Paskelbta
1 metai prieš-
Lietuvoje skaičiuojant per 170 socialinių verslų, Inovacijų agentūra jau antrą kartą kviečia šioje srityje veikiančius verslininkus registruotis į specialiai jiems skirtą akceleravimo programą. Socialinio verslo akceleratorius siekia padėti verslininkams visapusiškai stiprinti kompetencijas, gebėjimus, tinklaveiką ir įgalinti savojo verslo potencialą. Šios, praktiniais pavyzdžiais paremtos, mokymų programos nauda įsitikino ir pernai joje dalyvavę socialiniai verslininkai, kurių dalis turėjo progą įgyti tarptautinės patirties užsienio stažuotėje.
„Socialinis verslas yra ypač svarbus mūsų šalies ekonomikos plėtrai, o šios ekosistemos augimas neabejotinai turi įtakos visų mūsų gerovei. Visuomenės socialines ir aplinkosaugos problemas sprendžiančių verslų skaičius Lietuvoje nuolat auga – šiuo metu jų turime apie 170. Neabejoju, kad antrus metus įgyvendinama socialinio verslo akceleravimo programa prisidės prie dar spartesnio šio skaičiaus augimo“, – sako ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.
Augina ir verslininkų kompetencijas, ir visą ekosistemą
Inovacijų agentūros socialinio verslo akceleravimo programa – tai 1,5 mėn. trukmės, intensyvi bei įtraukianti mokymų programa, apimanti šešias svarbiausias socialiniam verslui temas: nuo tvaraus verslo modelio sudarymo, finansų planavimo, rinkodaros plano parengimo iki savo verslo poveikio matavimo ir inovacijų diegimo.
Patricija Reut, Inovacijų agentūros Pažangos departamento direktorė pastebi, kad kartu su socialinių verslininkų bendruomenės būrimu ir socialinio verslumo mokymų platforma, ši akceleravimo programa prisideda prie šalies socialinio verslo ekosistemos augimo, o šioje srityje veikiantiems verslininkams leidžia įgauti daug vertingos patirties.
„Praėjusiais metais socialinio verslo akceleravimo programoje dalyvavo 15 verslų, o daugiau nei pusė jų tarptautinės patirties sėmėsi stažuotėje užsienyje. Akceleratoriuje dalyvaujantys verslininkai gauna atsakymus į jiems svarbius klausimus, drauge su programos ekspertais sprendžia savo verslo problemas bei ieško naujų galimybių. Taip pat – tai ne tik mokymai, bet ir puiki tinklaveikos galimybė, leidžianti megzti verslo pažintis, surasti partnerius. Aktyviausi programos dalyviai savo patirtį gali praturtinti užsienio stažuotėje, kurios metu susipažįsta su tarptautine socialinio verslo ekosistema, pasisemia gerųjų socialinio verslo vystymo praktikų“, – teigia P. Reut.
Naudą jaučia ir programai pasibaigus
Socialinio verslo akceleravimo programoje pernai dalyvavusi tvarius ir patogius drabužius cukriniu diabetu sergantiems žmonėms kuriančios įmonės „Our Pocket Hero“ įkūrėja Simona Koncytė pasakoja, kad prie akceleratoriaus prisijungti ją paskatino siekis įgyti naujų įgūdžių, plėtoti verslą ir pasiekti platesnę auditoriją.
„Programa suteikė vertingų žinių apie rinkodarą, finansų valdymą ir socialinę atsakomybę, kartu kūrėme naujus produktus ir projektus. Taip pat tai buvo puiki proga užmegzti naudingų ryšių, pasisemti žinių ir iš užsienio socialinių verslų. Šios žinios ir kontaktai padeda toliau augti ir tobulėti“, – pasakoja S. Koncytė.
Jai antrina ir kita akceleratoriaus dalyvė, pirmojo nuotolinio universiteto moterims Lietuvoje „WoW University“ partnerysčių koordinatorė Morta Gudeliauskaitė, kuri teigia pasisėmusi naudingų, efektyvių ir koncentruotų metodologijų, kaip vystyti socialinio poveikio projektą, numatyti ir paskaičiuoti poveikį bei finansinį naudingumą. Ji taip pat turi ir kelis patarimus visiems, svarstantiems galimybę dalyvauti socialinio verslo akceleravimo programoje.
„Linkiu neabejoti ir pasiryžti skirti laiko dirbti su savo socialiniu verslu. Padirbėti tikrai reikės, bet komanda, kuri veda mokymus, visada pasiryžusi padėti. Šis akceleratorius bus ypač naudingas tiems, kas jau turi savo veiklos pagrindus, bet nori užsitikrinti tvarumą bei naujų produktų plėtrą“, – socialinius verslininkus dalyvauti akceleravimo programoje skatina M. Gudeliauskaitė.
Prie „InRento“ komandos jungiasi Aušrinė Armonaitė – dirbs su Lietuvos ir užsienio investuotojais
6-ąjį gimtadienį švenčiantis „ROCKIT“ kelia klausimą, kaip išjudinti startuolių ekosistemą
Lietuvos IT sektorius pasiekė rekordinę 5,4 % BVP ribą – eksportas išaugo penkis kartus
Naujų galimybių ieškantiems Lietuvos verslams ‒ nemokamos Inovacijų agentūros ekspertų konsultacijos
Vienkartinis plastikas – ilgalaikės pasekmės: kur slypi tikroji problema?
Hakeriai taikosi į kiekvieną – nesaugūs jūsų duomenys kelia grėsmę visiems
Ar galėsime iš savo DNR ištrinti nepagydomas ligas?
Ilgesnis gyvenimas, bet ankstyvesnės ligos – kaip atrodys mūsų senatvė?
Inovacijų agentūros komunikacijai vadovaus Monika Lašienė
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...