Paskelbta
28 minutės prieš-
Kasmet gegužės mėnesį minima Tarptautinė klientų aptarnavimo diena, ir šiemet „Omniva“ turi ypatingą priežastį švęsti. Bendrovė pripažinta geriausiai vertinama klientų aptarnavimo paslaugų teikėja Estijos viešajame sektoriuje, taip pat pateko į geriausių pasaulio universaliųjų pašto paslaugų teikėjų dešimtuką. Privačių klientų pasitenkinimo bendrovės aptarnavimu rodiklis Baltijos šalyse siekia 92 proc.
Kovo mėnesį „Omniva“, remiantis klientų atsiliepimais, buvo pripažinta geriausia tarp Estijos viešojo sektoriaus organizacijų. Įmonė taip pat užėmė antrąją vietą tarp privataus sektoriaus įmonių, o klientų aptarnavimo specialistė Mariliis Gorbovtsova užėmė antrąją vietą šalies geriausio aptarnavimo atstovo konkurse.
„Klientai nuolat pabrėžia draugišką, operatyvų ir aiškų mūsų darbuotojų bendravimo stilių, taip pat jų gebėjimą greitai ir efektyviai išspręsti net ir sudėtingus klausimus. Klientai vertina, kad mūsų specialistai stebi situaciją ir teikia grįžtamąjį ryšį, tad daugelis pabrėžia, kad jų pasitikėjimas „Omniva“ dėl nuolat aukštos aptarnavimo kokybės susiformavo per ilgą laiką“, – sako Helina Kuljus, „Omniva“ grupės Klientų patirties vadovė.
Tarptautinis pripažinimas
„Omniva“ klientų aptarnavimo lygis pelnė aukštą įvertinimą tarptautiniu mastu. PRIME tinklas, vienijantis universaliųjų pašto paslaugų teikėjus iš viso pasaulio, pagal klientų aptarnavimo kokybę Estiją iš 150 šalių įtraukė į geriausiųjų dešimtuką. „Omniva“ investuoja 3,6 mln. eurų
„Tai reiškia, kad bendradarbiaudami su kitais pašto operatoriais tarptautiniu mastu galime teikti aukščiausios kokybės paslaugas – lygiai taip pat kaip ir vidaus rinkoje laiku ir informatyviai atsakome į klausimus, susijusius su tarptautinėmis siuntomis“, – teigia H. Kuljus.
Nuolat aukštas klientų pasitenkinimas
„Omniva“ įmonių grupė nuolat stebi ir matuoja savo klientų aptarnavimo rezultatus pagal du pagrindinius rodiklius: CSAT (klientų pasitenkinimą aptarnavimu) ir FCR (kliento problemos išsprendimą pirmojo kontakto metu). Ryškiausi technologijų lyderiai įvertinti prestižiniais „Vilnius TechFusion Awards 2024“ apdovanojimais
Šiuo metu visose trijose Baltijos šalyse privačių klientų pasitenkinimas aptarnavimu siekia 92 proc., toks pat rodiklis ir matuojant klausimų sprendimą pirmojo kontakto metu. Verslo klientų CSAT siekia 83 proc., o FCR – 86 proc.
„Įmonėje klientų patirties valdymo komanda yra labai svarbus vadovybės, technologijų, verslo ir pardavimų komandų partneris. Mūsų specialistai puikiai išmano „Omniva“ produktus, paslaugas ir procesus, tad atlieka labai svarbų vaidmenį juos nuolat tobulinant“, – sako H. Kuljus, „Omniva“ grupės Klientų patirties vadovė. „Omniva“ Lietuvoje fiksuoja spartų siuntų augimą
2025 m. antroje pusėje „Omniva“ klientų aptarnavimo srityje planuojama dėmesį sutelkti į išmaniųjų sprendimų ir įrankių diegimą, darbo krūvio ir vaidmenų optimizavimą, tolesnį paslaugų kokybės gerinimą, klientų pasitenkinimo didinimą ir mokymąsi iš klientų teikiamo grįžtamojo ryšio..
„Omniva“ grupė valdo didžiausią paštomatų tinklą Baltijos šalyse, kurį sudaro daugiau nei 1300 paštomatų su maždaug 180 tūkst. siuntų skyrelių. Bendrovė Lietuvoje valdo 545 paštomatų tinklą su daugiau nei 70 tūkst. siuntų skyrelių.
Martti Kuldma pradeda eiti „Omniva“ valdybos pirmininko pareigas
Pašto sektoriaus lūžis: kokia ateitis laukia?
„Omniva“ Lietuvoje fiksuoja spartų siuntų augimą
E. komercijos tendencijos šį mėnesį: nuo socialinių tinklų iki dirbtinio intelekto
Martti Kuldma pradeda eiti „Omniva“ valdybos pirmininko pareigas
„Omniva“ investuoja 3,6 mln. eurų: tinklą papildys net 135 nauji paštomatai
„Omniva“ gruodį pristatė 1,5 mln. siuntų Lietuvoje ir 3,5 mln. Baltijos šalyse
Kosminio Senelio išlydėtuvės: paskutinė galimybė išvysti įspūdingiausią žiemos renginį Lietuvoje
Specializuotos sporto prekių elektroninės parduotuvės Lietuvoje – į ką svarbiausia atkreipti dėmesį norint nenusivilti?
Finansų konsultantas – vieniems tai nuolat investuoti, kaupti ar draustis siūlantis įkyrus patarėjas, kitiems – vertingas specialistas, padedantis suprasti, planuoti...
Viena didžiausių agroverslo bendrovių Lietuvoje „Linas Agro“ pradeda supirkti šalies ūkininkų užaugintas sojų pupeles. Įmonė bus viena pirmųjų rinkoje, kuri...
Šalies valdantieji giriasi, kokią gerą mokesčių reformą sugalvojo. Tačiau iš esmės ji nieko nelemia. Lietuva kaip ir anksčiau, taip ir...
Užsitęsę šalčiai neaplenkė nė vieno Lietuvos rajono, o šalies ūkininkai nuo jų nukentėjo skirtingai. Nors dalyje regionų stebima tikrai prasta...
Nuo 2025 m. gegužės 1 d. visi verslai, kurie savo veikloje privalo naudoti kasos aparatus, turi teikti kvitų duomenis į...
Nuo gegužės 1 d. įsigaliojus pareigai teikti duomenis Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI), dalis smulkiųjų verslų vis dar delsia atsinaujinti kasos...
Didžiųjų miestų pagrindinėse arterijose piko metu net menkiausias susidūrimas gali sukelti grandininį efektą – spūstis kone visame mieste. Nors eismo...
2025 m. birželio 5 d. tarptautinė konferencija „Baltic Privacy and Innovation Summit 2025“ Vilniuje suburs duomenų apsaugos (BDAR) tema besidominčius...
Jei tokios frazės kaip „elektros perdavimo dedamoji“ ar „viešuosius interesus atitinkančios paslaugos“ jums skamba kaip užsienio kalba, žinokite, kad esate...
Svarstant apie naujo būsto įsigijimą, gyventojai dažnai daug dėmesio skiria būsto plotui, kainai ar vaizdui pro langą, tačiau pamiršta vieną...