Paskelbta
7 mėnesiai prieš-
Lietuvos futbolo federacija (LFF) penktadienio popietę pristatė dar vieną naują partnerystę. Spaudos konferencijos metu oficialiai pranešta, kad naujuoju LFF partneriu tampa kompanija „Moller Auto“. Partnerystės sutartis tarp kompanijų pasirašyta dvejiems metams su galimybe ją pratęsti.
„Labai džiaugiamės galėdami visuomenei pristatyti dar vieną svarbų ir didelį rėmėją. Keičiasi ir federacijos oficialus automobilis, nuo šiol į bendras pergales važiuosime su „Audi“. Noriu padėkoti „Moller Auto“ atstovams už pasitikėjimą ir vizijų atitikimą, viliuosi, kad šis bendradarbiavimas bus ilgalaikis ir produktyvus abejoms pusėms“, – akcentavo LFF prezidentas Edgaras Stankevičius.
„Moller Auto Lietuva“ – tai „Moller Group“ įmonių dalis, veikianti automobilių prekybos ir aptarnavimo srityje. Įmonė yra oficiali „Volkswagen“ ir „Audi“ prekės ženklų atstovė, kartu siūlanti platų įvairių markių naudotų automobilių asortimentą. Taip pat „Moller Auto Lietuva“ teikia automobilių prenumeratos paslaugą „Moller Go“ ir aukščiausios kokybės autoserviso paslaugas, įskaitant techninę priežiūrą, diagnostiką, remontą ir originalių dalių tiekimą.
„Kaip ir sporte, siekiant rezultatų ir didžių tikslų, svarbiausia – bendradarbiavimas ir komandinė dvasia. Džiaugiamės nauja ilgalaike partneryste tarp „Moller Auto“ ir Lietuvos futbolo federacijos. Tai daugiau nei draugystė – tai bendrų vertybių sintezė, kurioje svarbus sąžiningumas, ambicingi tikslai ir atsakomybė. Patikimas mobilumas sporte yra būtinas, kaip ir komandinis pasitikėjimas, tad tikime, kad nauji „Moller Auto“ automobiliai taps patikima parama federacijos kasdienėje veikloje“, – spaudos konferencijos metu kalbėjo „Moller Auto“ vykdomoji direktorė Baltijos šalyse Izida Gerkena.
Pasak „Moller Auto“ naujų automobilių pardavimų vadovo Baltijos šalyse Martyno Šiaulio, „Audi“ kaip vieną paklausiausių automobilių prekės ženklų Lietuvoje ir visame Baltijos regione, nurodo ne tik pažangios technologijos ir komfortas, bet ir stiprus klientų lojalumas.
„Tikime, kad sportiškas „Audi“ charakteris puikiai derės prie LFF rinktinių, suteikdamas joms dinamišką ir inovatyvią patirtį, kurią mūsų klientai ypač vertina. Taip pat tikimės, kad ši partnerystė ateityje tik stiprės ir toliau sėkmingai vystysis“, – teigia M. Šiaulys.
„Moller Auto“ klientų lojalumo programa pelnė prestižinį Europos apdovanojimą
Lietuvoje toliau auga hibridinių automobilių populiarumas: atsakė, kodėl pirkėjai renkasi juos, o ne elektromobilius
„Møller Mobility Group“ turės naują Baltijos regiono vadovą
Didžiulė žinia Lietuvos futbolui: „Iki“ tapo federacijos rėmėju ir atvers naujas galimybes
„Moller Auto“ sukūrė unikalią lojalumo programą automobilių rinkoje
„Moller Auto Keturi žiedai“: naujų „Audi“ pardavimo sutarčių kiekis augo 2 kartus
Stiprėjantis „Audi“ populiarumas Lietuvoje: sutarčių kiekis augo du kartus
Apklausa: trečdalio vairuotojų nuomone, didžiausią riziką nelegaliuose servisuose kelia nekvalifikuoti technikai
„Moller Auto“ Lietuvoje pradės teikti automobilių prenumeratos paslaugą „Moller Go“, į kurią investavo 250 tūkst. eurų
Vakar Vilniuje, Ozo g. 10A, įvyko oficialus pirmojo Lietuvoje BYD automobilių salono atidarymas. Šis renginys neapsiribojo vien automobilių bei salono...
Komentuoja Justinas Muleika, „GF banko“ generalinis direktorius Lietuvos banko duomenimis, per pirmuosius penkis šių metų mėnesius vartojimo paskolų buvo išduota...
Lietuvoje beveik trečdalis šeimų gyvena nuomojamame būste, o daugelis jų svajoja apie savo namus. Tačiau pirmas žingsnis link šios svajonės,...
Per pirmąjį 2025 m. pusmetį „Modus Group“ konsoliduotos neaudituotos pajamos siekė 274 mln. eurų ir buvo 22 % didesnės nei...
Pirmaujanti Baltijos šalių prekybos ir pramogų centrų vystymo bei valdymo bendrovė „Akropolis Group“ šiandien pasirašė kredito sutartį su „Swedbank“ dėl...
Ruduo – dosniausias metų laikas, kuomet sodus ir daržus užpildo rudens derlius. Natūralu, kad dalis žmonių šiomis gėrybėmis nori pasidalyti...
Saugumo poreikiai nuolat auga – nebeužtenka vien tik stebėti uždarą erdvę ar fiksuoti įėjimus. Dažnas susiduria su iššūkiu: kaip suvaldyti...
Kiekvieną rugsėjį gatvėse išaugantis moksleivių skaičius atneša ir papildomų iššūkių eismo saugumui. Kaip rodo „Lietuvos draudimo“ užsakymu atliktas tyrimas, penktadalis...
Dar prieš kelis dešimtmečius žmonės Lietuvoje dažnai naudodavo vadinamuosius „majakus“ ar „švyturėlius“ – paskambindavo ir iškart nutraukdavo skambutį, taip perduodami...
Apsipirkti per socialinius tinklus dar niekada nebuvo taip paprasta – juose kasdien mirga šimtai reklamų su stilingais papuošalais, drabužiais ar...