Sekite naujienas

Verslas

Vilniaus „Akropolyje“ atidaryta pirmoji sostinėje „JD Sports“ ir vienintelė Lietuvoje – „Lacoste“

L

Paskelbta

-

Jungtinės Karalystės sporto ir laisvalaikio prekių parduotuvių tinklas „JD Sports“ plečia parduotuvių tinklą Lietuvoje – Vilniaus „Akropolyje“ birželio 23 dieną atidaryta antroji šio tinklo parduotuvė Baltijos šalyse. Sportbačių karaliumi tituluojamas „JD Sports“ sporto gerbėjus džiugins ne tik gerai žinomais, bet ir Lietuvoje iki šiol nematytais prekių ženklais. Vilniaus „Akropolyje“ duris taip pat atvėrė ir vienintelė Lietuvoje prancūziško prekės ženklo „Lacoste“ parduotuvė.

Reklama

Vilniaus „Akropolio“ lankytojai 394 kvadratinių metrų ploto „JD Sports“ parduotuvėje ras ne tik sporto avalynės, bet ir aprangos bei aksesuarų. Tarp garsiausių parduotuvės atstovaujamų prekių ženklų – „Adidas“, „Nike“, „EA7“, „The North Face“, „Under Armour“, „Guess“, „Hugo Boss“, „Pink Soda Sport“, „McKenzie“, taip pat ir kiti prekės ženklai.

„Džiaugiamės, kad pasaulyje pripažintas sporto prekių parduotuvių tinklas „JD Sports“ plečia savo veiklą Lietuvoje ir antrai savo parduotuvei pasirinko Vilniaus „Akropolį“. Praėjusių metų rudenį Klaipėdos „Akropolyje“ atidaryta pirmoji „JD Sports“ parduotuvė Lietuvoje sėkmingai vykdo veiklą ir jau yra pamėgta prekybos ir pramogų centro lankytojų, tad tikimės, kad ir sostinės gyventojai bei svečiai palankiai sutiks naują sporto prekių parduotuvę“, – sako „Akropolis Group“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.


Vilniaus „Akropolyje“ – itin platus sporto ir laisvalaikio prekių pasirinkimas

Pasak jo, Vilniaus „Akropolis“ dabar jau siūlo vieną didžiausių sporto ir laisvalaikio prekių pasirinkimą – prekybos ir pramogų centre veikia daugiau nei 10 tokių parduotuvių – neseniai duris atvėrusi naujausios koncepcijos parduotuvė „4F“, šiais metais prekybos plotą išplėtęs „Sportland“, vienintelės Vilniuje „Nike ir „Ballzy“ parduotuvės, taip pat – „Adidas“, „Sports Direct“, „Sizeer“, „Audimas“, „Hiatus Go“ ir „Hummel“.

Elegantiškos sportinės aprangos mėgėjus taip pat turėtų pradžiuginti šią savaitę „Akropolyje“ duris atvėrusi pirmoji ir vienintelė Lietuvoje tarptautinio prekės ženklo „Lacoste“ parduotuvė. 145 kv. metrų ploto parduotuvėje lankytojams siūloma stilinga apranga visai šeimai – nuo populiarių polo marškinėlių iki avalynės ir aksesuarų su garsiuoju krokodilo ženkliuku.

Reklama


„Sporto ir laisvalaikio prekių populiarumas atspindi ir visuomenėje vis labiau įsitvirtinančią sveikos gyvensenos, rūpesčio savimi tendenciją – gyventojai po pandemijos yra ne tik atradę įvairias sporto šakas, bet ir daugiau laiko praleidžia su šeima gamtoje, poilsiaudami, keliaudami. Tad ir tam labiausiai tinkamos sportinės aprangos bei avalynės pardavimai nuolat auga“, – sako D. Mertinas.

„JD Sports“ parduotuvių tinklas buvo įkurtas 1981 m. Jungtinėje Karalystėje ir šiuo metu veikia 29-iose pasaulio šalyse – nuo Europos iki Azijos. 2021 m. jis pirmą kartą žengė į Vidurio ir Rytų Europos šalis – Lenkiją, Rumuniją ir Vengriją. 2022 m. rudenį vadinamasis sportbačių karalius atkeliavo ir į Lietuvą.

„JD Sports“ yra vienas didžiausių skirtingais sporto prekių ženklais prekiaujančių parduotuvių tinklų, turintis platų prekių ženklų asortimentą visiems pirkėjams – vyrams, moterims, vaikams ir paaugliams. Čia galima rasti ne tik nuolatines kolekcijas, bet ir šviežiausias naujienas bei riboto leidimo prekių su garsiausių ženklų logotipais. Sporto, gatvės stiliaus, lauko drabužių ar sportinės mados (angl. atleisure) gerbėjai taip pat ras platų mėgstamų prekių ženklų pasirinkimą vienoje vietoje.

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas14 val prieš

Kaip išnaudoti influencerių rinkodarą „Black Friday“ laikotarpiu?

Per pastaruosius metus influencerių rinkodara iš paprasto turinio kūrimo tapo vienu efektyviausių būdų pasiekti auditoriją. Tačiau „Black Friday“ laikotarpiu ši komunikacijos priemonė įgauna visai kitą prasmę. Tai...

Verslas18 val prieš

Į Lietuvą žengia naujas viešbučių rinkos žaidėjas: Estijos „Legend Hotels“ – naujasis viešbučio „Novotel Vilnius Centre“ operatorius

Estijoje įsikūrusi tarptautinė viešbučių grupė „Legend Hotels“ žengia į Lietuvą ir tampa naujuoju žinomo viešbučio „Novotel Vilnius Centre“ operatoriumi. Tai...

Verslas2 d. prieš

„Telia“ mažina vadovų skaičių ir jungia padalinius

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ toliau efektyvina veiklą ir keičia įmonės valdymo struktūrą. Nuo lapkričio 1 d. įmonė sujungs technologijų ir...

Verslas2 d. prieš

Emocinė darbuotojų gerovė tampa darbdavių prioritetu: pagalbos ieško vis daugiau žmonių

Perdegimas nėra tik madingas žodis – tai realybė, su kuria susiduria vis daugiau darbuotojų. Draudimo bendrovės BTA duomenimis, psichikos sveikatos...

Nekilnojamasis turtas2 d. prieš

Kaune pradedamas vystyti naujas nekilnojamojo turto projektas, jį finansuoja „Bigbank“

Nekilnojamojo turto (NT) vystymo bendrovė „Formo“ susitarė su banku „Bigbank“ dėl 12 mln. eurų finansavimo, skirto moderniam gyvenamajam NT projektui „Astronomijos...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |