Sekite naujienas

Technologijos

Nauja „Bitės“ kampanija: kas iš tiesų svarbu interneto vartotojams?

L

Paskelbta

-

Interneto patikimumas žmonėms rūpi labiau nei techniniai parametrai, atskleidė šiemet Lietuvoje atliktas kokybinis gyventojų nuomonės tyrimas. Nauja „Bitės“ reklamos kampanija „Veikia, kad ir ką veiki“ rodo nuotaikingas situacijas, kai žmonės naudojasi patikimu ir sklandžiai veikiančiu internetu, rašoma „Bitė Lietuva“ pranešime žiniasklaidai.

Reklama

„Atliktas tyrimas atskleidė, kad žmonės labai gerai vertina interneto kokybę Lietuvoje. Taip pat, kad jiems nerūpi telekomunikacijų operatorių pasilyginimai – kieno internetas greitesnis, kieno tinklo aprėptis didesnė, nes visų kokybė labai panaši. Žmonės nori, kad internetas tiesiog sklandžiai veiktų, kad ir ką jie veiktų, kad ir kur būtų. Geras internetas yra tas, apie kurį negalvoji“, – pasakoja Ieva Urbonavičienė, „Bitės“ vyresnioji prekės ženklo vadovė.

Pasak jos, būtent ši tyrimo įžvalga ir tapo „Bitės“ tinklo pozicionavimo ir jį pristatančios reklamos kampanijos „Veikia, kad ir ką veiki“ pagrindu.

Kampanijos centre – netikėtos komiškos situacijos, kai žmonėms prireikia kokybiško „Bitės“ interneto. Penkių reklamos klipų serijoje galima pamatyti medyje įstrigusį parašiutininką, ramiai žaidžiantį žaidimą telefone, banglentininką, stebintį krepšinio rungtynių transliaciją, nuo ožkų sprunkančią mergaitę, dalyvaujančią vaizdo skambutyje su mama, meditacijos programėle besinaudojantį vaikiną bei koncerto akimirkas transliuojančią merginą.

Daugiau nei penkiasdešimt reklamos sprendimų

Kampanijos išskirtinumas – itin daug pagal kontekstą pritaikytų kūrybinių sprendimų. Kaip integruoti visus įmonės aspektus į sėkmingą strategiją

„Siekdami kuo geriau atspindėti auditorijos interneto naudojimo įpročius ir situacijas, įgyvendinome daugiau nei penkias dešimtis idėjų. Pavyzdžiui, skaitmeninę reklamą pritaikėme pagal paros metą ir vietą. Vėlų vakarą socialiniuose tinkluose pasirodo žinutė „Dar vienas reels‘as ir miegot? Veikia, kad ir ką veiki. BITĖS internetas“. Atėjus į sporto klubą telefone galima pamatyti reklamą, klausiančią: „Atėjai į sporto klubą, bet scrollini?“.

Sulaukėme daug pozityvaus grįžtamojo ryšio dėl sprendimo įtraukti reklamą į krepšinio rungtynes – arenos kubas virto „scroll cam“, fiksuojančia naršančius sirgalius. Norėjome, kad kampanijos žinutė veiktų visur, kur žmonės naudoja internetą“, – paaiškina I. Urbonavičienė.

Reklama

Kūrybinė komanda ir filmavimo užkulisiai

Kūrybinės idėjos autoriai – ilgametė „Bitė Lietuva“ partnerė, reklamos agentūra „Sons & Daughters“. Vaizdo klipų gamyba pasirūpino studija „Con Artist“. Nauja „Lidl“ reklama kviečia pirkti ir dar sutaupyti

„Penki skirtingi klipų scenarijai, unikalūs personažai ir viena bendra idėja – internetas, kuris veikia. Komanda puikiai įgyvendino kūrybinę viziją. Režisieriaus Tito Sūdžiaus ir operatoriaus Simono Glinskio tandemas visoms istorijomis suteikė vieningą kinematografinį braižą. Parašiutininko medyje scena rūpinosi kaskadininkų komanda, kuriai vadovavo Tomas Ereminas, dirbęs tokiuose filmuose kaip „Thor“, „Game of Thrones“, „Stranger Things“.

Turėjome ir iššūkių: klipus filmavome spalio mėnesį, orai nelepino, tad gelbėjo kantrybė ir dirbtinė saulė. Ilgiau nei tikėjomės užtruko banglentininko paieška, nes reikėjo rasti tinkamą aukšto meistriškumo sportininką. Žąsys nebuvo nusiteikusios vaidinti, į pagalbą atskubėjo ožkos ir avys, kurios tapo tikromis klipo žvaigždėmis“, – užkulisius atskleidžia „Bitės“ vyresnioji prekės ženklo vadovė. Kodėl vis daugiau Lietuvos įmonių nebegali išsiversti be 5G?

Pasak I. Urbonavičienės, technologijos turi veikti tyliai, patikimai, kad žmonėms nereikėtų apie jas galvoti. „Bitė“ nuolat investuoja į naujos kartos tinklus ir infrastruktūrą, kad internetas sklandžiai ir stabiliai veiktų visoje Lietuvoje. „Tele2“ reklama su „Teledueto“ personažais pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija

Buitinės technikos remontas

Reklama

Komentuokite

Kokia jūsų nuomonė?

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


Naujienos

Verslas13 val prieš

„Vanagas Group“ viešoje emisijoje sėkmingai išplatino 8 mln. Eur vertės obligacijų

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...

Verslas14 val prieš

Kodėl „Blockbuster“ žlugo ir kaip „Netflix“ pakeitė pramogų pasaulį?

Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...

Verslas17 val prieš

Kodėl prieššventiniu laikotarpiu el. paštas tampa stipriausiu pardavimų kanalu?

Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...

Namams23 val prieš

Keli tūkstančiai eurų virtuvės atnaujinimui? Gyventojai mano, kad to pakanka

Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...

Verslas2 d. prieš

Tikroji Coca-Cola gimimo istorija: kaip gimė gėrimas, kurio niekas neplanavo kurti?

Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...

Ekspertai

Visos teisės saugomos.© 2015-2025 | Kopijuoti draudžiama |