Paskelbta
12 mėnesių prieš-
E-komercijos rinkodaros sprendimus visame pasaulyje siūlantis startuolis „Omnisend“ trečią kartą iš eilės pelnė tarptautinių verslo apdovanojimų „Stevie Awards“ pardavimų ir klientų aptarnavimo kategorijos prizą. Savo veiklą daugiausia JAV ir kitose anglakalbėse šalyse vystančios bendrovės klientų aptarnavimo skyriaus veikla buvo įvertinta bronziniu apdovanojimu.
„Omnisend“ varžėsi technologijų sektoriaus kategorijoje su kitų programinės įrangos kūrėjų aptarnavimo komandomis, tiesiogiai atsakančiomis į klientų užklausas.
Pasak įmonės klientų aptarnavimo skyriaus vadovo Deivydo Daugėlos, nuolat besikeičiančioje srityje išlaikyti aukštus standartus padeda aiškūs prioritetai – greitis ir žmogiškojo bendravimo veiksnys.
„Daugiausia dirbame didele konkurencija ir vartotojų reiklumu pasižyminčioje JAV rinkoje. Todėl stengiamės atliepti net menkiausius žmonių pageidavimus. Pavyzdžiui, klientų aptarnavime mes neskubame naudotis tam tikrais dirbtinio intelekto sprendimais, nes žmonių tarpusavio bendravimas sprendžiant gilesnius klausimus yra efektyvesnis. Mums tai suteikia pranašumų, kuriuos įvertina ir klientai, ir srities ekspertai“, – sako D. Daugėla.
„Omnisend“ klientų aptarnavimo komandoje dirba 30 specialistų, jie padeda daugiau nei 100-ui tūkstančių įmonės klientų 130-tyje visame pasaulyje visą parą be poilsio dienų.
Įmonės klientai gali konsultuotis su „Omnisend“ atstovais nepriklausomai nuo to, ar jie jau moka už paslaugų planus, ar dar tik jas išbando nemokamai. SaaS (Programinės įrangos kaip paslaugos) industrijoje bendrovė visame pasaulyje pirmauja pagal pirmo atsakymo klientui greitį (4 minutės), pagal vidutinį atsakymo greitį (2 minutės) ir pagal klientų pasitenkinimo rodiklį (96 proc.).
Prestižiniai „Stevie Awards“ klientų aptarnavimo ir pardavimų sričių apdovanojimai teikiami jau beveik 20 metų. Įmones audituoja ir jų veiklos rezultatus vertina septynios specialistų grupės, kuriose iš viso dirba daugiau kaip 170 ekspertų iš viso pasaulio.
„Stevie Awards“ tradiciškai suskaičiuoja daugiausia apdovanojimų pelniusias įmones, tarp jų – ir gerai žinomi vardai. Šiais metais pirmąją vietą vėl užima siuntų pristatymo bendrovė „DP DHL“. Antroje vietoje – „IBM Corporation“, o trečioje – klientų aptarnavimo sprendimus siūlanti „Support Services Group“. Visų šiais metais „Stevie Awards“ pelniusių įmonių sąrašą galima rasti čia.
„Omnisend“ yra vienas nedaugelio startuolių Lietuvoje, sėkmingai veikiančių be išorinių investicijų. Asociacija „Unicorns Lithuania“ šiemet „Omnisend“ įtraukė į perspektyviausių šalies startuolių 12-uką, 2022 m. įmonė pelnė „Metų startuolio“ titulą „Startup Lithuania“ ir Vilniaus miesto savivaldybės organizuojamuose apdovanojimuose.
JAV ir Lietuvoje biurus turinčioje įmonėje iš viso dirba daugiau nei 200 žmonių. Pagrindiniai „Omnisend“ biurai įsikūrę Vilniuje ir Kaune.
Steigiama organizacija „Švietimas numeris vienas“: tikslas – Lietuva švietimo lyderė Europoje
Pavasaris žadina ne tik gamtą, bet ir pinigines: kovo 8-ąją pirkėjai šluoja el. parduotuves
Daugiakanalės rinkodaros sprendimai automobilių dalims – ne tik parduoda, bet ir saugo aplinką
Užtenka vos dienos: technologijų bendrovės atranda netikėtų būdų vartotojų patirčiai pagerinti
B2B marketingo ateitis 2025 m.: kokie pokyčiai laukia ir kaip jiems pasiruošti?
Valentino diena – auksinė verslo galimybė, kurią daugelis vis dar praleidžia
Rytis Laurinavičius. Norite uždirbti daugiau? Investuokime į švietimą!
Tyrimas atskleidžia: pernai iš el. prekybos Lietuvos prekių ženklai uždirbo 110 mln. eurų
Kokios skaitmeninio marketingo tendencijos dominuos 2025 metais?
Prasidėjo sodo ir daržų sezonas – pavasarinei saulei lepinant, skubame darbuotis lauke. Nors pavasarinė šiluma neretai būna apgaulinga, dažnai dirbame...
Velykinis stalas be margučių tikrai neįsivaizduojamas, juk jie yra vienas svarbiausių šios pavasario šventės simbolių. Lengviausia dažyti baltus lukštus, tad...
Šiuolaikinės technologijos tapo neatsiejamu įrankiu, palengvinančiu informacijos paiešką ir bendravimą. Tačiau naudojimasis šiais privalumais turi savo kainą. Technologijos nuolat renka...
Norint namuose užtikrinti jaukią ir komfortišką aplinką vien tik patrauklių interjero sprendimų gali nepakakti – didelę įtaką gerai savijautai turi...
Gegužės 1 dieną verslo laukia du svarbūs pokyčiai: įsigalios nauja atsiskaitymo grynaisiais tvarka ir daliai verslo teks pereiti prie išmaniųjų...
Iki Velykų likus vos porai dienų daugelis ieško paskutinės minutės idėjų, kaip šiemet marginti kiaušinius, kad jie būtų patys tvirčiausi...
Kasmet pasaulyje pametama arba pavagiama virš 4 mln. išmaniųjų telefonų. Tai reiškia, kad kasdien, net ir švenčių dienomis, beveik 11...
Pavasaris – traumų ir nelaimingų atsitikimų metas. Pasibaigus šaltajam sezonui gyventojai, skubėdami džiaugtis pramogomis ir laisvalaikiu lauke, patiria daugiau sumušimų,...
Artėjant Velykoms, daugelis šeimų ruošiasi jaukioms akimirkoms, spalvingiems margučiams ir šventiniam šurmuliui. Tačiau šis laikotarpis ne visada yra vien džiugi...
Artėjant Velykų atostogoms, vis daugiau šeimų planuoja trumpas ar ilgesnes išvykas į šiltus kraštus. Kelionių ekspertai ir draudikai vieningai sako:...