Paskelbta
10 mėnesių prieš-
Ketvirtadienį vakare baigėsi penktasis – vienas iš sunkiausių – Dakaro ralio etapų. Problemos ir kuriozai čia sekė ne vieną Lietuvos ekipažą, neaplenkė ir „Dakar Classic“ kategorijoje dalyvaujančių Karolio Raišio ir Igno Daunoravičiaus komandos. Antrajame greičio etape, nutikus techninėms problemoms, „Ovoko Racing“ komanda turėjo pasitelkti neįprastus sprendimo būdus.
Likus vos keliems šimtams metrų iki antrojo greičio ruožo pabaigos trūko K. Raišio ir I. Daunoravičiaus vairuojamo „Land Rover 109 Station Wagon“ akseleratoriaus trosas, be kurio automobiliui tęsti lenktynes buvo beveik neįmanoma. Tačiau problema buvo greitai ir išradingai išspręsta.
„Mums labai pasisekė, nes tai buvo netoli finišo. Sprendėm, ką daryti: Ignas šoko lauk, atidarė kapotą ir sėdėdamas ant variklio spaudė karbiuratorių, kad automobilis važiuotų į priekį“, – dalijasi ekipos pilotas K. Raišys.
„Finišavome man būnant po kapotu, spaudžiant gazą per variklį. Karolis vairuodamas stebėjo kelią per atidarytą kapotą“, – pasakoja komandos šturmanas I. Daunoravičius, laikinai iš vairuotojo perėmęs akceleratoriaus spaudimo pareigas.
Būtent šis sprendimas lėmė tai, kad antrąjį greičio ruožą „Ovoko Racing“ pabaigė neįprastoje ir pavojingoje situacijoje: su atviru kapotu ir kelio nematančiu pilotu. Tiesa, tai ekipažą sulėtino nežymiai. Nuo savo planuoto laiko komanda atsiliko vos minute.
„Bijojau numesti Igną nuo automobilio, bet supratau, kad jis pats valdo akseleratorių. Jeigu toks greitis tinka, vadinasi, kad tinka“, – apie šį neįprastą sprendimo būdą komentuoja pilotas.
Deja, ir šis sprendimas turėjo savų pasekmių. Vėjo nupūstas atviras kapotas išdaužė priekinį automobilio stiklą. Vis dėlto, tuo metu komandos prioritetas buvo pasiekti finišą ir sutvarkyti automobilį, kad K. Raišys galėtų vėl perimti akseleratoriaus spaudimo pareigas.
„Padarėm greitą sprendimą, kad viskas veiktų, nes dieną turėjome dar tris greičio ruožus. Turėjom lėkti greitai ir nesustoti, buvo daug įtampos, bet viskas puikiai praėjo. Esame pavargę, bet labai laimingi. Dabar laukia poilsio diena, per ją viską susitvarkysime“, – teigia „Ovoko Racing“ duetas.
Po ketvirtojo etapo bendroje „Dakar Classic“ įskaitoje užėmę 5-ą vietą iš 95-ų ekipažų, K. Raišys ir I. Daunoravičius šiuo metų rikiuojasi septinti.
„Biržų duonos“ kepykla užbaigė antrąjį nuosavo saulės elektrinių parko plėtros etapą. Įdiegus naują 550 kW galios elektrinę, bendras Biržuose įsikūrusio...
Ne tik filmas – tai veidrodis finansų pasauliui Kai 2013-aisiais pasirodė „Volstryto vilkas“, daugelis žiūrovų laukė tik gero kino seanso....
Lietuvos darbo rinka išgyvena transformaciją, kurią žymi du esminiai pokyčiai: didėjantis aukštos kvalifikacijos talentų poreikis ir dirbtinio intelekto (DI) proveržis,...
Inovatyvūs technologiniai sprendimai daugelyje verslo sektorių jau tapo neatsiejama kasdienių procesų dalimi. Tai seniai nebėra išskirtinis verslo bruožas – tikrąją...
Lietuvių dirbtinio intelekto (DI) platforma „nexos.ai“, sukurta „Nord Security“ įkūrėjų komandos, pritraukė 30 mln. eurų „A serijos“ investiciją. Pagrindiniais partneriais...
Paskutinį spalio sekmadienį, kartu su milijonais europiečių vėl persuksime laikrodžius. Šiandien jau retas kuris žino, tačiau du kartus per metus...
Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje užfiksuota beveik 8 tūkst. finansinio sukčiavimo atvejų, rodo Pinigų plovimo prevencijos kompetencijų centro duomenys....
Šiandien daug diskutuojama apie mokytojo vaidmenį – ar jis yra tik žinių perteikėjas, ar bendruomenės kūrėjas? Ar mokinys turi pasyviai...
Net 65 proc. gyventojų jaučia pastaruoju metu padidėjusį nerimą ir įtampą, atskleidė naujausia bendrovės „Spinter tyrimai“ visuomenės apklausa. Įtampa ir...
Ar ryte sunkiai pakylate iš lovos, nuolat jaučiatės suirzę ir pavargę, o net menkiausia užduotis kelią didžiulį stresą? Tai perdegimo simptomai, su kuriais šiandien...