Paskelbta
5 metai prieš-
Septintą kartą organizuojamas didžiausias komunikacijos profesionalų renginys „PR Impact Awards 2020“ kviečia atsigręžti į privataus ir viešojo sektoriaus organizacijų reputaciją, įvertinti jos svarbą ir kuriamą vertę. Renginys šiemet vyks gegužės 8 dieną.
„Pastaruoju metu nuskambėjusios istorijos apie privačių įmonių bei viešojo sektoriaus organizacijų patiriamus iššūkius atkreipia dėmesį į reputacijos reikšmę. Kiek ir kaip verta į ją investuoti? Koks ryšys tarp organizacijos reputacijos ir siekiamų tikslų bei kaip reputacija gali padėti krizinėse situacijose? Kaip reputacija kuriama viešajame sektoriuje? Siekdami atsakyti į minėtus klausimus šių metų renginio tema skelbiame „Reputacijos kainą“, – sako Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė.
Renginio organizatoriai – Lietuvos komunikacijos asociacija ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacija – sumanė realiai, pinigais išmatuoti, kiek kainuoja reputacijos sukūrimas, palaikymas ir kaip reputacija atsiperka, o taipogi – kiek kainuoja jos nepaisymas, kaip tai atsiliepia pardavimams ir konkuruojant dėl talentų.
Konferencijos metu taip pat bus analizuojama, kiek organizacijos skiria dėmesio reputacijos kūrimui ir kiek į tai investuoja, aptariamos reputacijos sudėtinės dalys ir tendencijos. Renginyje bus nagrinėjami tiek privataus, tiek viešojo sektoriaus komunikacijos ir reputacijos iššūkiai bei sektini pavyzdžiai.
„Reputacijos fenomenas išties yra daugiasluosnis ir ne toks jau paprastas, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Dar daugiau klausimų apie reputaciją modernioje bei itin dinamiškai kintančioje visuomenėje kyla, kai pradedame galvoti apie sudėtingų struktūrų – verslo įmonių bei viešojo sektoriaus institucijų, reputaciją. Ar yra patikimų reputacijos kūrimo receptų? Kiek ją veikia vadovo asmenybė? Kaip pastebėti pirmuosius pavojaus signalus? Ar galima „pakilti iš pelenų“ ir kaip tai padaryti? Pranešimai bei diskusijos, kurias planuojame šių metų renginyje, žada būti nepaprastai įdomios ir vertingos kiekvienam komunikacijos srities profesionalui“, – teigia Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos pirmininkė Elena Martinonienė.
„PR Impact Awards 2020“ renginį tradiciškai sudarys trys dalys: konferencija, geriausių ryšių su visuomene ir komunikacijos projektų pristatymas ir vakarinė dalis – šių projektų apdovanojimai.
Lietuvos ir užsienio ekspertų vertinimo komisija išrinks laimėtojus 13-oje kategorijų, o „Metų agentūra“ taps daugiausiai laimėjimų konkurse iškovojusi ryšių su visuomene agentūra. Bilietus į renginį už mažiausią kainą galima įsigyti „PR Impact Awards“ interneto svetainėje iki kovo 11 dienos.
„Circle K” komunikacija Lietuvoje rūpinsis agentūra „PR Service“
Dėl specialiųjų apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis“ varžosi 42 projektai
Konkurse „PR Impact Awards 2020“ varžosi 85 projektai
Pratęsiamas paraiškų pateikimas „PR Impact Awards 2020“
8 komunikacijos agentūros gavo Veiklos kokybės standarto sertifikatus
Geriausių pasaulyje komunikacijos projektų autoriai bus paskelbti ir apdovanoti Vilniuje
Iki Kalėdų skaičiuojant paskutines dienas, internete vis daugėja pačių įvairiausių šventinių išpardavimų pasiūlymų. Rinkodaros ekspertai sutaria: nors dėl didžiulio reklamų...
Giliųjų žemės ūkio technologijų startuolis „Freya Cultivation Systems“ pritraukė 500 tūkst. eurų investiciją, kurios lėšomis šalia Kauno bus įrengtas demonstracinis...
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ pradeda trečiojo etapo statybas daugiabučių projekte „ReVingis“ – kvartale „City Space“ 2026 m. antroje...
Šeštadienį, gruodžio 14 d, Vilniuje apsilankė legendinis „Coca-Cola“ Kalėdų karavanas, keliaujantis per Baltijos šalis ir skleidžiantis šventinę nuotaiką visiems. Karavane,...
Pripažinkite – jau planuojate, kas karaliaus ant jūsų šventinio stalo. Nors Kalėdos – laikas, kuomet tvarumą dažnas pamiršta ir neretai...
Plikledis kelyje sukuria pavojingas situacijas, kurios dažnai baigiasi automobilio slydimu. Deja, šių vairavimo aplinkybių pavojus žiemą vis dar nėra tinkamai...
Artėjančios žiemos šventės – darbymetis nusikaltėliams ir kibernetinėje, ir fizinėje erdvėje. Ekspertų teigimu, apimti kalėdinės karštligės, dažnai prarandame kritinį mąstymą,...
„Tinder“, „Bumble“, „Hinge“, „Badoo“ ir panašios pažinčių programėlės neatsiejamos nuo šiuolaikinio pasaulio. „Mano draugė ištekėjo radusi puikų vaikiną tinderyje“, „Bumblėje...
Kalėdos – stebuklų ir dovanų metas, per kurį Lietuvoje ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai išauga iki 50 proc. Tačiau,...