Paskelbta
2 metai prieš-
Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ kalėdinė kampanija suskambo miuziklo garsais. Šį kartą visiems gerai pažįstami „La Familia“ herojai atskleidė dar nematytus talentus – reklamoje šeimos nariai dainavo ir šoko pagal grupės „The Roop“ dainą „Discoteque“. Kalėdiniame klipe atsispindi visiems pažįstama šventinio pasiruošimo karštinė ir nesėkmių maratonas, tačiau primenama, kad su šiais iššūkiais susiduriame ne vieni.
„Visiems labai artimas jausmas, kai prieš Kalėdas turime milijoną darbų ir rūpesčių dėl to, ką gaminti, dovanoti ar kaip papuošti namus, tad kiekviena minutė yra tiksliai suplanuota. Kasmet neišvengiame ir mus užklumpančių nesėkmių, kai atrodo, kad viskas slysta iš po kojų. Tačiau galiausiai visus vargus atperka buvimas kartu ir galimybė dalintis šventiniu džiaugsmu su šeima“, – sakė Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekinio ženklo vadovė.
„La Familia“ šeimos nariai muzikiniame klipe atlieka specialiai perkurtą, tačiau visiems gerai atpažįstamą, grupės „The Roop“ dainą „Discoteque“. Su šiuo hitu grupė 2021 m. atstovavo Lietuvai „Eurovizijos“ dainų konkurse ir susilaukė ne tik Lietuvos, bet ir užsienio klausytojų simpatijų. „Discoteque“ sumušė ne vieną lietuvišką klausomumo rekordą, o itin ryškus ir nuotaikingas kūrinio vaizdo klipas „YouTube“ pagerino visus lietuviškų muzikinių vaizdo klipų rekordus. Reklamos kūrėjai atskleidžia, kad net ir perkūrus kai kuriuos dainos žodžius, dalis jų liko tokie patys, nes puikiai tiko pagrindinei minčiai ir žinutei perduoti.
Reklaminio klipo veiksmas prasideda nuo „La Familia“ šeimos narių pasiruošimo Kalėdoms: Tonis ir Merė Džein bando suspėti pagaminti pusšimtį patiekalų šventiniam stalui, tačiau orkaitėje pamiršta antis jau svyla, Benas ir Glenas tarpduryje įstringa su didžiule kalėdine egle, o Frau Gerdos paskutinis kantrybės lašas išsenka, kai rinkdama dovanas, pasimeta milžiniškoje žmonių minioje.
Dėl nesibaigiančių rūpesčių ir nesėkmių reklamos herojai jaučiasi praradę viltį bei gerą nuotaiką. Tačiau viską atperka Kalėdų rytas, kai „La Familia“ susirenka pabūti kartu ir pasidžiaugti dovanomis bei šventiškomis emocijomis.
Praėjusių metų reklaminis klipas pasakojo apie tai, kad būdamas vienas geriausiai įvertini, kiek daug reiškia šeima, artimieji ir draugai, o šiemet kampanija skirta bendrystei ir buvimui drauge. „Discoteque“ miuziklas siunčia svarbią žinutę, kad ir kalėdinio įkarščio epicentre svarbu nepamiršti atsipalaiduoti bei mėgautis šventine nuotaika.
„La Familia“ šeimos narius vaidinantys aktoriai nėra profesionalūs muzikantai ir šokėjai, tačiau gautas rezultatas pranoko visus lūkesčius – kiekvienas iš jų pasirodė lyg tikra miuziklo žvaigždė. Aktoriai ne tik nepriekaištingai atliko dainą be jokio užkadrinio balso, bet ir profesionaliai perteikė kuriamus personažus.
Kadangi „Discoteque“ daina turi savo specialų šokį, jį reklamai pritaikė ir aktoriams įvaldyti padėjo grupės „The Roop“ sceniniais pasirodymais besirūpinantis choreografas Marijanas Staniulėnas. Jis aktoriams padėjo ne tik išmokti reikiamus judesius, bet ir įsijausti į kūrinio skleidžiamą nuotaiką.
Šventinės „Tele2“ reklamos idėjos autoriai – „Ogilvy Vilnius“, gamyba rūpinosi: „Idée fixe“ ir garso įrašų studija „Papa goose“.
Praėjusių metų „Tele2“ kalėdinė kampanija „Vienas namuose“ „Password“ konkurse laimėjo efektyviausios didelio biudžeto įvaizdinės kampanijos kategorijoje.
„Tele2“ pristato naują paslaugą: atnešk seną telefoną ir gauk naują pigiau
Grėsmė Lietuvos konkurencingumui? RRT įspėja apie stringančias investicijas į ryšių infrastruktūrą
Verslas ir 5G: kodėl pažangus ryšys neišvengiamas technologinėms inovacijoms?
„Tele2“ metų rezultatai: nuosaikus, bet stabilus augimas
Ar jaučiate nuovargį? 80 % pasaulio darbuotojų gresia skaitmeninis perdegimas
„Tele2“ reklamoje „Teleduetas“: kaip 5G sujungia lietuvišką folką ir modernumą
Paslaptys, kaip išgyventi Mėlynąjį pirmadienį: paprasti būdai atsikratyti slogios nuotaikos
Ar socialiniai tinklai sukelia nemigą? Kas penktas lietuvis kenčia nuo miego problemų
Dopaminas ir socialiniai tinklai: kaip jie apdovanoja tavo smegenis ir veda į priklausomybę?
Tarptautinė telematikos sprendimų lyderė „Gurtam“, su pagrindine būstine Vilniuje, rinkoje yra daugiau nei 20 metų ir visą šį laiką žmonės,...
„Novaturo“ grupė, dar šią savaitę pranešusi apie planus pritraukti strateginį partnerį veiklos plėtrai, praneša apie bendrovės akcininkų sudarytą sandorį su...
Visuomenės nuomonės apklausa atskleidė, jog vienas iš dešimties vairuotojų už metinį civilinės atsakomybės draudimo liudijimą sumoka daugiau nei 150 eurų....
Renkantis nepriklausomą elektros tiekėją, vartotojai vis dažniau vertina ne tik kainą, bet ir papildomas paslaugas. Klientų aptarnavimo kokybė, paslaugų lankstumas...
Vis dar besitęsiantis darganotas ir permainingas periodas lėmė didelį sergamumą, o praėję metai taip pat išsiskyrė itin gausiu sergančiųjų skaičiumi....
Gyvenant iššūkių ir pokyčių pilname pasaulyje ypač svarbu stiprinti psichologinį vaikų atsparumą, kad jie galėtų atlaikyti užklupusius sunkumus. Psichologai atkreipia...
Apgaulės schemoms tobulėjant ir daug Lietuvos žmonių tampant nuotolinių sukčių aukomis, būtina didinti budrumą apsiperkant internetu. Viena tokių el. parduotuvių...