, vaisius ir daržoves, bet ir trumpo galiojimo šviežią maistą“, – kalba U. Ulickienė.

Pernai paramos ir labdaros organizacijoms „Maxima“ tinklas perdavė penkiskart daugiau valgyti paruoštų kulinarijos gaminių ir dešimt kartų daugiau konditerijos gaminių. Tris kartus išaugo atiduodamų kiaušinių bei šviežios žuvies kiekiai, o pieno produktų ir mėsos gaminių – daugiau nei pustrečio karto. Partneriams tai leidžia geriau pasirūpinti jų globojamų žmonių pilnaverte mityba.

„Maistą paramos ir labdaros organizacijoms „Maxima“ parduotuvės suruošia kasdien – šiais metais investavome į proceso automatizavimą, dėl ko jį reikšmingai supaprastinome. Partneriai atvyksta į parduotuves pasiimti maisto kiekvieną savaitės dieną ir perduoda jį tiems, kam labiausiai reikia. Tikime, kad nuoseklios mūsų visų pastangos pagelbėjo dar didesniam skaičiui sunkiai besiverčiančių žmonių. Pavyzdžiui, mūsų draugystė su „Maisto banku“ trunka dvidešimt metų, tačiau praėję metai buvo pirmieji, kai reguliari partnerystė pasiekė tokį mastą“, – sako U. Ulickienė.

Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |