Paskelbta
12 mėnesių prieš-
Pieno produktai kasdien atsiduria daugelio pirkėjų krepšeliuose. Tokią apsipirkimo įpročių tendenciją patvirtina ir prekybos tinklo „Rimi“ atlikta apklausa, kurioje dalyvavo beveik 900 pirkėjų. Jos duomenimis, net 93 proc. apsiperkančių pieno produktus įsideda į savo kasdienių pirkinių krepšelį. Populiariausios šios kategorijos prekės – sviestas, grietinė, pienas, sūriai, varškė, taip pat kefyras, jogurtai. Anot „Rimi“ generalinio direktoriaus Vaido Lukoševičiaus, pieno produktų pasirinkimą stipriai lemia kaina, tačiau itin svarbi ir kilmės šalis bei produktų sudėtis.
Nuolat pirkėjų nuomonės klausiantis ir pigiau apsipirkti padedantis prekybos tinklas atliepia pirkėjų lūkesčius ir skelbia visą birželį vyksiančią kampaniją, kurios metu „Rimi“ mažina dalies lietuviškų gamintojų pieno produktų kainas ir visą birželio mėnesį jiems suteiks net 10–40 proc. nuolaidas.
Visą birželį pigiau
Didžiausia apklausos dalyvių dalis nurodė perkantys sviestą ir grietinę (po 14 proc.), taip pat pieną, varškę ir jos gaminius, sūrius ir jų gaminius (po 13 proc.). Kiek mažesnė dalis pirkėjų įsigyja kefyrą (11 proc.) ir jogurtus bei pieno desertus (11 proc.), mažiau – grietinėlę (7 proc.).
Stebėdami tendencijas, kuomet atėjo vasara ir prasidėjo šaltibarščių ir lietuvių mėgstamų šviežių daržovių salotų su grietine sezonas – itin platų pieno produktų asortimentą turintis prekybos tinklas „Rimi“ visą birželio mėnesį siūlys įsigyti dalį lietuviškų pieno produktų pigiau. Pasak tinklo atstovo V. Lukoševičiaus, į atrinktų prekių sąrašą pateko beveik 80 gerai žinomų gamintojų bei pirkėjų mylimų lietuviškų pieno produktų.
„Pieno produktai – viena dažniausiai į pirkėjų kasdienio apsipirkimo krepšelius patenkančių prekių, bendrai sudaranti ir nemažą pirkinių dalį. Visgi pirkėjai yra jautrūs kainai. Šį kriterijų, kaip vieną stipriausių, renkantis pieno produktus, įvardijo 31 proc. mūsų apklausos dalyvių. Dar 18 proc. paminėjo ir nuolaidas. Visuomet stengiamės pasiūlyti kuo patrauklesnes kainas klientams, reguliariai peržiūrėdami asortimentą, bendraudami su tiekėjais, pritaikydami akcijas. Todėl visą birželio mėnesį lietuviškiems pieno produktams galėsime pasiūlyti nuolaidas – nusipirkti jų bus galima nuo 10 iki 40 proc. mažesnėmis kainomis. Pirkėjams, pasirenkant pieno produktus, taip pat ne mažiau svarbu yra produkto sudėtis, gamintojas ir prekės ženklas“, – teigia V. Lukoševičius.
Pirkėjai vertina lietuviškus produktus
„Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė pamini ir kitus svarbius pirkėjų įpročius ir prioritetus – apklausos dalyviai nurodė didelį dėmesį skiriantys pieno produktų lokalumui. 78 proc. atsakiusiųjų renkasi lietuviškus pieno produktus, tačiau tik 40 proc. turi savo mėgstamą prekės ženklą.
„Pirkėjai vertina lietuviškų produktų kokybę ir skonį, todėl ir mes teikiame prioritetą vietinei produkcijai – apie 90 proc. mūsų pieno kategorijos prekių sudaro būtent lietuviškų gamintojų produktai. Iš kitos pusės, džiaugiamės ir tuo, kad pirkėjai atidžiai skaito produktų etiketes, renkasi sveikatai palankesnius ir kokybiškesnius pieno gaminius, atkreipia dėmesį į ženklą „Rinkis sveikiau“, – pasakoja E. Krasauskienė.
Į prekių su 10–40 proc. dydžio nuolaidomis sąrašą, kuris galios visą birželio mėnesį, pateko „Dvaro“, „Rokiškio“, „Vilkyškių“, „Žemaitijos“, „Pieno Žvaigždžių“, „Auga“, „Dobilas“ ir kitų Lietuvos gamintojų produkcija. Atrinktų prekių sąraše su nuolaidomis pirkėjai galės įsigyti pigiau pamėgtas šių gamintojų prekes: pieną, kefyrą, rūgpienį, varškę, skirtingus jogurtus, grietinę, sūrius, varškės sūrelius ir kt.
Organizacijai „Gelbėkit vaikus“ – 61 tūkst. Eur iš „Rimi“ pirkėjų
Gero darbdavio atmintinė: kas skatina darbuotojus sugrįžti?
Liucina Rimgailė paatviravo apie ryšį su mama ir gardžias tradicijas: „Aplankome viena kitą ir be progos“
Paskelbti Baltijos šalių metų sandoriai: tarp jų „Invalda“, „Vinted“, „Elenger“ bei „Mehiläinen“
D. Filmanavičiūtė dalijasi Velykų stalo hitais: keps patiekalą, kurį dievina šeima
„Rimi” neužleidžia pozicijų: pirkėjams siūlo pigiausią pieno produktų krepšelį
Velykų pusryčiai kitaip: žymaus Vilniaus restorano šefė Goda Juknaitė pataria, kaip iškepti tobulą šakšuką
„Rimi“ skelbia, kaip per Velykas dirbs elektroninė parduotuvė
„Rimi“ kokteilis sužavėjo tarptautinę Europos komisiją: įvertino prestižiniu maisto inovacijų apdovanojimu
Šiandienos parfumerijos pasaulyje kvapas neretai tampa produktu su aiškia instrukcija: turi patikti daugumai, atitikti sezono nuotaikas ir nekelti klausimų. Kvepalai...
2024-ieji AB Vilniaus šilumos tinklams (VŠT) tapo strateginių projektų įgyvendinimo ir investicijų metais. Bendrovė dirbo pelningai – rodo nepriklausomų auditorių...
Jau šį rugsėjį duris atversiančio verslo centro „Hero“ įrengimo darbai sparčiai juda į priekį. Baigiamos įrengti biurų erdvės, pastate jau...
2024-ieji Kauno startuolių ekosistemoje įnešė pokyčių – nuo augančio mažų įmonių skaičiaus Vidurio ir Vakarų Lietuvos regione, iki stiprėjančio įmonių...
Prasidėjus bendrovių metinių finansinių rezultatų skelbimui, akivaizdu, jog Lietuvos „fintech“ sektorius didina pagreitį. Vien Lietuvos elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaigų...
Automobilių sporto mėgėjams ir lenktynininkams atėjęs pavasaris žymi naujo sezono pradžią. Norinčių varžytis populiarumo viršūnėje Lietuvoje karaliaujančiame „drifte“ netrūksta, tačiau,...
„Citadele“ banko inicijuota Baltijos šalių gyventojų apklausa atskleidžia, kad Lietuvoje gyventojai labiausiai nerimauja dėl geopolitinės įtampos (56 proc.) ir augančių...
Telefoniniai sukčiai, prisidengdami institucijomis ar paslaugų tiekėjais, ir toliau vilioja pinigus iš gyventojų. Ekspertas atskleidžia, koks pagrindinis signalas, kad skambina...
Daugelis esame pratę saugoti savo pinigus nuo sukčių internete, tačiau ne kiekvienas susimąstome, kad apsaugos nuo apgavikų reikia ir mūsų...
Po žiemos pertraukos į eismą sugrįžę dviratininkai, paspirtukininkai ir motociklininkai sukuria visai kitokią dinamiką keliuose, išauga nelaimingų atsitikimų rizika. Todėl...