Sekite naujienas

Verslas

Tarptautinę klientų aptarnavimo dieną „Omniva“ pasitinka su apdovanojimais

L

Paskelbta

-

Kasmet gegužės mėnesį minima Tarptautinė klientų aptarnavimo diena, ir šiemet „Omniva“ turi ypatingą priežastį švęsti. Bendrovė pripažinta geriausiai vertinama klientų aptarnavimo paslaugų teikėja Estijos viešajame sektoriuje, taip pat pateko į geriausių pasaulio universaliųjų pašto paslaugų teikėjų dešimtuką. Privačių klientų pasitenkinimo bendrovės aptarnavimu rodiklis Baltijos šalyse siekia 92 proc.

Reklama

Kovo mėnesį „Omniva“, remiantis klientų atsiliepimais, buvo pripažinta geriausia tarp Estijos viešojo sektoriaus organizacijų. Įmonė taip pat užėmė antrąją vietą tarp privataus sektoriaus įmonių, o klientų aptarnavimo specialistė Mariliis Gorbovtsova užėmė antrąją vietą šalies geriausio aptarnavimo atstovo konkurse.

„Klientai nuolat pabrėžia draugišką, operatyvų ir aiškų mūsų darbuotojų bendravimo stilių, taip pat jų gebėjimą greitai ir efektyviai išspręsti net ir sudėtingus klausimus. Klientai vertina, kad mūsų specialistai stebi situaciją ir teikia grįžtamąjį ryšį, tad daugelis pabrėžia, kad jų pasitikėjimas „Omniva“ dėl nuolat aukštos aptarnavimo kokybės susiformavo per ilgą laiką“, – sako Helina Kuljus, „Omniva“ grupės Klientų patirties vadovė.

Tarptautinis pripažinimas

„Omniva“ klientų aptarnavimo lygis pelnė aukštą įvertinimą tarptautiniu mastu. PRIME tinklas, vienijantis universaliųjų pašto paslaugų teikėjus iš viso pasaulio, pagal klientų aptarnavimo kokybę Estiją iš 150 šalių įtraukė į geriausiųjų dešimtuką. „Omniva“ investuoja 3,6 mln. eurų

„Tai reiškia, kad bendradarbiaudami su kitais pašto operatoriais tarptautiniu mastu galime teikti aukščiausios kokybės paslaugas – lygiai taip pat kaip ir vidaus rinkoje laiku ir informatyviai atsakome į klausimus, susijusius su tarptautinėmis siuntomis“, – teigia H. Kuljus.

Nuolat aukštas klientų pasitenkinimas

carvertical VIN patikra

„Omniva“ įmonių grupė nuolat stebi ir matuoja savo klientų aptarnavimo rezultatus pagal du pagrindinius rodiklius: CSAT (klientų pasitenkinimą aptarnavimu) ir FCR (kliento problemos išsprendimą pirmojo kontakto metu). Ryškiausi technologijų lyderiai įvertinti prestižiniais „Vilnius TechFusion Awards 2024“ apdovanojimais

Šiuo metu visose trijose Baltijos šalyse privačių klientų pasitenkinimas aptarnavimu siekia 92 proc., toks pat rodiklis ir matuojant klausimų sprendimą pirmojo kontakto metu. Verslo klientų CSAT siekia 83 proc., o FCR – 86 proc.

„Įmonėje klientų patirties valdymo komanda yra labai svarbus vadovybės, technologijų, verslo ir pardavimų komandų partneris. Mūsų specialistai puikiai išmano „Omniva“ produktus, paslaugas ir procesus, tad atlieka labai svarbų vaidmenį juos nuolat tobulinant“, – sako H. Kuljus, „Omniva“ grupės Klientų patirties vadovė. „Omniva“ Lietuvoje fiksuoja spartų siuntų augimą

2025 m. antroje pusėje „Omniva“ klientų aptarnavimo srityje planuojama dėmesį sutelkti į išmaniųjų sprendimų ir įrankių diegimą, darbo krūvio ir vaidmenų optimizavimą, tolesnį paslaugų kokybės gerinimą, klientų pasitenkinimo didinimą ir mokymąsi iš klientų teikiamo grįžtamojo ryšio..

„Omniva“ grupė valdo didžiausią paštomatų tinklą Baltijos šalyse, kurį sudaro daugiau nei 1300 paštomatų su maždaug 180 tūkst. siuntų skyrelių. Bendrovė Lietuvoje valdo 545 paštomatų tinklą su daugiau nei 70 tūkst. siuntų skyrelių.

Martti Kuldma pradeda eiti „Omniva“ valdybos pirmininko pareigas

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |