Paskelbta
4 d. prieš-
Interneto patikimumas žmonėms rūpi labiau nei techniniai parametrai, atskleidė šiemet Lietuvoje atliktas kokybinis gyventojų nuomonės tyrimas. Nauja „Bitės“ reklamos kampanija „Veikia, kad ir ką veiki“ rodo nuotaikingas situacijas, kai žmonės naudojasi patikimu ir sklandžiai veikiančiu internetu, rašoma „Bitė Lietuva“ pranešime žiniasklaidai.
„Atliktas tyrimas atskleidė, kad žmonės labai gerai vertina interneto kokybę Lietuvoje. Taip pat, kad jiems nerūpi telekomunikacijų operatorių pasilyginimai – kieno internetas greitesnis, kieno tinklo aprėptis didesnė, nes visų kokybė labai panaši. Žmonės nori, kad internetas tiesiog sklandžiai veiktų, kad ir ką jie veiktų, kad ir kur būtų. Geras internetas yra tas, apie kurį negalvoji“, – pasakoja Ieva Urbonavičienė, „Bitės“ vyresnioji prekės ženklo vadovė.
Pasak jos, būtent ši tyrimo įžvalga ir tapo „Bitės“ tinklo pozicionavimo ir jį pristatančios reklamos kampanijos „Veikia, kad ir ką veiki“ pagrindu.
Kampanijos centre – netikėtos komiškos situacijos, kai žmonėms prireikia kokybiško „Bitės“ interneto. Penkių reklamos klipų serijoje galima pamatyti medyje įstrigusį parašiutininką, ramiai žaidžiantį žaidimą telefone, banglentininką, stebintį krepšinio rungtynių transliaciją, nuo ožkų sprunkančią mergaitę, dalyvaujančią vaizdo skambutyje su mama, meditacijos programėle besinaudojantį vaikiną bei koncerto akimirkas transliuojančią merginą.
Daugiau nei penkiasdešimt reklamos sprendimų
Kampanijos išskirtinumas – itin daug pagal kontekstą pritaikytų kūrybinių sprendimų. Kaip integruoti visus įmonės aspektus į sėkmingą strategiją
„Siekdami kuo geriau atspindėti auditorijos interneto naudojimo įpročius ir situacijas, įgyvendinome daugiau nei penkias dešimtis idėjų. Pavyzdžiui, skaitmeninę reklamą pritaikėme pagal paros metą ir vietą. Vėlų vakarą socialiniuose tinkluose pasirodo žinutė „Dar vienas reels‘as ir miegot? Veikia, kad ir ką veiki. BITĖS internetas“. Atėjus į sporto klubą telefone galima pamatyti reklamą, klausiančią: „Atėjai į sporto klubą, bet scrollini?“.
Sulaukėme daug pozityvaus grįžtamojo ryšio dėl sprendimo įtraukti reklamą į krepšinio rungtynes – arenos kubas virto „scroll cam“, fiksuojančia naršančius sirgalius. Norėjome, kad kampanijos žinutė veiktų visur, kur žmonės naudoja internetą“, – paaiškina I. Urbonavičienė.
Kūrybinė komanda ir filmavimo užkulisiai
Kūrybinės idėjos autoriai – ilgametė „Bitė Lietuva“ partnerė, reklamos agentūra „Sons & Daughters“. Vaizdo klipų gamyba pasirūpino studija „Con Artist“. Nauja „Lidl“ reklama kviečia pirkti ir dar sutaupyti
„Penki skirtingi klipų scenarijai, unikalūs personažai ir viena bendra idėja – internetas, kuris veikia. Komanda puikiai įgyvendino kūrybinę viziją. Režisieriaus Tito Sūdžiaus ir operatoriaus Simono Glinskio tandemas visoms istorijomis suteikė vieningą kinematografinį braižą. Parašiutininko medyje scena rūpinosi kaskadininkų komanda, kuriai vadovavo Tomas Ereminas, dirbęs tokiuose filmuose kaip „Thor“, „Game of Thrones“, „Stranger Things“.
Turėjome ir iššūkių: klipus filmavome spalio mėnesį, orai nelepino, tad gelbėjo kantrybė ir dirbtinė saulė. Ilgiau nei tikėjomės užtruko banglentininko paieška, nes reikėjo rasti tinkamą aukšto meistriškumo sportininką. Žąsys nebuvo nusiteikusios vaidinti, į pagalbą atskubėjo ožkos ir avys, kurios tapo tikromis klipo žvaigždėmis“, – užkulisius atskleidžia „Bitės“ vyresnioji prekės ženklo vadovė. Kodėl vis daugiau Lietuvos įmonių nebegali išsiversti be 5G?
Pasak I. Urbonavičienės, technologijos turi veikti tyliai, patikimai, kad žmonėms nereikėtų apie jas galvoti. „Bitė“ nuolat investuoja į naujos kartos tinklus ir infrastruktūrą, kad internetas sklandžiai ir stabiliai veiktų visoje Lietuvoje. „Tele2“ reklama su „Teledueto“ personažais pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
„Bitė“ užtikrins ryšį dar 700 tūkst. išmaniųjų ESO elektros skaitiklių Lietuvoje
Savaitgalį „Bitė“ atnaujins mobiliųjų paslaugų valdymo sistemą: ryšys veiks įprastai, klientų savitarna bus išjungta
Dėl šios naujovės nuotoliniams sukčiams telefone – sunkūs laikai
Pirmadienio naktį „Bitė“ vykdys mobiliųjų paslaugų valdymo sistemos atnaujinimo darbus: ryšys veiks įprastai
Jau šį rudenį „Tiktok“ JAV perims „Oracle“?
„Bitė“ perka naujausius „Nvidia“ grafikos procesorius dirbtiniam intelektui vystyti
„Bitė“ pristatė naudų darbuotojams, turintiems augintinių
Pernai 334 mln. eurų pajamas pasiekusi „Bitė Lietuva“ į šalies biudžetą sumokėjo beveik 43 mln. mokesčių
Dirbote viršvalandžius savo noru? Įspėjo, kada galite nesulaukti apmokėjimo

Įmonių grupės „Vanagas Group“ investicinis subholdingas UAB „Vanagas Asset Management“ trimis atkarpomis per „Nasdaq Vilnius“ vertybinių popierių biržą išplatino viešą obligacijų emisiją ir pritraukė 8 mln. Eur, skaičiuojant nominalia verte. Pirmosios emisijos atkarpos pritraukta suma...
Retkarčiais verslo pasaulyje įvyksta istorijos, kurios vis dar kankina tų laikų žaidėjus. Jos primena ne apie pralaimėtus mūšius, o apie...
Lapkričio pabaiga prekių ženklams yra pats intensyviausias metas. Dar iki Black Friday starto jaučiamas sujudimas: kampanijos startuoja jau lapkričio pradžioje, vyksta pasiruošimas kalėdiniams pasiūlymams, o reklamos kainos pasiekia aukštumas. Prieššventinis laikotarpis...
Įsitikinimas, kad virtuvės atnaujinimas turi kainuoti dešimtis tūkstančių eurų, pamažu nyksta. Dauguma gyventojų Lietuvoje mano, kad virtuvės renovacijai iš tiesų...
Iš pirmo žvilgsnio Coca-Cola atrodo kaip produktas, gimęs marketingo laboratorijoje, kruopščiai sukonstruotas, nušlifuotas, suplanuotas. Toks jau tas šiuolaikinio prekinio ženklo...
Šiandien technologijos už mus ne tik tvarko namus, reguliuoja šildymą ir apšvietimą, bet net apsiperka. Inovacijomis ir dirbtiniu intelektu „pagardinami“...
Ekspertai skatina atkreipia dėmesį – sukčiai jau dabar siekia išnaudoti kitų metų sausio 1 d. įsigaliosiančią II pakopos pensijų reformą. Lietuvos...
Gavę pasiūlymą „čia ir dabar“ gauti 1000 eurų, didesnė dalis žmonių be ilgų svarstymų jį priimtų – net jei tai...
„Mes visi turim 24 valandas, septynias dienas per savaitę. Neturim teisės sakyti, kad neturiu laiko. Mes galime sakyti tik tai,...
Per pastaruosius kelerius metus mokymasis gerokai pasikeitė – nuo tradicinių užrašų pereinama prie skaitmeninių priemonių, o žinios įtvirtinamos vis įvairesniais būdais: nuo...