Paskelbta
2 metai prieš-
Didžiausias mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pristato naują paslaugą – pratęstą įrangos garantiją. Už nedidelį papildomą mokestį įsigyta paslauga užtikrina, kad „Tele2″ salone įsigytam telefonui, planšetei ar televizoriui garantinis taisymas galios net ir pasibaigus gamintojo nustatytam garantiniam laikotarpiui – tai klientams padės sutaupyti pinigų ir pratęsti įrenginių naudojimo ciklą.
„Tikiu, kad tvarumas padeda gyventi sumaniau, prisidėti prie teigiamo pokyčio, bet ir neturi kainuoti daug. Pastebime, kad klientai atsisako besaikio vartojimo ir nori ilgiau naudotis jau turimais įrenginiais. Tai paskatino mus pristatyti naują paslaugą – pratęstą įrangos garantiją. Ją užsisakę klientai kur kas ilgesnį laiką galės savo įrenginius patikėti garantiniam taisymui, vietoje to, kad įsigytų naują, o tai – padės ir sutaupyti“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims.
Ilgesnis naudojimasis įrenginiais už nedidelę kainą
„Klientai nori įrenginiais naudotis ilgiau, nei gamintojo suteikiama garantija. Niekas nėra apsaugotas nuo netikėto įrenginio gedimo. Naudojantis šia paslauga kiekvienas galės prailginti įrangos garantiją dar papildomiems 1–2 metams po oficialios pirkinio garantijos pabaigos“, – teigė Lukas Savickas, „Tele2″ draudimo produkto vadovas.
Anot jo, pratęsta garantija turi net kelis privalumus. Duomenys rodo, kad įrenginiai dažniausiai sugenda 3–4 naudojimosi metais. Tuo tarpu ši paslauga leidžia įrenginiu naudotis ilgiau, nes apsaugo klientus nuo papildomų išlaidų, susijusių su vidiniais įrenginio gedimais.
Ši paslauga galioja ne tik telefonams, bet ir kitiems įrenginiams: planšetėms, kompiuteriams, televizoriams, modemams, žaidimų konsolėms, ausinėms, dulkių siurbliams, išmaniems laikrodžiams, paspirtukams, kameroms, garso kolonėlėms.
Pratęsta garantija pasinaudoti galima pastebėjus, kad įrenginio ekranas pradėjo neįprastai mirguliuoti, staiga nustojo veikti mikrofonas, prietaisas ėmė strigti arba susidūrus su kitais vidiniais įrenginių gedimais.
Naudojantis pratęsta garantija mokestis taikomas atsižvelgiant į įrenginio kainą. Kuo įrenginys pigesnis – tuo paslaugos kaina mažesnė. Mokėti už pratęstą garantiją galima dviem būdais: Kartą per mėnesį nedidelėmis dalimis arba už pasirinktą laikotarpį – 1 ar 2 metus sumokant iš karto.
„Tele2“ pasirūpina visa įrenginio tvarkymo grandine – įrenginiai neperduodami trečiosioms šalims, tad užtikrinama aukščiausia paslaugos kokybė.
Paslauga sukurta klientų patogumui
Pratęstos garantijos paslaugą užsisakyti galima įsigyjant įrenginį „Tele2“ salone arba e-parduotuvėje. Anot L. Savicko, paslauga sukurta taip, kad klientas galėtų pats jam patogiu metu užregistruoti įrenginį taisymui „Tele2″ svetainėje.
„Reikia nurodyti, kokiu adresu kurjeris turėtų atvykti pasiimti įrenginį. Sutvarkius, jis bus pristatytas atgal klientui. Taip pat sugedusius įrenginius pristatyti ir atsiimti galima ir bet kuriame „Tele2“ salone. Jeigu įrenginio sutaisyti nepavyks, jis bus pakeistas nauju,“ – aiškina L. Savickas.
Paslaugos sutartį galima nemokamai nutraukti per 30 dienų nuo sertifikate nurodytos išdavimo datos. Taip pat sutartį galima nutraukti, jeigu įrenginys buvo pavogtas, pakeistas nauju pagal gamintojo garantiją arba sertifikate buvo nurodyta klaidinga informacija. Garantija galioja tik vidiniams gedimams.
„Tele2” kūrybinė platforma „Teleduetas“ – efektyviausia metų kampanija
„Tele2” užbaigė senosios kartos 3G ryšio išjungimą
„Tele2“ pristato naują paslaugą: atnešk seną telefoną ir gauk naują pigiau
Grėsmė Lietuvos konkurencingumui? RRT įspėja apie stringančias investicijas į ryšių infrastruktūrą
Verslas ir 5G: kodėl pažangus ryšys neišvengiamas technologinėms inovacijoms?
„Tele2“ metų rezultatai: nuosaikus, bet stabilus augimas
Ar jaučiate nuovargį? 80 % pasaulio darbuotojų gresia skaitmeninis perdegimas
„Tele2“ reklamoje „Teleduetas“: kaip 5G sujungia lietuvišką folką ir modernumą
Paslaptys, kaip išgyventi Mėlynąjį pirmadienį: paprasti būdai atsikratyti slogios nuotaikos
· Progresyvus ir prestižinis „premium“ segmento modelis nustato dizaino ir aerodinamikos standartus: geriausias oro pasipriešinimo koeficientas – 0,23 · Puikios...
Dirbtinio intelekto (DI) era jau prasidėjo, ir ji neabejotinai pakeis mūsų kasdienį gyvenimą bei visuomenės sandarą. „Accenture” atliktas svarbiausių technologijų...
Tiesioginės personalo paieškos agentūra „Tribes“, kuri specializuojasi vadovų ir nišinių kompetencijų profesionalų paieškoje, per pastaruosius metus fiksuoja spartų augimą –...
2025 metai atneš reikšmingų pokyčių tvaraus nekilnojamojo turto (NT) rinkai – atnaujinamos Lietuvoje populiarios tarptautinės pastatų sertifikavimo sistemos BREEAM ir...
Transporto ir logistikos paslaugų grupė GBY Group pristato naują prekių ženklo vizualinį identitetą. Pokytis žymi ne tik šiemet minimą 30-ąjį...
Naujo būsto pirkimas – jaudinanti ir džiugi patirtis, tačiau už jos slypi ir daugybė praktinių klausimų, į kuriuos reikia atsakyti,...
Lyčių vaidmenų skirtumai mūsų visuomenėje vis dar akivaizdūs ir atsispindi net pasirenkant draudimo paslaugas. Tai patvirtina ir draudikų turimi statistiniai...
Jei navigacijos sezono pradžios rūpesčiai užtemdo plaukiojimo laivu malonumą, jei kartais išplaukiate per vėlai, nes užtrukote ieškodami sprendimo dėl techninių...
Kibernetiniai sukčiai nuolat ieško naujų būdų, kaip išvilioti asmeninius duomenis, o viena iš efektyviausių priemonių nuo to apsisaugoti – dviejų...
Prasidėjus šiltajam sezonui vis daugiau žmonių leidžiasi į trumpas ar ilgesnes išvykas po Lietuvą – nuo poilsio pajūryje iki savaitgalio...