Paskelbta
4 val prieš-
By
LukasLietuviškas prekybos tinklas „Maxima“, apsisprendęs nepardavinėti pasibaigusio galiojimo maisto produktų, paramos ir labdaros organizacijoms pernai atidavė maisto už 2,6 mln. Eur – virš 50 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Socialiai pažeidžiamus žmones, kuriems būtina parama ir pagalba, pasiekė apie 1,5 tūkst. tonų įvairaus maisto iš beveik visų „Maxima“ parduotuvių ir visų maisto skyrių, įskaitant pieno, šviežios mėsos bei žuvies produktus, kulinarijos bei konditerijos gaminius.
Ugnė Ulickienė, „Maximos“ Procesų ir kokybės valdymo departamento direktorė, pasakoja, kad pernai įsigaliojus naujai tvarkai, leidžiančiai prekiauti pasibaigusio galiojimo, bet dar tinkamais vartoti maisto produktais, prekybos tinklas „Maxima“ apsisprendė jais neprekiauti, bet nuosekliai puoselėti ilgametę draugystę su įvairiomis paramos ir labdaros organizacijomis ir padėti joms pasirūpinti dar didesniu skaičiumi nepritekliuje gyvenančių žmonių.
„Keletą metų palaipsniui plėtėme „Maxima“ parduotuvių skaičių, atiduodančių maistą paramos ir labdaros organizacijoms, o pernai šis procesas galutinai sustyguotas visame mūsų tinkle – kiekvienoje parduotuvėje paruošti atsakingi darbuotojai, patvirtintos aiškios taisyklės, išskirtos saugos reikalavimus atitinkančios sandėliavimo zonos, užtikrintas sklandus procesas su partneriais ir sukurta efektyvi monitoringo sistema. Tai lėmė, kad paramai atiduoto maisto apimtys ir vertė išaugo daugiau nei 50 proc., o socialiai remtinus žmones pasiekia maistas iš viso mūsų asortimento. Dabar operatyviai ir saugiai galime perduoti ne tik ilgesnio galiojimo produktus, duonos gaminius, vaisius ir daržoves, bet ir trumpo galiojimo šviežią maistą“, – kalba U. Ulickienė.
Pernai paramos ir labdaros organizacijoms „Maxima“ tinklas perdavė penkiskart daugiau valgyti paruoštų kulinarijos gaminių ir dešimt kartų daugiau konditerijos gaminių. Tris kartus išaugo atiduodamų kiaušinių bei šviežios žuvies kiekiai, o pieno produktų ir mėsos gaminių – daugiau nei pustrečio karto. Partneriams tai leidžia geriau pasirūpinti jų globojamų žmonių pilnaverte mityba.
„Maistą paramos ir labdaros organizacijoms „Maxima“ parduotuvės suruošia kasdien – šiais metais investavome į proceso automatizavimą, dėl ko jį reikšmingai supaprastinome. Partneriai atvyksta į parduotuves pasiimti maisto kiekvieną savaitės dieną ir perduoda jį tiems, kam labiausiai reikia. Tikime, kad nuoseklios mūsų visų pastangos pagelbėjo dar didesniam skaičiui sunkiai besiverčiančių žmonių. Pavyzdžiui, mūsų draugystė su „Maisto banku“ trunka dvidešimt metų, tačiau praėję metai buvo pirmieji, kai reguliari partnerystė pasiekė tokį mastą“, – sako U. Ulickienė.
Senovinis patiekalas naujai: Vytauto Didžiojo laikų receptas tapo greitu ir pigių sprendimu
Augalinis sausis baigiasi, bet sveikesnė mityba gali tęstis – patarimai, kaip planuoti pirkinius visus metus
Ar produktai be gliuteno tikrai geresni? Dietistė atskleidžia tiesą ir pataria, kaip išvengti klaidų
Didysis „Maximos“ išpardavimas : žaislai, traškučiai, vaisvandieniai ir dar daugiau
„Maxima“ tęsia parduotuvių atnaujinimus 2025-aisiais: atnaujinta parduotuvė Kalnėnuose
Augaliniai produktai užvaldo mūsų virtuvę – dietistės patarimai, kaip jaustis puikiai
Baltijos šalyse pirmauja Lietuva: „Maximos“ pirkėjai rinkosi laimingesnius vištų kiaušinius
Nebrangūs varškės receptai, kurie nustebins! Dietologas atskleidė, kurią varškę rinktis – riebią ar liesą?
Titas Atraškevičius prisijungia prie „Maximos“: didieji pokyčiai ryšių su žiniasklaida skyriuje
IT ir skaitmenizacijos sprendimų bendrovė „Baltic Amadeus“ turi naują informacijos saugumo padalinio vadovą – nuo vasario pradžios šias pareigas pradeda...
Robotizacija keičia prekybos sektorių – „Iki“ žengė dar vieną žingsnį šia kryptimi. Šešiose Vilniaus „Iki“ parduotuvėse ne vienas pirkėjas jau...
Oro linijų bendrovė „Wizz Air“ skelbia Valentino dienos išpardavimą: 25 proc. nuolaida bus taikoma dviem perkamiems vienodiems bilietams. Ši akcija...
Net 135 pradedantieji smulkiojo ir vidutinio verslo atstovai 2024 m. dalyvavo Inovacijų agentūros regioninio verslo plėtros programoje „Verslo skrydis“. 8...
„Nacionaliniuose atsakingo verslo apdovanojimuose (NAVA) 2024“, vidutinių įmonių kategorijoje bendrovė „TeleSoftas“ („Helmes” grupės dalis) pripažinta geriausia įmone „už įtraukios kultūros...
Mokykloje prasideda ne tik mokymasis, bet ir atsiranda galimybių atrasti save, išsiugdyti savybes, kurios lydės visą gyvenimą. Mokyklose po vienu...
Draudikai pastebi, kad nesustoja augti registruojamų būsto žalų apimtys. „Lietuvos draudimo“ duomenimis, praėjusiais metais buvo registruota 38,5 tūkst. pranešimų apie...
Artimiausiomis dienomis elektros vartotojai gaus sausio mėnesio sąskaitas, tačiau jų sumos daliai vartotojų gali būti kiek didesnės. Ekspertai primena, kad...
Eurostato duomenimis, 2024 m. 72 proc. 16–75 m. Europos Sąjungos gyventojų apsipirko internetu, nors dar 2019 m. šis rodiklis siekė...
Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) duomenys rodo, kad per 200 tūkst. vartotojų Lietuvoje už elektros energijos kilovatvalandę moka daugiau kaip...