Paskelbta
4 mėnesiai prieš-
Prekybos tinklas „Maxima“ nuo šių metų rugpjūčio 1 d. palaipsniui, per mėnesį, įsives naują amžiaus patvirtinimo įrankį ir supaprastins vidinę tvarką perkant prekes, kurioms taikomi amžiaus apribojimai. Amžiaus patvirtinimo įrankis kasose diegiamas siekiant užtikrinti teisėtą tokių prekių pardavimą, palengvinti kasininkų darbą bei išvengti žmogiškų klaidų. Pirkėjai pokyčių neturėtų pajausti, tačiau primenama, jog be asmens dokumento prekių, kurioms taikomas amžiaus cenzas, įsigyti nepavyks.
„Vis dar pasitaiko atvejų, kai jauni žmonės bando įsigyti alkoholinių, energinių gėrimų ar tabako gaminių neturėdami tam teisės. Į šią problemą žiūrime labai atsakingai – siekiame užtikrinti, kad amžiaus ribojimai būtų taikomi tinkamai. Todėl parduotuvių kasose atsiranda naujasis amžiaus patvirtinimo įrankis, kuris leidžia šį procesą padaryti tikslesnį ir patogesnį tiek mūsų darbuotojams, tiek pirkėjams“, – sako „Maximos“ Atstovas ryšiams su žiniasklaida Titas Atraškevičius. Titas Atraškevičius prisijungia prie „Maximos“
Ši amžiaus tikrinimo tvarka bus taikoma visoms prekėms, kurioms galioja amžiaus ribojimai: alkoholiniai gėrimai parduodami nuo 20 metų, tabako gaminiai, energiniai gėrimai ir loterijos bilietai – nuo 18 metų, o F1 kategorijos fejerverkai, pavyzdžiui, tortų fontanai ar bengališkos ugnelės – nuo 14 metų. Tyrimas atskleidė, kokie kriterijai svarbiausi žmonėms, perkantiems naują būstą
Tiek savitarnos, tiek įprastose kasose iš pradžių kasininkas vizualiai įvertins ar pirkėjas atrodo jauniau nei 30 metų. Jei taip – bus prašoma pateikti asmens dokumentą, tuomet kasininkas į sistemą įves gimimo metus, jeigu informaciją dar būtina patikslinti įves mėnesį, pasirinks atitinkamą dienos intervalą. Asmens duomenys nebus saugomi – jie bus naudojami tik konkretaus pirkimo metu.
„Siekiame, kad amžiaus patvirtinimo procesas būtų kuo greitesnis ir nesukeltų nepatogumų pirkėjams. Todėl raginame jaunesnius klientus, neseniai įgijusius teisę įsigyti ribojamas prekes, visuomet turėti su savimi fizinį asmens dokumentą“, – pažymi T. Atraškevičius Lietuvių startuoliai
Prekybos tinklas apie pasikeitusią tvarką klientus informuos ir pačiose parduotuvėse: prie kasų bus įrengti specialūs ženklinimai ir informaciniai lipdukai, kabės plakatai. Dirbtinis intelektas be atminties
Atnaujinta beveik du dešimtmečius veikianti „Maximos“ parduotuvė Šakiuose: kokie pokyčiai laukia pirkėjų?
Šalies pirkėjai keliauja į „Akropolius“ – vyksta didžiųjų nuolaidų dienos „Jamam“
„Maximos“ pirkėjai popierinius kasos kvitus keičia į skaitmeninius: kas šeštas kasos kvitas yra skaitmeninis
Du trečdaliai gyventojų jaučia padidėjusį nerimą: pastebi ir darbdaviai
Kavos įpročiai Baltijos šalyse: estai renkasi pupeles, lietuviai ir latviai – maltą kavą
Rudens sezoninė mityba: dietistė patarė, kurias šviežias lietuviškas derliaus gėrybes įtraukti į valgiaraštį
Tvarumo ataskaitų startas: ką atskleidė didžiosios Lietuvos įmonės?
Svarbi žinia „Maximos“ pirkėjams – naujos geltonos kainų etiketės: jos žymės visada geras kavos kainas
30 populiariausių produktų atskleidė lietuvių, latvių ir estų skonių panašumus bei skirtumus

Lietuvos gyventojai tampa vienais ryškiausių paštomatų naudojimo lyderių Europoje – naujausias tarptautinis „DPD“ „E. barometro“ tyrimas rodo, kad siuntų pristatymą...
Įdomu, kaip dažnai prabangos pasaulyje galioja taisyklės, kurios iš pirmo žvilgsnio atrodo absurdiškos. Pardavinėti mažiau, nors paklausa – milžiniška? Skamba...
Lapkričio 27 d. verslo bendruomenė kviečiama į nuotolinį renginį „Automatizacija 80/20: kasdienės verslo operacijos arba ką ir kaip automatizuoti?“. Tai...
Į Vilniaus oro uostą jau kitąmet atriedės nauji elektriniai autobusai. Lietuvos oro uostai su kompanija COBUS pasirašė sutartį dėl 12...
Nėra daug verslo istorijų, kurios prasideda viešbučio bare Bankoke ir baigiasi globalia industrija, kurioje kasmet sukasi milijardai. „Red Bull“ būtent...
Specialistai pabrėžia, kad žema lauko temperatūra neigiamai veikia beveik visas automobilio sistemas, todėl, termometro stulpeliui krentant, automobilį atšiaurioms žiemos sąlygoms...
Atsiradus galimybei įsigyti naują būstą kyla klausimas, ką daryti, jei senoji paskola vis dar nėra išmokėta. Apie reikalingus žingsnius ir...
Prekės ženklai, kurių komunikacijoje atsispindi 90-ųjų tematika, sulaukia apie 30 procentų didesnio auditorijos įsitraukimo, o nostalgija grįstas turinys sukelia net...
Skaitmeniniame amžiuje, kai socialiniai tinklai formuoja mūsų įpročius, nuomones ir net emocinę savijautą, prekių ženklams ar turinio kūrėjams sukurti „virusinį“...
Kai artimas draugas, partneris ar šeimos narys praneša apie planus keisti karjerą, pirmoji mūsų reakcija – jį palaikyti. Tačiau, pasak...
