Paskelbta
6 metai prieš-
By
Raminta V.Septintą kartą organizuojamas didžiausias komunikacijos profesionalų renginys „PR Impact Awards 2020“ kviečia atsigręžti į privataus ir viešojo sektoriaus organizacijų reputaciją, įvertinti jos svarbą ir kuriamą vertę. Renginys šiemet vyks gegužės 8 dieną.
„Pastaruoju metu nuskambėjusios istorijos apie privačių įmonių bei viešojo sektoriaus organizacijų patiriamus iššūkius atkreipia dėmesį į reputacijos reikšmę. Kiek ir kaip verta į ją investuoti? Koks ryšys tarp organizacijos reputacijos ir siekiamų tikslų bei kaip reputacija gali padėti krizinėse situacijose? Kaip reputacija kuriama viešajame sektoriuje? Siekdami atsakyti į minėtus klausimus šių metų renginio tema skelbiame „Reputacijos kainą“, – sako Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Tarybos pirmininkė Romualda Stonkutė.
Renginio organizatoriai – Lietuvos komunikacijos asociacija ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacija – sumanė realiai, pinigais išmatuoti, kiek kainuoja reputacijos sukūrimas, palaikymas ir kaip reputacija atsiperka, o taipogi – kiek kainuoja jos nepaisymas, kaip tai atsiliepia pardavimams ir konkuruojant dėl talentų.
Konferencijos metu taip pat bus analizuojama, kiek organizacijos skiria dėmesio reputacijos kūrimui ir kiek į tai investuoja, aptariamos reputacijos sudėtinės dalys ir tendencijos. Renginyje bus nagrinėjami tiek privataus, tiek viešojo sektoriaus komunikacijos ir reputacijos iššūkiai bei sektini pavyzdžiai.
„Reputacijos fenomenas išties yra daugiasluosnis ir ne toks jau paprastas, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Dar daugiau klausimų apie reputaciją modernioje bei itin dinamiškai kintančioje visuomenėje kyla, kai pradedame galvoti apie sudėtingų struktūrų – verslo įmonių bei viešojo sektoriaus institucijų, reputaciją. Ar yra patikimų reputacijos kūrimo receptų? Kiek ją veikia vadovo asmenybė? Kaip pastebėti pirmuosius pavojaus signalus? Ar galima „pakilti iš pelenų“ ir kaip tai padaryti? Pranešimai bei diskusijos, kurias planuojame šių metų renginyje, žada būti nepaprastai įdomios ir vertingos kiekvienam komunikacijos srities profesionalui“, – teigia Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos pirmininkė Elena Martinonienė.
„PR Impact Awards 2020“ renginį tradiciškai sudarys trys dalys: konferencija, geriausių ryšių su visuomene ir komunikacijos projektų pristatymas ir vakarinė dalis – šių projektų apdovanojimai.
Lietuvos ir užsienio ekspertų vertinimo komisija išrinks laimėtojus 13-oje kategorijų, o „Metų agentūra“ taps daugiausiai laimėjimų konkurse iškovojusi ryšių su visuomene agentūra. Bilietus į renginį už mažiausią kainą galima įsigyti „PR Impact Awards“ interneto svetainėje iki kovo 11 dienos.
„Circle K” komunikacija Lietuvoje rūpinsis agentūra „PR Service“
Dėl specialiųjų apdovanojimų „Koronaviruso iššūkis“ varžosi 42 projektai
Konkurse „PR Impact Awards 2020“ varžosi 85 projektai
Pratęsiamas paraiškų pateikimas „PR Impact Awards 2020“
8 komunikacijos agentūros gavo Veiklos kokybės standarto sertifikatus
Geriausių pasaulyje komunikacijos projektų autoriai bus paskelbti ir apdovanoti Vilniuje
Didžiausias Baltijos šalyse ir Suomijoje greitojo aptarnavimo restoranų tinklas „Hesburger“ tęsia plėtrą Lietuvoje ir atidaro naują restoraną Garliavoje, Kauno rajone,...
Pasaulinės korporacijos jau atvirai kalba apie tai, kiek darbo vietų bus panaikinta dėl dirbtinio intelekto (DI). Skaičiuojama, kad jei „Microsoft“...
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Prasidėjus mokslo metams daugelis studentų susiduria su klausimu, kaip gyventi turint itin ribotą biudžetą ir nepritrūkti pinigų nei kasdienėms išlaidoms,...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...